دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۲۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 27 اسفند 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 2 اسفند 1397 قدس آنلاین 3 اسفند 1397 قدس آنلاین 4 اسفند 1397 قدس آنلاین 5 اسفند 1397 قدس آنلاین 6 اسفند 1397 قدس آنلاین 7 اسفند 1397 قدس آنلاین 8 اسفند 1397 قدس آنلاین 9 اسفند 1397 قدس آنلاین 10 اسفند 1397 قدس آنلاین 11 اسفند 1397 قدس آنلاین 12 اسفند 1397 قدس آنلاین 13 اسفند 1397 قدس آنلاین 14 اسفند 1397 قدس آنلاین 15 اسفند 1397 قدس آنلاین 16 اسفند 1397 قدس آنلاین 17 اسفند 1397 قدس آنلاین 18 اسفند 1397 قدس آنلاین 19 اسفند 1397 قدس آنلاین 20 اسفند 1397 قدس آنلاین 21 اسفند 1397 قدس آنلاین 22 اسفند 1397 قدس آنلاین 23 اسفند 1397 قدس آنلاین 24 اسفند 1397 قدس آنلاین 25 اسفند 1397 قدس آنلاین 26 اسفند 1397 قدس آنلاین 27 اسفند 1397 قدس آنلاین 28 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۷    
پروازهای مسیر سبزوار - کیش از فروردین 98 انجام می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۱    
خراسان شمالی-حبیب یزدان پناه با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش ورود مسافر به استان، بر ضرورت ساماندهی امکانات رفاهی خانه مسافرها تأکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۱    
خراسان شمالی- علیرضا نوروزیان گفت: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی و در بازرسی های انجام شده، سه مورد از اماکن متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و یک مرکز نیز به دلیل عدم رعایت بهداشت و نداشتن مجوزهای ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۵    
شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با نماد تاصیکو در فهرست بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۵    
هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه کشور، تعرفه های آب و برق مشترکان پرمصرف را اصلاح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۲    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: دفاع از سوریه، دفاع همزمان از ایران و عراق است چرا که تروریسم خطری برای کل منطقه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۹    
خراسان شمالی- حجت الإسلام والمسلمین اسدالله جعفری از رشد 19درصدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۶    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: شاخص های راهسازی در حوزه بزرگراه، آزادراه و راه های روستایی در پنج سال اخیر در خراسان رضوی ارتقا یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۵    
همدان حسن ربانی ارشد گفت: برخی افراد سودجو تصور می کنند با آغاز تعطیلات نوروزی می توانند به اراضی دولتی دست درازی کنند اما اینطور نیست و یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی با هوشیاری کامل از این زمین ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۵    
میرحسن موسوی از فروش 80 درصد ظرفیت بلیت قطارهای نوروزی خبر داد و گفت: امکان افزایش صندلی برای مسیرهای پرتقاضا وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۵    
خوزستان- کیامرث حاجی زاده گفت: مشکلات خطوط لوله نفت و گاز در استان خوزستان یکی از بحران های نهفته خوزستان به شمار می رود که از از چندگاه گوشه هایی از آن آشکار می شود و در 2 سال اخیر نیز شاهد بوده ایم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۲    
یزد – سردار محمدرضا حیدری گفت : در آستانه فرا رسیدن آخرین چهارشنبه سال، اهتمام پلیس تأمین نظم و امنیت است و پلیس با هنجارشکنان و تمامی کسانی که مترصد ایجاد ناامنی برای هموطنان هستند برخورد جدی خواهد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۹    
یک مقام آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح، دخالت ایران در عملیات ارتش ترکیه علیه گروهگ پ.ک.ک را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۵    
معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی گفت: طی سال 97 تعداد 42 مورد مجوز کلی و موافقت اصولی ساخت و تبدیل برای تاسیسات گردشگری خراسان رضوی صادر شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۸    
شرکت طرف قرارداد با سازمان صدا و سیما برای سرویس های ارزش افزوده اعلام کرد: تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت های این شرکت خارج و در کوتاه مدت، محدود به برخی برنامه های نوروز 98 می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۲    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران و رئیس ستاد ارتش عراق گفت که روابط دمشق با تهران و بغداد در طول جنگ علیه تروریسم مستحکم تر شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۸:۲۹    
وزیر کشور گفت: بازار به طور کامل از نظر کالاهای اساسی و مورد نیاز اشباع است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۲    
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر جاده های خراسان رضوی لغزنده بوده و به همین دلیل پلیس راه به منظور جلوگیری از بروز هر حادثه ای در تمامی مناطق فعال هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۳    
پایگاه حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای درباره مهمترین جمله ایشان در سال97 نظرسنجی می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۳    
سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه از عملیات مشترک این کشور و ایران علیه گروه پ ک ک خب
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۷    
دریغ نکنیم! می شود با یک تشبیه شیرین و خوشمزه، هوای کسی را داشت و به داد حالش رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نبود اراده در دولت برای تغییر ساختار بودجه گفت: دولت تغییر در ساختار بودجه را در دستور کار قرار دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۵    
وزیر رفاه خروج از بنگاه داری و واگذاری دستگاه های اقتصادی در مجموعه این وزارتخانه را از برنامه ها و موضوعات قابل پیگیری خود برای سال 98 برشمرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۶    
استاندار تهران گفت: هم اکنون روابط ایران و فدراسیون روسیه در حوزه نظامی فنی و سیاسی در سطح بالایی قرار داشته و مناسبات خوبی را با این کشور دوست و همسایه داریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۳    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه 481 مقر انتظامی پاسخگوی ماموریت های مردم در نوروز 98 هستند، گفت: در سراسر استان بالغ بر 20 هزار نیروی ما در طرح نوروزی حضور دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۰    
فهرست سرمایه گذاران فیلم های حاضر در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اعلام شده که حاوی نکات جالب توجه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیما گفت: تحولاتی ویژه در برنامه نود از سال آینده صورت خواهد گرفت و این برنامه با گروهی جدید روی آنتن خواهد رفت اما در عین حال از ظرفیت های عادل فردوسی پور در برنامه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سرمایه های انسانی مرکز اصلی کانون دفاعی در برابر دشمنان هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۵    
در جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با رأی اعضا، جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره و ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۵    
سلطنت عمان از خروج خود از کمیته نظارت بر سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۸    
سید جواد اشکذری گفت: به نظر من در سال 97 نسبت به سال گذشته، کارهای خوب و با کیفیت بسیاری را در حوزه تئاتر شاهد بودیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به ادعای گروهک تروریستی جیش الظلم مبنی بر عدم پیگیری مقامات ایرانی بعد از آزادی پنج نفر از مرزبانان ربوده شده، گفت: وزارت خارجه، اطلاعات ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۵    
همدان- سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: با افزایش قیمت دام برخی افراد برای کسب منافع بیشتر به قاچاق دام اقدام می کنند که پلیس برخورد قاطعی با این پدیده مخل اقتصاد کشور دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۵    
همدان- رضا عباسی گفت: تعاون روستایی برای ایجاد تعادل در قیمت ها میوه های مورد نیاز مردم در شب عید میوه تنظیم بازار سیب و پرتقال را توزیع خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۶    
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده موسوم به تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۶    
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: دشمن از توسعه نفوذ راهبردی ایران در دهه پنجم انقلاب واهمه دارد، لذا به زودی شاهد تسلیم آن خواهیم بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نباید هیچگونه خللی در خدمت رسانی بیمارستان های خراسان رضوی در ایام نوروز ایجاد شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۲    
رئیس اتحادیه پوشاک دوخته مشهد گفت: تمام فروشگاه های عرضه پوشاک برند خارجی در مشهد طی چند ماه آینده تعطیل خواهند شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۷    
منابع خبری از تیراندازی در یکی از شهرهای هلند که به زخمی شدن شماری منجر شده است، خبر می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۹    
از روز چهارشنبه سامانه جدید بارشی استان های آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، خراسان شمالی، گلستان، کردستان، زنجان، قزوین، سمنان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۹    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: "ایزو" را در جهان به عنوان سیستم جاسوسی صنعتی می شناسند، این ابزار را انگلیسی ها ابداع و طراحی کردند تا اشراف و کنترل بر دانش، صعنت، تکنولوژی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۷    
مرجع تقلید بر لزوم شناساندن اسلام ناب به جهانیان تاکید کرد و افزود: اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی موضوعاتی است که دشمنان پیگیر آن هستند و وظیفه وزارت خارجه مقابله با این نقشه ها و طراحی هاست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۷    
احزاب عراق چهار ماه بعد از رأی اعتماد به دولت جدید، در حال رایزنی هستند تا بتوانند وزاری چهار وزارتخانه بی وزیر مانده را نیز معرفی کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۱    
رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی، افتتاح پاتوق کارآفرینان استان را گامی برای خلق ایده و تبادل فکر و تجربه کارآفرینان دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۱    
به گزارش قدس آنلاین، سرپرست معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه برنامه اعتکاف در حرم مطهر رضوی سابقه دیرینه ای دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۱    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز دوشنبه طی نشستی مطبوعاتی در مشهد فعالیتهای یک سال اخیر پلیس را در چارچوب مبارزه با مواد مخدر، مقابله با انواع سرقت، آدم ربایی، نظم ترافیکی و تصادفات ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۵    
امروز نمایندگان 4 نهاد ناظر قیمت انواع میوه و محصولات کشاورزی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران را ابلاغ کردند که تا 5 فروردین معتبر خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۹    
جمعی از علما و روحانیون شاغل در معاونت ها، سازمان ها و مناطق شهرداری و شورای شهر مشهد از پروژه های مهم شهری از جمله منطقه نمونه گردشگری هفت حوض، پروژه کمربند سبز ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۶    
رئیس سازمان بسیج گفت: زمانی می توانیم در برابر بیانیه گام دوم انقلاب سرمان را بالا بگیریم که اقشار 22 گانه بسیج 30 طرح عملیاتی در این خصوص ارائه دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۶    
قاضی شعبه سه دادگاه جرائم اقتصادی از صدور حکم مدیران بانک سرمایه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۳    
مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: مجموعه های فرهنگی تاریخی آرامگاه های فردوسی ، نادری، عطار و خیام به همراه موزه بزرگ به سامانه فروش بلیط الکترونیکی مجهز شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۵    
مجتبی یزدانی گفت: سازمان آتش نشانی به مناسبت چهارشنبه سوری در آماده باش کامل به سر می برد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۵    
سرپرست دادسرای ویژه فضای مجازی مرکز استان خراسان رضوی گفت: با تمام افرادی که در شبکه های اجتماعی به عرضه و تبلیغ و فروش مواد محترقه و منفجره اقدام می کنند، برخورد جدی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۲    
متهم اخلال در نظام اقتصادی و از بدهکاران کلان بانکی گفت: تاج حقوق کی روش و پول لباس تیم ملی را از من می گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۳    
رئیس جمهور اتریش با اشاره به اینکه سیاست های رئیس جمهور آمریکا در قبال برجام دیگر از حد گذشته است از اتحادیه اروپا مقاومت بیشتر در برابر سیاست های ترامپ از جمله در مسئله ایران را درخواست کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: قبل از آنکه فردو تاسیسش به صورت رسمی اعلام شود، ما به محمد البرادعی این مسئله را اعلام کردیم و گفتیم ما مکانی را در فردو در حال ساختن هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۷    
آیت الله رئیسی صبح امروز به صورت سرزده از بخش های مختلف دادسرای ناحیه 10 تهران بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۷    
حجت الاسلام رئیسی گفت: از قضات، حقوقدانان و طرفداران حقیقی حقوق بشر در سراسر جهان دعوت می کنیم با همکاری و تبادلنظر، به یک اجماع قدرتمند دست یابند و با پیوستن به نهضت حقوقی مقابله با نژادپرستی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۸    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: آمریکا اجازه تولد افراط گرایی را داده و در این زمینه سرمایه گذاری می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۵    
امیر صدیقی کارشناس حقوق بین الملل می گوید رأی دادگاه حکمیت ورزش در خصوص پرونده دربی سوپرجام هر چه باشد، ایران بازنده آن خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۹    
علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال کشورمان مدعی است در کارش نگاه بالا به پایین ندارد و از صحبت های اساتید خود بهره می برد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: موضوع مطرح شده درباره اعلام حضور رسمی ما برای شرکت در سوپرجام اصلاً منطقی نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۳    
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان می گوید به هیچ داوری توهین نکرده و فقط گفته است از چهار داور خاطره بد دارد!
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۰    
تیم منتخب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر با گزینش مربیان مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: سفر بشار اسد به تهران به دلیل مسائل امنیتی، سفری بود که لحظه ای درباره آن تصمیم گیری شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۲    
یزد - حمیدرضا پایدارفر گفت: بهزیستی شهرستان در سال 1397 زمینه اشتغال 340 نفر از مددجویان بهزیستی اردکان فراهم کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۹    
فراکسیون امامزادگان در مجلس شورای اسلامی به منظور رسیدگی به امورات جاری و مشکلات آستان های مقدس تشکیل شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۸    
مرزبان ملایری شب گذشته در مرز بانه بر اثر درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۳    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت که بیانیه گام دوم شفاف و صریح است و نیاز به تقسیر ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۰    
بسیج برنامه جامع گام دوم انقلاب را به عنوان نقشه راه تدوین و رونمایی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکثریت اعضای مجمع تشخیص به این نتیجه رسیدند که رفتن زیر بار FATF یعنی معیشت مردم را بیش از حال لنگ کردن.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۴    
رئیس جمهور گفت: لایحه شکوائیه علیه آمریکا در خصوص تحریم با عنوان جنایت علیه بشریت توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزیر دادگستری و وزیر امور خارجه بزودی تدوین خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۸    
روزنامه گاردین به نقل از منابع آگاه نوشته است که پادشاه سعودی ناراضی از عملکرد ولی عهد خود، برخی از اختیارات را از محمد بن سلمان سلب کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۰    
مردم فلسطین و گروه های مقاومت عملیات قهرمانانه روز گذشته سلفیت را تحسین کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۸    
خراسان رضوی در سالی که گذشت در ورزش فراز و نشیب های زیادی را به خود دید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۹    
رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور گفت: در ایام نوروز 5 هزار و 500 امدادگر به گردشگران در نقاط مختلف ایران خدمات رسانی می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۳    
شهردار منطقه 12 مشهد از آمادگی شهر تاریخی توس برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۳    
همدان- بهروز کارخانه ای گفت: همدان شهری گردشگر و مسافرپذیر در تعطیلات نوروز است. به این دلیل هم برنامه ریزی منسجمی در این حوزه برای نوروز 98 در استان همدان داریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۷    
یزد - رضا زارع رحیمی از ارسال تعدادی تانکر آب شرب ثابت به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۴    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی جزئیات بیشتری را در خصوص قتل جمال خاشقچی و نقش محمد بن سلمان در آن افشا کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۱    
البرز- بی شک مدیریت شهری در استان البرز بویژه در شهر کرج را می توان پرچالش ترین حوزه مدیریتی استان، در سال 97 نامید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۸    
سقوط 2 مینی بوس در محور سلامی چمن آباد 2 مصدوم برجای گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۵    
وزیر امور خارجه گفت: برای ارائه گزارش این سفر به مراجع تقلید به قم آمدم و دیدار من ارتباطی با FATF ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
به گفته مقام مسئول رسیدگی به پرونده فساد گروه هدایتی، رأی دادگاه برای مدیران بانک سرمایه صادر شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
همدان- ظاهر پورمجاهد با حکم وزیر کشور به عنوان معاون استاندار همدان در هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان انتخاب و معرفی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از گذشت یک سال از ارائه لایحه اصلاح و دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری بدون بررسی و اصلاح، این قانون را دائمی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۶    
همدان- حسین فضلی گفت: با رویش مجدد طبیعت در آغاز فصل بهار مردم علاقه خاصی به چشیدن گیاهان خودرو و وحشی دارند که بعضا به دلیل نداشتن آشنایی با آثار و عوارض این گیاهان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۶    
البرز- نادر ایزدبین گفت: اصلی ترین چالش که نه فقط در البرز، بلکه در تمام کشور درحوزه مدیریت شهری وجود دارد عدم به رسمیت شناخته شدن فعالیت شوراها توسط دولتمردان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۴    
حسین شیرزاد گفت: سهمیه امسال عرضه میوه شب عید درمقایسه با سال قبل برای هر استان 33.6 درصد افزایش یافته است
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۸    
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مقاومت را تنها راه آزادسازی فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل گمرک چابهار با بیان اینکه فرایند ترخیص محموله گوسفند وارداتی از اروپا در حال انجام است، گفت: طی دو تا سه روز آینده محموله 47هزار رأس گوسفند به طور کامل از گمرک خارج می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۵    
در دو روز گذشته به گزارش هایی از وضعیت گوشت مرغ و قیمت هایی که این فراورده پروتئینی در بازار دارد و نایاب بودن مرغ کامل بعد از تعزیراتی شدن آن پرداختیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۹    
فرماندار بجستان گفت: پنج نفر از اعضای یک خانواده که گرفتار جریان سیلاب شده بودند با تلاش گروههای امدادی این شهرستان نجات یافتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۶    
این روزها بهار در طبیعت جاریست. بوی گل و سرسبزی شهر، یادآور عشق خداوند به واسطه طبیعت به مردمان زمین است. عشق و امیدی که با وجود همه سختی ها در آستانه سال نو حس امید را می تواند به همراه داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۰    
عبدالناصر همتی با انتقاد از برخی اظهارات درباره مخالفت اکثریت اعضای مجمع با FATF همزمان با آرامش نسبی بازار ارز نوشت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۷    
مقام های اندونزیایی خبر دادند که تلفات سیل و رانش زمین در استان پاپوا که به دنبال چندین روز بارش شدید باران به وقوع پیوسته، به 77 کشته و 116 زخمی افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۷    
توفان یکشنبه شب با سرعت 108 کیلومتر در ساعت شهرستان بجستان و با سرعت 62 کیلومتر در ساعت شهرستان گناباد را در نوردید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۴    
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری تربت جام با اشاره به فرارسیدن سال جدید گفت: در روزهای پایانی سال و ایام نوروز افزایش نرخ جابجایی مسافران درون شهری را نخواهیم داشت و با تخلفات احتمالی افزایش کرایه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۴    
توصیه های پلیس جهت پیشگیری از حوادث ناشی از چهارشنبه اخر سال
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۱    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر به زندگی ائمه نگاه کنیم در تمام مسائل راهبرد دارند و رهبری با توجه به سیره ائمه راهبرد می دهند و ما باید عمل کنیم و آن هایی که با رهبری زاویه دارند ...
  • ۱