پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۸:۲۱May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 17 اردیبهشت 1403 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 29 اسفند 1401 صراط نیوز 29 اسفند 1402 صراط نیوز 31 فروردین 1403 صراط نیوز 1 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 2 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 3 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 4 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 5 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 6 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 7 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 8 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 9 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 10 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 11 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 12 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 13 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 14 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 15 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 16 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 17 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 18 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 19 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 20 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 21 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 22 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 23 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 24 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 25 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 26 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 27 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 28 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 29 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 30 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1403 
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۸    
شاخص کل بازار سرمایه امروز 10 هزار و 847 واحد افت کرد و در کانال دو میلیون 208 هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه 0.49 درصد ریزش کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۷    
مرحله اول همسان سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش در واقع در سال 96 آغاز شده و از طریق سازمان برنامه و بودجه و این صندوق تا 6 ماهه اول سال 1399 براساس آمارها و مبالغ تخصیصی، انجام شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۱    
ینی شفق گزارش کرد، اهدف استراتژی جدید تجاری ترکیه در جایگزینی بازار رژیم صهیونیستی با سایر کشورها مانند مالزی، اندونزی، چین، هند، ویتنام، اکوادور، آفریقای جنوبی، نیجریه، مکزیک، پاراگوئه و پرو است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۰    
محمد امیرآبادی، مدیرکل دفتر پایش برنامه و ارزیابی شهرداری تهران که گفته شده بود بخاطر گازگرفتگی فوت کرده، توسط یکی از همکارانش و با همدستی همسر خود به قتل رسیده بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۲    
طوایف عشایر یارام طاقلو، ترکاشوند، حسنوند و دلفان هرساله باشروع فصل پاییز ازمناطق ییلاقی شمال لرستان ومناطق کوهستانی همدان به سمت جنوب لرستان و شمال خوزستان کوچ میکنندتاقشلاق را درآنجا بگذرانند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۵    
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت کند تا برای سهامداران این سود واریز شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۴    
یکی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی مدعی کلاهبرداری فردی در مجتمع تجاری مگامال در شهرک اکباتان شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۳    
به گفته معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش، همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته طی یک دوره سه ساله انجام می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۱۲    
خوابیدن روی زمین لزوما بهترین گزینه برای هر نوع کمردردی نیست. دلیل اصلی این است که شکل ستون فقرات انسان ها به طور قابل توجهی با شکل زمین متفاوت است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۴    
تسبیح های ضدعفونی کننده دست برای کمک به جلوگیری از انتشار میکروب ها در بین زائران حج از امسال تولید و راهی بازار می شود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۱    
مارادونا در یک برنامه تلویزیونی که مهمان آن پله بود اعلام کرد که یکی از آرزوهایش این است که با یکدیگر پاسکاری با سر بکنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۷    
اقدام قابل تامل خبرگزاری دولت در حمایت از عرضه قلیان پرعارضه اکسیژن در حالیست که دست اندرکاران این خبرگزاری به راحتی می توانستند با مراجه به کافی شاپ ها و سفره خانه ها ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۵    
زلزله پژوه هلندی از وقوع زمین لرزه بزرگی در روز های 18 تا 20 اردیبهشت ماه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۲    
ممکن است در آب لوله کشی شده برخی ناخالصی ها وجود داشته باشد که ما را مجبور به جوشاندن قبل از استفاده آب بکند اما بعضی افراد بر این باورند که آب چندبار جوشانده شده خطرناک است آیا این صحت دارد؟
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۷    
دیدار تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن از هفته بیست وششم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر دوشنبه (17 اردیبهشت 1403) در ورزشگاه آزادی برگزار و با برتری 2 بر 1 استقلال به پایان رسید.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۱    
در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس های سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۵    
آیفون 15 پرو مکس هم اکنون با اختلاف چشمگیر از گلکسی S24 اولترا پرفروش ترین گوشی دنیا است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۵    
برخلاف هشدار ها و تهدید های متعدد مقامات بهداشتی کشور نسبت به برخورد با متخلفان، طبق داده های موجود، برخی بیمارستان ها ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: بیمه سلامت هیچ تماس تلفنی و پیامکی با مردم برای برقراری پوشش بیمه درمانی و یا ارائه خدمات بیمه ای ندارد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۶    
تلگرام به لحاظ عقلانی باید بسته می شد، زیرا یک پلتفرمی است که قوانین شما را زیر پا می گذارد، مثال این موضوع این است که عده ای بدون داشتن گذرنامه وارد کشور و خاک شما بشوند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۵    
به دلیل بی عملی شورای امنیت سازمان ملل، گزینه ای جز دفاع مشروع براساس حقوق بین الملل در مقابل جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم متجاوز باقی نماند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۷    
هافبک تیم فوتبال ذوب آهن به درگیری اش با بازیکن استقلال واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۷    
پس از انصراف عربستان از میزبانی رقابت های کشتی نونهالان و جوانان آسیا، اتحادیه جهانی کشتی تایلند را به عنوان میزبان جدید این رقابت ها معرفی کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۶    
تقریبا 55 درصد متقاضیان واجدشرایط وام ودیعه مسکن، هنوز چشم انتظار پیامک بانک هستند
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۸    
یکی از مسائل مهم برای بسیاری افراد، خواندن سریع و دقیق نمازهای قضاست که مرکز تخصصی نماز، چند نکته مهم در این باره را شرح داده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۹    
1رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به رصد عملکرد دستگاه های مسئول در حوزه آسیب های اجتماعی گفت: طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته و روند اعتیاد نیز متوقف شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۶    
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به خبرهای خوشی برای معلمان گفت: اساسنامه نهضت سوادآموزی در برنامه هفتم تغییر می کند و متحول می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۳    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: سخنان اخیر رئیس سازمان غذا و دارو ناظر بر پوشش حرفه ای و دستورالعمل جدید داروخانه ها در خصوص پوشش کارکنان آن است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۳    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف یک محموله 44 هزار تنی روغن غیرقابل خوراکی در بندر شهید رجایی به ارزش 70 میلیون یورو خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۷    
استقلال با برتری مقابل ذوب آهن در دقایق پایانی صدر را پس گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۱    
تیم فوتبال استقلال در جریان هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۲    
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر قاچاقچی قرص های غیر مجاز در منطقه تهرانپارس تهران خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۲    
عکسی از تولد حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت(ع) را مشاهده می کنید.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۲    
نائب رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس جزئیات طرح آتش بس در نوار غزه را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۷    
رییس فدراسیون فوتبال در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان از تمهیدات این فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۷    
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساختمان های بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ به عنوان ساختمانهایی با پتانسیل ایجاد حادثه پلاسکویی دیگر در شهر خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۲    
سرپرست دبیرخانه کارگروه مد و لباس ضمن تشریح جزئیات راه اندازی سکوهای دائمی عرضه لباس در عین حال از رشد قارچ گونه ایونت های مد و لباس انتقاد کرد و گفت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۲    
در هفته بیست و ششم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس 10 نفره مقابل نساجی مازندران به پیروزی رسید.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۷    
مهرداد بذرپاش گفت: امیدواریم پلتفرم ها و سکوهای مجازی فروش مسکن در اتصال به سامانه خودنویس همراهی کنند؛ چرا که اتصال این سامانه ها می تواند عملیات خرید و فروش را برای مردم آسان کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۷    
شهردار منطقه 7 جزئیاتی از اجرای زیرگذر میدان سپاه را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
عکسی از جوانی آیت الله رئیسی در کنار آیت الله علم الهدی را مشاهده می کنید.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 به علت نافرمانی از دستور دادگاه هزار دلار دیگر جریمه شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۹    
سازمانی به نمایندگی از کارکنان جشنواره فیلم کن، خواستار اعتصاب عمومی در این رویداد سینمایی شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۹    
لحظه دیده شدن یک پرنده که احتمال داده می شد سال ها قبل منقرض شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۶    
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی در حوزه گوشت قرمز نشان از نوسان قیمتی بسیار این کالا از 450 تا 880 در فروشگاه ها و پروتئین فروشی های سطح شهر دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۳    
وزارت خارجه فرانسه با تکذیب اظهارات یک مقام دفاعی سابق آمریکا درباره اعزام نظامیان فرانسه به اوکراین، گفت پاریس هیچ سربازی را به کی یف نفرستاده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۳    
رمز ارز یا پول دیجیتال اعتبار قانونی ندارد و قابل توقیف نیست؛ بنابراین، استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت مهریه در ایران، در حال حاضر قانونی نیست و می تواند منجر به مشکلات حقوقی و مالی شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۰    
دبیرکل خانه پرستار می گوید: متاسفانه هیچ آمار رسمی ای در مورد خودکشی پزشکان منتشر نمی شود. این اتفاق در سال های گذشته هم رخ می داده اما حالا به مدد فضای مجازی خبرها خیلی زود دست به دست می شوند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۷    
نمایشگاه اینوتکس که بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور محسوب می شود از فردا آغاز به کار می کند. این نمایشگاه فرصتی برای دسترسی به آخرین تحولات حوزه فناوری است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۴    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با وزیر خارجه قطر و وزیر اطلاعات مصر، موافقت این جنبش را با پیشنهاد آتش بس در غزه اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۲    
تیم فوتبال پرسپولیس که نزدیک به یک نیمه را برابر نساجی با یک بازیکن کمتر بازی کرده بود، توانست با پیروزی برابر حریف شمالی خود همچنان یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی لیگ بیست و سوم باقی بماند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۴    
گل دوم پرسپولیس به نساجی مازندران توسط اوستون اورنوف به ثمر رسید.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۱    
گل اول نساجی به پرسپولیس توسط هوشمند در دقیقه 59 به ثمر رسید.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۱    
باشگاه هوادار تهران پیش از بازی با ملوان بندر انزلی با بنری با مردم آسیب دیده روستای امامزاده ابراهیم شفت ابراز همدردی کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۲    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در فضای مجازی به نقل قولی از رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار با رئیسی پرداخت و نوشت: بارزانی گفت که امام خمینی فقط رهبر ایران نبود، بلکه رهبر ما هم بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۲    
یک کوهنورد ژاپنی که در بالای کوه فوجی به ارتفاع حدود 3800 متر حضور داشت، درخواست عجیبی را انجام داد که در عین ناباوری اجابت شد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۲    
معترضان در دانشگاه پرینستون در ادامه جنبش اعتراضی در مراکز آموزشی آمریکا در حمایت از مردم غزه، یک اعتصاب غذا را آغاز کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۲    
فدراسیون فوتبال فلسطین در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر 2023 تا به امروز دست کم 243 ورزشکار فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و نوار غزه به ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۲    
یک کشتی گیر آمریکایی ضمن اشاره به تاثیرگذاری شدید تحولات غزه بر مردم آمریکا از مسلمان شدن شمار زیادی از دانشجویان آمریکایی در پی این تحولات خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۳    
قوچ ومیش اوریال گروهی از زیرگونه های گونهٔ گوسفند وحشی است. گوسفند وحشی به دو گروه زیرگونه تقسیم می شود که گروه غربی آن گوسفند وحشی ارمنی و گروه شرقی گوسفند وحشی اوریال تقسیم می شوند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۰    
تیم فوتبال پرسپولیس که نزدیک به یک نیمه را برابر نساجی با یک بازیکن کمتر بازی کرده بود، توانست با پیروزی برابر حریف شمالی خود همچنان یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی لیگ بیست و سوم باقی بماند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۷    
" " کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۷    
تصویری در متروی تهران خبرساز شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۵    
برخی افراد برای قرار ملاقات یا حتی دور دور سراغ اجاره خودروهای لوکس مثل لندکروز می روند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۷    
هواداران نساجی در هنگام ورود کاپیتان پرسپولیس با شعری لری از او استقبال کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۱    
سایت مجازی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از امروز در دسترس قرار گرفته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۲    
نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۱    
سینما وارد دور رکوردزنی شده تا جایی که برخی موفقیت یک فیلم را به رکوردزنی مخاطبانش می دانند، این در حالی است که برخی از این رکوردها با صندلی های پر هنگام خرید بلیت و سالن های خالی هنگام اکران فیلم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۲    
کارشناسان می گویند علایم خاموش استرس را می توان به راحتی نادیده گرفت اما تشخیص زودهنگام آنها برای محافظت از سلامت روان مهم است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۷    
امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۶    
در مراسم گشایش دانشکده خانواده رئیس دانشگاه حکم عضو هیات علمی وابسته را به انسیه خزعلی اعطا کرد، ولی وی حکم را نپذیرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۸    
رئیس دولت های نهم و دهم برای شرکت در یک نشست علمی و تخصصی عازم مجارستان شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۴    
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 36 هزار نفر از افراد مشکوک به شاهد حرفه ای به مراجع و مراکز قضایی مراجعه کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۸    
مدیرعامل هلال احمر گلستان اعلام کرد: شکل رهاسازی یسنا توسط آدم رباها نشانگر ارزیابی همه جوانب و حرفه ای بودن آنها بود. امکان خارج شدن کودک از میان بوته های مرتفع کلزاها بسیار پایین بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۸    
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۲    
سایت فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) برای نخستین بار رده بندی رسمی تیم های فوتسال را اعلام کرد که بر اساس آن، تیم مردان ایران در رده چهارم قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۹    
در حالی که تعداد دندانهای خراب در دهان ایرانی ها نگران کننده و برای بسیاری درمان آن به واسطه قیمت بالا، غیر ممکن است؛ وزارت بهداشت هیچ برنامه حمایتی مشخصی برای پوشش بیمه ای درمان دندان ندارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۰    
رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۴    
در پی توهین به شان و جایگاه معلم و امر تعلیم و تربیت در یکی از سکانس های سریال افعی تهران برای عوامل ساخت آن پرونده قضایی تشکیل شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۵    
دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین مدعی شد در صورت شکست کشورش در جنگ جاری با روسیه، احتملاً لهستان و کشورهای بالتیک هدف های بعدی مسکو خواهند بود که پای ناتو را به جنگ می کشاند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۸    
بازیگر سریال نون خ با اشاره به سختی های سکانس غار و کولبری گفت: شرایط بخش کولبری خیلی سخت بود و خیلی ها آسیب جدی دیدند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۹    
منعی برای مدیر ساختمان شدن مستأجر وجود ندارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۶    
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی، لغزندگی جاده ها و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۶    
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران و مدیر نظارت بر بورس ها با اشاره به وقایع رخ داده در تاریخ 17 و 18 اردیبهشت سال گذشته، مجموعه اقدامات سازمان بورس بعد از تاریخ مذکور را شرح دادند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۳    
در قانون تامین مالی تولید و زیرساختها، مجموعه ای از معافیت های دائمی مالیاتی برای حوزه بازار سرمایه وضع شده که سرمایه گذاری در نهاد بازار سرمایه را به صرفه تر می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۳    
احمد غریوی یوسف آباد بیان کرد: فعلا پیشنهاد جدیدی در رابطه با اصلاح حق مسکن کارگران مطرح نشده و اگر این موضوع نیز در شورای عالی کار و بعد هیات وزیران مطرح شود، اصلاح نرخی رخ خواهد داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۳    
یک نماینده مجلس گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد اجرایی خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۰    
یک مطالعه جدید ادعا می کند که یک آزمایش خون می تواند به پزشکان کمک کند تا حداقل هشت سال قبل از اینکه علائم آرتروز زانو در اشعه ایکس نشان داده شود، بیماری را تشخیص دهند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۰    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: قالی باف تلاش خواهد کرد که کماکان ریاست پارلمان را در اختیار بگیرد و من فکر می کنم که آمادگی از دست دادن آن را ندارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۸    
سردار رادان گفت: در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهدند که دشمن تا پشت درب خانه های ما آمده و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می شوند و در اینجا ما باید پای کار ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۸    
اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هسته ای گفت: ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم فناوری های خود را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته شده و یک نظام علمی متفاوتی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۸    
اگرچه حدود 10 نماینده از نمایندگان منتخب برای ریاست مجلس آتی، در حال تلاش و رایزنی هستند، اما طبق بررسی ها و پیگیری های خبرنگاران تسنیم از گروه های مختلف سیاسی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۵    
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین نامه های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می افتد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۵    
احمدنوراللهی دهمین جام دوران فوتبالش را در لیگ امارات متحده عربی به دست آورد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۵    
روابط عمومی اورژانس تهران در خصوص موضوع حضور نداشتن آمبولانس در ورزشگاه آزادی حین برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان اعلام کرده ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۵    
تیم پرسپولیس 2 هفته باقیمانده تا دیدارهای همزمان فصل جاری لیگ برتر را زودتر از استقلال شروع می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۵    
دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به دلیل استفاده از مواد ممنوعه غیرمجاز مرتکب عمل دوپینگ شده اند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۹    
باشگاه پرپسولیس از دو روز قبل جست وجوی خود برای جذب مهاجم خارجی که با بودجه باشگاه متناسب باشد را آغاز کرده است
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل حقوقی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال های نمایش خانگی خبر داد.
  • ۱