پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۷:۲۱May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 18 اردیبهشت 1403 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 29 اسفند 1401 صراط نیوز 29 اسفند 1402 صراط نیوز 31 فروردین 1403 صراط نیوز 1 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 2 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 3 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 4 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 5 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 6 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 7 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 8 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 9 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 10 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 11 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 12 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 13 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 14 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 15 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 16 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 17 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 18 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 19 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 20 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 21 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 22 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 23 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 24 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 25 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 26 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 27 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 28 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 29 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 30 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1403 
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۸    
مادری کودک دارای معلولیت خود را جلوی تمساح ها انداخت تا عجیب ترین قتل را رقم بزند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۶    
خودکشی پزشکان جوان معمولاً ربطی به بیماری های روحی و روانی حاد ندارد، برای این که اگر پزشکی تا این حد دچار اختلالات روحی و روانی باشد نمی تواند تا روز قبل از اقدام به خودکشی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۶    
اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکا به جنایات صهیونیست ها و تأکید بایدن بر عدم تغییر سیاست های دولتش در قبال اسراییل نشان داد حاکمان واقعی آمریکا چه کسانی هستند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۸    
از زمان برگشت تحریم ها یعنی از سال 1397 تاکنون 1100 بیمار تالاسمی به دلیل نبود دارو فوت کرده اند. آماری که رئیس انجمن تالاسمی ایران سال گذشته درباره آن هشدار داده و گفته بود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۶    
بررسی محتوای سالانه کاربران توئیتر در 1402 نشان می دهد مهران غفوریان، رضا کیانیان و ترانه علیدوستی بازیگرانی بودند که بیشترین بحث و نظر درباره آنها در این بستر صورت گرفته بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۷    
راننده هندی زنان مسافر را به مکان های خلوت می برد و بعد از تجاوز آن ها را به قتل می رساند.راننده هندی زنان مسافر را به مکان های خلوت می برد و بعد از تجاوز آن ها را به قتل می رساند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۲    
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند در جدال عرضه کنندگان و تقاضاکنندگان در معاملات بورس، فروشندگان به دلیل فروش در قیمت های ارزنده و پایین، بازنده خواهند بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۸    
نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور گفت: سازمان تامین اجتماعی مدعی است درباره افزایش حقوق بازنشستگان با مشورت اعضای کانون بازنشستگان اقدام کرده است درحالی که بنده به عنوان نایب رئیس ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۲    
مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرداران زاهدی، حاج رحیمی و همراهانشان که در کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند، با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۰    
شهربانو منصوریان چندی پیش در مراسم تجلیل از ورزشکاران با حرکت سر و دستانش اقدام به ترک جایگاه کرد که این رفتار وی بازخورد تندی داشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۱    
کیانوش عیاری کارگردان سینما و تلویزیون گفت: پولی از نزول خوار ها می گرفتم تا به عوامل فیلم هایم که با من کار می کنند، بدهم. چون قرار نبود در مشکلات با من شریک شوند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۷    
صحبت طرح صیانت نمی تواند مطرح شود، چون دو سال قبل آخرین جلسه طرح صیانت گذاشته شد و به نتیجه ای نرسید و تمام شده است و بعد از آن جلسه رسمی نداشت ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۷    
زیباکلام می گوید: عده ای هستند که معتقدند هرچه مردم ناراضی تر باشند، اصولگرایان خوشحال تر می شوند زیرا عصبانیت مردم باعث پشت کردن آنها به صندوق رای ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۷    
سرپرست روابط عمومی استانداری قم از سفر بدون تشریفات رئیس جمهور به استان قم خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۷    
در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت سیمان فارس نو سفانو متوقف خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۷:۱۲    
سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران و رم ایتالیا، چندی پیش در برنامه فوتبال برتر، استقلال را در حالیکه هنوز از شرایط خوبی برخوردار نبود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۷:۱۲    
به گزارش صراط به نقل از ورزش سه چهارشنبه شب علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال اخراج شد. در حال حاضر فرشید سمیعی در سمت سرپرست مدیرعامل باشگاه مشغول فعالیت است تا در انتهای فصل مالکان جدید باشگاه ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۵    
رژیم های غذایی گوشتی چهار برابر بیشتر از رژیم های غذایی گیاهی تاثیرات زیست محیطی دارند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۲    
باشگاه پرسپولیس از محمد دانشگر به کمیته اخلاق شکایت کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۳۹    
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور دو میمهان ویژه برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۳۰    
مدیران خودرو بخشنامه فروش جدیدی را برای اردیبهشت 1403 اعلام کرد. در شرایط فروش مدیران خودرو برای اردیبهشت 1403، شش محصول ارائه شده اند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۱۵    
کودک 6 ساله نهاوندی عصر امروز در رودخانه گاماسیاب غرق شد تلاش مردمی برای جستجوی جسد با گذشت 4 ساعت نتیجه نداد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۳:۱۵    
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری تمرین میدانی آمادگی مقابله با حوادث احتمالی و تخلیه اضطراری در محل مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۱    
راه های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد، شاید عجیب به نظر برسد اما یکی از راه های غیر معمول در این زمینه کم کردن وزن در حین خواب است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور در گفت وگوی تلویزیونی با مردم، تأکید کرد: وعده صادق در کشور ما احساس غرور ملی و از نقاط عطف اجماع ساز بود به گونه ای که همه این اقدام را ستودند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کف و سقف حقوق سال 1403 بازنشستگان و مستمری بگیران را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۳    
تیم پناهندگان برای چندمین دوره از بازی های المپیک است که مورد توجه قرار گرفته و قرار است در پاریس هم با حضور 36 ورزشکار در این تورنمنت مهم به میدان برود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۲    
بنا به تصمیم سرمربی تیم فوتبال استقلال تمرین فردای این تیم تعطیل شد تا بازیکنان با تجدید قوا برای بازی با فولاد خوزستان آماده شوند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۷    
مدیرکل نیروی کشش شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: پروژه بازسازی بدنه 75 دستگاه لکوموتیو از سال گذشته در کارخانجات کرج شروع شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۰    
گروسی گفت: کلید رفع تحریم ها علیه ایران در دست من نیست
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۲    
گروه خودروسازی سایپا شرایط طرح جدید پیش فروش ساینا، شاهین و کوییک را اعلام کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۷    
جواد خیابانی در یادداشتی اختصاصی به یک غفلت تاریخی در تاریخ نگاری فوتبال ایران اشاره کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۶    
اگر به پنجه های گربه، سگ یا حتی کانگورو نگاه کنید، متوجه می شوید که چیزی بین دستان ما و آن ها مشترک است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۵۱    
متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع مسکن معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران 816.3 میلیون ریال بود که حاکی از افزایش 0.2 درصدی نسبت به ماه قبل است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۹    
رییس فدراسیون کشتی گفت: کشتی در المپیک پاریس بتواند یک مدال طلا بگیرد هنر کرده است چون واقعا کار سخت است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۹    
رییس فدراسیون ووشو به شایعه قهر شهربانو منصوریان واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۳    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان صادر کرد و این 2 باشگاه به پرداخت 200 میلیون تومانی جریمه شدند و بازی های فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر برگزار ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۹    
در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو نجمه خدمتی به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت صعود کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۶    
همسر پادشاه اردن در یک مصاحبه تلویزیونی از حس خودش نسبت به مردم فلسطین توضیح می دهد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۳    
شرکت بازرگانی دولتی ایران با تکذیب توزیع 44 هزار تن روغن مسموم در بازار اعلام کرد: یک قطره روغن خوراکی بدون مجوز سازمان غذا و دارو وارد کشور نمی شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۷    
در تمرین تیم ملی والیبال قبل از مسابقات لیگ ملت ها اعلام شد که در صورت کسب سهمیه المپیک به هر والیبالیست یک میلیارد تومان پرداخت می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۴    
یک اپراتور ایتالیایی تلفن همراه با ارسال پیام به فلسطین خوش آمدید، خشم صهیونیست ها را برانگیخت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۱    
حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران به بهانه حجاب مانع از ورود جراحان زن به کنگره شد و به پزشکی گفت: کمر شلوارت را باید به اندازه ای پایین بکشی که بالاتر از مچ پاهایت معلوم نباشد!
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۵    
هوگربیتس پیش از این هم با پیش بینی زمین لرزه در ترکیه، اندونزی، افغانستان و ژاپن خبرساز شده بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۷    
مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس لایحه خود در ارتباط با پرونده بازیکن هلندی پیشینش را برای دادگاه داوری ورزش ارسال کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۱    
آیفون و اپل واچ طلا مدت هاست یکی از نمادهای لاکچری بازی در شمال تهران محسوب می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۸    
سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران فردا با حضور وزیر ارشاد افتتاح شده و از چهارشنبه 19 تا شنبه 29 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۹    
سفر بارزانی به ایران برای تحکیم روابط و تاکید بر ایفای نقش اقلیم کردستان به عنوان بخشی از کل حاکمیت عراق برای اثرگذاری در حوزه های اقتصادی، سیاسی و امنیتی حائز اهمیت است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۶    
قراردادی که چند روزی با انتقاد شدید شورای شهر تهران زیر سوال رفته است و بسیاری از نکات غیرشفاف دارد و معلوم نیست این قراداد سنگین با چه شرکتی امضا شده و چه دلیلی برای این هزینه هنگفت وجود داشته!
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۰    
اسپانیا جایزه سالانه گاوبازی را لغو کرد
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۱۵    
رادان گفت: زن چادری در ایران به منزله پرچم است و یکی از استراژی های دشمن این است که می گویند برای براندازی باید حجاب را سست کنیم.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۱    
بر اساس گزارش بانک مرکزی، در فروردین امسال تورم مسکن به کمترین رقم 24 ماه گذشته کاهش یافت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۲    
منابع آمریکایی مدعی شدند حمله اخیر اسرائیل در شهر رفح در نوار غزه عملیات محدودی است و بخشی از حمله تمام عیار به نوار غزه که تل آویو مدت هاست درباره آن سخن می گوید، نیست.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
- آخرین داده های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می دهد، هوای 2 شهر خوزستان روز سه شنبه در وضعیت قرمز و ناسالم قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۶    
شهردار تهران گفت: اختصاص برخی از املاک و خانه ها به مدیران شهرداری که در دوره های پیشین صورت می گرفت امری ناعادلانه بود اما ما سعی کردیم به جای این کار برای مدیران شاغل در شهرداری که فاقد مسکن بودند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۰    
متولدین دوم مهر 1396 تا اول مهر 1397 می توانند در پایه اول دبستان ثبت نام کنند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۸    
بهرنگ دزفولی زاده، حسنی دارابی و بهروز افخمی برای ساخت فیلم مجوز گرفتند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۶    
سخنگوی شهرداری تهران گفت: توصیه های پدرانه چمران برای مدیران شهری فراتر از جایگاه حقوقی و قانونی ایشان، به عنوان فصل الخطاب و از جایگاه یک رابطه پدر و فرزندی میان وی و مدیران شهری است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۳    
با توجه به افزایش قیمت بسیاری از اقلامی که می توانند در حوزه رشد و سلامت انسان مفید باشند، طبیعی است که انتظار داشته باشیم جمعیت بزرگی از کشور دچار سوء تغذیه و کمبود و ناتوانی در دسترسی به غذای کافی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۰    
الکساندر پلیشنکو، وزنه بردار اوکراینی که سابقه حضور در المپیک را دارد در جنگ اوکراین و روسیه کشته شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۴    
سن ورود به فضای مجازی روز به روز پایین تر آمده و بعد از کودکان کار اینستاگرامی، حالا بحث جنین بلاگری به میان آمده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
حادثه اخیر برای خودرو X55 پرو مدیران خودرو نشان داد در نبود نظارت متولیان، اغلب مونتاژکاران و خودروسازان داخلی فقط به فکر تیراژ تولید و افزایش قیمت هستند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۳    
کارشناس بازار مسکن از قیمت گذاری دستوری املاک به نفع مستأجران و به ضرر مالکان خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۷    
یک اقتصاددان با انتشار نموداری از نوسانات اخیر اونس طلا نوشت: طلا هنوز دارایی خوبی برای امسال است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۱    
تولید بنزین از متانول نسبت به ساخت پتروپالایشگاه، مدت زمان بهره برداری را به یک چهارم و هزینه سرمایه گذاری را به یک دهم کاهش می دهد و سناریوی بهینه تری برای رفع ناترازی بنزین از مسیر افزایش عرضه است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۹    
سهیل مهدی درباره حواشی اخیر صحبت کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۹    
قهر عضو تیم ملی ووشو بانوان در جریان مراسم تجلیل از قهرمانان تعجب حاضرین در سالن برگزاری این رقابتها را در پی داشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
سریال نون. خ با میزان هزینه 2 میلیارد تومانی برای ساخت هر قسمت؛ بر اساس اعلام صداوسیما در هر قسمت به طور میانگین 150 هزار مخاطب داشته و درفضای مجازی هم 25 میلیون مخاطب داشته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
رئیس فدراسیون والیبال گفت: اگر تیم ملی به المپیک صعود کند و مردم با این خبر خوشحال شوند، هر بازیکن، یک میلیارد تومان پاداش نقدی به محض ورود به ایران دریافت خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
پلیس فتا درباره بسته های معیشتی به شهروندان پیام ارسال کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
اتفاقات چند وقت گذشته مربوط به قطع و جابه جایی درختان در بوستان ها و پارک های تهران، از شهرداری فعلی تهران یک تصویر ضددرخت در افکار عمومی ساخته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
آنتونی یکی از بازیکنانی بود که پس از شکست مقابل کریستال پالاس به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
تیم های استقلال و پرسپولیس در بالای جدول دید لیگ برتر در شرایط نزدیکی در کورس قهرمانی قرار دارند که اگر در چهار هفته باقیمانده هر دو تیم نتایج مشابه با دور رفت را بدست بیاورند یک تیم قطعا قهرمان ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
مارکا امروز نوشت که سرژ گنابری که دو سال پیش به نوعی ادعا کرده بود نامزد پیوستن به رئال است، هرگز هیچ پیشنهادی از باشگاه مادریدی نداشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
دماوند لرزید
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
بسته بندی هوشمند موادغذایی برچسب تاریخ انقضا را حذف می کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
علی اصغر پورمحمدی از مدیران سابق تلویزیون در گفت وگو با برنامه بهارستان دوازدهم از علاقه رهبر انقلاب به مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری پرده برداشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۵    
به گزارش صراط مامور پلیس هرمزگان در مبارزه با قاچاق سوخت به شهادت رسید. به گزاش ایرنا، گروهبان یکم مهدی مزرئی نوده در اجرای طرح امنیت و آرامش و مبارزه با قاچاق سوخت هنگام کنترل محور مواصلاتی میناب ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آخرین مهلت ثبت نام نمایندگان نامزد ها تا ساعت 14 روز چهارشنبه 19 اردیبهشت است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۲    
رضا قیطاسی، قوی ترین مرد ایران در سال 1402 و رئیس فدراسیون فوتبال عکس یادگاری گرفتند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۵    
اگر اخیرا لپ تاپ خریده باشید، به احتمال زیاد درایو بوت اصلی دستگاهتان درایو حالت جامد یا SSD است. لپ تاپ های گیمینگ با وزن و ابعاد بیشتر نیز اکنون درایو بوت های SSD دارند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۲    
شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از مدال آوران پس از حضور روی سن و دیدار با کیومرث هاشمی وزیر ورزش قهر و مراسم را ترک کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۹    
الگوریتم هوش مصنوعی THOR فراتر از مطالعات دانشمندان، حدود 30000 سیارک ناشناخته را در عکس های تلسکوپی پیدا کرد، این نرم افزار هوشمند صرف نظر از انجام کار هایی مانند تولید تصاویر جعلی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۸    
مراسم چهلمین روز شهادت سرلشکر محمدرضا زاهدی و دیگر شهدای حادثه حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، صبح سه شنبه (18 اردیبهشت 1403) در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۶    
مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور امروز سه شنبه 18 اردیبهشت با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۷    
محمسن هاشمی رفسنجانی زمانی در برنامه دست خط حضور پیدا کرد او در این برنامه مطالب جالبی را مطرح کرد. یکی از این نکات شوخی او با محمود احمدی نژاد در سال 84 بود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۸    
یکی از بازیگران استقلالی از صحبت های اخیر محمدحسین میثاقی انتقاد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۵    
توضیحات رییس مرکز سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ درباره اراذل و اوباشی که در نازی آباد مزاحم نوامیس شدند. در ادامه با دیدن این ویدئو از جزئیات اتفاق حمله اراذل در خیابان نازی آباد می توانید مطلع شوید.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۵    
رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون یک میلیون و 350 هزارتن گندم با ارزش 22.5 همت از گندمکاران خریداری شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۵    
قیمت طلا امروز سه شنبه (7 می) پس از آن که داده های اقتصادی اخیر شرط بندی ها مبنی بر کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در اواخر سال جاری را تقویت کرد، افزایش یافت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۵    
آرامکو با وجود سود پایین تر، 31 میلیارد دلار سود نقدی به دولت سعودی و سایر سرمایه گذاران پرداخت خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۵    
رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فراجا از جریمه 50 هزار تومانی برای خودروهایی که شیشه دودی دارند، خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۲    
در آستانه ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) رونمایی شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۰    
یک دختر هوادار پرسپولیس در قائمشهر با شرایطی خاص به تماشای بازی تیم محبوبش نشست.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۷    
اظهارت کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم با اشاره به شیوه علی (ع) در برخورد با امت اسلام گفته است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
جمعی از فرهنگیان و معلمان نمونه سراسر کشور با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه دیدار و گفتگو کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
بر اثر واژگونی خودرو مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان 15 نفر مصدوم شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
رئیس شورای شهر تهران نسبت به ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری تهران واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ورود بانوان به ورزشگاه با شرط وجود زیرساخت های لازم و اجرای دستورالعمل های مصوب، تصمیم نظام بوده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه جابجایی مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه امکان ندارد، گفت: می توان محل جدیدی برای دفن زباله ها احداث کرد.
  • ۱