پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۶:۱۰May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 20 اردیبهشت 1403 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 30 اسفند 1399 صراط نیوز 29 اسفند 1400 صراط نیوز 29 اسفند 1401 صراط نیوز 29 اسفند 1402 صراط نیوز 31 فروردین 1403 صراط نیوز 1 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 2 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 3 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 4 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 5 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 6 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 7 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 8 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 9 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 10 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 11 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 12 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 13 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 14 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 15 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 16 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 17 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 18 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 19 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 20 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 21 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 22 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 23 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 24 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 25 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 26 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 27 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 28 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 29 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 30 اردیبهشت 1403 صراط نیوز 31 اردیبهشت 1403 
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۹    
درگذشته وقتی از کودکان می پرسیدیم وقتی بزرگ شدی می خواهی چه کاره شوی، بسیاری می گفتند: پزشک، معلم و ...؛ امروز وقتی از کودکان همین سوال را می پرسیم، بسیاری پاسخ می دهند: " اینفلوئنسر" ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
خطر ابتلا به آرتریت روماتوئید (RA) با هر فنجان قهوه کافئین دار که در روز می نوشید، 6 درصد افزایش می یابد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر ببینید: جلوگیری از بازداشت های موقت غیر ضروری با دستاورد های سند تحول قضایی آشنا شوید ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۶    
گل آلفونسو دیویس بهترین گل دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۰    
موج اعتراضات دانشجویان و مردم جهان علیه جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل که از دانشگاه کلمبیا در آمریکا به سایر دانشگاه های این کشور سرایت کرد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
40هزار نفر از خانواده های شهدا، ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۳    
هفته اول رقابت های کورس اسبدوانی بهاره بجنورد، پنجشنبه (20 اردیبهشت 1403) با حضور 50 سر اسب اصیل ترکمن در مسافت 700 متر به صورت کورس مستقیم در منطقه تفریحی توریستی ایوب شهرستان بجنورد برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۲۷    
مشاور حسن روحانی در دولت سابق، به سخنان اخیر ابراهیم رئیسی درباره سند 2030 واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۱    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بعدازظهر امروز جمعه با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرک صالح آباد واقع در جنوب غرب تهران در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که به صورت الکترونیکی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۴    
مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر نام استقلال باعث شد تا این باشگاه قید تغییر نام استقلال را بزند و در ادامه مسیر هم با همان نام قدیمی در مسابقات شرکت کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۸    
فردا اول ذی القعده و آغاز دهه کرامت است و به همین مناسبت دومین جشن بزرگ دختر ایران به مناسبت ولادت حضرت معصومه امشب برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۴    
فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا اظهارکرد: تجارب مناسک حج در سال های گذشته ثابت کرده است عدم آگاهی زائران از مقررات کشور میزبان ممکن است برای حجاج عزیز در این سفر معنوی مشکل ساز شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
ربیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از زمین گیر شدن و دستگیری سارقان حرفه ای و سابقه دار منازل در خیابان درختی محدوده شهرک غرب در منطقه غرب پایتخت خبر داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
افراد برای تعیین سهام متوفیان خود می توانند به شعب بانک ها یا کارگزاری های منتخب اعلامی مراجعه کنند. امیدواریم.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
سخنگوی نمایشکاه کتاب تهران گفت: در مجموع 39 هزار و 100 سفارش در بخش مجازی نمایشگاه ثبت شده است و 58 هزار و 300 نسخه فروخته شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۷    
کافه علیرضا بیرانوند با دستور مقامات قضایی پلمب شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۵    
فضاپیمای تِس(TESS) ناسا پس از بهبودی یافتن از یک نقص فنی، شکار سیارات فراخورشیدی را از سر می گیرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۲    
سپاه البرز از شهادت پاسدار علی کبودوندی در مرزهای جنوب شرقی کشور خبر داد
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۲    
آیت الله بهجت(ره) می فرمود: خدا می داند چه برکاتی به واسطه وجود شریف حضرت معصومه (س) در قم و سایر امامزادگان برای شیعه است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۹    
ابوالفضل جلالی زیر آخرین پست فرهاد مجیدی کامنتی گذاشته بود که بعد از دقایقی پاک شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۶    
گریت وال به تازگی جدیدترین مدل هاوال H9 را روی خط تولید کارخانه آورد. عرضه رسمی این خودرو اواخر امسال با پیشرانه های بنزینی و دیزلی آغاز خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۰    
مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه های جداگانه ای اعلام کرد که امروز پنجشنبه دو عملیات پهپادی علیه اهدافی در اراضی اشغالی فلسطین انجام داده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۰    
حزب الله لبنان اعلام کرد یک خودروی زرهی نظامیان اسرائیل را در پایگاه نظامی المالکیه در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۰    
آبادی کهن دولاب در طول تاریخ خود پذیرای اقوام و مهاجران بسیاری از نقاط مختلف کشور بود. وجود گورستان قدیمی ارامنه در اراضی دولاب ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۰    
وزیر دفاع آلمان روز پنج شنبه اعلام کرد که این کشور 3 سیستم موشک توپخانه هیمارس ساخت آمریکا را در اختیار اوکراین قرار خواهد داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۴    
همزمان با ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، انتشارات انقلاب اسلامی تصویر جدیدی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را که در کتابخانه ی شخصی ایشان ثبت شده است، منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۹    
به گزارش صراط به نقل از ایسنا، رشید مسجدی که به دلیل وجود غده ای در زبانش در بیمارستان میلاد اصفهان تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، درگذشت. ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۳    
با اعلام کمیته انضباطی قرار است دیدار فصل آینده دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس با حضور تماشاگران زن برگزار شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۳    
مدیران هلدینگ خلیج فارس پاداش ویژه ای را برای استقلالی ها در نظر گرفته اند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۳    
از اصفهان خبر می رسد که به احتمال زیاد، پیام نیازمند فصل آینده را دوباره در لیگ پرتغال سپری خواهد کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۸    
" " کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۷    
کدام فروشنده یا کسب وکار است که دلش بخواهد مشتریانش فقط یک بار از او خرید کنند؟ هیچ کسب وکاری! ذات کسب وکار و ارائه کالا یا خدمات این است که شما بتوانید شبکه ای از مشتریان وفادار تشکیل دهید که ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۳    
شیره موجود در ساقه های آن دوباره به عنوان داروی مردمی مصرف می شود. گفته می شود که شیره موجود در ساقه های آن برای بیماری های پوستی، سنگ کلیه و حتی بیماری نقرس مفید است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۸    
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: مردم ایران در نمایش دلبستگی به مردم مظلوم غزه بیش از 160 میلیارد تومان کمک نقدی کردند که هلال احمر نسبت به جمع آوری و ارسال این کمک ها اقدام کرده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۷    
خبرگزاری فرانسه: رامون فونسکا یکی از افراد حقوقی درگیر در پرونده اسناد پاناما{بزرگترین افشای فساد مالی سیاستمداران جهان} که منتظر برگزاری دادگاه پولشویی بود، درگذشت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۵۷    
قیمت تویوتا کمری مدل 2006 و 2007 از مرز دو میلیارد گذشته و تا حدود 2/5 میلیارد تومان بالا رفته است
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۷    
علم الهدی با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج تشریح کرد: مشکل جمعیت امروزه عمدتا در مسئله ازدواج است. سن توالد حداکثر تا 40 سال است. ازدواج پسران به مرز 30 سال و دختران به مرز 22 سال رسیده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از وقوع یک گروگانگیری ناکام در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم در شمال تهران خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۲    
در پی حادثه ای دلخراش، قطاری که از دل شهرستان بهارستان عبور می کرد، جان مادر بارداری را به همراه فرزند خردسالش گرفت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۹    
سی و پنجمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران روز دوم خود را درحالی دارد به پایان می رساند که زمان نمایشگاه تا ساعت 21 تمدید شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۳    
درحالی که شاخص پوسیدگی دندان در کشورهای پیشرفته رو به کاهش است در ایران به طور متوسط هر فرد 6 دندان پوسیده دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۰    
شبکه آمریکایی به نقل از مقام های مطلع از گفت وگوها بین واشنگتن و تل آویو گزارش داده کابینه اسرائیل با توافقی که دستش را برای پیش بردن عملیات های نظامی در رفح حتی در زمان آتش بس ببندد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۰    
" " کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۱    
مدیر دبیرستان در استانبول به دست دانش آموز اخراجی به قتل رسید.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۷    
یک فعال سیاسی معتقد است با وجود اینکه از نبویان، آقا تهرانی و... به عنوان اشخاصی که شانس رییس مجلس شدن دارند، یاد می شود، رقابت اصلی و جدی برای تصدی گری این سمت بین قالی باف و متکی خواهد بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۹    
یک جامعه شناس شهری، گفت: با اینکه 15 درصد از جمعیت کشور در تهران زندگی می کنند حدود 26 درصد تولید ناخالص داخلی کشور متعلق به آنهاست؛ یعنی تهران شهری با ارزش افزوده بالاست و نباید تضعیف شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۳    
آموزش و پرورش در کسر 10 میلیون تومانی حقوق دانشجومعلمان کوتاه آمد و مقرر شد به میزان افزایش سالانه از دانشجومعلمان مقرری کسر شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۴    
پست بن گویر پس از آن صورت می گیرد که دولت بایدن روز چهارشنبه تایید کرد که ایالات متحده یک محموله تسلیحاتی به اسرائیل را به دلیل برنامه های ارتش اسرائیل برای حمله به رفح و کشتار عامدانه غیرنظامیان با ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۱    
وحید حاجی پور در توییتی نوشت: در کشوری که 20 میلیون نفر از جمعیتش در فقر مطلق به سر می برد، و دولتش خود را دولت محرومان می نامد ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۷    
هفت خدمه دیگرکشتی کانتینری توقیفی MSC ARIES با ملیت هندی، استونی و فیلیپینی پس از انجام رایزنی ها، و درچارچوب تعاملات سیاسی و دیپلماتیک ونیز موافقت مقام قضایی به موطن خود بازگشتند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۵    
وقوع آتش سوزی در سالن انتظار فرودگاه لاهور پاکستان به ایجاد هرج ومرج و اختلال گسترده در پروازهای این فرودگاه از جمله پرواز حجاج منجر شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۳    
رئیس جمهور گفت: بانک ها روند ارائه تسهیلات مسکن ملی را تسریع کنند تا شرکت های تعاونی هم بتوانند ساخت واحدهای مسکونی را با سرعت بیشتری دنبال کنند
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۳    
پژوهشکده اقلیم شناسی اعلام کرد از نیمه خرداد تا نیمه تیرماه، میانگین دمای هوا در شمال غرب، استان های واقع در کوه های زاگرس و دامنه شرقی آن و دامنه جنوبی البرز غربی و بخش محدودی از شرق کشور یک تا 2 ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۴    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه سابق ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آیا امروز کسی هست که وضعیت او بدون اجرای برجام بهتر باشد؟!
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۷    
بررسی آمارهای اعلامی توسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران نشان می دهد که در آخرین حراج طلای انجام شده در 18اردیبهشت ماه امسال ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۵    
وزیر ارتباطات دولت دوازدهم با اشاره به گفتگوی قدیمی علیرضا زاکانی علیه دولت روحانی نوشت: چاهی نکن بهر کسی.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۴    
سعید تاجیک، رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران: بانک ها به جز تامین کسری بودجه دولت و تامین مالی شرکت های وابسته به خودشان کارکردی ندارند. به بخش خصوصی واقعی ایران ریالی تزریق نمی شود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۱    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به وزیر ارتباطات گفت: دنیای امروز هر لحظه در حال تحول است و اگر عقب بمانیم، دیگران منتظر ما نخواهند نشست؛ از سوی دیگر ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۱    
سازمان هواشناسی اعلام کرد با خروج موج بارندگی از روز شنبه به طور کامل از کشور، شاهد ورود موج جدید از روز یک شنبه خواهیم بود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۸    
وکیل پرسپولیس گفت: اعتقاد داریم شعارهای معدود هواداران محصول تحریک شدن توسط بازیکن تیم حریف بود
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۸    
رییس انجمن همگن قطعه سازی خودرو گفت: شهرداری تهران باید به ابهامات قرارداد بزرگ واردات اتوبوس های چینی پاسخ دهد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۵    
همزمان با اعلام خبر بازداشت فرد مظنون در پرونده مرگ زهره فکور صبور، بازیگر معروف، تصاویری از میز شام او در فضای مجازی منتشر شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۲    
تصویری بسیار عجیب از غلط املایی در یک بنر حجاب منتشر شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۹    
در پایان فصل قرارداد 12 بازیکن استقلال به پایان می رسد و هنوز خبری از تمدید قراردادها نیست.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۳    
تصاویری جدید از جعفر جکسون در حال بازی در فیلم زندگی نامه ای عمویش، مایکل جکسون منتشر شده است. فیلم مایکل به کارکردانی آنتوان فوکوآ ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۰    
گنجاندن گزینه های غنی از مواد مغذی و رضایت بخش در رژیم غذایی روزانه می تواند از اهداف کاهش چربی حمایت کند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۱    
آلرژی یا حساسیت زمانی رخ می دهد که سیستم ایمنی به یک ماده خارجی حساسیت زا، که معمولاً بی ضرر است، بیش از حد واکنش نشان می دهد، اما راهکار هایی برای کاهش علائم حساسیت فصلی وجود دارد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۸    
خجسته معاون سابق صداوسیما و نامزد انتخابات مجلس گفت: برای شجریان نماز قضا می خوانم.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۸    
اوپرت مرزی طبیعی است که بین دو استان سمنان و مازندران قرار دارد و تلاقی گاه کوهستان و جنگل است. روستای اوپرت یا ییلاق اوپرت، معروف به اقیانوس ابر ها است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۲    
درام عروسی خون بر مبنای اسناد و مدارکی که وجود دارد، بر پایه خبری بوده که لورکا در روزنامه دیده است. در واقع خبری مربوط به یک قتل ناموسی موجب نگارش این متن شده است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۹    
اینطور که به نظر می رسد پرچم هر بازی، یک اخراجی که پیش از این در اختیار سپاهان بود به پرسپولیس سپرده شده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۹    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو در خصوص سلامت روغن های خام آفتابگردان وارداتی توضیح داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۰    
آذری جهرمی: رئیسی در قم گفت اکنون هفت و نیم میلیون ایرانی از فیبر نوری استفاده می کنند سایت وزارت ارتباطات این آمار را 356هزار کاربر نشان می دهد و آنچه که افزایش یافته است سرعت اتصال به شبکه است نه ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
ماریو گوتزه به عنوان مدیر تیمی که از آلمان در مسابقات حاضر می شود با اشکان دژاگه کاپیتان سابق تیم ملی ایران تماس گرفته تا او نیز به همراه چند بازیکن دیگر در این تیم هفت نفره حضور داشته باشد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
هوادار حریف روز شنبه پرسپولیس در هفته های گذشته با مسعود شجاعی جهش چشمگیری داشته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران به انتشار یک فایل صوتی منتسب به سید محمد خاتمی در فضای مجازی واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
محمد حسین ضیایی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال انتخاب و به زودی معرفی خواهد شد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۱    
مراسم اعطای نشان فداکاری اهدایی فرمانده کل قوا به خانواده شهدا، یک جانباز و یک رزمنده با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 در مجتمع امام خمینی (ره) ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۲    
علی مجتهدزاده وکیل دادگستری در شبکه اجتماعی ایکس رد کوروش کمپانی را زد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۲    
با ابلاغ تصویب نامه ی هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش خواهد یافت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۲    
جنایت باورنکردنی دختر بچه 10 ساله، بی شک زنگ خطری است برای آسیب های ناشی از استفاده کودکان از موبایل و اینترنت.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۲    
داوران هفته بیست و هفتم فصل جاری لیگ برتر فوتبال مشخص شدند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۹    
بیماران تالاسمی کشور حدود 6 سال است با کمبود دارو مواجه اند؛ واردات دارو به دلیل تحریم ها به سختی و قطره چکانی انجام می شود و دارو های تولید داخل نیز از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و عوارض متعددی ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۶    
مارگو زمانی که در هفته 25 بارداری مادرش نارس به دنیا آمد، 450 گرم وزن داشت. سپس، او به یک بیماری روده ای شدید مبتلا شد که در نوزادان نارس شایع است ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۳    
کنسرت "اشوان" در گرگان میزبان یک چهره خاص و یک سلبریتی محبوب سینمای ایران بود که "اشوان" هنگام معرفی او گفت: "بی شک شیک ترین بانوی سینمای ایران" ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۳    
دستیار سرمربی تیم ملی ایران با حضور در نشست مربیان جام ملت های 2023 آسیا با برانکو ایوانکوویچ دیدار کرد.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۷    
شب گذشته (چهارشنبه) و در دیداری جذاب و تماشایی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24، رئال مادرید در حالی که تا لحظات پایانی از بایرن مونیخ عقب بود ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۷    
هادی چوپان قهرمان مسترالمپیا و آرنولد کلاسیک، این روزها در باشگاه بدنسازی اش در شیراز مشغول تمرین است و خود را برای مسابقات مسترالمپیا 2024 آماده می کند ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۴    
ستاره ایرانی رم به همراه اعضای تیمش به شهر لورکوزن سفر کرد تا آماده دیدار با باشگاه سابق خود شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۶    
مظاهری گفت: یکی از خطوط دیگری که بانک مرکزی باید در مقابل خود قرار دهد این است که رانت به معنی ویژه خواری راه حل توسعه نیست ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۰    
سید ابراهیم رئیسی گفت: برخی می خواستند در کشور اعلام کنند که باید سایه جنگ را کوتاه کرد و روی موشک و توان نطامی خود معامله کرده و برجام 2 و 3 را روی میز بگذاریم ...
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۵    
در آستانۀ برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی و چند روز قبل از دیدار کارگزاران حج با حضرت آیت الله خامنه ای، جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر انقلاب دیدار کردند.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۶    
بیست و پنجمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران روز یک شنبه 23 اردیبهشت 1403 برگزار می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۱    
بیست و پنجمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران روز یک شنبه 23 اردیبهشت 1403 برگزار می شود.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۱    
امروز قیمت طلا شیب نزولی را تجربه کرده است، قیمت سکه امامی به 41,350,000 (چهل و یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.12 درصدی داشته است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۱    
مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: 2.5 میلیارد بشکه معادل نفت خام، مجموع ذخایر جدید اکتشافی در دولت سیزدهم بوده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۱    
معاون اقتصادی بانک مرکزی شرط اول تحقق بهتر سیاست های پولی و ارزی را شهرت و اعتبار بانک مرکزی دانست و گفت: نرخ سالانه تورم مصرف کننده که در فروردین 1402، 47.6 درصد بود اکنون به 38.8 درصد رسیده است.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۱    
افزایش سرمایه شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان از محل سود انباشته قریب به 4 ماه است تصویب شده اما هنوز ثبت نشده است. گزارش نبض بورس از دلیل تاخیر در این ثبت را بخوانید.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۴    
اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک و غیرالکترونیک انجام شده.
صراط نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۱    
برای خراسان رضوی و شمالی، سمنان و گلستان هشدار صادر شده. ارتفاعات تهران کاهش دما قابل توجه است.
  • ۱