دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۰۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۱    
خوش خبر با بیان اینکه زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر از 20 اسفند در خراسان جنوبی آغاز می شود، گفت: باید با برنامه ریزی صحیح و بسترسازی مناسب ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۵    
میرقاسم پور گفت: متقاضیان نقل و انتقال اسناد حج و عمره، مراقب فعالیت دلالان در حوزه خرید و فروش اسناد حج و عمره باشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۷:۳۵    
طرح الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند به دانشگاه بیرجند در حالی بی خبر از مسئولان استانی از سوی وزارت علوم ابلاغ شده که رئیس دانشگاه بیرجند، می گوید: ما هم مثل همه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
حسنی از اجرای طرح درخت دوستی بنشان همزمان با هفته درختکاری در اراک خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر بهداشت تاکید کرد که باید اقدام سریعی برای خرید واکسن و واکسیناسیون سریع مردم قبل از رسیدن به تلفات چند هزار نفری روزانه در دور ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۶    
عضو جهادی هیئت محبان الزهرا (س) از توزیع نان رایگان در محلات محروم استان سیستان و بلوچستان توسط گروه جهادی مکتب سلیمانی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۲    
فلاحی گفت: نمایشگاه کالاهای فرهنگی خه لات از 15 اسفند به مدت سه روز در سنندج برپا می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۲    
حسنی خونسار، گفت: با پیگیری های به عمل آمده دسترسی به منابع الکترونیکی، پایگاه اطلاعاتی و مقالات فارسی و لاتین ویژه اعضای کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه فراهم شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۷:۵۰    
خسروپور گفت: در رابطه با رمز ارزها در کشور جمع بندی صورت نگرفته است، در این حوزه تصمیم مشخص گرفته نشده است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۸    
قائدی گفت: نتایج حاصل از چک لیست های بازرسان مرکز بهداشت و اداره کل بازرسی استاندار حاکی از آن است که 93 درصد دستگاه های عمومی، بانک ها و نهادها این استان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۲    
دوست محمدی گفت: استان سمنان در ردیف پنج استان برتر کشور ازنظر کمک رسانی مردمی به بازسازی عتبات عالیات قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۲    
سلمان زاده از ابتلای 225 نفر به کرونا طی 24 ساعت گذشته در جنوب غرب خوزستان خبر داد و گفت: در این مدت چهار نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۲    
طمیمیان از برگزاری 55 وبینار آموزشی تخصصی در حوزه، گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در منطقه آزاد اروند در سال جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۲    
صالحی در جدیدترین توئیت خود با ارائه گزارشی از طرح زمستانه کتاب نوشت: در طرح ⁧‫زمستانه‬⁩ خانه کتاب و ادبیات ایران، در سه روز گذشته بیش از ده میلیارد تومان و حدود 200 هزار نسخه کتاب فروخته شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۲    
ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه از انتشار کتاب عصرهای کریسکان که مزین به تقریظ رهبر انقلاب است، خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۰    
بندری گفت: مسئولان به صورت مستمر بازار شهرستان را رصد کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کم کاری از جانب مسئولان مربوطه با آنها برخورد خواهیم کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۰    
داوری آثار بخش نمایشنامه جایزه هنری سردار دل ها تمام شد و 12 نفر به عنوان کاندیدا انتخاب شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۰    
بازوند، گفت: در یکسال گذشته به دلیل شیوع کرونا برنامه برگزاری ملاقات های عمومی محدود شده بود اما مدیران موظف هستند برنامه ای منظم تدوین و با رعایت توصیه های بهداشتی به مشکلات شهروندان رسیدگی و ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۰    
مدیر حوزه های علمیه خواهران با سرپرست جامعه الزهرا(س) دیدار و گفت و گو کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۰    
مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: رقابت ها و استقلال دو مجموعه باید با همگرایی و تعامل سازنده در راستای رسیدن به اهدف باشد تا سرچشمه جوشان جامعه الزهرا(س) در همه حوزه های علمیه کشور جاری شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۰    
حجت الاسلام زیبایی نژاد گفت: نگاه حاکم بر لایحه دولت مبنی بر حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت لیبرال و غیربومی است و لازم است روح حاکم بر این لایحه اصلاح شود و تدوین آن مجدد صورت گیرد چرا که ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۰    
17 رجب سالروز بزرگداشت شهادت حضرت احمد بن موسی الکاظم معروف به حضرت شاهچراغ(ع) برادر بزرگتر حضرت امام رضا(ع) است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۰    
بانک مرکزی ج.ا.ا ویژگی های امنیتی اسکناس های جدید صدهزار و یک میلیون ریالی را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۰    
دبیر نخستین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی گفت: داوری نهایی آثار راه یافته به این جشنواره از امروز سه شنبه دوازدهم اسفندماه آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۰    
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از سال 1390 تاکنون بیش از 6 استاندارد در زمینه های مختلف شامل تضمین کنترل کیفیت، سیستم مدیریت انرژی، رسیدگی به شکایت مشتریان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۸    
الشَمَّری در گفتگویی تلویزیونی تصریح کرد که تنها راه توقف حملات موشکی مقاومت عراق، خروج اشغالگران آمریکایی از این کشور است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۸    
جعفری گفت: تا پایان دی ماه سال جاری بیش از 16 هزار پرونده بستری برای بیماران کرونایی استان که تحت پوشش اداره کل بیمه سلامت می باشند تشکیل شده است که بیش از 620 میلیارد ریال برای این اداره کل هزینه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۸    
کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین به منظور آشنایی بیشتر زائران وعلاقمندان به اهل بیت در جهان با فرهنگ ومعارف مکتب اهل بیت (ع) به ویژپیام های رهایی بخش نهضت الهی عاشورا و حرکت بزرگ اربعین ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۸    
شکری گفت: تناژ بار حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 6 درصدی حکایت دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۸    
جلسه بررسی و تحلیل تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز کشور در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز برنامه 1400 برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۸    
ده بزرگی گفت: شیراز در فروردین 1400به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) میزبان نخستین کنگره ملی شعر مکتب گمنامی خواهد بود و از سربازان گمنام امام زمان (عج) تجلیل خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۸    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعمال رویکرد سختگیرانه برای تایید استطاعت جسمی زائران کشورمان در حج آتی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۸    
ششمین نشست هم اندیشی مدیران عامل اتحادیه های استانی و مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت با حضور 26 نفر از مدیران اتحادیه های استانی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۸    
غریب آبادی از تمدید مهلت ارسال آثار به پویش سقف عاشقی با موضوع تبیین هویت خانواده و سبک زندگی زنان تا 20 اسفند خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۸    
رییس کل بانک مرکزی گفت: از افتخارات نظام بانکی در کنار حمایت از جهش تولید، پشتیبانی از بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و نیز پرداخت سریع تسهیلات در جریان حوادث سیل و زلزله و توانمندسازی مددجویان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۶    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی نشر معارف قرآنی و خدمت به خادمان قرآن است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۶    
مسجد مسرور واقع در مناسس آمریکا با توزیع غذا در میان نیازمندان ،عشق را در میان آنها تقسیم می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۶    
موسسه سلطنتی معماران انگلیس مسابقه ای را برای طراحی مسجدی در شمال شهر پرستون به نمایندگی از یک موسسه خیریه ثبت شده محلی آغاز کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۶    
به گفته صفری، 850 میلیون تومان از مجموع تسهیلات پرداختی از طریق صندوق امداد ولایت از ابتدای سالجاری تاکنون در قالب خدمات معوض فرهنگی و تحصیلی به جامعه هدف این نهاد ارائه شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۶    
شهردار منطقه 10 در اولین نشست هماهنگی برنامه های استقبال از نوروز 1400 بر ایجاد وحدت رویه و همسان سازی امور تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۶    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: امکان توثیق مکانیزه سهام جهت دریافت کارت اعتباری و تسهیلات بانکی برای همه سهامداران فراهم شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۶    
پس از افشای گزارش محرمانه درباره دست داشتن ولی عهد سعودی در ترور جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۶    
شماری از نمایندگان پارلمان 22 کشوراروپایی از اتحادیه اروپا خواسته اند برای جلوگیری از اشغال غیررسمی کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی اقدامی انجام گیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۶    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران از فوت 9 نفر به علت ابتلا به ویروس جهش یافته در استان تهران تاکنون خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۶    
زارع با اشاره به شعار امسال جشن نیکوکاری، عیدی برای همه و تأکید بر استفاده از روش های الکترونیکی برای جمع آوری کمک ها گفت: هنوز 2 هزار کودک اصفهانی بدون حامی هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۶    
مجموعه مدیریت شهری باید در مدار اصلی خود قرار گیرد و رویه ها طوری تعریف شود که مانع از بازگشت به وضعیت شهرفروشی سابق باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۱۴    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: نگه داشتن وضعیت موجود بیماری کرونا در استان های شمالی، کار بسیار سختی است چون به ایام عید نزدیک می شویم و ویروس جهش یافته نیز در کشور در گردش است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۰۴    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: امسال به دولت تکلیف می کنیم از محل فروش شرکت های دولتی و سهام 90 هزار میلیارد تومان در اختیار تأمین اجتماعی قرار دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۰۴    
معاونت دانشجویی دانشگاه شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال جدید، درب کلیه خوابگاه ها از ساعت 15 عصر روز چهارشنبه 27 اسفند ماه بسته خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۰۴    
قائم مقام وزیر صمت و رئیس اتاق اصناف با بیان این که هیچ کمبودی در بازار نیست گفتند با اصلاح نظام توزیع و توزیع کالا های شب عید در شبکه منتخب، اجناس با قیمت هدف و مصوب به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۷:۲۴    
جاسم حیدری، یکی از اعضای اصلی گروهک تروریستی حرکه النضال العربی لتحریر الاهواز و جبهه النصره پس از انجام رسیدگی های قضایی مجرم شناخته و به اعدام محکوم شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۸    
رئیس جمعیت هلال احمر کشور از ارسال کمک های بین الملی تا قبل از عید به زلزله زدگان سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۸    
حجت الاسلام دانشی از تکمیل و تجهیز خانه هنرمندان در سال آینده خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۸    
موسی نژاد با بیان اینکه حدود 19 درصد بُعد خانوار و 13 درصد جمعیت استان ایلام تحت پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۸    
صالحی از برپایی نمایشگاه فعالیت های 10 ساله کانون شهید احمد گلمحمدی در اراک خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۸    
حجت الاسلام عبدی گفت: 360 دست لباس ویژه مدافعان سلامت توسط بانوان عضو هیئات مذهبی شهرستان قروه تولید شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۸    
علی بیکی گفت: همزمان با هفته امور تربیتی از معاونین و مربیان برتر پرورشی و مشاوران برگزیده مدارس بهشهر تجلیل شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۹    
آیت الله حسینی با اشاره به اینکه دانش آموز اگر هویت ملی و غیرت دینی خود را از دست دهد راحت تسلیم می شود، گفت: اگر دانش آموزان ما هویت دینی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۹    
خلیلی از کلنگ زنی بوستان شهدای گمنام نکا در جوار یادمان شهدای گمنام این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۹    
همایش بین المللی قره باغ 17 ربیع در مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در قم برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۹    
آیت الله سبحانی در پیامی به همایش قره باغ، با بیان اینکه وهابیون سال ها است در این منطقه حساس سرمایه گذاری و تبلیغ می کنند، گفت: مراقب باشید تا این منطقه به کانون وهابیت و گروه های تکفیری تبدیل نشود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۷    
مختاری گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری 18 اسفند مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر جونقان، امسال به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های مساجد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۷    
نوذری با بیان اینکه مرز مسافری مهران کماکان بسته و مرز تجاری مهران باز است، گفت: تعامل، همکاری وحدت و همراهی بین مردم و مسئولان مشهود است و این عامل بسیار مهمی در غلبه بر این ویروس منحوس به شمار می ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۷    
امام جمعه شهر آبسرد شهرستان دماوند گفت: سنت درختکاری جزء سیره های عملی مقام معظم رهبری بوده و هست.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۷    
فرماندار تیران و کرون گفت: دسترسی به امکانات کتابخانه های عمومی با تاسیس این مراکز و اجرای طرح های متناسب با این موضوع، شرایط را تسهیل می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۷    
حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه رویکرد جوانان به ورزش یکی از سنگرهای تضمین کننده سلامت فکری و جسمی جوانان است، گفت: ورزش استان با روحیه پهلوانی گره خورده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند، منابع حاصل از مبالغ دریافتی مازاد از مشترکان پرمصرف آب، صرف توسعه زیرساخت های آب شرب روستایی و عشایری و اصلاح شبکه آب هزینه شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۵۷    
همتی گفت: نظام بانکی، تاکنون با پرداخت بیش از 26 هزار میلیارد تومان با همت بنیاد مسکن به نوسازی 2 میلیون واحد مسکونی روستایی اقدام کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۷    
سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری اعلام کرد: در بهمن ماه، 86 میلیون کیلووات ساعت برق تولید شده از نیروگاه های تجدیدپذیر به شبکه سراسری برق کشور تزریق شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک هزار میلیارد تومان اوراق مالی برای بازآفرینی شهری بافت های فرسوده پیرامون حرم های مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۷    
نمایندگان مجلس به وزارت دفاع مجوز دادند تا مبلغ 2 هزار میلیارد تومان اوراق مالی و اسلامی برای انجام پروژه های تحقیقاتی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۵    
معاون اول رییس جمهوری بازسازی و احیای امید و اعتماد را مهمترین مسئله عنوان کرد و گفت: همه دستگاه ها در این زمینه مسئول هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۵    
قبادی با اعلام اینکه با انباشت میوه در کشور مواجهیم، افزود: نزدیک به 500 هزار تن پرتقال در شمال کشور و بیش از این مقدار نیز سیب داریم که به نوبت عرضه خواهد شد، حتی به دنبال صادرات سیب نیز هستیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۵    
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: چشم امید رهبر معظم انقلاب و ملت در گام دوم انقلاب بیشتر به جوانان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۵    
مدیرکل هماهنگی بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از ابلاغ دستورالعمل خرید تضمینی گندم داخلی سال 1400 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۵    
رستمیان با اعلام خبر رونمایی از گلزار شهداء امامزاده محمد(ع) در کرج گفت: استان البرز آماده برپایی و گرامیداشت روز شهداء (22 اسفند) است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۵    
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با هیات بلندپایه نظامی عراق ضمن قدردانی از مصوبه مجلس این کشور درباره خروج آمریکایی ها از عراق گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۵    
حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مساله حائز اهمیت در اسلام، فراگیر شدن فرهنگ انفاق است، گفت: پرداخت زکات یک پشتوانه مالی برای جامعه به ویژه برای اقشار فقیر و بی بضاعت است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۵    
مدیرعامل بانک آینده ایران گفت: امروز نه تنها بانک ها امکان فروش دارایی ها را در بازار سرمایه ندارند، بلکه تشویق به خرید دارایی های جدید می شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۵    
وزیر کشور در حاشیه نشست شصت و دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: همکاری ها و فعالیت هایی که اصناف در حوزه نظارت ها دارند قابل تقدیر است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۵    
معاون سیاسی وزارت خارجه هر گونه تلاش برای تصویب قطعنامه در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی را غیرسازنده و تهدیدکننده فضای ایجاد شده برای دیپلماسی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۵    
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: گروه خودروسازی سایپا توانسته بر اساس مطالبات و نیاز مردم نسبت به طراحی و تولید خودروهای جدید و به روز اقدام کند و این امر باعث مسرت و خرسندی هر ایرانی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۵    
تفاهم نامه همکاری آموزشی بین گروه خودروسازی سایپا و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با هدف افزایش دانش فنی و توسعه نیروی انسانی متخصص و ماهر امضاء شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۰:۰۵    
مظاهری با تشریح برنامه های بزرگداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری گفت: به همین منظور از کانون های برتر در طرح ایران قوی تجلیل می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در بهترین حالت 60 درصد مردم از ماسک استفاده می کنند و در برخی از شهرستان ها میزان استفاده از ماسک تا 30 درصدکاهش پیدا کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۵    
دهمین جشنواره مد و لباس فجر با گرامیداشت یاد مهدی اسماعیلی مسئول دبیرخانه این جشنواره و تقدیر از برگزیدگان بخش های مختلف به کار خود پایان داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۵    
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه اگر ما با اعتقاد به آموزه های دینی و داشتن علم، دانش،بصیرت و دشمن شناسی از این اموزه ها استفاده کنیم سنگرمان محکم است و موفق خواهیم شد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۵    
معاون امور بازرگانی داخلی وزارت صمت و دبیر ستاد تنظیم بازار بیان کرد: در خصوص تامین روغن خام مورد نیاز واحدهای تولیدی مشکلی نداریم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتشار 27 هزار میلیارد تومان اوراق مالی به منظور توسعه طرح های مهم کشاورزی و امنیت غذایی از جمله تکمیل شبکه آب و فاضلاب اهواز موافقت کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۵    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای زمان بندی و جزئیات ثبت نام داوطلبان ششمین دوره شورا های اسلامی شهر را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج از نقطه نظر فلسفه حیات، مروج باورها، معرف ارزش ها و جلوه ی ظهور درخشان فضائل الهی اسلام در کالبد بشر است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۵    
سیدعباس صالحی با اشاره به جایگاه لباس در حوزه فرهنگ و هنر بر توجه به مد و لباس در اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: لباس باید ظرفیت اقوام و گروه های انسانی را در خود داشته باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۵    
فرمانده کل سپاه در احکامی جداگانه، سردار سید قاسم قریشی را به عنوان جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار مجید خراسانی را به عنوان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۵    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکنون افزون بر 100 میلیارد ریال بسته حمایتی (گرمایشی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۵    
حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، علاج مشکلات کشور مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی است؛ مشارکت بالا و همگانی همه مردم در انتخابات باید برای همه مهم باشد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۵    
فتح اللهی از نصب 33 دوربین ثبت تخلف رانندگی و کنترل سرعت در شهر رشت تا پایان سال جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۸:۵۳    
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طی سال جاری مجموع کمک های مردمی خراسان شمالی به نیازمندان به 108 میلیارد تومان رسید در حالی که این رقم سال گذشته 53 میلیارد تومان بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۳    
حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه هدف اصلی ما در انتخابات 28خرداد 1400 برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در سایه امنیت است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۳    
حجت الاسلام زکوی با بیان اینکه 28 خرداد 1400 در مازندران شاهد برگزاری سه انتخاب مهم خواهیم بود و بایستی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق رای برناه ریزی شود ...