چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۲:۵۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۸    
اکبری پور با بیان اینکه گشت های یگان حفاظت محیط زیست گیلان در ایام نوروز تشدید می شود گفت: مردم و طبیعت دوستان می توانند تخلفات زیست محیطی را با شمار تلفن 1540 گزارش کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۰    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به ارزیابی لزوم بازنگری در رویکرد سیاست گذاری گردشگری سلامت در ایران پرداخت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۰:۴۲    
امام جمعه آران و بیدگل گفت: پاسداران و جانبازان سند جانفشانی ملت ایران در حفظ ارزش های انقلاب هستند و ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان هرگز از یاد ملت ایران پاک نخواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۰    
هیئت هایی از طرف رهبر معظم انقلاب با حضور در منازل تعدادی از جانبازان از رشادت های آنان تجلیل کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۸    
جعفر زاده گفت: جمعیت هلال احمر استان در طول تعطیلات نوروزی با 20 پایگاه امداد و نجات در خدمت مسافران و هموطنان عزیز خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۸    
حجت الاسلام داداش زاده گفت: هفت هزار جلد قرآن کریم اهدایی خیّران در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین سطح استان توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۰:۵۶    
مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان از اهدای 6 هزار جلد کتاب ازسوی مرکز مبادله کتاب کتابخانه ملی ایران به کتابخانه های عمومی این استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۰    
200 نفر از سالمندان استان مرکزی در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۴    
خسروانی پور، گفت: روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است .
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۲    
مجری طرح توسعه زنبورداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: اکثر زنبوردارانی که در سرشماری سال 1398 شرکت کرده اند، دفترچه یا شناسنامه زنبورداری خود را دریافت کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۲    
بدلیل مشکلات پیش آمده در سامانه ثبت نام شانزدهمین دوره آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، زمان جدید ثبت نام این آزمون اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۲    
سرهنگ جهانبخش محرومیت زدایی را مهم ترین ماموریت بسیج سازندگی دانست و افزود: یک هزار و 436 عنوان پروژه محرومیت زدایی در لرستان اجرایی شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۰    
صدرالحسینی با تصریح بر اینکه در جای جای انقلاب اسلامی تواصی به صبر و حق را کاملاً مشاهده می کنیم، اظهار کرد: اگر این دو عنصر و مولفه اصلی نبودند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۰    
12 سرگرمی و اسباب بازی با شمارگان 86هزار و 280 عدد در سال جهش تولید از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بازار عرضه شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۰    
شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی سازمان سینمایی برای انیمیشن سینمایی لوپتو به کارگردانی عباس عسکری مجوز نمایش صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: نسل جوان امروز باید با موضوع مهدویت بیشتر آشنا شوند از این رو علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی تبیینی، محلات و مساجد را آذین بندی کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
کارشناس حوزه غرب آسیا ایران تا پایان فعالیت تروریستی در روسیه و تا زمان اعلام نیاز دولت بشاراسد، در سوریه خواهد ماند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۰    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: خودرو شاهین محصول جدیدی است که با برند سایپا تولید و عرضه شده و تمامی مراحل طراحی و تولید آن توسط متخصصان داخلی صورت پذیرفته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
سیمزاری گفت: ساخت و احداث مساجد باید با کاربری های فرهنگی تقویت و گسترش یابد تا شاهد افزایش فعالیت های فرهنگی در مساجد باشیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۰    
کریمی گفت: دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی با هدف جلوگیری از تحریف ها و تبیین فرهنگ دفاع مقدی در حال تهیه است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۰    
مجید زاده دولت آباد با بیان این که از نظر ملاصدرا بدن اخروی با ماده ای متفاوت، اما با همان صورت و شکل بدن دنیوی نمود پیدا می کند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۰    
فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران با اشاره به خواسته مردم در برخورد قاطع و محکم با اراذل و اوباش گفت: در سال 99 در خصوص توقیف خودرو و موتور سیکلت حداقل سخت گیری ها را انجام دادیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۰    
دومین جشنواره چلچراغ آسمانی 531 نفر از 19 استان شرکت کردند که از مجموع 1436 اثری که در سه بخش عمومی، ویژه و توزیع با یکدیگر به رقابت پرداختند و 16 برگزیده این دوره معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۸    
بر اساس وعده مسئولان میراث فرهنگی ساماندهی مسجد تاریخی مورک در بافت بلاد شاپور (بافت قدیم شهر دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد) در ماه رمضان به بهره برداری می رسد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۸    
قاسمی گفت: تاکنون با تلاش ها و مساعدت های تمامی دستگاه های عضو این ستاد، از تعطیلی بسیاری از واحدهای صنعتی جلوگیری شده و همچنین بیش از 60 واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگردانده شده ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۸    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از 13 هزار بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۸    
نخستین نشست فراکسیون ورزش مجلس با حضور عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال برگزار و در این نشست اقدامات فدراسیون فوتبال برای بازگشت حق میزبانی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی و باشگاه های آسیا ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۸    
کریمی با اشاره به اینکه فروردین کارآزمایی بالینی فاز یک واکسن فخرا تمام می شود، گفت: همزمان با تست های بالینی فاز دو و سه، فاز صنعتی سازی این واکسن در حال انجام است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۸    
مرکز پژوهشگرمطالعات فلسطین و استراتژیک کتاب عاشق فلسطین را درباره شهید قاسم سلیمانی منتشر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۸    
سردار رحیمی گفت: در رابطه با آتش سوزی در چهارشنبه سوری، چندین نفر دستگیر شدند و چند دستگاه خودرو توقیف شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۸    
ویژه برنامه نوروزی سین هشتم با اجرای صابر خراسانی و علی سلیمانی با حضور چهره ها و مهمانان مردمی با فضایی مفرح و شاد روی آنتن شبکه افق می رود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۸    
همزمان با رونمایی از اپلیکیشن مشتریان سایپا، نخستین سری از خودروهای شاهین، محصول جدید گروه خودروسازی سایپا، به صورت نمادین تحویل تعدادی از مشتریان شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در 20 بقعه متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۸    
آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و اکبر بهنامجو استاندار اردبیل همزمان با میلاد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) پیام مشترکی را به مناسبت روزهای پاسدار و ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۸:۲۶    
به گفته روحی، چهارشنبه آخر سال در زنجان 38 مصدوم داشت که یک نفر نیز در این حوادث قطع عضو شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۷:۴۶    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور گواهی الکترونیکی عدم سوء پیشینه در کمتر از 3 ساعت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۷:۳۶    
رئیس دفتر رئیس جمهوری در یادداشتی با تبریک میلاد مسعود امام سوم شیعیان حضرت سیدالشهدا(ع)، تاکید کرد همه در پیروی از سالار شهیدان و عشق ورزیدن به ایشان ثابت قدم باشیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۷:۳۶    
وزیر امورخارجه ایران دقایقی پیش در پاسخ به نگرانی های ریاکارانه انگلیس و متحدانش گفت: ایران بر این باور است که همه سلاح های هسته ای و کشتار جمعی وحشیانه باید ریشه کن شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۱:۰۸    
میرجلیلی با اشاره اهمیت توجه به اوج نگرفتن مجدد کرونا و رونق گردشگری گفت: هدف علوم پزشکی به حداقل رساندن سفرهای نوروزی برای پیشگیری از کرونا و تعطیلی کامل مجدد این صنف است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۰:۲۸    
سلیمانی دشتکی گفت: فرمانداران به عنوان مجریان اصلی انتخابات باید نسبت به رعایت اصل بی طرفی، سلامت و شفافیت انتخابات اهتمام داشته و هر جایی که هیات های اجرایی متناسب با این ملاک ها انتخاب نشده باشند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۸    
ابراهیمی از برنامه ریزی برای برگزاری اولین کنگره ملی هزار و 17 شهید دانش آموز دختر در مهر ماه 1400 خبر داد وگفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۸    
پورحسن گفت: تکریم و حفظ جایگاه مردان و زنان ایران اسلامی که در راه عزت اسلام و عظمت کشور اسلامی به پا خواستند و در راه دفاع از میهن، از جان خود گذشتند، وظیفه همگان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۸    
رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: آخرین آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر استان تا به امروز 745 نفر بوده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۸    
جعفری با بیان اینکه در راستای برگزاری اولین کنگره ملی شهدای دختر دانش آموز فراخوان هایی در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم آغاز شد که مورد اقبال عمومی قرار گرفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۸    
سعدی پور از برنامه ریزی برای برگزاری اولین کنگره ملی هزار و 17 شهید دانش آموز دختر در مهر ماه 1400 خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۸    
قاسمی طوسی گفت: یادواره های شهدا و تبیین سیره عملی این مردان خدایی می تواند هویت ساز باشد و مایه اجتماع و همگرایی شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۸    
بیابانی گفت:باید شهیدان را به درستی به جامعه و فرزندان خود معرفی کنیم چرا که این مهم در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و دانش آموزان با الگوگیری از شهدا می توانند در مسیر ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۸    
مسجد پنبه چی تهران همزمان با ماه مبارک شعبان و در راستای تربیت نسل مهدوی اقدام به برگزاری پویشی با خانواده مهدوی از سوم ماه شعبان تا نیمه ماه رمضان کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۸    
حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه برای ترغیب کودکان و نوجوانان باید اقداماتی متناسب با سن آنها انجام بگیرد، گفت: نماز جمعه ظرفیت هایی دارد که باید از آنها به درستی استفاده شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۸    
استاندار ایلام با تاکید بر تلاش برای ایجاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تبیین شرایط رقابتی برای مردم، گفت: تلاش برای ایجاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اولویت مسئولان ایلام است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۸    
رئیس پلیس راه استان ایلام از افزایش حضور واحدهای گشتی و نظارت و کنترل ترافیک در روزهای پایانی سال و همچنین تمهیدات ویژه این پلیس خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۶    
مهاجر بسطامی گفت: شامگاه امروز 10 خودرو در محور ناهارخوران گرگان به دلیل عدم رعایت ساعت منع تردد و نقض قوانین توقیف شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۶    
طلوعیان گفت: در دو ماه اخیر در استان گلستان 9 هزار تن روغن توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۶    
متکی گفت: متاسفانه در چهارشنبه آخر سال کودک 9 ساله گنبدی در حین آتش زدن لاستیک با بنزین دچار سوختگی پنج درصد از ناحیه شکم و پهلو شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۶    
حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه خدمت به خلق خدا و نیازمندان جامعه نعمت بزرگی است، گفت:همراهی و همدلی اقشار مختلف جامعه ما از ابتدای شیع کرونا بسیار خوب بوده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۶    
علوی عطا آبادی از صادرات 9 میلیون دلار پی وی سی تولید مجتمع پتروشیمی آبادان به خارج از کشور طی سال جاری خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۶    
مهدوی گفت: 140 بسته معیشتی به ارزش 50 میلیون تومان در بین نیازمندان شهرستان آستارا توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۶    
شفیعی از مسابقه کتابخوانی سردارمنتظران برگرفته از کتاب حاج قاسم قهرمان به مناسبت سوم شعبان به همت کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور کازرون خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۶    
ملک حسینی از تمدید ثبت نام غیرحضوری شورای شهر تا ساعت24 امشب خبر داد و گفت: یک هزار و 355 گلستانی تاکنون داوطلب کرسی های شورای اسلامی شهر در استان شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۶    
مقسمی گفت: تاکنون پنج گلستانی در چهارشنبه آخر سال مجروج شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۶    
حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه و دغدغه های که مردم دارند را در اولویت کاری خود قرار می دهند، گفت: اینکه ائمه جمعه فرماندهان قرارگاه فرهنگی هر شهرستان هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۶    
سرویس : چند رسانه ای - اینفوگرافی زمان : شناسه خبر : 1038453 پوستر ولادت امام حسین (علیه السلام) را در اندازه اصلی اینجا ببینید. پایان پیام/ 607 ضمیمه : کلید ‫واژه ها: ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۶    
جبهه مقاومت و عدالت برای مردم (جمع برای مردم) توسط برخی از شخصیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اعلام موجودیت کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلوونی با اشاره به روابط خوب دو کشور گفت: مبادلات تجاری دو کشور در سال های گذشته به حجم قابل قبولی رسیده بود ولی افزایش تحریم ها علیه ایران باعث شد حجم روابط دو کشور طی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۶    
رضایی گفت: به نظر می رسد نیازمند اصلاح و بروزرسانی قوانین مربوطه و اجرای قاطع قانون شورا ها و اعتماد و اتکا به اختیارات شورا ها و توانمندسازی شورا ها هستیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۶    
در جلسه شورای عالی جبهه احزاب انقلابی، احمد کرمی بعنوان دبیرکل این جبهه انتخاب شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۶    
امیری گفت: در هفتمین روز از نام نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورا های اسلامی شهر در شهرستان شیراز تا ساعت 19 تعداد 154 نفر ثبت نام نهایی شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۶    
فرزاد میرشکاری گفت: کانون فرهنگی هنری فاطمه ها در نظر دارد نخستین جشنواره زنان کارآفرین برتر روستای دهکهان را با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۶    
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مهلت ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر ساعت 24 امشب به پایان می رسد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۶    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برکات انقلاب اسلامی و هدایت مدبرانه امامین انقلاب است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۶    
معاون اول رییس جمهور تصویب نامه مربوط به واردات کالاهای اساسی، ضروری و میوه از طریق شرکت های تعاونی مرزنشین و پیله وران از محل ارز حاصل از صادرات را ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۶    
غیاثی به اقدامات حوزه فرهنگ و هنر علیرغم کمبود اعتبارات اشاره کرد و گفت: سهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بودجه فرهنگی کشور را 13 درصد است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۶    
لادیسلاو بالاک سفیر اسلواکی در جمهوری اسلامی ایران با مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۶    
معاون اول رییس جمهور تصویب نامه مربوط به واردات تا 50 هزار تن گوشت مرغ با استفاده از ارز ترجیحی را ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۶    
ناصری گفت: احداث به موقع تصفیه خانه های فاضلاب شهری در شهر شیراز، موجب ارتقای سطح سلامت شهروندان و محیط زیست می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۶    
آیت الله دژکام گفت: روز پاسدار نماد روز صبر است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تمام روزهای سال روز پاسدار شده است و دستاوردهای انقلاب در پرتو صبر انقلابی به بار می نشیند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۶    
جاهدی گفت: در آستانه نوروز و در راستای تداوم کمک مومنانه 26 هزار بسته معیشتی با اولویت قشر کارگری در استان فارس توزیع خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۶    
سهرابی گفت: برای معرفی سومین حرم اهل بیت (ع) و شخصیت بی نظیر حضرت شاهچراغ (ع) نیاز به طی راه های مختلف داریم که یکی از موثرترین آنها فعالیت رسانه ای است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۶    
عشایری گفت: اگر خدای نکرده حادثه ای برای کسی رخ دهد، با توجه به حجم بالای مراجعات به بیمارستان، بار مضاعفی به کادر درمانی وارد می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۶    
رضایی گفت: اصحاب رسانه، افسران خط مقدم جنگ نرم هستند و برای تقویت و تداوم انقلاب اسلامی به حضور پررنگ اصحاب رسانه در عرصه های مختلف نیاز داریم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۶    
فرمانده نیروی انتظامی شیروان گفت: اخیرا 6 هزار و 500 قلم انواع مواد محترقه در شیروان کشف شد که در این راستا هشت نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۶    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی 11 ماه ابتدای سال 99 به بخش های اقتصادی مبلغ 16060.5 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 7874.8 هزار میلیارد ریال معادل 96.2 درصد افزایش داشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۶    
مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: مصرف روزانه مرغ در این شهرستان هفت تُن است که اینک روزانه 14 تُن مرغ توزیع می شود و بیش از نیاز مصرف است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۶    
آیت الله حسینی مرمت مسجد مورک و امامزاده جابر را از اقدامات مهم فرهنگی در استان دانست و گفت: رونق فرهنگی در بافت تاریخی دهدشت باعث توسعه گردشگری مذهبی در این شهر می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۶    
مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیروان گفت: امسال، شرکت تعاونی فراگیر منابع طبیعی بیش از 1000 تُن علوفه و کنسانتره برای دام دامداران با قیمت دولتی توزیع کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۴    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تصویب شده در جلسه 836 شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۴    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه فرا رسیدن اعیاد خجسته شعبانیه و روز پاسدار و جانباز با صدور بیانیه ای این ایام را به تمام جانبازان سرافراز و پاسداران غیور سپاه اسلام تبریک و تهنیت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۴    
معاون بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح گفت: امکانات نیروی زمینی سپاه در زمینه بهداشت و درمان قابل قبول و پیشرفته و عملکرد این نیرو نیز همواره درخشان بوده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۴    
فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به چند مورد از اقدامات شهید سلیمانی در تامین امنیت جنوب شرق گفت: حاج قاسم الگوی مجسم پاسداری است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۴    
دهقان دهنوی از تصویب سه سیاست کلی در خصوص تغییر دامنه نوسان در جلسه امروز شورای عالی بورس خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۴    
حجت الاسلام خاضع با اشاره به بزرگداشت یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نقش مردم در تعیین سرنوشت خود و جداناپذیر بودن دو اصل جمهوریت و اسلامیت در نظام ما به درستی تبیین شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۴    
زارع با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی بر پایه اراده و خواست عمومی مردم ایران بنا شده است، گفت: اطمینان بخشی به جامعه از سلامت و امنیت انتخابات امری ضروری است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۴    
برابر تصویب شورای عالی نشان ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشان فداکاری به زنده یاد سرتیپ دوم جانباز حسین حاتمی ، فرمانده اسبق دانشگاه افسری امام علی علیه السلام نیروی زمینی ارتش تعلق گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۴    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما همچنان بررسی اصلاحات مجلس درباره بودجه 1400 را در دستور کار داریم و هنوز نظر نهایی شورای نگهبان اعلام نشده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۴    
معاون اول رییس جمهوری در پیامی فرا رسیدن سوم شعبان میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار را به ملت ایران و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۴    
جلسه شورای عالی فضای مجازی بعد از ظهر سه شنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و اعضا در این جلسه بخش های دیگری از سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی را بررسی کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۴    
امدادی با اعلام خبر برپایی پویش بچه محل منتظر با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: قرارگاه نیمه شعبان با محوریت محتواسازی رسانه ای در البرز با هدف قالب تولید برنامه های رسانه ای به فرهنگ مهدویت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۴    
جان بابایی گفت: با تلاش شبانه روزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دیگر همکاران در بخش بهداشت و درمان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
وزارت امورخارجه کره جنوبی اعلام کرد که تهران و سئول در یک نشست ویدئویی درباره استفاده از دارایی های مسدود شده ایران در کره برای گسترش تعاملات بشردوستانه مذاکره کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
ایرج مسجدی سفیر کشورمان در بغداد با" قاضی فائق زیدان"، رئیس شورای عالی قضایی عراق ملاقات و گفت و گو کرد .