دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۳۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 
شبستان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۳    
چک های جدید تفاوت های اساسی با نمونه های قدیمی خود دارند که لازم است درباره آن ها اطلاعات کافی داشته باشید.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان گفت: 700بسته غذایی به ارزش 280 میلیون ریال بین نیازمندان و افراد کم درآمد و آسیب پذیر این شهرستان توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه، با اعلام فراخوان بیست و سومین دوره این همایش، سامانه اینترنتی همایش برای ثبت نام کتاب ها و پایان نامه های سطح4 حوزویان فعال شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۰    
رهپرور از دریافت 160 اثر در دبیرخانه نهمین جشنواره تئاتر درسی استان هرمزگان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۸    
قاسمی، از اتمام مرمت پل تاریخی کشکان در شهرستان چگنی با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 400میلیون ریال خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۰    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای فراخوان مهم ترین و به یادماندنی ترین جمله رهبر انقلاب در سال 99 را منتشر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۸    
پایان نامه های ارشد و دکتری در حوزه فناوری اطلاعات با رویکرد فناوری و تجاری سازی در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی مورد حمایت قرار گرفته و گرنتی به آنها تعلق می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۶    
احمدی بلوطکی گفت: مرحله دوم طرح شهید سلیمانی با ورود ویروس سرکش جهش یافته، به منظور تشدید بیماریابی با هدف جلوگیری از شیوع، قطع زنجیره کرونا، کاهش بستری ها و کاهش فوتی ها در خوزستان آغاز شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۵    
پویش سراسری رحمت ، با تمرکز بر ضیافت بزرگ معنوی برای درگذشتگان کرونا و شهدای سلامت برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۹    
حجت الاسلام قدرتی گفت: برخی سودجویان با استفاده از پروانه بهره برداری از معادن، آثار تاریخی و فرهنگی را به غارت می برند و تاکنون چند مورد هم شناسایی شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۹    
در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران، از روستای درسجین به عنوان برگزیده هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران، تقدیر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۹    
آیت الله حسینی با اشاره به تصمیم های خوبی که برای اجرای پروژه های چاروسا و دیشموک در نظر گرفته شد، گفت: بنده نیز به جد پیگیر و مطالبه گر تحقق وعده های مسئولان در این سفر هستم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۹    
کارگر اومالی از پیشتازی کانون اومال نکا در هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۷    
اقدامی با تاکید بر اینکه باید برای معرفی شهدای زن قدم های اساسی برداریم گفت: باید بپذیریم که در کنار مردان همیشه زنانی بودند که حتی جلوتر از آنان حرکت های پیام آفرین و تاثیرگذار داشته اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۵    
سردار افشار گفت: جریان نفوذ با تصمیمات خطرناکی که در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی اتخاذ می کند، باعث ضربه زدن به کشور به نفع غرب می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۰:۴۵    
رئیس اداره مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری اولین جشنواره استانی بزرگ ترین سوال های علمی من ویژه نوآموزان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۰:۲۵    
عرب از صدور 164 سند مالکیت برای رقبات شهرستان شهرضا از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۰:۲۵    
اولین همایش تخصصی فرماندهان تا رده گردان قرارگاه غرب نزاجا با فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از پرسنل برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۱    
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح مجازات سبز در تبریز برای اولین بار در کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۹    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به جرئت می توانم بگویم که ما تفاوت های ماهوی با ارتش 10، 15 سال پیش خود داریم و روزبه روز داریم نسبت به سال قبل پیشرفت می کنیم، چراکه روی پای خود ایستادن را معنا کردیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۷    
بحرینی از اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار برای برگزاری جشنواره تئاتر استانی اروند خبر داد و گفت: معاونت فرهنگی با اختصاص این اعتبار از گروه های شرکت کننده حمایت کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۵    
گزارش جدید بانک مرکزی درباره سهم بخش های مختلف اقتصادی از تسهیلات شبکه بانکی طی 10 ماهه اول امسال،خبر از پیشتازی بانک مسکن در پرداخت تسهیلات مسکن می دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۵    
مراسم جشن مبعث حضرت محمد رسول الله(ص) (21 اسفندماه) به همت رایزنی فرهنگی ایران در قطر برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۵    
مروارید گفت: بر اساس تجربه انقلاب در واقع آن واقع گرایی که همیشه پاشنه آشیل تفکرات اجتماعی و سیاسی بوده و چنین نظریاتی را ایده آل گرایانه و غیرقابل تحقق می دانسته ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۴    
روحی گفت:با حمایت های ستاد هماهنگی کانوهای مساجد خراسان رضوی مسابقه کتابخوانی پیامبر مهربانی (ص) به همت کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد مقدس برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۲    
حجت الاسلام صادق زاده گفت: اردوی جهادی سلامت در راستای ارائه خدمات رایگان سلامت به نیازمندان منطقه زینبیه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در این آستان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۲    
شهر کریمه اهل بیت(س) همزمان با عید بزرگ مبعث غرق در شادی و نور و سرور است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۲    
کارشناس مسائل پولی و بانکی گفت: بانک مرکزی برای کنترل رشد نقدینگی در کشور باید در مقابل تسهیلات تکلیفی و اجرایی مقاومت کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۲    
رییس سازمان انرژی اتمی ایران در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای و رونمایی از دو رادیوداروی جدید تاکید کرد که ما پنجه در پنجه قدرت های صنعتی و علمی انداخته ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۲    
در گفت وگوی تلفنی "پکا هاویستو" وزیر امورخارجه فنلاند با "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران، همکاری های دوجانبه سیاسی، اقتصادی و کنسولی، برجام ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۲    
معاون سیاسی وزیر امورخارجه ایران تاکید کرد: شرط ما برای از سرگیری مذاکرات هسته ای، رفع ملموس تحریم های آمریکاست.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۲    
رئیس دفتر رئیس جمهوری در پیامی در اینستاگرام مبعث حضرت ختمی مرتبت عید رهایی از جهل و سرگشتگی و روز عبودیت انسان را تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه پارت اول واکسن کوواکسین باهارات بیوتک هند تا ساعاتی دیگر وارد کشور می شود، گفت: با احتساب این محموله، 695 هزار دز ⁧‫واکسن کرونا‬⁩ وارد کشور شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۰    
دومین روز از ثبت نام داوطلبین ششمین انتخابات شوراهای شهر تهران همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۲    
پس از چهار روز رقابت از 16 تا 19 آذرماه، اسامی برترین های سی وهفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سه گروه بزرگسالان(سی وهفتمین دوره) ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۲    
ضیایی فرد از همت و کمک خیرین برای آزادی 14 نفر زندانی از زندان مرکزی اصفهان با حضور کانون محله ای خادمیاران خیریه علی ابن ابیطالب بازار خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۰    
آل هاشم یکی از جدی ترین آسیب های فضای مجازی را در حوزه دین دانست و افزود: باید خود را برای یک جنگ گسترده فرهنگی آماده کنیم و باید از تاکتیک های روز استفاده کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۰    
پورحسن گفت: استفاده از ابزارهای مختلف در تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و حفظ ارزش های نظام بر عهده اصحاب رسانه است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۰    
مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در ایام شیوع ویروس کووید 19، خدمات غیرحضوری به جامعه هدف ارائه می شود که باید برای مردم تببین گردد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۰    
رستمی از وضعیت اضطراری شیوع بیماری کرونا در گلپایگان و تشکیل اضطراری ستاد مدیریت بیماری در شهرستان خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۰    
استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر بخش مدافعان سلامت بیست و دومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس را به خود اختصاص داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۰    
رئیس سازمان زندان ها با اشاره به طرح پایش و غربالگری زندان ها با هدف کاهش جمعیت کیفری گفت: به همکاران قضایی و جامعه این اطمینان را می دهیم که افراد مستحق تخفیف که شرایط بازگشت به جامعه را دارند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۰    
مرادنیا گفت: مرزی بودن و وضعیت توپوگرافی استان کردستان موجب شده که زیرساخت های مناسبی برای توسعه نداشته باشیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۰    
قالیباف با بیان اینکه بیش از یک هزار و 200 روستا در کشور تنش آب گفت: این در حالی است که 2200 نقطه کشور حاشیه نشین و محروم هستند که در بودجه 1400 برای این نقاط بودجه دیده شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۰    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: از ظرفیت ماموستاها برای اصلاح رفتار زندانیان و انجام کارهای فرهنگی اثرگذار استفاده شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۰    
عیسائیان، گفت: شهرداری از مردم انتظار دارند که در بحث مشارکت های مردمی همکاری بیشتری داشته باشندزیرا با پرداخت به موقع عوارض شهرداری بع توسعه شهری کمک می کنید.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۰    
صالحی با اشاره به ضروت انس با کتاب و مطالعه گفت: کودکان و نوجوانان سلیقه مطالعاتی خود و علاقه خود به موضوعات کتاب را برای هدف گذاری آینده مشخص کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۰    
یکه خانی گفت: خیرین زیادی بودند که تاکنون برای ساخت مدرسه در بیرجند آمدند و اعلام آمادگی کردند؛ اما چون زمین در اختیار آنها قرار ندادند، رفتند و گفتند که قید بیرجند را زدیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۰    
شهردار تهران گفت: در آستانه تغییر قرن، عملکرد یکساله مدیریت شهری بررسی و برای صد سال آینده برنامه ریزی شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۰    
مندنی زاده گفت: برای اعمال محدویت ها در مناطق گردشگری باشت، ابلاغی دریافت نشده و منتظر دستور العمل ستاد ملی کرونا هستیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۰    
ملانوری گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از بهترین مراکزی هستند که با برنامه ریزی مناسب و ظرافت کار هنری و فرهنگی می توانند باورها، اندیشه و احساسات مردم و بخصوص جوانان را جهت دهی کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۰    
صبح امروز مراسم کاشت 80 اصله درخت در باغ راه شهدای مدافع سلامت واقع در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۰    
خسروی گفت: چنانچه خیر مدرسه سازی به استان آمد، مسئولان با هم اندیشی و اجماع، فوری زمینی برای ساخت مدرسه برای او آماده کنید و نگذارید برود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۰    
مسابقات قرآن یک همایش بزرگ وحدت آفرین با محوریت قرآن کریم است که گسترش روحیه همدلی و برادری در میان امت اسلام و فرق جامعه اسلامی، خنثی کردن توطئه های دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۰    
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، 6 طرح بزرگ راهسازی با هزینه 69 میلیارد ریال در چرام به بهره برداری رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بی شک پیام اصلی بعثت برای انسان ها، بازگشت به ارزش های اخلاقی و فرهنگ دینی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: برگزاری مسابقات در ایام شیوع ویروس کرونا می تواند این پیام را به جهان صادر کند که اسلام زنده است و در سایه تعالیم قرآن کریم همچنان راه سعادت را می پیماید.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۰    
فتح اللهی با بیان اینکه به قشر جوان بها دهید و فقط حمایت از جوانان شعاری نباشد گفت: ایجاد اشتغال و توجه به اقتصاد دو مقوله مهم در راستای حمایت از این قشر توانمند است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۰    
در گفت وگوی تلفنی "موته گی" وزیر امورخارجه ژاپن با "محمد جواد ظریف" وزیر امورخارجه ایران، دو طرف درخصوص راهکارهای تقویت و توسعه روابط دوستانه دو کشور ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سووالی مبنی بر انتشار تمبر در اقلیم کردستان عراق تاکید کرد: روشن است آن چه در فضای عمومی منتشر شده، خلاف اصول و قواعد بین الملل است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۰    
یاری با اشاره به همکاری های دو کشور در حوزه تولید فیلم و سابقه حضور ایران در " جشنواره فیلم لیستاباد " ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
حجت الاسلام امیدی گفت: 2 بال امام جماعت مساجد، کانون فرهنگی و پایگاه مقاومت مساجد هستند و کانون مساجد نهاد آرامی است که در پی دخالت در کار مساجد نیست.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
حجت الاسلام روحانی گفت: مساجد پایگاه مردمی ائمه جماعت است و باید مسجد را محکم اداره کنیم و ائمه مساجد کارهای مشترک و هماهنگ انجام دهند تا مرم ببینند و اثرات آن را احساس کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
وزارت ورزش و جوانان اساسنامه پیشنهادی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور را برای بررسی و تصویب، به هیات دولت ارسال کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
رییس مرکز حراست وزارت کشور، گفت: با تلاش های شبانه روزی و موثر کادر حراست به رغم سنگ اندازی دشمنان، فضا سازی های ناعادلانه و بحران بیماری کرونا همکاری در برگزاری انتخابات پیش رو به نحو احسن برگزار می ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
کشمیری از برگزاری طرح روستای قرآنی در گلستان خبر داد و گفت: سه روستای برجسته قرآنی معرفی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
جلیلی از مشارکت اصحاب هنر 27 استان کشور در نخستین جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
پیشنهاد تمدید پنجساله بیمه عمر و حوادث برای همه کارکنان دولت از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیم هیات دولت شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
خدمتکار از میزبانی دومین جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت با محوریت استان گلستان در سال 1400 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
طهماسبی با بیان اینکه پایان نامه ها در مسیر نیاز جامعه سوق داده شده است از راه اندازی مرکز نوآوری در دانشگاه گیلان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نخبگان به عنوان سرمایه های علمی هر کشوری مورد احترام و اکرام جامعه هستند، ارتش جمهوری اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۸    
گواهیان از برگزاری برنامه جشن و سرور همراه با ویژه برنامه قرآنی به مناسبت عید سعید مبعث در کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۸    
دستیار ویژه رئیس مجلس با اشاره به اینکه بی تردید بحران های منطقه ای را باید از طریق راه کارهای سیاسی و نه نظامی حل کرد، گفت: هرگونه حضور نیروهای نظامی خارجی در منطقه را تحریک کننده می دانیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۸    
رخشاد از بستری 59 بیمار کرونا ویروس جدید در مراکز درمانی گیلان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۸    
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بالاترین میزان رضایت در مولفه های گوناگون مربوط به عملکرد نظام در مقابله با ویروس کرونا بوده است، گفت: حجم کمک های مومنانه مردم ایران در دنیا ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۸    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: درصورت اهتمام دولت، حل مشکلات مرزنشینان با اجرای درست تصمیمات کارشناسی شده ممکن است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۸    
موسوی گزارش روز اول ثبت نام انتخابات شوراها تا ساعت 18 امروز را اعلام کرد و گفت: تا ساعت 18 روز چهارشنبه بیست اسفند ماه، 2254 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر، برای ثبت نام اقدام کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۸    
حجت الاسلام کریمی تبار بابیان اینکه یکی از دغدغه های مهم مردم تامین دارو و درمان است، گفت: مهم ترین نتیجه الکترونیکی کردن دفترچه های درمانی را گامی برای تحقق عدالت اجتماعی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۸    
دلخوش گفت: دو منطقه ضیابر و طاهرگرواب به بخش تبدیل می شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۸    
آیین رونمایی از کتاب های تبیین اندیشه و تدابیر قضایی مقام معظم رهبری و فرامین امام خامنه ای فرماندهی معظم کل قوا ناظر بر رسیدگی های دادسرا و دادگاه های نظامی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۸    
اصل شرهانی گفت: در پیک سوم کرونا یک هزار و 850 نفر مبتلا را جابجا شده که در این جابجایی ها از تعداد 470 دستگاه اتوبوس آمبولانس استفاده شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۸    
رئیس جمهور ایران خطاب به نخست وزیر انگلستان، با تأکید بر اینکه آمریکا با مذاکره از برجام خارج نشد که برگشتش مستلزم مذاکره باشد، گفت: اگر دنبال دیپلماسی هستیم راه روشن ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۸    
حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن ابراز خرسندی از بازگشایی مجدد دفتر مرجعیت دینی و علمی علامه آیت الله جوادی آملی در ساری گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۶    
عفری مفرد گفت: شاهد هستیم که در کشورهای به اصطلاح پیشرفته قشر ضعیف در شیوع ویروس کرونا شدیدا با مشکلات فراوانی مواجه شدند اما در کشور ما این اتحاد و همدلی اجازه زمین گیر شدن نیازمندان نشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۶    
در آستانه عید مبعث، هزارو 200 بسته گوشت نذری اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم، با مشارکت و همراهی فعالان فهما خراسان شمالی میان سفره خانواده های نیازمند خراسان شمالی قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۶    
حسین زاده گفت: در انتخابات شورای شهر ثبت نام به روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود و داوطلبان می توانند از طریق رایانه های شخصی با ورود به سایت انتخابات و تکمیل فرم ثبت نام مراحل اولیه ثبت نام خود را ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۶    
استاندار خراسان شمالی به مناسبت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، از تنظیم پیش نویس تفاهم نامه حمایت از فعالیت های کانون ها ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۶    
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با وجود همه کمبودها و کاستی ها، همچنان پای انقلاب و اصول ایستاده اند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۶    
تعداد5باب کانون فرهنگی هنری از میان1176کانون فرهنگی هنری مساجد استان مازندران مزین به نام بعثت است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۶    
سردار سرتیپ شیرازی گفت: توانمندی ما امروز موجب بازدارندگی در مقابل دشمن است و این در اثر اجرای فرامین ولایت است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۶    
محمدی گفت: 240 میلیون تومان توسط خیرین انزلی برای آزادی 30 زندان جمع آوری شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۶    
آشتیانی افتتاح کتابخانه استاد شهریار را گام جهادی از طرف متولیان امر خواند و گفت: کتابخانه عمومی استاد شهریار به عنوان پنجاهمین کتابخانه عمومی استان البرز امروز افتتاح و به بهره برداری می رسد.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۶    
شاه محمدی با اعلام خبر افزایش سه برابری میزان اعتبارات شهرداری چهارباغ با تصویب شورای اسلامی این شهر گفت: احداث کتابخانه مهدی آباد شهرستان چهارباغ گامی در جهت محرومیت زدایی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۶    
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در حال حاضر تعداد 27 پروژه عملیات اجرایی توسعه شبکه توزیع، خطوط تغذیه و نصب انشعاب برای گازرسانی به شهر، روستا و صنایع باقیمانده در سطح استان فعال هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۶    
قیصربیگی با بیان اینکه تبیین جایگاه پدافند غیرعامل در جامعه با مشارکت عمومی و همراهی رسانه ها امکان پذیر است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۶    
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام گفت: با همکاری مجموعه دادگستری،اداره زندان ها، شورای حل اختلاف ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین رونمایی از امضای الکترونیکی همراه بر ضرورت حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال تاکید کرد و آن را در کاهش هزینه ها ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۴    
آئین رونمایی از نرم افزار بومی تلفن همراه هوشمند و سایت جامع امین امروز(20اسفند) با حضور حسین محمدرضایی جانشین فرماندهی و حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بدانیم که دشمنی، دشمنی می آفریند و جنگ، ناامنی و اینکه در دنیای ناامن، جزیره امنی وجود نخواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزیده شدن دو روستای این استان در هفتمین دوره جشنواره ملی روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران خبر داد.