شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۵:۳۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 9 اردیبهشت 1403 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1401 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1402 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1403 شهرآٰرا نیوز 1 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 2 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 3 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 4 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 5 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 6 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 7 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 8 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 9 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 10 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 11 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 12 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 13 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 14 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 15 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 16 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 17 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 18 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 19 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 20 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 21 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 22 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 23 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 24 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 25 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 26 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 27 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 28 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 29 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 30 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1403 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۸    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از اولویت های شورای ششم در این حوزه می گوید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۱    
مدیرعامل بنیاد ملی عفاف و حجاب معتقد است: بدون بزرگنمایی، طرح نور جزء طرح هایی است که وضع حجاب را یک مقدار بهتر کرده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۶    
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: از موضوعات مهم کارخانه هواپیماسازی سرریز دانش تخصصی، تولید قطعات زیرساخت و هم افزایی در حوزه فرودگاهی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۷    
نخستین و مهمترین قدم این است که به خود یادآوری کنید شما تنها نیستید، هستند عزیزانی که غم شما غم آنان است و این دلگرمی انسان را از فرو رفتن از غار تنهایی در امان نگه می دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۲    
بانوان موفق و دوستدار خانواده جامعه کارگری در مراسمی با حضور وزیر کار معرفی و تجلیل شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۷    
متخصص بیماری های مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: عاداتی مثل سیگارکشیدن و استفاده از قلیان می تواند سیر بیماری ام اس را شدیدتر کند و تشدید حملات را در پی خواهد داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۱    
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که قهرمان جام ملت های آسیا شده است در برنامه فوتبال برتر از عملکرد خوب تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا تمجید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۰    
عضو کمیسیون اجتماعی و رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص امنیت شغلی کارگر در کشور اظهارکرد: کارمند دولت اگر امروز استخدام شود تا 20 سال دیگر امنیت شغلی دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۷    
مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی از حضور پررنگ زنان روستایی در توسعه بخش های مختلف کشاورزی از جمله زنبورداری و گلخانه داری خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
با اولویت دادن به تازگی و نگهداری مناسب از غذاها، می توانید نه تن ها از طعم آنها لذت ببرید، بلکه مطمئن باشید که سالم و مغذی نیز هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۵    
تحقیقات کارآگاهان جنایی تهران برای کشف هویت جسد بی سر و افشای راز قتل آغاز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۶    
مدیر سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: برای تحقق رشد کامل سلامت جسمی و روانی و اجتماعی فرزندان حضور هر دو والد اهمیت دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه تلاش دولت این است که به شیوه های گوناگون در حوزه معیشت، بهداشت و درمان و مسکن رضایت کارگران جلب شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۷    
دبیر اجرایی خانه کارگر کرمانشاه گفت: نداشتن امنیت شغلی دغدغه اصلی کارگران کشور است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۵    
حسین صفامنش خواننده سرشناس موسیقی کُردستان نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سریال نون. خ به مراجع قانونی شکایت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۱    
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برخی نمایندگان در سنوات گذشته مدام ایراد می گرفتند که چرا این تصمیم یا آن تصمیم درباره مزد گرفته شده است که ما در پاسخ راه حل را در سپردن این تصمیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۵    
داده های یک مطالعه جدید نشان می دهد نشانگر اولیه مولتیپل اسکلروزیس یا ام اس می تواند به پزشکان کمک کند تا بفهمند چه کسی در نهایت طعمه این بیماری دژنراتیو عصبی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۷    
بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش سریال پایتخت به دلیل برنامه فشرده کاری نمی تواند در فصل جدید این اثر نمایشی حضور داشته باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
قرارداد اکران و سرگروهی سه فیلم تاوان ، نیلگون و قلهک در جلسه شورای صنفی نمایش ثبت شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۲    
بر اساس اعلام بانک مرکزی مبلغ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال 1403، برای آقایان زیر 25 سال و خانم زیر 23 سال 350 میلیون تومان و برای سایر افراد واجد شرایط مبلغ 300 میلیون تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۷    
مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه سازان حافظ با بیان اینکه ایجاد روابط تعاملی، پاسخگویی به موقع و اطلاع رسانی دقیق به مشتریان اولویت شرکت است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۱    
به گفته دبیر کانون سراسرای انبوه سازان تعادلی میان تورم و میزان تسهیلات پرداختی مسکن نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۲    
مشاور معاونت مسکن و ساختمان گفت: از 25 اردیبهشت امسال صرفا مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ادامه اجرای طرح فجرانه کالابرگ گفت: برای پرداخت یارانه تشویقی 220 هزار تومانی کالابرگ الکترونیکی در حال بررسی هستیم و به زودی نتیجه اعلام می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۴۵    
سنگ های بزاقی که سیالولیتیازیس نیز نامیده می شوند، رسوبات معدنی سخت شده ای هستند که در غدد بزاقی تشکیل می شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۴:۴۲    
طوفان، بارندگی و تگرگ شدید در شهر گوانگ ژو در جنوب چین منجر به کشته شدن دست کم پنج نفر و زخمی شدن بیش از 30 نفر شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۴:۲۷    
فروردین ماه سال 1403 ویدئویی با موضوع کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس در خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد که پس از مطالبات مردمی، پلیس تهران متهم این پرونده را شناسایی و دستگیر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۴:۲۷    
ویدئویی از جزییات سرقت از صندوق امانات بانک ملی از زبان کاراگاه ویژه این پرونده را مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۴:۲۷    
ویدئویی از حضور مرال قرمز ایرانی در پیش لنز دوربین تله ای حافظان طبیعت در ارتفاعات جنگلی شهرستان رودبار واقع در جنوب استان ثبت شده است را مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۱:۰۶    
سخنگوی جیل استاین نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب سبز گفت که استاین روز یکشنبه در یک اجتماع حامی فلسطین در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس میسوری بازداشت شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۴۵    
وزارت امور خارجه آمریکا روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد، آنتونی بلینکن با رهبران ارمنستان و آذربایجان گفت وگو و بر حمایت واشنگتن از صلح میان دو کشور همسایه تاکید کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۳۶    
فرماندار آبیک از وقوع حادثه در آبیک و تلف شدن 57 رأس گوسفند در برخورد با قطار خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۱۵    
کاخ سفید روز یکشنبه اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص غزه و طرح حمله اسرائیل به رفح گفت وگو کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۶    
رسانه های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب اذعان کردند که سه نظامی این رژیم در جنوب غزه کشته و 11 نفر دیگر زخمی شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۰    
به دنبال برگزاری یک مهمانی در یکی از باغ های اطراف شیراز، 29 پزشک به علت مصرف مشروب تقلبی دچار مسمومیت شدند و در بیمارستان بستری هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۱    
باشگاه استقلال با نامی جدید در مسابقات مختلف حضور پیدا می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۱    
دروازه بان پرسپولیس تمرینات خود را شروع کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۶    
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در جهت خدمت رسانی هرچه شایسته تر به زائران و مجاوران تأکید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۰    
انسان ها در سراشیبی رنج دنیا هم سفر ملامت هایی می شوند که روحشان را درمانده و رنجور ساخته و تیمارگر روح درمانده هم آوا با دغدغه های تلاطم انگیزشان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۷    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به طرح تغییر زمان آغاز سال تحصیلی با توجه به اقلیم استان ها، درباره زمان شروع سال تحصیلی آینده در استان توضیحاتی ارائه داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۱    
سرمربی سابق پرسپولیس از خانه نشینی می ترسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۵    
شهرک نشینان صهیونیست باز هم در اطراف محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۲    
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین که قرار است کمک هایی هنگفت از ایالات متحده آمریکا دریافت کند، خواستار دریافت تسلیحات بیشتر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۲    
وزارت نیرو امسال برنامه نقره داغ کردن ماینر های غیرمجاز را به طور جدی در دستور کار دارد، تا جایی که طبق اعلام سخنگوی صنعت برق قرار شده در صورت کشف دستگاه های غیرمجاز استخراج رمز ارز ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۶    
جدای از ذائقه در خیلی از مواقع رفتارهای غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی در بچه ها است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۷    
قاتل فراری که به خاطر چشم تو چشم شدن جان جوانی را گرفته بود دستگیر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۱    
نخست وزیر عراق و ولی عهد عربستان سعودی، راه های ارتقای روابط دوجانبه و آخرین تحولات جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه را بررسی کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۱    
به گفته دکتر کمن، نفس برگزاری جشن تکلیف بسیار خوب است؛ اما اگر ما این جشن را به شکل تجملی برگزار کنیم، باعث آسیب به کودکان می شود و ارزش این جشن گران بها را کم و حتی بی اثر می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۷    
وزارت دفاع سوریه از هدف قرار گرفتن تجهیزات تروریست ها در حومه ادلب و حلب و انهدام چند پهپاد در حومه لاذقیه خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۷    
هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز اعلام کرد که وزیر خارجه کشورش برای برقراری آتش بس 6 هفته ای در غزه تلاش می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۱    
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: انفجار گازهای متراکم فاضلاب در پارک پرواز چهار مصدوم برجا گذاشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۱    
منابع رسانه ای امروز (یکشنبه) از حمله موشکی حزب الله به چند منطقه در سرزمین های اشغالی خبر دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۱    
دو بازیکن مصدوم پرسپولیس تمرینات شان را آغاز کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۵    
رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۷    
سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه دریایی جدید در آب های اطراف یمن خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۱    
سرخپوشان در آستانه بازی با سپاهان هم قسم شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۵    
جنبش مقاومت اسلامی حماس خبر های منتشر شده درباره احتمال خروج برخی از رهبران حماس از غزه را تکذیب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با توجه به شرایط حال حاضر دنیای امروز گفت که نشانه های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۷    
سرمربی پرسپولیس از عملکرد دو بازیکن آلومینیوم ابراز رضایت کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۱    
قیمت طلا و سکه در دومین روز هفته با کاهش قیمت دلار همراه شد. این کاهش قیمت، سکه های سنگین را به کانال پایین تر کشاند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۵    
سرمربی پرسپولیس تمایلی برای حفظ دو مدافع تیمش ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۵    
کارمندان باشگاه پرسپولیس از تصمیم اخیر مدیریت این باشگاه شاکی هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۵    
رسانه های صهیونیستی امروز (یکشنبه) از نافرمانی 30 نظامی این رژیم از اوامر مقامات مافوق مبنی بر آماده شدن برای حضور در عملیات نظامی اشغالگران در رفح خبر دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رفع مشکلات معیشتی کارگران نیازمند یک طرح جامع در کنار افزایش دستمزد است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز گفت: سکه های تحویل داده شده بانک مرکزی در حراج این مرکز، شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب بانک مرکزی هستند و همگی این سکه ها از استاندارد های بانک مرکزی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مکه یک بیمارستان 60 تختخوابی داریم که شامل بخش های رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، دندانپزشکی و آزمایشگاه مجهز است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۶    
عضو اتاق بازرگانی ایران معتقد است با توجه به شرایط کنونی و اقدامات بانک مرکزی می توان همچنان امید زیادی به کاهش بیشتر قیمت دلار و آرامش بازار ارز داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۶    
صورت های مالی ایران خودرو از حذف گروه سمند و جایگزینی آن با گروه سورن حکایت دارد؛ بنابراین دیگر این خودرو تولید نمی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۰    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۷    
دیگر لازم نیست قبل از شروع دانلود بعدی منتظر بمانید تا دانلود یک برنامه تمام شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۷    
باشگاه استقلال در هفته پایانی لیگ مهمان پیکان در ورزشگاه دستگردی تهران است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۱    
سناتور آمریکایی ایالت ورمونت امروز در مصاحبه ای تصریح کرد: متهم کردن اسرائیل به کشتار 33 هزار فلسطینی یهودی ستیزی نیست، بلکه روشن کردن یک حقیقت است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۵    
یک منبع آگاه، بازداشت موعود شمخانی را تایید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا در مهمانی شام سالانه انجمن خبرنگاران کاخ سفید، دونالد ترامپ را مورد انتقاد شدید قرار داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۲    
باشگاه استقلال طی نامه ای از سازمان لیگ درخواست کرد شرایط حضور هوادارانش در هفته پایانی را فراهم کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۲    
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا تاکید کرد: جهان دیگر چون سابق نیست و خون پاک مردم غزه پرده تزویر را از چهره این کریه منظران کنار زد و هر دروغ ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۶    
وزیر خارجه بحرین عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر خارجه بحرین، برای نخستین بار پس از 13 سال، امروز یکشنبه وارد دمشق پایتخت سوریه شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۷    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم توسط مادرش خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۱    
تعداد زیادی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به انتقاد آمریکا و غرب از تصویب قانون جرم انگاری همجنسگرایی، خواستار طرد سفیر آمریکا در بغداد شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۱    
رئیس مرکز دیالیز و پیوند اعضای بیمارستان منتصریه مشهد گفت: پیوند کبد در ایران، سه قطب اصلی دارد و ما در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۵    
تیم دختران ایران موفق شد در تورنمنت کافا به جام قهرمانی دست یابد و پرچم ایران را در این رقابت ها به اهتزاز درآورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۵    
طرح استعدادیابی تیم ملی نوجوانان ایران در حالی آغاز شده که هنوز مشخص نیست، چه کسی به عنوان سرمربی این تیم برگزیده خواهد شد؟!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۵    
تیم ملی فوتسال ایران در حالی برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد که تمام جوایز فنی نیز به بازیکنان فوتسال ایران رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۲    
معاون معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: 400 معدن شن، ماسه، خاک و سنگ لاشه در استان به دلیل اشباع تولید شن و شرایط فعلی بازار تعطیل هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۰    
نارضایتی عده ای از متقاضیان خرید خودرو های تولیدی در سامانه یکپارچه خرید خودرو موجب بروز مشکل برای خریداران و شرکت ها شده به طوری که طی هفته گذشته شاهد تجمع خریداران پژو پارس و اعتراض به افزایش قیمت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۰    
اثر نمایشی "444" به نویسندگی و کارگردانی نرجس آخوندپور و گروه تئاتر شهیدانه مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۷    
آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس موفق شد تاتنهام را هم شکست دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مراسم بزرگداشت فردوسی از 25 اردیبهشت تا سوم خرداد ماه امسال به مدت 10 شب شامل برنامه های فرهنگی و هنری در آرامگاه حکیم توس برگزار خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۷    
هنگامی که محمدجواد دوازده سال بیشتر نداشت، رخت یتیمی به تن کرد و در فقدان حضور گرم پدر، مسیر علم و دانش را در پیش گرفت. آن روز ها علمایی، چون میرزاعلی خلخالی، سید عرب، علی شهیدی و ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۷    
بلومبرگ در گزارشی تازه، اطلاعات جدیدی درباره iOS 18 منتشر کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۵    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کار شورا یک فضیلت انسانی است. همه ما کار بافضیلتی به عهده داریم و از طرفی باید اهل مشورت باشیم و از استبداد و خودکامگی دوری کنیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۲    
وزیر امور خارجه عربستان سعودی در اظهاراتی به خطر گسترش حمله رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اشاره کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۶    
سفر اندرویدی سامسونگ چیزی حدود 15 سال پیش با گوشی i7500 Galaxy شروع شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۱    
رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی به موضع گیری درباره توافق مبادله اسیران پرداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۶    
اینترنت فیبرنوری به دلیل سرعت بالای خود بسیار محبوب است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۶    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۱    
رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: گسترش رسانه ها چالش های مختلفی در حوزه خانواده ایجاد کرده است که افراد نیازمند دریافت آگاهی و مواجهه با چالش های موجود هستند و یکی از ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۵    
درست از روزی که محمدرضا فرزین، سکان هدایت بانک مرکزی را در دست گرفته تا کنون، تلاش کرده با نگه داشتن قیمت ارز در محدوده تثبیت شده، آرامش را در بازار ها حفظ کند و ثبات قیمت ها را به ارمغان آورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می نمایم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
به تازگی اطلاعات تازه ای درباره یکی از قابلیت های هوش مصنوعی ویندوز 11 با نام AI Explorer منتشر شده است.