دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۵May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 10 اردیبهشت 1403 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1401 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1402 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1403 شهرآٰرا نیوز 1 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 2 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 3 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 4 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 5 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 6 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 7 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 8 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 9 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 10 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 11 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 12 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 13 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 14 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 15 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 16 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 17 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 18 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 19 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 20 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 21 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 22 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 23 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 24 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 25 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 26 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 27 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 28 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 29 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 30 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1403 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۲۲    
اینترنت دنیای بزرگ و پر از امکاناتی است که می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد. اما در عین حال، ممکن است آنها را در معرض محتوای نامناسب، مانند محتوای خشونت آمیز، پورنوگرافی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۱    
مردان در مقایسه با زنان در معرض خطر بالاتری برای ابتلا به بیماری های قلبی و ریوی، سرطان پروستات و سکته مغزی قرار دارند، به همین خاطر باید بیشتر به تغذیه و سلامت خود توجه داشته باشند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۶:۵۷    
در پی بارش شدید باران و وزش باد، در مدینه منوره سیل جاری شده است که در ادامه صحنه هایی از جاری شدن سیل در شهر را مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به رمز گشایی از 29 فقره سرقت کابل های برق در این شهرستان گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۸    
جمعی از معلمان سراسر کشور فردا 12 اردیبهشت با رهبر انقلاب دیدار می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۸    
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: تدوین منشور مشاوره خانواده که در سند مهندسی و فرهنگی بر عهده معاونت زنان قرار گرفته، نهایی شده است و پس از طی مراحل قانونی اعلام می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۶    
جنبش دانشجویی حمایت از غزه در آمریکا با اعتراضات و برپایی چادرها در دانشگاه کلمبیا کلید خورد و به سایر دانشگاه های ایالات متحده سرایت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۵    
جویدن ناخن یا اونیکوفاژی ارتباط نزدیکی با اختلالات روانی مانند اختلال اضطراب و اختلال وسواس فکری جبری دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۱    
در پژوهشی جدید، محققان با هوش مصنوعی خون 200 فرد را که در اولین نمونه گیری از خونشان هیچ علامتی از آرتروز نداشتند، تجزیه وتحلیل کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۵    
منابع رسانه ای بعد از ظهر امروز (سه شنبه) از پرتاب چند موشک از خاک لبنان به شمال سرزمین های اشغالی خبر دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۷    
متخصص زنان، زایمان و نازایی: در سن 42 سالگی میزان باروری به انتها رسیده و یا نزدیک به انتها قرار دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۱    
راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه مجددا اعلام آمادگی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۷    
کارشناس بازار سرمایه: بازارگردانان واقعا کار سختی دارند! نخست اینکه تصمیمات روزانه برای آنها اتخاذ می شود و امکان برنامه ریزی تا حدی از آنان سلب می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۰    
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد بیش از 22 درصدی تعاونی های زنان در دولت مردمی سیزدهم خبر داد و گفت: دولت توجه ویژه ای به فعالیت بانوان در قالب تعاونی دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۱    
آمار های جدید از عملکرد بانک ها در خصوص مشارکت در قانون جهش تولید مسکن تا پایان فروردین سال 1403 نشان می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۷    
در حالی پرخوری قبل خواب برای برخی افراد تبدیل به عادت شده است که عوارض جدی را به همراه دارد، به طوری که بیماری قلبی و سکته مغزی تنها دو نمونه از این عوارض است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۷    
رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: 6 هزار و 300 میلیارد تومان اوراق به شهر مشهد تخصیص یافت که از این مقدار هزار و 400 میلیارد تومان برای خطوط ریلی و 300 ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۷    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به آسیب شناسی طرح های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار پرداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۶    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از تحویل 4000 واحد نهضت ملی مسکن این شهر تا تابستان امسال که هزینه هر متر مربع آن 10 میلیون تومان بوده خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۲    
سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه بزودی بسته پرتفوی سهام عدالت به هیات واگذاری و هیات دولت تقدیم می شود، گفت: امسال 5 میلیون نفر سهام عدالت دریافت خواهند کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۷:۵۷    
قیمت طلا و سکه روز دوشنبه با رشد قیمت دلار همراه شد و در تمام قطعات و وزن ها افزایش پیدا کرد. روند صعودی بازار طلا هر مثقال را نیم میلیون تومان گران کرد و سکه امامی را در کانال بالاتر نشاند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۵۷    
تیم تپانچه بادی خفیف کشورمان در جام جهانی کره جنوبی به مدال طلا رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۰:۳۶    
خانواده وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال پس از کسب قهرمانی آسیا از او استقبال ویژه ای داشتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۵    
رسانه های عبری زبان از زد و خورد و درگیری شدید بین تظاهرات کنندگان خواهان امضای فوری توافق مبادله اسرا و نیروهای امنیتی در خیابان های تل آویو خبر دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۱    
مدارس چند شهرستان استان خوزستان فردا سه شنبه به دلیل وقوع گرد و خاک، غیر حضوری شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شیوه هایی برای تامین معیشت جامعه کارگری توسط دولت پیش بینی شده است که عملیاتی خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۷    
بلیت قطارهای فوق العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، از فردا سه شنبه 11 اردیبهشت به فروش می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۷    
کلینیک تخصصی مشاوره زائرین حرم مطهر رضوی که در باب الهادی قرار دارد که سال هاست به صورت رایگان به زائر و مجاور خدمت مشاوره رایگان می دهد و در سال گذشته بیش از 6 هزار خانم به این مرکز مراجعه کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۱۷    
استاندار خراسان رضوی در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو 2024 گفت: در این نمایشگاه دو زنجیره ارزش زیارت و گردشگری و زنجیره فولاد توسط استان معرفی می شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۰۷    
ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب اعلام کرد که 2 نظامی این رژیم در مرکز غزه کشته شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۳۷    
معاون اول رئیس جمهور هر نوع هزینه در آموزش و پرورش را سرمایه گذاری عنوان کرد از وزیر خواست گزارش جامع و دقیقی از آمار بازماندگان از تحصیل تدوین شود و آیین نامه های مرتبط با انسداد بی سوادی هر چه سریع ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۵    
مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه واژگونی مینی بوس در محور کاشمر به شادمهر مقابل کارخانه کاشی، منجر به مصدومیت 9 نفر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۵    
ایالات متحده آمریکا پنج واحد از ارتش رژیم صهیونیستی را به علت حوادث قبل از جنگ غزه، ناقض حقوق بشر دانست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۲    
منابع محلی از ولایت هرات در غرب افغانستان از وقوع حمله مسلحانه به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در شهرک اندیشه ولسوالی/شهرستان گذره این ولایت خبر می دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۶    
رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد جوانی که برای 500 میلیارد ریال تتر، هدف آدم ربایی قرار گرفت، با اقدامات کارآگاهان آزاد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۶    
معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشور ها که سال ها بود به کار گرفته نشده بود صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی سازمان ملل در پی گزارش ها مبنی بر تلاش های دیپلماتیک برای رسیدن به توافق میان حماس و اسرائیل و برقراری آتش بس در غزه اظهار امیدواری کرد راهی برای دستیابی به توافق ایجاد شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن جا حضور دارند، کشتی های مان را اسکورت می کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۱    
بر اثر وقوع گردباد در ایالت های اکلاهما و آیووا در آمریکا، 5 نفر کشته و 130 تَن زخمی شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۶    
منابع خبری از شهادت شماری دیگر از ساکنان غزه در حمله های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۰    
در جریان 3حادثه جداگانه، 3زن و یک مرد جانشان را از دست دادند و حالا رازگشایی از این پرونده ها توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۷    
جشن بزرگ خدا قوت کارگر با حضور حدود 25 هزار نفر از اعضای خانواده کارگران مشهد برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۱    
شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۵    
رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب رفع شد، از ارسال مجدد این لایحه به شورای نگهبان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۲    
واحد امنیت شخصیت های رژیم صهیونیستی مستقر در مقر اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در قیصریه خواهان حضور نیرو های پشتیبان از پلیس شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۱    
مدیرکل فراورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با تشکیک جدی در کیفیت محصولات آرایشی و بهداشتی که با ورودی نامعلوم در سطح عرضه وجود دارند، آنها را غیر مجاز برشمرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۵    
بروز عوارض جانبی جنسی ناشی از دارو های ضد افسردگی می تواند ناامید کننده و ناراحت کننده باشد. این در حالی است که راه هایی برای مقابله با عوارض جنسی دارو های ضد افسردگی وجود دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۲۰    
وزیر امور خارجه آمریکا طی سخنانی در مجمع جهانی اقتصاد در کشور عربستان گفت که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هیچ طرحی علیه روسیه ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
پس از حمله پهپادی افراد ناشناس به یک میدان گازی بزرگ در اقلیم کردستان که منجر به کشته شدن چهار نفر شد، به طور موقت فعالیت آن متوقف شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
رسانه های اسرائیل گزارش داده اند دولت جو بایدن در تلاش است از صدور قرار بازداشت برای بنیامین نتانیاهو در دیوان بین المللی کیفری جلوگیری کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران براساس گزارش پزشکی به بردیا استراحت داد و سعادت با اظهار تاسف از این اتفاق قول داد تا پرقدرت تر به تیم ملی برگردد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
قرارداد علیپور با تیم ژیل ویسنته ئدر پایان فصل تمام خواهد شد واین بازیکن می تواند در هر تیمی می خواهد بازی کند. آیا او به پرسپولیس باز خواهد گشت؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
سازمان لیگ اجازه نداد بانک شهر تمام بلیت های بازی پرسپولیس و سپاهان را خریداری کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
اگر اوسمار جام لیک را هم مثل جام حذفی از دست بدهد، شانسی برای تداوم حضور روی نیمکت پرسپولیس نخواهد داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۱    
مقاومت اسلامی لبنان با موشک و توپخانه یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی زیر آتش گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۱    
خانواده های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین ، امروز (دوشنبه) از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند تا از اتلاف وقت برای تبادل اسرا خودداری کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۱    
بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به غریزه قوی مادری در بین زنان جوان گفت: زنان جوان ایرانی همه فرزند دوست هستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۵    
وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای از پیشروی نیرو های نظامی این کشور در شرق اوکراین خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۶    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در 2.5 سالی که از عمر دولت گذشته، قریب به 7000 مدرسه تکمیل، تجهیز و یا ساخته ایم گفت: متوسط روزی هشت مدرسه ساخته شده و ایران کارگاه مدرسه سازی شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۷    
اسرار بیماران، یکی از ابعاد خصوصی آنها است که بر مبنای الزامات قانونی می بایست از طرف پزشکان و مراکز و موسسات درمانی رعایت شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۷    
مبارزان مقاومت فلسطین امروز حمله های کوبنده ای به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی انجام دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۷    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از تصویب لایحه امنیت شغلی کارگران در کابینه دولت و ارسال آن به مجلس به زودی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 سارق حرفه ای و سابقه دار منزل در حین سرقت با شلیک پلیس در محدوده دولت آباد خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۱    
وزیر امور خارجه مصر امروز در نشست امنیتی ریاض، درباره آخرین تحولات جنگ غزه و موضوعات مرتبط به آن اظهارنظر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۱    
فاطمه سادات نواب صفوی، فرزند شهید سید مجتبی نواب صفوی از مبارزان جمعیت فدائیان اسلام است که در عملیات آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس به عنوان تنها زن رزمنده دوشادوش مردان به مبارزه پرداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۵    
رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در الجلیل غربی خبر داده و اعلام کردند که حدود 15 موشک از لبنان به سمت این منطقه شلیک شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۵    
وزیر خارجه انگلیس امروز دوشنبه مدعی شد که طرف های میانجی به گروه حماس پیشنهادی برای برقراری آتش بس 40 روزه و آزادی هزاران اسیر فلسطینی در ازای آزادی اسرای 7 اکتبر ارائه کرده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۲    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت : عملیات وعده صادق خواست مردم بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۶    
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: مدیریت شهری با همکاری سایر نهادها، برنامه های متنوعی را به مناسبت دهه کرامت درنظر گرفته است که برپایی خیابان امام رضایی ها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۰    
شورای برنامه ریزی بعثه و سازمان حج و زیارت، سهمیه ارز سفر حج 1403 را برای هر زائر 500 یورو اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۷    
معاون شهردار و رییس سازمان اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری مشهد گفت: خوشبختانه توانستیم از 30 هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی بودجه سال 1402 کل کشور ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۵    
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم به 42 فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در محدوده حرم رضوی دستگیر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۱    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان درگز گفت: 230 شکارچی غیر مجاز سال گذشته 11 میلیارد و 107 میلیون ریال به محیط زیست این شهرستان خسارت زدند
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۱    
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ فجرانه را عنوان کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۱    
مقاومت اسلامی لبنان حمله جدیدی به عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی انجام داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۷    
تیمی متشکل از معلمان و دانش آموزان ایرانی در بزرگ ترین رویداد بین المللی ایده و فناوری کشور ترکیه موفق به کسب 5 مدال طلا در رشته های مختلف شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عزم دولت برای مهار تورم، توجه به معیشت کارگران و افزایش سرمایه مردم خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۷    
جواد نکونام از کادر پزشکی تیمش خواسته تا شرایط حضور آرمین سهرابیان برای بازی با تراکتور را فراهم کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۷    
شورا های اسلامی جای افرادی توانمند است که بتوانند ایده های عملی مناسب دهند و برای حل مشکلات شهر، راهگشا باشند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۷    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: در دوره ششم شورای اسلامی مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی و کوتاه مدت فاصله بگیریم و به سمت پروژه ها و رویکردهایی برویم که بتواند مسائل اساسی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۷    
شایعه ای طی روز های گذشته در بازار طلا پیچیده است مبنی بر اینکه سکه های حراج شده توسط مرکز مبادله ناخالصی دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۷    
رئیس سازمان سنجش گفته است که همکاران طراح سؤال کنکور در قرنطینه کامل هستند و حتی اگر خانواده طراحان سؤال دچار حادثه شوند، طراح سؤال بی خبر می ماند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۷    
علیرضا بیرانوند پس از طی دوران نقاهت خود در آستانه دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان به تمرینات تیمش بازگشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۷    
حتما شما هم خوانده اید و شنیده اید مورایس سرمربی تیم سپاهان چند روز پیش اعلام کرد که مسلمان شده است. بله مسلمان و شیعه. به همان علی و محمد (ص) وقتی شنیدم الحمدا.. ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأیید کرد انتظار می رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه آینده کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۱۷    
فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرز های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۵    
به تازگی یک ویژگی جالب به کنسول پلی استیشن 5 اضافه شده که راهنمای بازی عمومی (Community Game Help) نام دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۵    
دو کمدی عینک قرمز به کارگردانی حسین مهکام و تگزاس3 به کارگردانی مسعود اطیابی مجوز اکران گرفتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۶    
منابع خبری گزارش دادند که پای بنی گانتس در یک حادثه دچار شکستگی شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۶    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: از ابتدای شروع به کار شورای ششم شهر مشهد، تامین منابع و اتمام پروژه های نیمه تمام از راهبرد های این شورا بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۰    
در حملات مقاومت فلسطین در جنوب غزه چهار نظامی صهیونیست کشته شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۶    
حسین حسامی تخصص گرایی را مبنای مصوبات شورای ششم می داند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۶    
امیر جدیدی در فیلم بیوگرافی منصور در نقش منصور بهرامی تنیسور مشهور ایرانی ایفای نقش خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۰    
شهردار مشهدمقدس گفت: باید عملیات اجرایی پروژه در محدوده تملک شده آغاز و نهایتاً تا دو ماه آینده پروژه بازگشایی محور کرامت تکمیل شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۰    
یک ربات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی که برای تقلید رفتار انسان طراحی شده است، تنها در 24 ساعت کار های دشوار را یاد می گیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۰    
رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: یکی از خواسته های بافندگان فرش دستباف خراسان رضوی افزایش تعداد بیمه شدگان این صنعت از سوی سازمان تامین اجتماعی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۷    
با افزایش شدت باد در کربلا و نجف، هوای حرم های مطهر 9 اردیبهشت ماه هوای این دو شهر عراق غبارآلود شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۱    
رئیس اداره فرش دست بافت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: فرش دست بافت با پیشینه قدیمی جزو هنر ایران است و ما تنها به فرشی دست بافت می گوییم که دارای پرز و گره با قلاب باشد و با انگشت بافته ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۵    
سرکلانتر شمال پلیس مشهد از شناسایی و دستگیری متهم به 8 فقره اخاذی در پوشش مأمور انتظامی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۱۶    
آهنگ قلب من قلب یه عاشق دیان خواننده جوان منتشر شد.