دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۷May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 15 اردیبهشت 1403 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1401 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1402 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1403 شهرآٰرا نیوز 1 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 2 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 3 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 4 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 5 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 6 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 7 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 8 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 9 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 10 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 11 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 12 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 13 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 14 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 15 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 16 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 17 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 18 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 19 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 20 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 21 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 22 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 23 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 24 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 25 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 26 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 27 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 28 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 29 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 30 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1403 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۳۲    
متخصصان در جریان مطالعه ای تحقیقاتی در یکی از دانشگاه های کانادا مشاهده کرده اند که فشار روانی بر زنان جوانی که به صورت مداوم در حال مقایسه ظاهر خود با دیگران هستند، بسیار بالاست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۲    
مهدی فرجی تهیه کننده سینما و تلویزیون سریال کندو را به کارگردانی احمدرضا درویش می سازد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهاد های حمایتی از 617 هزار تومان به یک میلیون و 690 هزار تومان افزایش یافته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۲    
رضا رشیدپور در حال مذاکره با سه پلتفرم برای انتشار ساعت صفر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۲    
تهیه کنندگان اکشن درام و دلهره آور پربیننده هواپیماربایی رسما خبر تولید فصل دوم آن را اعلام کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۲    
شباهت چهره این یک ساواکی با مهران غفوریان و هم نام بودنش با این بازیگر سینما و تلویزیون، گمانه زنی ها را درباره احتمال اینکه خسرو غفوریان همان پدر مهران باشد افزایش داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۶    
زنان باردار امر و نهی هایی بسیاری درباره چیز هایی که خوردنشان برایشان بی خطر یا خطرناک است، می شنوند، اما یکی از این توصیه ها درباره ماهی ها و غذا های دریایی به خصوص اهمیت دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
در فروردین ماه حدود 440 میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۶    
این روز ها در اتاق ارز و طلا، سکه حراج و واگذار می شود، اما نکته جالب اینجاست که هیچ یک از این سکه هایی که در اتاق ارز و طلا به فروش می رسد، تاکنون به بازار برنگشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۲۶    
بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه نقدی دهک های یک تا سه 25 هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار های مشمول سی ام واریز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۴۷    
منابع صهیونیستی جزئیات توافق سه مرحله ای پیشنهاد شده به جنبش حماس را منتشر کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۱:۳۵    
در شرایطی که سرکوب دانشجویان آمریکایی از سوی پلیس افزایش یافته و شمار بازداشتی ها در دانشگاه ها از 2200 نفر فزونی یافته، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار وضع مجازات جدید ضد معترضان شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۷    
یسنا دیدار دختر چهار ساله اهل شهرستان کلاله که عصر یکشنبه (نهم اردیبهشت ماه) توسط عده ای ربوده شده بود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۴۷    
بیش از 500 دستگاه شارژ من کارت به روزرسانی شده و ارتقا خواهند یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۷    
با انتشار گزارش ها مبنی بر امیدواری برای مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و مقاومت حماس، ایتامار بن گویر وزیر داخلی و تندرو کابینه تل آویو، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را تهدید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۷    
رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی شنبه شب اذعان کرد: پایان جنگ و پیروزی بدون دستیابی به توافق با طرف مقابل و بازگشت گروگان های اسرائیلی ممکن نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۷    
یکی از رهبران حماس شنبه شب گفت: با قضیه مذاکرات آتش بس را با جدیت دنبال می کنیم و مصمم به دست یابی به توافقی هستیم که به پایان رنج و دردهای ملت فلسطین منجر شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۷    
وزیر امور خارجه ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۵    
وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن ضمن تاکید بر تداوم عملیات علیه صهیونیستها از غافلگیری های جدید و سلاح جدید خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۲    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: برای تضمین صلح و امنیت در منطقه و جهان اسلام، باید رژیم سرکش و اشغالگر فلسطین را متوقف، محاکمه و مجازات کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۶    
فرمانده انتظامی گلستان از اقرار 2 عامل اصلی ربایش یسنا دختر بچه چهار ساله از اهالی روستای یلی بدراق شهرستان کلاله به بزه ارتکابی خود خبر داد و گفت: یکی از مجرمان متواری در شهرستان دیگری دستگیر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۰    
رییس پلیس راهور فراجا با اعلام اینکه در تعطیلات جاری 109 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند گفت: این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش 10 درصدی را نشان می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۱    
رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: به شدت به السنوار نزدیک شده بودیم، اما در لحظه ای از دست ما گریخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۲    
هزاران مهاجر صهیونیست شنبه شب همچون شنبه های گذشته در مناطق مختلف فلسطین اشغالی دست به تظاهرات زده و خواستار مبادله اسرا و برگزاری انتخابات زودرس شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۶    
پلیس آلمان به دنبال سرایت خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی به این کشور به تظاهرات حامیان فلسطین در محوطه دانشگاه هامبولت حمله کرده و چند تن از تظاهرکنندگانی که دست به تحصن زده بودند را بازداشت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۰    
فرمانده هنگ مرزی تایباد از دستگیری 3 تبعه افغانستانی قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان این هنگ و کشف 209 بسته هروئین از معده آن ها خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۵    
برخی از بازیکنان پرسپولیس از سرمربی این تیم حرف شنوی ندارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۱    
نخست وزیر و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی به شدت از تلاش نتانیاهو و کابینه اش برای حمله زمینی به رفح انتقاد و آنرا اشتباه بزرگ راهبردی توصیف کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۱    
دروازه بان پرسپولیس مجبور است با احتیاط بازی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۱    
رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان دقایقی قبل یک مرکز دیگر رژیم صهیونیستی را زیر آتش سنگین قرار دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۱۵    
صادق خان موفق شد تا در انتخابات شهرداری لندن بر رقیب خود از حزب محافظه کار غلبه و کرسی شهرداری پایتخت انگلیس را برای سومین دور متوالی حفظ کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۵۷    
محله دیر الغصون در شمال طولکرم امروز شاهد جنایت جدید نظامیان صهیونیست بود که طی 15 ساعت محاصره یک منزل مسکونی، دست کم 5 فلسطینی را به شهادت رساندند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۵    
معاون مدیرعامل و رییس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: 2 کوهنورد که به دنبال بارش شدید و جاری شدن سیلاب در ارتفاعات منطقه "شملق" در شهرستان داورزن گم شده بودند، با تلاش امدادگران نجات یافتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۲    
دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات مالیاترا مهم ترین عامل برای کنترل مصرف و جلوگیری از رشد محصولات دخانی برشمرد و گفت: اگر بتوانیم مصرف دخانیات را در کشور کنترل کنیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۷    
رهبر جریان حکمت ملی عراق و معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران بر گسترش همکاری فرهنگی عراق و ایران تاکید کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۱    
فرمانده انتظامی گلستان جزئیاتی تازه را از دستگیری عوامل اصلی ربودن یسنا اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۱    
سرایا الاشتر شاخه نظامی مقاومت اسلامی بحرین از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در شهر ام الرشراش ( ایلات) در سرزمین های اشغالی فلسطین خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۵    
حامیان فلسطین در پایتخت پاکستان در تجمع اعتراضی علیه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، با دانشجویان آمریکا و اروپا ابراز همبستگی کرده و اقدامات سرکوبگرانه دولت های غربی را محکوم کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۵    
یک رسانه عبری زبان فاش کرد امروز شنبه پنج بالگرد برای تخلیه نظامیان مجروح از غزه در آنجا به زمین نشستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۵    
صد ها خانواده نظامیان اسرائیلی که در نوار غزه در حال جنگ هستند، خواستار عدم حمله به رفح شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۶    
گشوده شدن جبهه های جدید مبارزه علیه اسرائیل از جمله تغییرات گروه های مقاومت در منطقه است. گروه مقاومت اسلامی بحرین یا سرایاالأشتر که از سال 2012 شروع بکار کرده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷    
محمدرضا طالقانی گفت: کشتی خراسان رضوی چند دهه است که از روز های اوجش فاصله گرفته و حالا نیازمند یک فرد عاشق است تا این ورزش به شرایط خوب گذشته برگردد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۱    
رسانه های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری های طولکرم در کرانه باختری خبر دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۵    
جانشین پلیس راه کشور گفت: شب گذشته به دلیل بارش باران در جاده کرج - چالوس شاهد ریزش سنگ بودیم که امروز هم خطر ریزش سنگ در این مسیر وجود دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۰    
نشست مشترک هیأت رسانه ای ایران و عراق با حضور دکتر علی الموید رئیس کمیسون رسانه و ارتباطات عراق و دکتر فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت ارشاد در بغداد برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۷    
معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت ارشاد در دیدار با رئیس سندیکای روزنامه نگاران جهان عرب با اشاره به مسئله غزه گفت: یکی از قله های پیوند ایران و عراق نزدیکی فکری ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۷    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، انحراف آب از حوضه آبریز هیرمند در افغانستان به سمت گودزره را که پیش تر درگزارش همشهری منتشر شده بود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۲    
وزیر خارجه عربستان بر لزوم ایجاد آتش بس فوری در غزه تاکید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از کمبود 9 هزار ماما در کشور خبر داد و گفت: کمبود ماما همچون کادر پرستاری در شیفت های سنگین، خود را نشان داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۷    
سناتور آمریکایی حمایتش را از اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های این کشور ابراز و آنها را به ادامه اعتراضاتشان تشویق کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۲    
شرکت مایکروسافت پلیس ایالات متحده را در استفاده از فناوری تشخیص چهره با ابزارهای هوش مصنوعی این شرکت محدود کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۲    
بر اساس اعلام آنروا هر روز 37 کودک در غزه بر اثر حملات و بمباران ارتش رژیم صهیونیستی مادران خود را از دست می دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۲    
افسرنگهبان آتش نشانی مشهد از آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۷    
حزب الله لبنان امروز نیز عملیات هایی علیه مواضع نظامیان صهیونیست داشت و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۱    
رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک بسیار سنگین در محور هراز و ورودی های شرق پایتخت خبر داد و گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۲۵    
عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم تا این لحظه پاسخ رسمی درمورد پیشنهاد آتش بس دریافت نکرده و منابع سیاسی در انتشار اخبار عجله نکنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۷    
فرمانده انتظامی ملارد از حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد با صدور اخطار قانونی پلیس زمین گیر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۷    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در بزرگراه نیشابور- کاشمر هفت مصدوم بر جای گذاشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۱    
مشخصات نسخه پرو از گوشی های هوشمند خانواده پوکو اف 6 در میان داده های بنچمارک گیک بنچ انتشار یافته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۵۲    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی، با وزیر خارجه عربستان دیدار کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۰    
مسکو اعلام کرد ولودیمیر زلنسکی را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۷    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش وپرورش درباره نحوه تولید و تأیید سوابق تحصیلی برای فارغ التحصیلان متقاضی شرکت در کنکور سراسری و همچنین دانش آموزان پایه دوازدهم، توضیحاتی ارائه داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۱    
آرسنال در چارچوب هفته سی وششم لیگ برتر انگلیس توانست بورنموث را شکست دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۵    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که افراد مسن ممکن است بتوانند با 30 دقیقه کاهش در زمان نشستن روزانه، فشار خون خود را کاهش دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۵    
نفخ یکی از شایع ترین علائم گوارشی است و تقریباً همه می دانند که به وجود آمدن آن بعد از پرخوری، امری رایج است؛ اما اگر به طور مداوم نفخ می کنید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۱۶    
متخصصان می گویند در فصل های بهار و تابستان بیش تر از پا های خود مراقبت کنید تا مطمئن شوید در تمام طول سال سالم می مانند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۷    
پس از فاش شدن مشخصات فنی پرچمدار سونی، حالا رندرهایی از این گوشی در دسترس قرار گرفته که طراحی آن را نشان می دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله ای خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۷    
تیم های رئال مادرید و کادیز در چارچوب هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۰    
تصاویر تازه ماکت های منسوب به سری آیفون 16 نشان دهنده چند تغییر ظاهری در اعضای این خانواده، از جمله در آرایه لنزهای نسخه های پایه و پلاس، است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۱    
کمیته انضباطی جریمه ای سنگنین و محرومیتی طولانی برای هوادار خاطی سپاهان در نظر گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۶    
معاون مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از آخرین وضعیت سیل و آب گرفتگی در شهرهای خراسان جنوبی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۷    
فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تمدید شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حاج عیسی قلی پور معروف به عیسی بخشی از بزرگان عرصه موسیقی مقامی خطه خراسان شمالی را تسلیت گفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۶    
طبق گفته عضو هیئت رئیسه اتحادیه مشاوران املاک، برخی مبادلات در بازار مسکن از طریق دلار و بیت کوین انجام می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۰    
وزیر ورزش و جوانان از رئیس فدراسیون فوتبال خواسته موضوع توهین به بانوان در برخی ورزشگاه های کشور بررسی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۳۵    
یک رسانه سعودی می گوید توافق آتش بس در غزه پس از آنکه آمریکا ضمانت های لازم را برای اجرای آن ارائه کرد، قریب الوقوع شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۰    
مداحی و نوحه سرایی قاسم پناهی، مداح اهل بیت علیهم السلام، که به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۱    
مشخصات سخت افزاری لازم برای اجرای بازی هل بلید 2 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۵    
محمدکاظم آل صادق درباره عملیات وعده صادق گفته است: بعد از عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی بسیاری از مقامات خوشحال شدند و به ما تبریک گفتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۷    
اینستاگرام از تعدادی استیکر جدید برای بخش استوری را رونمایی کرده است که با آن ها کارهای جالبی می توانید بکنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۷    
آن قدر که در دولت های پس از انقلاب بر سر کرسی هایی مثل وزارت خارجه و کشور و صنعت و معدن و تجارت دعوا بوده، بر سر وزارتخانه مهمی مثل آموزش وپرورش دعوا نبوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۱    
رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه برای بازیکنان تیمش در نظر گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۵    
تیم های نساجی و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست وششم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۷    
برخی کاربران به ساخت دامنه ای تحت عنوان search.chatgpt.com اشاره کرده اند که ظاهراً نشانی موتور جستجوی OpenAI است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۷    
ناو بالگردبر شهید نادر مهدوی نیروی دریایی سپاه از مدار صفر درجه عبور کرده و در اجرای ماموریت در نیم کره جنوبی قرار دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۶    
امام جعفر صادق (ع) در تمامی زمینه های علمی احادیث و روایات فراوانی دارند که یکی از مهمترین آنها امر تربیت و نظام مقدس خانواده است که عمل به آنها می تواند به تحکیم بنیان زندگی زناشویی کمک بزرگی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۲    
در نشست مشترک هیئت رسانه ای ایران و عراق در بغداد بر لزوم اهمیت مسئله فلسطین و دفاع از ملت مظلوم تا پیروزی نهایی تاکید شد و قرار است به زودی کارزار بزرگ حمایت از فلسطین شکل بگیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۲    
لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: اگر امام صادق (ع) در امور سیاسی مداخله نمی کرد و در برابر حکومت عباسیان ادعایی نداشت، مسلماً این ظلم و ستم در حق حضرت روا داشته نمی شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۶    
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین سازمان ملی مهاجرت با بیان اینکه برخی حرف ها در رابطه با مهاجران ناثواب و خطرناک است گفت: هیچ کس حاضر نیست در غربت بماند. به شرط آنکه شرایط زندگی برایشان فراهم باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
یک زن سوئدی روز جمعه و در میدان گوستاو آدولف تورگ در شهر مالمو، نسخه ای از قرآن کریم را آتش زد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۶    
وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا امروز (شنبه) در انجمن سدونا موسسه مک کین در آریزونا مدعی شد که حماس مانع بین مردم غزه و آتش بس است .
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
رئیس جمهور ترکیه گفت: ما با هیچ کشوری در منطقه خود به دنبال خصومت و درگیری نیستیم و نمی خواهیم در جغرافیای خود شاهد درگیری، خون و اشک باشیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۰    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از امدادرسانی به 2300 نفر در سیل 20 استان و آماده باش هلال احمر خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۷    
سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مرز های جنوبی سیستان و بلوچستان بازدید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۷    
رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری خراسان رضوی از بارش برف و لغزندگی معابر در جاده های خراسان رضوی خبرداد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۱۷    
قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق از بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم خبرداد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۱۷    
مرزبان استوار دوم جلال اعتماد که چند روز قبل در هنگ مرزی مجروح شده بود به شهادت رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۰۵    
متاسفانه بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد.
  • ۱