دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۶May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 11 اردیبهشت 1403 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1401 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1402 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1403 شهرآٰرا نیوز 1 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 2 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 3 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 4 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 5 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 6 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 7 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 8 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 9 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 10 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 11 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 12 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 13 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 14 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 15 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 16 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 17 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 18 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 19 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 20 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 21 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 22 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 23 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 24 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 25 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 26 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 27 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 28 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 29 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 30 اردیبهشت 1403 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1403 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۶    
به مناسب فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن سینما های سراسر کشور از عصر جمعه 14 اردیبهشت تا صبح یکشنبه 16 اردیبهشت تعطیل می شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۵:۳۰    
کوه آتشفشان روآنگ در جزیره سولاوسی اندونزی، دومین بار در دو هفته اخیر فوران کرد، با فعال شدن این آتشفشان روستا های مجاور با زباله های آتشفشانی انباشته شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۵۱    
سخنگوی سازمان ملل در واکنش به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین گفت: حقوق اساسی آزادی بیان و اعتراض مسالمت آمیز باید رعایت شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۰    
در روزهای اخیر خبر گم شدن یسنا دیدار دختر خردسال ترکمن بین روستای تمر قره قوزی و یللی بدراق از توابع شهرستان کلاله با واکنش همدلانه کاربران فضای مجازی همراه شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۲    
زرده تخم مرغ، یکی از منابع عمده و انگشت شماری است که در آن به طور طبیعی، ویتامین D یافت می شود. از فواید زرده تخم مرغ این است که تمام ویتامین ها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
مسئول مرکز مردمی نفس قوچان اظهار کرد: از ابتدای راه اندازی این مرکز تاکنون، از سقط 130 جنین جلوگیری شده است که ازاین تعداد 66 نوزاد تاکنون متولد شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۵    
هم زمان با روز معلم، از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی قدردانی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۲    
بازار لوازم یدکی خودرو با معضل تقلب مواجه است. این معضل نه تنها به اقتصاد و جیب مصرف کنندگان آسیب می زند، بلکه ممکن است خطرات جانی نیز به دنبال داشته باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۶    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: طراحی و ایجاد سه سامانه نظارتی در سازمان تامین اجتماعی در جهت استفاده از ظرفیت نظارت مردمی بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۱    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اجرای کامل رتبه بندی معلمان منجر به پرداخت بخشی از حق و حقوق آنها شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۵    
در مراسم روز جهانی کارگر در شیراز، نماینده جامعه کارگری به بیان درد دل های کارگران و بازنشستگان پرداخت و استاندار فارس به همراه معاون وزارت تعاون ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۶    
آژانس بین المللی انرژی اتمی به یک خبرگزاری روسی اعلام کرد که مدیرکل این نهاد بین المللی طی هفته آتی به ایران سفر می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۶    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان از 20 فروردین انجام و به اتمام رسید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۶    
وزیر صمت گروه کارشناسی را برای بررسی حجم بالای تخصیص ارز به مونتاژکاران و عدم کاهش التهابات بازار خودرو تعیین کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۷:۵۱    
از زبان برای صحبت کردن، چشیدن، جویدن و بلعیدن استفاده می کنیم. اما کارشناسان می گویند رنگ های زبان همچنین اطلاعات حیاتی در مورد سلامت کلی ما ارائه می دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۶:۵۷    
اُشترانکوه یا آلپ ایران ، تکه باشکوه از کوه های زاگرس که در شرق استان لرستان و جنوب شرقی شهر دورود و تا جنوب الیگودرز گسترده شده و در میان قلل زیبای 14گانه این رشته کوه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۶:۵۱    
در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه، واحد های گشتی پلیس در محدوده فرشته الهیه به زورگیری و موبایل قاپی برمی خورند که پس از تعقیب و گریز و با هوشیاری واحد گشتی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۶:۳۶    
براساس گزارش ها، سه موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی اصابت کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۶:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت همه جانبه از اسرائیل و بدون اشاره به حملات این رژیم به غزه با استفاده از تسلیحات آمریکایی مدعی شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۶:۱۵    
وزیر خارجه انگلیس گفت: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۶:۱۵    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل وعده صادق می گوید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۸    
گروه ترویستی داعش، مسئولیت حمله به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه ولسوالی گذره هرات را برعهده گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۸    
مدیر کل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از اجرای طرح امکان سنجی و تولید کمپوسترهای خانگی با هدف بازیافت پسماندهای مواد غذایی از سوی این سازمان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۸    
بی بی سی پس از انتقادهای گسترده به اسناد ادعایی که امروز درباره نیکا شاکرمی منتشر کرده بود، ساعتی پیش در توئیتی نوشت که بی بی سی خودش این اسناد را بازسازی کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۱۸    
ناراحتی و دردهایی که معمولاً زنان در طول مرحله قبل از قاعدگی تجربه می کنند را می توان به تأثیر ترکیبیِ نمک بر احتباس مایعات، فشار خون، تعادل هورمونی و واکنش های التهابی نسبت داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۸    
دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان گفت: شامگاه سه شنبه، 11 اردیبهشت حادثه انفجار یک منزل مسکونی در شهر قوچان منجر به فوت یک نفر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۸    
براساس آمار بانک مرکزی تا کنون، 46/23 درصد از کل قراردادهای تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن بوده که بیش از 57 درصد از کل تعهد پرداخت نهضت ملی مسکن این بانک بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۸    
آسترازنکا، غول صنعت داروسازی، تایید کرده است واکسن کووید این شرکت با نام تجاری کوویشیلد (Covishield) که در سطح گسترده ای استفاده شده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۵    
تیم های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در نیمه نهایی چمپیونزلیگ به مصاف هم می روند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۲    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: 59 دارو براساس مصوبه شورای عالی بیمه تحت پوشش قرار گرفته اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۰    
مسوول حوادث شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: چنانچه شتابزدگی در انجام کار نبود 84 درصد حوادث جدی و جزیی رخ داده در امور برق این استان رخ نمی داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۷    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سطح زیر کشت گل محمدی این استان به دلیل خشکسالی و افت چاههای آبیاری حدود 10 درصد کاهش یافته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۱    
ارتش رژیم صهیونیستی از تصویب طرح ادامه جنگ در نوار غزه که 207 روز از آن می گذرد و تکمیل تدارکات لازم برای آن خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۱    
شهروندان مشهدی از معلم، الفبا و تخته های سیاه و سفید در پُل می گویند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۵    
نخست وزیر انگلیس در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر لزوم افزایش فوری حجم کمک های امدادی به غزه تاکید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۲    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه ای در سرزمین های اشغالی واکنش نشان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۲    
رییس جمهوری سابق آمریکا از سوی یک قاضی فدرال به پرداخت 9هزار دلار به خاطر توهین به دادگاه جریمه شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۶    
یک رسانه عبری زبان ادعا کرد، پیشرفت ملموسی در روند سازش بین ریاض و تل آویو به ثبت رسیده، این در حالی است که یک رسانه دیگر تاکید کرد، اکنون توپ در زمین عربستان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۶    
دبیرکل سازمان ملل از سران رژیم صهیونیستی و حماس که در حال حاضر در مذاکرات فشرده برای دستیابی به توافق آتش بس شرکت می کنند، خواست به توافق دست یابند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۶    
منابع رسانه امروز (سه شنبه) از تظاهرات مجدد شهرک نشینان و خانواده های اسرای صهیونیست علیه نخست وزیر رژیم اشغالگر در تل آویو خبر دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۰    
بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور و بزرگترین جکوزی ایران، در مشهد افتتاح و به بهره برداری رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۰    
معاون فنی و پشتیبانی سازمان آتش نشانی مشهد بر ضرورت بکارگیری پهبادهای آتش نشان برای اطفای حریق در ساختمان های بلندمرتبه و بافتهای متراکم تاکید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۰    
بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور و بزرگترین جکوزی ایران، در مشهد افتتاح و به بهره برداری رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۱    
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: نوبت اول آزمون سراسری 1403 برای داوطلبان شهرستان زیرکوه در استان خراسان جنوبی که به دلیل سیل نتوانستند در این آزمون شرکت کنند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۱    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز (سه شنبه) از تمایل عربستان سعودی برای تکمیل روند مذاکرات با یمن بدون هیچ گونه تعللی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۵    
سخنگوی کاخ سفید به اقدام دانشجویان در تسخیر دانشگاه کلمبیا در نیویورک واکنش نشان داد و موضع جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در این خصوص را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۶    
امروز سه شنبه طرح موتور یار به همت شهرداری مشهد و پلیس راهور و باهدف کاهش تلفات ناشی از نداشتن کلاه ایمنی به طور همزمان در 15 نقطه پرتردد مشهد به اجرا درآمد تا نسبت به این موضوع فرهنگسازی صورت گیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۰    
نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت : چه درباره آتش بس و تبادل اسرا توافق کنیم و چه نکنیم ، نیرو های ما برای ریشه کن کردن حماس وارد رفح خواهند شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۵    
با اعلام مرگ یک جوان 37 ساله در بیمارستان که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود، برادر او به عنوان عامل این جنایت دستگیر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۲    
اوسمار از تعویض های خود مقابل آلومینیوم اراک دفاع کرده است. او معتقد است دلیل باخت به این تیم تصمیماتش نبوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۶    
معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۶    
پنجاه و پنجمین بازی استقلال و تراکتور درحالی عصر فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز برگزار می شود که نکونام شخصا به عنوان سرمربی 10 بار با تراکتور تقابل داشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۶    
مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان آمار مظلوبی از تقابل با پرسپولیس دارد. این، اما اولین تقابل مرد پرتغالی با سرمربی کروات پرسپولیس است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۰    
رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی با اشاره به وزیران تندرو این کابینه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به گروگان دیوانگانی بی مسوولیت تبدیل شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۷    
رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یک سارق حرفه ای انباری در سطح تهران خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۱    
فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۵    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، گفت: عملیات احداث قطار مشهد - گلبهار - چناران سرعت می گیرد و با برنامه ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۲    
حمله با شمشیر در لندن پایتخت انگلیس یک کشته و چند زخمی از جمله دو پلیس بر جای گذاشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۰    
مدیر عامل فرابورس گفت: اکنون دامنه نوسان اگر افزایش هم پیدا کند به نقدشوندگی بیشتر کمکی نخواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۰    
رئیس ایستگاه 7آتش نشانی مشهد از نجات یک زن و دو مرد محبوس درون حریق منزل مسکونی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۷    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از آغاز عرضه خودرو های وارداتی و خودرو های برقی از روز یکشنبه در سامانه یکپارچه فروش خودرو های وارداتی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۱    
مدیر کل اداره بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از اتمام و بهره برداری رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت تا اوایل مرداد ماه سال جاری خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۵    
اینستاگرام درحال اعمال تغییرات بزرگی در الگوریتم پیشنهاد بخش ریلز است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۲    
رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس و مسئول دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد 2 ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۰    
فرماندار گناباد گفت: طرح ایجاد تاکسی هوایی بین گناباد و مشهد با توجه به حجم زائران بارگاه رضوی و سفر 2 میلیون زائر غیر ایرانی سالانه به مشهد در اولویت فرودگاه منطقه ای این شهرستان قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۷    
مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی از پلمب 2 آرایشگاه زنانه خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۱    
طاها نعمتی مقدم نایب قهرمان مسابقات وزنه برداری جوانان جهان در مکزیک 2023، مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۵    
به مناسبت 11 اردیبهشت، سالروز درگذشت زنده یاد کیومرث صابری فومنی، افزون بر بازخوانی جریان سازی های کم نظیر او، با محمد حسن یادگاری، سازنده مستند روزگارگل آقایی هم سخن شدیم .
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۶    
مدیر مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی گفت: درصدد تأسیس کلینیک مشاوره ی مجازی آستان قدس رضوی هستیم که در آینده ی نه چندان دور افتتاح خواهد شد و تا کنون 80 درصد پیشرفت اجرایی داشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۶    
منابع رسانه ای امروز (سه شنبه) از حمله پهپادی به یک کشتی در نزدیکی جزیره سقطری یمن خبر دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۶    
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است و بیش از این نباید وارد کشور شوند و اعلام کردیم که قادر به پذیرش بیشتر نیستیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۰    
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو به من قول داد که به رفح حمله کند و جنگ پایان نمی یابد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۱    
با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۲    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران سفر خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۶    
فرمانده انتظامی شوش از قتل یک دانش آموز در پی درگیری با همکلاسی اش خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۷    
دونالد ترامپ معتقد است که بنیامین نتانیاهو به دلیل شکست در توقف حماس در 7 اکتبر به درستی مورد انتقاد قرار گرفته است و می گوید عده ای از افراد بسیار خوب وجود دارند که می توانند سمت نتانیاهو را بگیرند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خدمات به زائران رضوی به ویژه در ایام پیک زیارتی باید در بخش حمل و نقل و اسکان توسعه و تسهیل بیشتری پیدا کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۶    
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی خراسان رضوی از تدریس بیش از 170 فرهنگی دارای معلولیت در مدارس تحت نظارت این سازمان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۷    
یک بار در هفت سالگی می خواستم سرم را بردارم و بروم* . می خواستم دیگر به خانه برنگردم. مقصرش هم خانم معتمدی معلم کلاس اولم بود....
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۷    
روز آنهایی که اگر نباشند هیچ برجی تا آخر ساخته نمی شود، ولی با میزان حقوقی که می گیرند نمی شود تا آخر برج ساخت، گرامی باد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۱    
محسن ابراهیم زاده، خواننده جوان و محبوب موسیقی پاپ روی صحنه برج میلاد حاضر خواهد شد تا کنسرت باشکوه و به یاد ماندنی دیگری را برای هوادارانش اجرا کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۲    
شهر یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد روسیه آماده مذاکرات صلح در مورد اوکراین از اوایل سال 2022 بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۲    
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: این استان دارنده رتبه اول کشور در شمار مراکز شبه خانواده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۲    
مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ بسکتبال جوانان ایران به میزبانی باشگاه فرش مشهد برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۶    
تیم منتخب کاراته خراسان رضوی به عنوان نماینده ایران به ازبکستان اعزام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۱    
جورج گالووی، سیاست مدار انگلیسی در صفحه شخصی اش یک توییت حمایتی از مردم فلسطین منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۵    
مخترع قطعات و تکنولوژی ریلی که برای دومین سال متوالی، کارگر نمونه خراسان رضوی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۲    
در امتداد طرح سه شنبه های مهر که با افتتاح مدارس در بخش ها و نواحی مختلف شهرستان مشهد همراه است، پیش دبستانی و دبستان خیرساز بانو پروین گرجستانی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در بخش رضویه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۷    
حالی خوب است که احوال خوب را برای جامعه رقم می زند. تلاشگران خوش احوال اند که به بداحوالی اجازه شکل گرفتن نمی دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: هدیه 2 میلیون تومانی روز معلم، امشب به حساب معلمان واریز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۰    
صبح امروز مراسم تشییع پیکر شهدای حمله شب گذشته به نمازگزاران در مسجد امام زمان (عج) ولسوالی/ شهرستان گذره ولایت هرات افغانستان برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۱    
سیزدهمین نشست از سلسله جلسات روایت مشهد به همت مرکز اسناد اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد و با همکاری سازمان کتابخانه ها، موزها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد تغییری در اهداف جنگ ایجاد نشده است و این رژیم حل و فصلی را درباره رفح نمی پذیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۱    
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورای ششم شهر مشهد مقدس است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۱    
سال هاست موضوع مهاجرت دانشجویان نخبه ایران به کشور های دیگر یکی از بحث های رایج در کشور است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۱    
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: نصب هر گونه نوشتار یا برچسب بر روی شیشه ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۱    
رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر مشهدمقدس گفت: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس، تحول مطلوبی و اتفاقات خوبی در حاشیه شهر رخ داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۱    
ایران زمین زنان و مردانی زاده است که نامشان با تاریخ جاودانه شده است. از میان زنان مؤثر این خاک و بوم می توان از شیرین دخت نام برد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۱    
مهم ترین مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران بین تیم های پرسپولیس و سپاهان برگزار می شود.
  • ۱