چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۷:۱۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 15 اسفند 1393 - shana.ir

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 12 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 13 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 14 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 15 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 16 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 17 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 18 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 19 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 20 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 21 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 22 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 23 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 24 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 25 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 26 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 27 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 28 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1393 
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۵    
رئیس عملیات حفاری شرکت نفت خزر گفت: مهمترین چالشی که در حفاری در آبهای عمیق با آن روبرو هستیم، بستر سست و ناپایدار دریاست.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۰    
رئیس موسسه مطالعات بین المللی انرژی، گفت: کاهش تعداد دکلهای حفاری در حوزه تولید نفتهای شیل و گران قیمت نشان می دهد که تولید این نفت دچار چالشهای جدی شده و سرمایه گذاری ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۰    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران با بیان این که فروش نفت ایران تحریم نیست، گفت: در صورتی که مذاکرات هسته ای ایران به نتیجه برسد و تحریمهای خرید نفت از میان برداشته شود ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۵    
سکوی نیمه شناور امیرکبیر توان حفاری 90 تا یک هزار متر تا عمق 7 هزار و 620 متری و توان همزمان 5 هزار تن بار و جابجایی را دارد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۵    
در هفته ششم لیگ حرفه ای بسکتبال کشور تیم پالایش نفت آبادان برابر صنایع پتروشیمی ماهشهر متوقف شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۵    
رئیس منطقه عملیاتی خارک با بیان این که 2.7 میلیارد تومان اعتبار برای آشیانه پروازی و خوابگاه جزیره خارک هزینه شده گفت: به این ترتیب اقدامها و عملیاتهای شبانه روزی فلات قاره به مناطق عملیاتی ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۰    
با کاهش تنوع گل های حفاری سنتی می توانیم با بهینه کردن گل حفاری از آنها در چند مرحله استفاده کنیم.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۵    
شرکت آمریکایی اکسون موبیل در حال مذاکره با دولت عراق برای بازنگری و بازسازی توافقنامه های نفتی است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۵    
از ابتدای امسال تا پایان دیماه، بیش از یک میلیارد لیتر سوخت به پروازهای داخلی و خارجی کشور تحویل شده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۰    
هزینه حفاری در آمریکا 68 دلار در هر متر بوده در حالی که درایران به دلیل طولانی شدن روند حفاری این رقم بین 3000 تا 3500 دلار در هر متر است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۵    
با آغاز فعالیت جایگاه گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) صفرزاده شهرستان ماکو، شمار جایگاههای سی ان جی منطقه ارومیه به 67 باب افزایش یافت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۵    
باتوجه به اهمیت حفاری در صنعت نفت، تدوین استاندارد جامع تولید در این بخش از سوی سازمان استاندارد و توجه به سیستم های کنترل کیفی ضروری است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۵    
پیش بینی می شود که ظرفیت ذخیره سازی نفت در بندر فجیره امارات تا سال 2020 میلادی 75 درصد افزایش یابد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۰    
چهاردهمین مسابقات سراسری گلف کشور (یادواره مرحوم شهباز حسین پور) با حضور 17 تیم از هفت استان روز پنجشنبه (14 اسفندماه ) در باشگاه گلف مسجد سلیمان آغاز شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۵    
شورای شهر و شهرداری تهران تاکنون حمایتهای مناسبی در مورد خروج و تعویض موتوسیکلتهای فرسوده و آلاینده و نصب کاتالیست بر روی خوروهای عمومی تهران داشته و منابع مالی خوبی را نیز به این امر اختصاص داده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۵    
شرکت ملی گاز ایران در 11 ماه امسال، 151 میلیارد و 777 میلیون مترمکعب گاز را فرآورش و به خطوط سراسری ارسال کرده که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال، 16 میلیارد و 345 میلیون مترمکعب افزایش یافته است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۰    
شرکت روسی گازپروم اعلام کرد که 15 میلیون دلار از شرکت نفت وگاز اوکراین پیش پرداخت برای عرضه گاز به این کشور دریافت کرده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۶    
مشکلات برون چاهی منجر به وقفه 26 روزه در عملیات حفاری 13 چاه در طول سال 1390 شد که این مسئله هزینه ای بالغ بر نیم میلیون یورو بر چاهها تحمیل کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۶    
مصرف انواع فرآورده های نفتی منطقه اهواز در 336 روز امسال به بیش از سه میلیارد لیتر رسید.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۱    
با تلاش دولت و با توزیع سوخت یورو4 توانسته ایم تا حدودی آلودگی هوا را کاهش دهیم، اما همسو با توزیع سوخت استاندارد، خودروهای کشور نیز باید از استانداردهای لازم برخوردار باشند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۶    
بانک ملی قطر اعلام کرد که تولید نفت این کشور در ماه ژانویه امسال به 674 هزار بشکه در روز کاهش یافت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۱    
نخستین محموله کاتالیست ایزومریزاسیون ساخت ایران تا سه ماه آینده در شرکت پالایش نفت اصفهان بارگیری خواهد شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۱    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از بررسی ایرادهای شورای نگهبان به مصوبه های بودجه در صحن علنی هفته پایانی سال خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۶    
لیبی به دلیل افزایش ناامنی، در 11 میدان نفتی وضعیت اضطرار (فورس ماژور) اعلام کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۱    
رئیس اداره حفاری زیر فشار تعادل مخزن شرکت ملی حفاری اظهار کرد: استفاده از روش فروتعادلی (UBD) سبب دستیابی به بازدهی بالا در حفاری چاهها ...