یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۴۵Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 18 اسفند 1393 - shana.ir

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 12 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 13 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 14 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 15 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 16 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 17 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 18 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 19 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 20 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 21 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 22 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 23 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 24 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 25 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 26 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 27 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 28 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1393 
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۰    
شرکت دولتی نفت آذربایجان (سوکار) به دنبال یافتن شرکتی برای انجام طرح امکانسنجی زیرساختهای پروژه گازی آلبانی است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۲    
پروژه های بازسازی، نوسازی و تجهیز کلینیک جامع توانبخشی و بخش اطفال و نوزادان بیمارستان بزرگ نفت اهواز با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت افتتاح شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۲    
به منظور دسترسی به لوله های مدفون در منیفولد مراکز انتقال نفت مارون اصفهان و امکان انجام پیگرانی و رفع خوردگی برای این بخش مهم، حوضچه ای ایجاد شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۲    
شرکت بی پی انگلیس یک میدان بزرگ فراساحلی گاز در مصر کشف کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۸    
باشگاه نفت مسجد سلیمان با تغییر زمان بازی با پرسپولیس درروز پنجشنبه 21 (اسفند) مخالفت کرد. دراین میان مصاحبه و پیشنهاد ها وتهدید های مختلف باعث نشد که مسئولان نفت مسجدسلیمان کوتاه بیایند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۸    
مدیرعامل پتروپارس در این گفت وگو از تاثیرات تحریم ها، نقش عوامل گوناگون در به تاخیر افتادن بهره برداری از فاز 12 و آخرین وضعیت این فاز می گوید.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۸    
تاکنون 80 درصد جایگاههای سوخت منطقه زاهدان برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی پایش شده اند و بقیه نیز تا قبل از شروع سال ارزیابی و پایش می شوند
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۳    
دبیر نظام پیشنهادهای شرکت پایانه های نفتی ایران از ارائه 50 پیشنهاد توسط کارشناسان این شرکت در حوزه صادرات نفت خام خبر داد و گفت: این پیشنهادها در کمیته های کارشناسی و حل مسئله در حال بررسی است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۹    
مجتبی خسرو تاج گفت: سرمایه گذاران در صنایع پائین دستی پتروشیمی ایران باید مورد حمایت بیشتر دولت قرار بگیرند و در این مسیر وزارت صنعت،معدن و تجارت آماده هرگونه همکاری است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۴    
شرکت نفت "جنوب الوادی" مصر از تمدید مهلت ارائه پیشنهاد برای مزایده بین المللی اکتشاف نفت در 10 حوزه نفتی این کشور خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۴    
نفت وگاز گچساران خطر سقوط به لیگ دو را سخت حس می کند ولی سرمربی این تیم خیلی امیدوار است وعقیده دارد می تواند سهمیه این تیم را در لیگ یک حفظ کند .
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۹    
با همکاری مشترک دولت و مجلس، بودجه سال جاری به گونه ای برنامه ریزی شد تا از منابع نفتی کمتر و از منابع غیر نفتی بیشتر در این بودجه استفاده شود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: پتروشیمی کردستان با ظرفیت سالانه 300 هزار تن گرانول پلی اتیلن سبک در سال آینده به بهره برداری می رسد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۴    
براساس گزارش تازه شورای اقتصادی انرژی کارآمد آمریکا (ACEEE)، کدهای انرژی ساختمان می توانند در مسیر دستیابی به ساختمانهایی با انرژی خالص صفر (ZNE) نقش تسهیل کننده داشته باشند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۹    
بورس تهران امروز رشد شاخص را تجربه کرد و در پایان معامله ها در تالار شیشه ای شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با 46 واحد افزایش به 63 هزار و 853 واحد رسید.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۹    
وکیوم باتوم پالایشگاه های تبریز و تهران در معامله های دیروز بورس کالا با رقابت از سوی خریداران مواجه شد و به نظر می رسد بازار قیر داخل تحرک خود را آغاز کرده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
114 روستای استان مرکزی از محل اعتبارات بند ق تبصره 2 قانون بودجه امسال، به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۶    
وزیر نفت بعد از ظهر امروز (دوشنبه 18 اسفندماه) با رئیس جمهوری تاتارستان و هیئت همراه در وزارت نفت دیدار و گفتگو کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۶    
عضو کمیسیون انرژی گفت: در آستانه قرار گرفتن فاز 12 برای افتتاح، یک موفقیت برای دولت محسوب می شود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۱    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران چندین تفاهمنامه همکاری با مراکز علمی و دانشگاههای کشور امضا کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۷    
ذخیره سازی سه فرآورده نفتی به ظرفیت 70 میلیون لیتر از امروز ( دوشنبه 18 اسفندماه) در انبار نفت جدید ملایر آغاز شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۷    
پایش آمار خانواده های مصرف کننده نفت سفید در منطقه کرمانشاه، 500 میلیارد ریال صرفه جویی را در مصرف این فرآورده ایجاد کرده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۴    
سفیران 21 کشور از بخشهای مختلف منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و تعدادی از پروژه ها بازدید کردند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۹    
پروژه پسابهای بهداشتی منطقه لاوان، پس از راه اندازی پروژه مشابه در مناطق خارک، سیری و بهرگان، به بهره برداری رسید.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۹    
کارگردان مستند علمی صنعت نفت در قلمرو محیط زیست، گفت: قصد داریم با ساخت این مستند، چالش های جدی که صنعت نفت برای حوزه محیط زیست ایجاد خواهد کرد را نشان دهیم.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۴    
مسئله محیط زیست و مذاکرات در برابر قدرتهای جهانی متعلق به همه کشور است، این موارد جزء مسائل ملی است و باید همه به نفع مردم کار کنیم.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۹    
با اقدامهای انجام شده توسط کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان، از قاچاق بیش از 321 میلیون لیتر سوخت در 11 ماه گذشته جلوگیری شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۹    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی (تبریز) به شبکه سراسری مخابرات وزارت نفت پیوست.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۹    
شرکت قطر گاز بر اساس قراردادی، صادرات 3 میلیون تن ال ان جی در سال به ارزش 22 میلیارد دلار را از این ماه (مارس) به پاکستان آغاز می کند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۴    
درآمد 16.6 میلیارد ریالی حاصل از فروش "باک پر" نفت گاز مرز ماهیرود خراسان جنوبی به خزانه دولت واریز شده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۴    
مجری فازهای 17 و 18 میدان گازی پارس جنوبی با اشاره به پایداری تولید گاز در پالایشگاه این فاز، گفت: با روشن شدن مشعل سکوی 17 A، این سکو هم اکنون آماده ارسال گاز به خشکی است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۴    
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به این که همکاری نیروهای طرحی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بهداشت و درمان نفت گچساران آغاز شده است ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۴    
شرکتهای فعال در صنعت برق ایران با نصف ظرفیت کار می کنند، شرکتهایی که افزون بر حضور در طرحهای عمرانی کشور می توانند در صادرات خدمات فنی و مهندسی با کمک وزارت نیرو و دیگر سازمانها ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۴    
وزیر نفت عراق از تمایل این کشور برای تقویت روابط با اسپانیا و توسعه دامنه همکاری مشترک میان دو کشور دربخش نفت و گاز، خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۹    
بخش زیادی از حریم خط لوله 8 اینچ میعانات گازی دالان- شیراز منطقه فارس آزاد سازی شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۴    
دبیرکل اوپک اظهار کرد که شیل اویل آمریکا برای اعضای این سازمان تهدیدی ایجاد نمی کند و بازارها در مورد ادامه حیات این منبع انرژی تصمیم گیری می کنند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۴    
دومین پالایشگاه کره جنوبی برای تامین نفت ارزان، برای نخستین بار از سال 1990 میلادی از مکزیک نفت خام خرید.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۹    
نوزدهمین کنفرانس و نمایشگاه نفت و گاز خاورمیانه (ام یی او اس 2015) از دیروز (یکشنبه 17 اسفند ماه) در پایتخت بحرین آغاز به کار کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۹    
پروژه ارزیابی نظام مدیریت داراییهای فیزیکی شرکت پالایش گاز بیدبلند آغاز شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۴    
پوشش بخشی از خط لوله نفت شهر- کرمانشاه با هدف ایمن سازی آن در خطوط لوله و مخابرات منطقه غرب ترمیم شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
بانک گلدمن ساکس آمریکا از کاهش قیمتهای نفت دابلیوتی آی این کشور به 40 دلار در هر بشکه خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
با برگزاری نشستهای تخصصی همایش سیاستهای فناوری و نوآوری برنامه ششم توسعه طی 2 روز گذشته، همایش تخصصی سیاستهای فناوری و نوآوری فردا (19 اسفند) در ساختمان مشروطه مجلس برگزار می شود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۴    
معاون اول رئیس جمهوری، مصوبه هیئت دولت درباره آیین نامه اجرایی جزء(1) بند(ه) تبصره(11) قانون بودجه سال 1393 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۹    
مجری طرح توسعه فاز 12 پارس جنوبی در شرکت نفت وگاز پارس به انتقادهای صورت گرفته علیه بزرگترین پروژه تاریخ صنعت کشور پاسخ داد و گفت: فاز 12 پارس جنوبی نیمه تمام نیست، زیرا سه سکوی A، B ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۴    
امروزه رشد مصرف انرژی در جوامع پیشرفته صنعتی افزون بر خطر پایان سریع منابع فسیلی، جهان را با تغییرهای برگشت ناپذیر و تهدیدآمیز زیستی مواجه کرده است ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۴    
منابع صندوق توسعه ملی از محل بند2 تبصره 2 بودجه 94 قرار است صرف توسعه میدانهای مشترک شود و سودمندی این امر با افزایش تولید نفت و گاز، فراوان ارزیابی می شود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۴    
دیدار تیمهای نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس روز پنجشنبه و بدون تاخیر برگزار خواهد شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۹    
تیم فوتبال نفت تهران با شکست دادن گسترش فولاد تبریز دوباره صدر جدول را از سایر مدعیان پس گرفت وحالا به تنهایی به پیشتازی خود ادامه می دهد ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۹    
پایگاه خبری بلومبرگ روز دوشنبه به نقل از عبدالله البدری دبیرکل اوپک اعلام کرد: بازار جهانی نفت در نیمه دوم امسال بار دیگر به تعادل می رسد و مازاد عرضه 2 میلیون بشکه در روز آن که منجر به سقوط قیمت نفت ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۹    
خبرگزاری رویترز اعلام کرد: بازرگانانی که از ابتدای امسال نفت خریداری و ذخیره می کردند، اقدام به تکمیل بازی تجارت کرده و با فروش بخشی از این ذخایر، سود زیادی بدست آوردند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۹    
صنعت پتروشیمی، عرصه جدید رقابت ایران و عربستان به شمار می رود و ایران قصد دارد با افزایش چشمگیر ظرفیت تولید محصولات، جایگاه اول عربستان در صنعت پتروشیمی خاورمیانه را به خود اختصاص دهد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۹    
امیرارسلان مطهری، بازیکن جوان باشگاه نفت تهران وپدیده جدید فوتبال ایران، که این روزها برای نفت وتیم امید خوب گل می زند یک بار دیگر ناجی تیم خودشد و با یک گل 3 امتیازی ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۹    
پایداری انتقال گاز خط 48 اینچ سوم آذربایجان با تعمیر مولد اضطراری تاسیسات تقویت فشار گاز همدان افزایش یافت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۴    
اولویت دهی به بخش خصوصی برای اجرای طرح ها، تمرکز بر روی توسعه میادین مشترک نفتی و تکمیل فازهای باقیمانده پارس جنوبی و گازرسانی به شهرها و روستاهای فاقد گاز طبیعی از جمله اقدامات وزارت نفت در راستای ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۴    
درپی کاهش قیمت نفت و فشار اقتصادی ناشی از آن در ونزوئلا این کشور نصب 20 هزار اسکنر اثرانگشت در فروشگاه های سرتاسر این کشور را برای جلوگیری از احتکار و ازدهام برای خرید شروع خواهد کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۴    
آب، برق و گاز از جمله منابع انرژی مهمی است که با صرف هزینه بسیار تولید می شود و به دست مصرف کنندگان می رسد. بخش مهمی از این گونه های انرژی به مصارف خانگی می رسد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۴    
دور جدید مذاکرات ایران با مقامات عراق و سوریه به منظور صادرات خدمات فنی و مهندسی در زمینه صنایع آب و برق آغاز شده است ضمن آنکه اقلیم کردستان عراق هم مشتری خدمات آب و برقی ایران شده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۹    
مجری فازهای 15 و 16 میدان گازی پارس جنوبی از آمادگی برای بارگیری دومین محموله میعانات این فاز با حجم یک میلیون بشکه خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۹    
وزیر نیرو با اعلام توقف ساخت 3 سد در حوضه دریاچه ارومیه، از بی توجهی نسبت به کم آبی و عدم تغییر رفتارهای مصرفی، انتقاد کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۴    
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در 11 ماه امسال 478 هزار تن از گوگرد تولیدی خود را صادر کرده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۹    
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره با رد وجود رانت خواری در تامین دکلهای حفاری، گفت: 12 دکل فعال در فلات قاره در چند سال اخیر از طریق مناقصه و متناسب با نیاز پروژه انتخاب شده اند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۹    
مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه خراسان رضوی در 11 ماه امسال،به بیش از 3.7 میلیارد لیتر رسید.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۴    
شرکت ملی راه آهن کانادا روز یکشنبه (17 اسفند ماه) از تداوم آتش سوزی قطار حامل نفت خامی که اوایل روزهای شنبه در انتاریو از ریل خارج شد، خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۴    
وزارت خارجه فیلیپین ربوده شدن شهروندان این کشور در حمله به میدان نفتی الغنی لیبی را تائید کرد، چهار فیلیپینی در لیبی ربوده شدند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۴    
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از امضاء تفاهمنامه همکاری با شرکتهای نفتی خصوصی عراق خبر داد و گفت: این تفاهمنامه مقدمه ای برای حضور این شرکت در صنعت نفت عراق به شمار می آید.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۹    
سازمان بازاریابی و فروش نفت عراق (سومو) قیمت نفت خام این کشور را برای تحویل در ماه آوریل به مشتریان آسیایی بالا برد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۹    
معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شرکت NPC بر اساس قوانین موجود و تاکید وزیر نفت باید 20 درصد در طرحهای زیر بنایی بویژه طرحهای مربوط به افزایش خوراک سرمایه گذاری کند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۹    
حجم فرآورش گاز طبیعی تا پایان امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، 22 میلیارد مترمکعب افزایش می یابد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۴    
پیش بینی افزایش 5 درصدی مصرف بنزین امسال با مدیریت مصرف این فرآورده نفتی استراتژیک، به 1.5 درصد کاهش داشته است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۰    
در مارس 1951 میلادی مقاله ای بدون نام در روزنامه تایمز منتشر شد. نویسنده مقاله خانم لمبتون بود. این مقاله در وزارت خارجه انگلیس به عنوان عالی ترین تحلیل از جریانات داخلی ایران و ریشه های اصلی مساله ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
معاون وزیر نفت و منابع معدنی عربستان اعلام کرد که تولید نفت کشورش از سال 1985 میلادی 50 درصد رشد داشته است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
فرار از اقتصاد نفتی صد ساله و رهایی به سوی اقتصاد دانش بنیان با اصلاح فرهنگی که در دولتها، بانکها و تفکر مردم رسوخ کرده است، محقق می شود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
آخرین روز کاری بازارهای جهانی، برای بازارهای کالا چندان مساعد نبود؛ هرچند آمار اقتصادی نشان می دهد اوضاع اقتصادی آمریکا بهتر می شود اما ازسوی دیگر، روزگار طلا و نفت سیاه تر می شود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
حجم ذخایر اغلب مشترک غرب کارون به حدی زیاد است که پس از چهار دهه از شروع اکتشافات، هنوز اخبار جدیدی از اکتشافات آن منتشر می شود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
تعمیر و نگهداری بیش از 600 کیلومتر فیبر نوری خطوط چهارم، پنجم و 42 اینچ فجر جم در منطقه ده عملیات انتقال گاز با موفقیت انجام شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
مبادلات نفت در بازارهای جهانی در حالی هفته گذشته آغاز شد که مذاکرات هسته ای ایران با کشور های گروه1+5 به عنوان یکی از پاشنه آشیل های خبری به دقت تحت نظر بود و حواشی مربوط به آن مستقیما بر بهای نفت ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۵    
موسسه مطالعاتی لاندبرگ روز یکشنبه (17 اسفند ماه) از افزایش 21 سنتی میانگین قیمت بنزین معمولی در آمریکا در دو هفته گذشته خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۵    
دولت یازدهم برنامه های علمی و دقیقی برای بهینه سازی مصرف انرژی در کشور دارد و این موضوع را از سیاستهای اصلی خود می داند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۵    
شرکت ترانزیت گاز لهستان اعلام کرد که شرکت روسی گازپروم هم اکنون عرضه کامل گاز به لهستان را ازسرگرفته است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۰    
وزیر نفت امارات اعلام کرد که بازار درباره یک قیمت عادلانه و پایدار برای نفت تصمیم گیری می کند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۴۵    
متن پیشنهادی سیاستهای کلی برنامه ششم توسعه در جلسه هیئت دولت بررسی شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۵    
بنا بر تازه ترین تحقیقات نشریه پلاتس، تولید نفت خام سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در ماه فوریه کمتر از سقف تولید همگانی روزانه 30 میلیون بشکه این سازمان باقی ماند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۵    
دبیر کل سازمان کشورهای صادرکننده نفت اعلام کرد که بازار جهانی نفت در نیمه دوم سال 2015 میلادی به تعادل باز می گردد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۵    
وزیر خارجه چین با تاکید بر تداوم گسترش روابط انرژی پکن - مسکو به رغم تحریم های غرب، از نهایی شدن توافقنامه خرید گاز از روسیه تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۰    
وزیر نفت کویت تاکید کرد که کشورش قادر است با قیمت های کنونی نفت کنار بیاید و به فعالیت های خود ادامه دهد.