دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۴۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 24 اسفند 1393 - shana.ir

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 12 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 13 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 14 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 15 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 16 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 17 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 18 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 19 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 20 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 21 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 22 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 23 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 24 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 25 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 26 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 27 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 28 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1393 
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۰    
کاهش قیمتهای انرژی در بازارهای جهانی، صنعت ال ان جی آمریکا را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل فرابورس گفت: امسال 124 شرکت درخواست پذیرش داشتند و در 16 جلسه هیئت پذیرش، درخواست 49 شرکت مطرح و بررسی شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۵    
وزیر نیرو گفت: مدیران باید حتی در جایی که آب فراوان است، مدیریت مصرف آب را اجرا کنند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۶    
بیش از 200 شی موزه ای در پالایشگاه گاز بیدبلند شناسایی، ثبت و به گنجینه موزه های صنعت نفت منتقل شدند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۶    
سایت موزه ها و اسناد صنعت نفت ایران به طور آزمایشی آغاز به کار کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۶    
سوخت مایع (نفت گاز و نفت کوره) مصرفی کشور در هفته منتهی به 22 اسفندماه امسال به بیش از یک میلیارد لیتر رسید.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۱    
همزمان با عرضه بیش از یک میلیون تن انواع کالای 50 تولیدکننده کشور رکورد عرضه سال در بورس کالای ایران شکسته شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۱    
استاندار هرمزگان در مراسم امضای قرارداد واگذاری 160 هکتار زمین در شهرک پتروشیمی منطقه ویژه پارسیان، گفت: اکنون این منطقه برای جذب سرمایه آماده شده و تاکنون پروژه های خوبی را در دست اجرا دارد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۱    
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت اظهار کرد: سرمایه گذاری در بهینه سازی انرژی 3 برابر سرمایه گذاری در چاههای نفت برگشت سود دارد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۶    
میانگین مصرف بنزین تهران در هفته منتهی به 22 اسفند ماه با 800 هزار لیتر کاهش نسبت به هفته قبل به 101 میلیون لیتر نزدیک شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۶    
بنا بر اعلام امور حقوقی و پیمانهای شرکت نفت خزر، در صورت امضای قراردادهای تازه نفتی، نفت خزر همواره به عنوان کارفرما طرف قرارداد با پیمانکار تا پایان مدت قرارداد حتی در مرحله تولید باقی می ماند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افتتاح فاز 12 پارس جنوبی را همسو با بند 13 اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تحقق این مهم معطوف به مقابله با ضربه پذیری درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۱    
شرکت دولتی نفت "ایناب" شیلی برای ساخت خط لوله انتقال نفت در صحرای غربی مصر سرمایه گذاری می کند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۱    
رئیس جمهوری گفت: تهران و جاکارتا می توانند در روابط خود افقهای روشن تری را ترسیم کنند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۲    
مصرف فرآورده های نفتی منطقه آبادان در 336 روز امسال به بیش از دو میلیارد لیتر رسید.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۷    
عملیات گازرسانی به 322 روستای استان زنجان از محل اعتبارات بند ق تبصره دو قانون بودجه سال 93، در دستور کار شرکت گاز این استان قرار گرفت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۲    
میانگین مصرف بنزین کشور در هفته منتهی به 22 اسفند ماه امسال به بیش از 69 میلیون لیتر رسید.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۲    
فراورش نفت خام از آن رو دارای اهمیت است که بدانیم ارتقاء کیفی نفت خام تولیدی طبق استانداردهای تعریف شده و متداول با بهینه سازی فرآیند تولید در تأسیسات از نظر میزان آب ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۳    
عملیات اجرایی فاز 12 پارس جنوبی به عنوان بزرگترین پروژه تاریخ صنعت کشور در 21 تیرماه 1387 کلنگ خورد. این پروژه با توان و تدبیر مدیران و متخصصان داخلی در آستانه نوروز 94 به مرحله بهره برداری رسمی ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۳    
مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با بیان این که تبدیل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به یکی از قطبهای گردشگری خلیج فارس از اهداف این شرکت به شمار می آید ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۸    
غلامحسین نوذری گفت: توسعه میدان گازی پارس جنوبی روند رشد اقتصادی کشور را هموار می کند و امید است این روند با سرعت و شتاب بیشتری به جلو رود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۸    
در خبرها آمده که طی همین هفته، آیین گشایش رسمی فاز دوازده برگزار خواهد شد. این افتتاح به هر کیفیت و به هر طریقی که صورت بگیرد ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۳    
دولت آمریکا روز جمعه (22 اسفندماه) نسبت به کاهش میزان جریمه بی پی در حکم دادگاه فدرال فرجامخواهی داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۳    
"گلگشت نوروزی" 52جایگاه سوخت منطقه چالوس (غرب مازندران ) را برای خدمت رسانی بهتر به مسافران پایش می کنند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۹    
وزیر نفت با اشاره به این که وزارت نفت وظایف خود در سال 93 را با سربلندی و در شرایط سخت تحریم به سرانجام رساند، گفت: با مدیریت صحیح و مدبرانه، فازهای 12 ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۴    
رویدادی که امسال در صنعت نفت محقق شد، اتفاقی کم نظیر و به نوعی بی نظیر بود و این خیلی مهم است که یک وزیر برنامه ای را برای سال 93 اعلام کند و آن برنامه به صورت کامل محقق شود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۹    
برای تامین نظر شورای نگهبان و با موافقت نمایندگان مجلس، بند مربوط به کشف فرآودههای نفتی است اصلاح شد؛ در این بند وزارت نفت مکلف شده است فرآوردههای نفتی کشف شده تحویلی اعم از قاچاق را تعیین تکلیف کند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۴    
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر این که فاز 12 عرصه نمایش توانمندی داخلی بود، گفت: اجرای این فاز با تلاش پیمانکاران در شرایطی مطلوب به ثمر نشسته است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۴    
یک سال از ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی می گذرد و اینک در آستانه سال 94 ، فاز 12، بزرگترین پروژه تاریخ صنعت نفت ایران افتتاح می شود تا بیژن زنگنه به وعده خود درباره برداشت گاز از پارس جنوبی ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۴    
بهینه سازی سامانه اطفای حریق تعدادی از توربینهای منطقه پنج عملیات انتقال گاز، سه میلیارد و 500 میلیون ریال صرفه جویی اقتصادی به همراه داشت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۹    
مصاحبه های علیرضا منصوریان باعث شده مدیرعامل باشگاه نفت تهران از او بخواهد که دیگربه مسایل مربوط به باشگاه استقلال و این قبیل حرفها پایان بدهد تا تمرکزش از تیم نفت منحرف نشود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۴    
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۴    
جایگاههای عرضه سوخت منطقه قم با بهره برداری از یک جایگاه جدید به 46 باب افزایش یافت
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۴    
با سرمایه گذاری 55.8 میلیارد دلاری در طرحهای وزارت نفت در قالب بند "ق" تبصره 2 قانون بودجه سال 93، می تواند 502 میلیارد دلار فرآورده نفتی را در یک دهه آزاد کند که این مقادیر عظیم مالی می تواند ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۹    
سرپرست اداره حفاری و ترمیم چاه شرکت نفت فلات قاره ایران، گفت: در جریان حفاری یکی از چاه های میدان بهرگانسر، علاوه بر ثبت رکورد در عملیات حفاری، 4 میلیون دلار صرفه جویی برای کشور بدست آمد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۵    
460 روستای استان کردستان در قالب 37 هزار خانوار از محل اعتبارات بند ق تبصره دو بودجه سال 93 به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۰    
آزمایشهای صورت گرفته نشان می دهد که فاز 12 پارس جنوبی با رعایت کامل استانداردهای زیست محیطی تکمیل شده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۵    
فاز 12 میدان گازی پارس جنوبی به عنوان بزرگترین پروژه صنعتی کشور پیش از پایان امسال با حضور مقامهای ارشد کشور افتتاح می شود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۵    
شرکت نفتی اِنی ایتالیا پرداخت های خود برای سود سهام این شرکت را کاهش داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۵    
ده پروژه مهندسی طراحی، احداث، تعویض و تامین تجهیزات و سه پروژه پژوهشی در پالایشگاه تبریز در حال اجراست.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۰    
مصرف فرآورده های نفتی منطقه اصفهان نسبت به مدت مشابه پارسال، 2.9 میلیارد لیتر کاهش یافت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۰    
رئیس اتحادیه اصلی کارگران نفتی کلمبیا (یواس او) روز جمعه (22 اسفندماه) از احتمال آغاز اعتصاب صنعت نفت این کشور از 19 مارس (پنجشنبه 28 اسفندماه) خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۰    
شانا- گزارش تصویری : تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران با تساوی مقابل شهید منصوری قرچک در هفته بیست وششم و پایانی از لیگ برتر فوتسال به عنوان قهرمانی فصل جاری این مسابقات دست یافت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۰    
به رغم آنکه وزارت نیرو برای تامین برق، سالانه باید هشت درصد در توسعه نیروگاهی سرمایه گذاری کند اما به دلیل بی توجهی در سال های گذشته در حال حاضر این عدد به رقمی کمتر از سه درصد رسیده که این امر می ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۰    
دولت عربستان تاکید کرد که لغو برخی از پروژه های نفتی از سوی شرکت آرامکو ظرفیت تولید نفت این کشور را تحت تاثیر قرار نمی دهد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۰    
مدیر اداره نظارت بر بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام نتایج جلسه روز گذشته بورسی ها و پالایشگاهی ها، گفت: پالایشگاه ها باید اطلاعات را تا روز دوشنبه به بورس برای بازگشایی نماد ارایه دهند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۰    
مجری فاز 12 میدان مشترک پارس جنوبی از بارگیری و صادرات دهمین محموله میعانات این فاز خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۵    
مدیر عامل باشگاه نفت تهران از عملکرد سرمربی اش راضی است. به همین جهت در صدد است یک فصل دیگر اورا حفظ کند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۵    
شرکت خدمات میدانهای نفتی بیکر هیوز روز جمعه (22 اسفند ماه) از تداوم روند کاهشی شمار دکلهای حفاری نفتی در آمریکا در چهاردهمین هفته متوالی خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۰    
کارشناسان اقتصادی و نفتی بر این باورند که سیاست عربستان در صنعت نفت بلند مدت و با ثبات است و نیز اینکه راهبرد اوپک در بازارهای نفتی در سال 2014 تغییر کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۰    
تعمیر و نگهداشت خطوط لوله انتقال و تاسیسات منطقه شمالغرب کشور با هدف انتقال ایمن و پایدار نفت خام و فرآورده های نفتی انجام شده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۰    
وزیر امور خارجه جمهوری گویان اعتراض ونزوئلا را به فعالیتهای نفتی کشورش بی مورد خواند و هرگونه اقدام را در این موردناقض قوانین بین المللی عنوان کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۵    
معاون وزیر نفت گفت: پیشنهادها و نظرهای وزارت نفت در زمینه خروج شرکتهای نفتی از فهرست واگذاری با تصویب در کمیسیون اقتصادی دولت تامین شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۵    
قراردادهای تفاهمنامه HOA طرحها و پروژه های سرمایه ای میدانهای نفت و گاز غیر مشترک با توجه در اولویت قرار نداشتن در اوضاع کنونی، تعیین تکلیف می شوند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۵    
شرکت گاز استان خراسان رضوی در 360 روز امسال بیش از 11 میلیارد مترمکعب گاز به بخشهای مختلف مصرف تحویل داده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۵    
قیمت بنزین در بازار سنگاپور در هفته منتهی به 6 مارس (جمعه 15 اسفند) 2 دلار و 26 سنت به ازای هر بشکه افزایش یافت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۵    
تیم فوتبال نفت آبادان در هفته هجدهم لیگ دسته یکم باشگاههای ایران از سیرجان دست خالی به خانه برگشت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۰    
سفارت آمریکا در عربستان به دلیل احتمال حمله به کارکنان شرکتهای نفتی در عربستان عنوان کرد، خدمات کنسولی خود را در برخی شهرهای عربستان به مدت دو روز متوقف کرده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۰    
تیم هندبال نفت وگاز گچساران در هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال باشگاههای ایران،حریف خود صبای قم را شکست داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۰    
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته هجدهم لیگ دسته یکم فوتبال باشگاههای ایران مقابل حریف شیرازی خود متوقف شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۵    
با گذشت نزدیک به یک هفته از زمان انتشار نامه هشدارآمیز 47 سناتور جمهوری خواه آمریکا به سران سیاسی ایران، باراک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در واکنشی دوباره ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۵    
افت قیمت نفت از جولای 2014 شروع شد و تا زمانی که قیمت ها کاهش 50 درصدی را تجربه نکردند، متوقف نشد. در این میان اوپک با سردمداری عربستان سقف تولید خود را کاهش نداد و افت هرچه بیشتر قیمت ها را رقم زد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۵    
در این صفحه روندهای قیمتی بازارهای مهم ایران و جهان به نمایش گذاشته شده است. همچنین در متن مربوط به هر قسمت روند آتی قیمت ها براساس شواهد موجود پیش بینی شده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۵    
29 وزارتخانه، سازمان، نهاد و بسیاری از مؤسسات دولتی، عمومی، نظامی و انتظامی، مسئول اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی هستند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۵    
آغاز به کار بازار محصولات پتروشیمی در هفته جاری در حالی تجربه شد که اغلب قیمت ها ثابت بود و در بورس کالا نیز شرایط پیشین با کاهش جذابیت معاملات ادامه داشت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۵    
بهره برداری از الکتروموتور سوم تاسیسات تقویت فشار گاز تبریز، پایداری صادرات گاز به ترکیه را افزایش می دهد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۰    
مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه خراسان شمالی در 11 ماه امسال به بیش از 580 میلیون لیتر رسیده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۵    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی برای رفع ایرادات بودجه 94 و تامین نظر شورای نگهبان، دقایقی قبل آغاز شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۵    
شرکتهای پالایشی در نخستین فرصت ممکن اثر قیمت گذاریهای جدید بر وضع این شرکتها را به اطلاع کل بازار برسانند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۵    
قیمت تک محموله گاز طبیعی در بازار شمال شرقی آسیا در هفته منتهی به 9 مارس (دوشنبه 18 آذر) 75 سنت افزایش یافت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۵    
سهم صندوق توسعه ملی از صادرات فرآوردههای نفتی برای تامین نظر شورای نگهبان و با موافقت نمایندگان مجلس، تعیین تکلیف شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۰    
نمایندگان مجلس با اصلاح بند س تبصره 2 ماده واحده لایحه بودجه 94 موافقت کردند، این بند به تاسیس شرکت گاز استان البرز اشاره دارد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۶    
عضو انجمن سازندگان نفت گاز و پتروشیمی خوزستان معتقد است که عمده تجهیزات مکانیکی پتروشیمی که در این استان قرار دارد قابل بهره برداری بوده و این انجمن براساس مبرا ساختن نیاز در خصوص حوزه های نفتی شکل ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۶    
تصمیم گیری درباره بازگشایی نماد شرکتهای پالایشی موکول به ارائه دو سناریو اطلاعات مالی در پایان وقت اداری روز دوشنبه 25 اسفند است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۷    
مدیر یک شرکت نفتی آمریکا مدعی شد که روسیه از جنبش های مخالف روش شکست هیدرولیک حمایت مالی کرده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۷    
ضریب موفقیت ایران در حفاری چاههای اکتشافی به 68 درصد رسید که سبب شد کشورمان نسبت به دیگر کشورها از ضریب موفقیت بالاتری برخوردار باشد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۲    
یک موسسه زمین شناسی روس با اشاره به احتمال وجود میادین عظیم نفتی و گازی در قزاقستان، به این کشور توصیه کرد تا فعالیت های اکتشافی خود را افزایش دهد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۲    
وزیر انرژی ترکیه اعلام کرد که خط لوله گازی ترنس آناتولین، رقیب خط لوله گازی ترکیش استریم نیست.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۷    
کمیسر انرژی اتحادیه اروپا اعلام کرد که هنوز بیستم ماه مارس برای برگزاری گفتگوهای سه جانبه گازی میان روسیه-اوکراین-اروپا تایید نشده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۷:۵۲    
قرارداد گازی 12 میلیارد دلاری شرکت بی پی با دولت مصر نهایی شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۷:۴۷    
مقامهای ارشد روسیه و ترکیه توافق کردند که همکاریهای دو کشور را در ساخت خط لوله گازی جدید ترانزیت گاز روسیه به ترکیه (ترکیش استریم) توسعه دهند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۷:۴۲    
شرکت انگلیسی-هلندی شل اعلام کرد که تولید نفت از میدان کاشاگان قزاقستان سال 2017 میلادی ازسرگرفته می شود.