دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۳۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 16 اسفند 1393 - shana.ir

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 12 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 13 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 14 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 15 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 16 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 17 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 18 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 19 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 20 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 21 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 22 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 23 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 24 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 25 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 26 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 27 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 28 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1393 
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا روز جمعه (15 اسفند ماه) نسبت به روشهای بسیار نامناسب برداشت نفت از ماسه های نفتی کانادا ابراز نگرانی کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۶    
شمار بازرسیهای کمی و کیفی جایگاههای سوخت منطقه میاندوآب در 11 ماه امسال به بیش از سه هزار مورد رسید.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۱    
ژاپن در ماه ژانویه 2015 حدود 10 میلیون و 749 هزار بشکه نفت خام از قطر وارد کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۱    
گزارش عملکرد وزارت نفت در حوزه تکریم ارباب رجوع، به عنوان نمونه موفق عملکرد سازمانهای دولتی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور معرفی شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۲    
تیم فوتبال نفت تهران فردا در تهران میزبان گسترش فولاد تبریز است. علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران به هیچ وجه حریف تبریزی خود را دست کم نمی گیرد ولی در عین حال امیدوار است ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۳    
300 اصله نهال با شعار "هر نهال به یاد یک شهید" در شرکت پالایش نفت تهران کاشته شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۴    
پست جدید برق 6.20 کیلولت مرکز انتقال نفت ازنا جایگزین پست برق قدیمی این مرکز شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۹    
برای نخستین بار در صنعت نفت روش اجرایی "تحلیل علل ریشه ای وقایع" خرابی ها و رخدادهای نامنطبق از سوی معاون وزیر نفت در امور مهندسی ابلاغ شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۹    
شرکت دولتی نفت پمکس مکزیک روز جمعه (15 اسفند ماه) از فرونشاندن آتش در پالایشگاه نفت میگوئل هیدالگو و آغاز فعالیت عادی آن خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۰    
چکیده: آسیب شناسی های انجام شده درخصوص چرایی رخداد رکود در اقتصاد ایران حاکی از آن است که مواردی نظیر کاهش درآمدها، افزایش هزینه ها و کاهش سرمایه گذاریها در کنار تحریمهای بین المللی ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۰    
محل دپوی ضایعات فاز 13 میدان گازی پارس جنوبی دیروز (جمعه 15 اسفند ماه) طعمه حریق کوچکی شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۰    
حجم گاز تولیدی کشور در سه سال آینده به بیش از دو برابر میزان کنونی یعنی 330 میلیارد مترمکعب در سال افزایش می یابد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۰    
شرکت نفت و گاز استات اویل نروژ روز جمعه ( 15 اسفند ماه) از به تأخیر افتادن اجرای طرح توسعه میدانهای کاستبرگ و اسنور خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
فرهنگ سازی، راه رسیدن به کنترل مصرف انرژی در کشور است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
مقامهای فوریتهای محلی و شرکت حمل ونقل ریلی بی ان اس اف روز جمعه (15 اسفند ماه) از تداوم آتش سوزی قطار حامل نفتی خبر داد که روز پنجشنبه در نزدیکی شهر گالنا در ایالت ایلینوی از ریل خارج و دچار حریق شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۵    
تعداد کارکنان و کارشناسان ایرانی حاضر در دبیرخانه اوپک به هفت نفر رسید تا جمهوری اسلامی ایران هم اکنون بیشترین کارشناس را در دبیرخانه اوپک داشته باشد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۵    
نشست خبری ناصر سجادی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، صبح امروز (شنبه 16 اسفندماه) برگزار شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۰    
میانگین شاخص کیفیت هوای تهران در 24 ساعت منتهی به 11 صبح امروز (16 اسفند ماه) در شرایط سالم قرار دارد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۷    
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد روزانه 7.5 میلیون مترمکعب گاز از مخزن ذخیره سازی شوریجه برداشت و به خطوط سراسری تزریق کرده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۷    
رئیس دانشگاه شیراز اعتبار قرارداد 10 ساله برای مطالعه فناورانه میدان منصوری در سال نخست را 2 میلیارد تومان به همراه 300 هزار دلار اعلام کرد و گفت: ادامه اختصاص اعتبار ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۷    
پیش نویس سیاستهای کلی برنامه ششم توسعه، توسط رهبر معظم انقلاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۷    
پنجمین دکل حفاری سنگین خشکی ناوگان شرکت ملی حفاری ایران در موقعیت بخش جنوبی میدان نفتی یاران مستقر و بزودی در مدار عملیات قرار می گیرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۲    
مدیر برنامه ریزی استراتژیک وزارت نفت از برگزاری نخستین جلسه شورای برنامه ریزی انرژی در برنامه ششم توسعه کشور خبر داد و گفت: این جلسه چهارشنبه (20 اسفند ماه) برگزار می شود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۷    
شرکت جنل انرژی از طلب 233 میلون دلاری خود از اقلیم کردستان عراق خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۲    
شرکت خدمات میدانهای نفتی بیکر هیوز روز جمعه ( 15 اسفند ماه) در تازه ترین گزارش خود از کاهش شدید شمار دکلهای حفاری نفتی در آمریکا به پایینترین سطح از ماه آوریل سال 2011 میلادی تاکنون خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۲    
ساخت انبارهای جدید نفت به ظرفیت کلی 550 میلیون لیتر، ذخیره سازی انواع فرآورده نفتی کشور را در حد مطلوبی افزایش داده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۷    
اداره اطلاعات انرژی آمریکا روز چهارشنبه (13 اسفند ماه) از افزایش بیش از انتظار ذخیره نفت این کشور در هفته گذشته خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۷    
بازیکن پیشین قهرمان لیگ بسکتبال ترکیه به پتروشیمی بندر امام پیوست.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۲    
بسته اجرایی مقابله با پدیده گرد و غبار بخشی از یک برنامه میان مدت ملی است که سهم وزارت نفت در این بسته، مالچ پاشی 100 هزار هکتار از زمینهای مناطق نفتخیز است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۷    
پرداخت قبوض مشترکان گاز استان سمنان با افزایش هشت درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به 78 درصد رسیده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۲    
استفاده از پنجره های دوجداره در صورتی سبب افزایش مقاومت حرارتی جداره های شفاف، ایجاد آسایش حرارتی در داخل ساختمان و بویژه جلوگیری از ورود سر و صدا و گرد و غبار نواحی مجاور پنجره به داخل ساختمان می ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۲    
آلاینده های زیست محیطی در سطح شرکت گاز استان گلستان اندازه گیری می شوند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۲    
شرکت نفت و گاز پارس در دومین المپیاد آتش نشانان برتر در سطح شرکت ملی نفت ایران جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۸    
آشیانه و خوابگاه هلیکوپتری خارک با هدف تسهیل نقل، انتقال بین سکوهای نفتی روز سه شنبه (12 اسفندماه) با حضور مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۷    
رئیس مرکز پژوهشهای مجلس از برگزاری همایش سیاستهای فناوری و نوآوری در برنامه ششم توسعه خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۲    
زمانبندی اجرای پروژه تبدیل گازهای مشعل به محصولات با ارزش افزوده به درخواست شرکتهای متقاضی گازهای مشعل، از یک سال به دو سال تغییر یافت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۲    
دومین همایش تخصصی اندازه گیری هیدرکربنها روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (13 و 14 اسفند ماه) با حضور معاون وزیر نفت در امور مهندسی ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۷    
نفت تهران فردا در تهران میزبان گسترش فولاد تبریز است،مهاجم گلزن نفتی ها عقیده دارد اگر این تیم به دنبال قهرمانی است ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۲    
بانک جهانی، دیروز (جمعه 15 اسفند ماه) اعلام کرد که کاهش قیمت نفت به سود یک میلیارد فقیر در سراسر جهان، بوده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۲    
وزارت نفت در طول یک سالی که از ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب می گذرد، گام های مثبتی را برای تحقق این سیاست ها و توسعه صنعت نفت برداشته است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۲    
تیم فوتسال ملی حفاری اهواز که در کورس قهرمانی رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاههای ایران قرار داشت با ثبت یک شکست دیگر از صدر جدول دورتر شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۲    
پایگاه خبری بلومبرگ اعلام کرد، در آمریکا، تعداد دکل های نفتی که از فعالیت کنار گذاشته شدند، این هفته نیز برای سیزدهمین هفته متوالی افزایش پیدا کرد ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۲    
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۲    
مدیرعامل شرکت پتروشیمی متانول آپادانا با بیان این که بر اساس برنامه زمان بندی، این پروژه به دو بخش زمان بر و با فناوری بالا و بخش عادی تقسیم بندی شده است، گفت: بر اساس این برنامه ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۷    
تامین سوخت کلیه بخشهای مصرف کننده در صدر برنامه های ستاد تمهیدات نوروزی در آستانه ورود به سال جدید است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۲    
اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای استانی، 2 درصد از محل صادرات نفت خام برای مناطق نفت خیز و محروم کشور و اعتبارات موضوع ماده واحده قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقای سطح مناطق کمتر ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۷    
معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران گفت: ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی در صورت تامین منابع مالی تا 10 سال آینده به سالانه 180 میلیون تن می رسد ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۷    
روانگرایی یکی از پدیده های طبیعی بوده که ممکن است هنگام وقوع زلزله رخ دهد، در همین حال بطور اصولی خطر روانگرایی برای لوله های مدفون از ریسک بالایی برخوردار نیست مگر این که مولفه های موثر در روانگرایی ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۷    
دولت و مجلس، وابستگی منابع درآمدی به نفت را با هدف تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده بود به یک سوم کاهش دادند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۷    
ورود خودروهای هیبریدی با مشارکت خودرو سازان ایرانی با حمایت ویژه دولت، می تواند میزان آلایندگی را در کلانشهرها کاهش دهد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۷    
توربین ملی به عنوان یکی از تجهیزات کاربردی و مورد نیاز صنعت گاز با نام تجاری IGT25 بزودی در یکی از ایستگاههای تقویت فشار گاز رونمایی می شود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، گفت: از مجموع تولید روزانه گاز از میدان مشترک پارس جنوبی، بیش از 33 درصد آن در یک سال و نیم اخیر و در دولت تدبیر و امید محقق شده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
تیم فوتبال نفت تهران در چارچوب هفته بیست ودوم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاههای ایران، جام خلیج فارس، از ساعت 16 فردا (یکشنبه 17 اسفندماه) در ورزشگاه تختی تهران میزبان تیم گسترش فولاد تبریز خواهد بود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، نقش اصلی روابط عمومی ها را انتقال صحیح و شفاف اطلاعات به خدمات گیرنده ها و بازتاب آن به مدیریت برای تصمیم گیری برای ارائه خدمات مناسب دانست.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
آمادگی نیروهای مستقر در تاسیسات نفتی انتهایی کرج،با برگزاری مانور مقابله با شرایط اضطرار، ارزیابی شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۸    
معاونت برنامه ریزی تلفیقی با حضور نمایندگان شرکتهای مرتبط راهکارهای جلوگیری از سوزانده شدن گاز سبک خروجی کارخانه های گاز و گازمایع را بررسی کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۸    
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درهفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران به مصاف تیم استقلال تهران رفت که با یگ گل بازی را به حریف خود واگذار کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست ودوم لیگ برتر باشگاههای ایران در تهران مقابل استقلال متوقف شد تا شرایطش برای ماندن در لیگ برتر سخت تر شود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
قیمت نفت ایران در هفته منتهی به 2 مارس (دوشنبه، 11 اسفند) در بازارهای جهانی بیش از یک دلار افزایش یافت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۳    
چهاردهمین دوره مسابقات گلف کشور (یادواره مرحوم شهباز حسین پور) با قهرمانی تیم نفت مسجدسلیمان به پایان رسید .
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۹    
اکوادور با وجود بالا بردن تولید نفت خود را در ماه ژانویه 2015، نتوانست به دلیل سقوط قیمت نفت مانع از کاهش درآمدهای نفتی خود شود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۹    
همزمان با نزدیک شدن به توافق هسته ای ایران و غرب، اکونومیست در تازه ترین شماره خود با انتشار دو تحلیل مجزا موضوع هسته ای و وضعیت اقتصاد ایران را بررسی کرده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۹    
با پایان گرفتن دور دیگری از مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای گروه 1+5، مقامات ایران و آمریکا بر پیشرفت گفت وگوها تاکید کردند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۹    
بورس تهران در 10 سال اخیر دوبار سقوط سنگینی را تجربه کرده است که با توجه به سقوط های مذکور می توان سال های 86-85 و 90-88 را دو دوره احیای این بازار در نظر گرفت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۹    
20 کیلومتر از خط لوله انتقال فرآورده نفتی مسیر تهران - تبریز با هدف ایمن سازی آن تغییر مسر داده می شود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۴    
شرکت ملی نفت لیبی (ان او سی) گزارشهای بین المللی از قاچاق نفت خام این کشور را تکذیب کرد و اعلام کرد تا کنون هیچ موردی از قاچاق نفت در این کشور ثبت نشده است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۴    
شبکه خبری سی.ان.بی.سی آمریکا اعلام کرد، براساس گزارش جدیدی که روز چهارشنبه منتشر شد، امسال قیمت پایین نفت با خطرات سیاسی در بازارهای نوظهور همراه است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۴    
رویترز گزارش داد:کارشناسان سیاسی و اقتصادی ، تحقق درخواست مصرانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در مورد خط مشی تندتر امریکا علیه ایران در مذاکرات هسته ای با بهره برداری از افت قیمت نفت را بی ثمر ...
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۴    
سازمان همکاری اقتصادی (اکو) هرچند دارای ظرفیت های بسیاری برای تبدیل شدن به قطبی اقتصادی است اما چالش های پیش رو، دستیابی به این هدف را سال ها به تاخیر انداخته است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۹    
رئیس جمهور روسیه، در پی کاهش قیمت جهانی نفت، روز (جمعه 15 اسفند ماه) حقوق خود و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را 10 درصد کاهش داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۴    
تازه ترین حمله به میدانهای نفتی لیبی که روز جمعه (15 اسفندماه) انجام گرفت موجب کشته شدن 11 تن از کارکنان میدان نفتی الغنی شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۹    
جشن یک سالگی حذف مازوت از سبد سوخت نیروگاه شهید محمد منتظری و گازرسانی مستمر به آن با حضور مدیران عامل شرکتهای گاز، برق منطقه ای، محیط زیست و جمعی از مسئولان استان اصفهان برگزار شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۹    
عباس شعری مقدم با بیان این که هدف هیچ بنگاه اقتصادی نباید تنها کسب سود باشد، گفت: برآورده کردن نیازهای اصلی جامعه آن هم به بهترین نحو ممکن، راز ماندگاری سازمانهای اقتصادی است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۹    
توسعه هر فاز پارس جنوبی، متغیرهای کلان اقتصادی را به سمت رشد مثبت تغییر می دهد؛ بنابراین، متغیر خروج غیر تورمی اقتصاد از رکود وابسته به سرمایه گذاری در صنعت نفت است.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۹    
وزیر اقتصاد قزاقستان از کاهش 5 میلیارد دلاری درآمدهای این کشور در صورت تثبیت قیمت نفت در سطح 50 دلار خبر داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۴    
مقامهای رسمی عراق اعلام کردند که شروع عملیات نظامی ارتش عراق برای آزاد سازی شهر تکریت، با آتش زدن چاههای نفتی توسط داعش همراه بود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۹    
صادرات نفت آذربایجان از مسیر خط لوله باکو- تفلیس- جیهان در ماه فوریه 5.5 درصد کاهش یافت.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۰    
شرکت دولتی نفت آذربایجان در واکنش به کاهش شدید قیمت نفت اقدام به انتشار اوراق قرضه یورو می کند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۰    
تیم بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری سومین سال متوالی مقام قهرمانی فوتسال لیگ برتر باشگاههای کشور را به خود اختصاص داد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۰    
قیمت نفت در بازارهای جهانی با وجود کاهش تعداد دکلهای حفاری آمریکا و با در نظر گرفتن افزایش قیمت دلار، بالاترین سطح کاهش قیمت هفتگی در سال جدید میلادی را تجربه کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۷:۱۵    
رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که کشورش باید بدون قید و شرط از مسیر اوکراین به اروپا گاز عرضه کند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۷:۱۵    
شرکت قطرگاز یکی از واحدهای تولید ال ان جی خود را برای انجام عملیات تعمیر و نگهداری تعطیل کرد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۷:۱۰    
انتظار می رود که شرکت بی پی و شریکانش حدود 12 میلیارد دلار در صنعت گاز مصر سرمایه گذاری کنند.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۷:۰۵    
وزیر نفت مصر اعلام کرد که کشورش برنامه ای برای واردات گاز از فلسطین اشغالی ندارد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۶:۵۵    
گازپروم نفت خواستار دریافت 198 میلیارد روبل کمک مالی از دولت روسیه شد.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۶:۵۵    
رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد که بودجه این کشور باید براساس قیمت 50 دلاری هر بشکه نفت، اصلاح شود.
شانا   ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۰۶:۵۰    
جانشین رئیس لوک اویل از احتمال افزایش قیمت نفت به 100 دلار در هر بشکه تا پایان سال 2015 خبر داد.