دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۵۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 4 اسفند 1393 - shia-news.com

شیعه نیوز 30 بهمن 1393 شیعه نیوز 1 اسفند 1393 شیعه نیوز 2 اسفند 1393 شیعه نیوز 3 اسفند 1393 شیعه نیوز 4 اسفند 1393 شیعه نیوز 5 اسفند 1393 شیعه نیوز 6 اسفند 1393 شیعه نیوز 7 اسفند 1393 شیعه نیوز 10 اسفند 1393 شیعه نیوز 11 اسفند 1393 شیعه نیوز 12 اسفند 1393 شیعه نیوز 13 اسفند 1393 شیعه نیوز 14 اسفند 1393 شیعه نیوز 15 اسفند 1393 شیعه نیوز 16 اسفند 1393 شیعه نیوز 17 اسفند 1393 شیعه نیوز 18 اسفند 1393 شیعه نیوز 19 اسفند 1393 شیعه نیوز 20 اسفند 1393 شیعه نیوز 21 اسفند 1393 شیعه نیوز 22 اسفند 1393 شیعه نیوز 23 اسفند 1393 شیعه نیوز 24 اسفند 1393 شیعه نیوز 25 اسفند 1393 شیعه نیوز 26 اسفند 1393 شیعه نیوز 27 اسفند 1393 شیعه نیوز 28 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1393 
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۷    
داعش با صدور بیانیه ای از افتتاح یک مدرسه دخترانه و یک مدرسه پسرانه ویژه انگلیسی زبانان در "رقه" سوریه خبر داد.بر اساس بیانیه مذکور کودکان 6 تا 14 ساله در این مدارس پذیرفته می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۷    
یک کاربر توییتر، عکسی را منتشر کرده که در آن اعتراض سلفی های وهابی عربستان، به وجود کتابی درباره امیر المؤمنین علیه السلام به تصویر در آمده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۱    
"صلاح الدین اوزگوندوز"در انتقاد از این برنامه گفت: اگر قصد صحبت کردن درباره مذهب شیعه را دارید چرا به جای دعوت از یک آلت دست وهابی ها از روحانیون شیعه دعوت نمی کنید؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۸    
یک دختر ایزدی که توانسته است از دست گروه تروریستی داعش فرار کند، جزئیاتی را از نحوه برخورد عناصر این گروه با زنان ایزدی ربوده شده فاش کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۲    
گروه تروریستی داعش با انتشار فیلمی، پسربچه ای حدودا پنج ساله را نشان داد که در کمپ آموزشی نظامی متعلق به این گروه آموزش می بیند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۹    
علی شهاب مستندساز لبنانی شبکه المیادین نخستین قسمت از مستند سلیمانی را بر روی یوتیوب قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۳    
شیعه نیوز: قرآن فرموده است: وَ مَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِکْری فَإِنَّ لَهُ مَعیشَةً ضَنْکاً و هر کس از یاد من روی گردان شود، زندگی(سخت و) تنگی خواهد داشت. (1) ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۷    
هدف نهایی پایدارسازی تشنج سیاسی و نظامی در منطقه است که جز با گسترش مرزهای خشونت و درگیری، حاصل نمی شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۵    
رسانه های سوری از دو انفجار در نزدیکی حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) همزمان با آماده شدن مردم برای جشن بزرگ میلاد این بانو خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۵    
کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل در دیدار با وزیر حقوق بشر عراق، در مورد آینده گروهک تروریستی منافقین به بحث پرداختند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۰    
گروه تروریستی داعش در تلاش برای خروج از بحران مالی و مشکلاتی که در دوره اخیر با آن روبرو بوده به کشت مواد مخدر در مناطق تحت اشغال خود در استان دیالی عراق روی آورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۷    
"محمود الصرخی" در جدیدترین اظهارات خود به سیاستمداران و روحانیون دینی عراق حمله کرد و آنها را عامل فتنه های عراق خواند!
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۳    
عصمت صرفاً به معنای گناه نکردن نیست بلکه محال بودن وقوع گناه از سوی معصوم است؛ ولی از غیرمعصوم صدور گناه محال نیست بلکه ممکن است، نه این که لزوماً گناه از او سر زند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۸    
نیروهای امنیتی عراق و ارتش این کشور در ادامه پیشروی های خود مرکز پلیس البغدادی در استان الانبار را آزاد کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۲    
ریگی تروریست 3 بار در تیررس کامل بود اما به خاطر همراهی خانواده اش او را نکشتیم .
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۶    
این اظهارات، یک اعتراف واحد و نادر در زمینه نقش آمریکا و متحدان منطقه ای آن در شکل گیری داعش نیست بلکه صرفاً برگ کوچکی از اسناد قطعی رابطه آمریکا با این گروه تروریستی می باشد که این روزها از خلال ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۰    
کریم النوری از فرماندهان نیروهای بسیج مردمی عراق گفت: این عملیات که قرار بود دیروز و امروز آغاز شود برای تنها چند روز به تاخیر افتاده است تا آمادگی ها کامل تر شده و این عملیات بی نظیر بدون هیچ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۴    
مقامات سعودی طی هفته های اخیر تلاش های فراوانی داشته اند تا ضمن پیشبرد روند تنش زدایی با کشورهایی چون ترکیه و قطر، دست خود را برای اقدام در حوزه های فوری تر مربوط به امنیت خود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۱    
این انفجار در یکی از بازارهای شهر بوتیسکوم در شمال شرق نیجریه (واقع در غرب آفریقا) روی داد. این برای دومین بار است که این بازار شاهد عملیات انفجار انتحاری است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۹    
رئیس سازمان حج و زیارت از تکمیل ظرفیت کاروان های حج سال 94 خبر داد و گفت: در حج سال آینده، 61 هزار و 500 زائر ایرانی و 2500 نفر به عنوان عوامل اجرایی به حج اعزام خواهند شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۳    
به گزارش شیعه نیوز ، سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق روز یکشنبه از فرمانده نیروهای مرکزی ارتش آمریکا درباره کمک هایی که توسط هواپیماهای این کشور برای داعش در مناطق عملیاتی پرتاب شده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۹    
یک روزنامه ایتالیایی نوشت: "اقصی محمود" با فعالیت گسترده در شبکه های اجتماعی سعی می کند دختران هر چه بیشتری را به سمت گروهک داعش جذب کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۷    
منابع آگاه بحرینی اعلام کردند که نیروهای امنیتی آل خلیفه برای سرکوب معترضان از سلاح میکروبی استفاده می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۰    
معاون رئیس پلیس دبی در اظهاراتی تند و خصمانه علیه ایران، تهران را به دخالت در امور اعراب متهم کرد و از اعراب خواست ایران را به مذهب تسنن بازگردانند
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۷    
شبکه های وهابی، از هر گونه کاری حتی حمایت همه جانبه از جانیانی چون ریگی و صدام دریغ نکرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۹    
شکلی از زندگی مشترک غربی که نام آن را به دلیل ثبت نشدن اسامی دو نفر در شناسنامه هایشان، ازدواج سفید یا همباشی گذاشته اند. در بسیاری از این موارد، حتی خطبه ی عقدی بین زن و مرد جاری نمی شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۶    
خاشقجی در ادامه افزود: این شبکه تلویزیونی حاضر به دست برداشتن از اصول و معیارهای خود از جمله، به گفته وی، پخش گزارشهای سانسور نشده نیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۰    
ستفان هاوکینگ فیزیکدان مشهور بریتانیایی روز گذشته در سخنانی با ابراز نگرانی از آینده بشر در کره زمین گفت انسان مجبور است برای ادامه حیات به دیگر کرات منظومه شمسی کوچ کرده و در آنجا کلونی تشکیل دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۴    
متقاضیان سفر به عتبات عالیات که در قرعه کشی این دوره از پیش ثبت نام ها پذیرفته شده اند، از امروز - دوشنبه 4 اسفند - می توانند ثبت نام خود را در کاروان های عتبات قطعی کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۵    
قبل از این هم داعش در سوریه بارها با ابزار و گروه های موسیقی نیز برخورد کرده و آلات موسیقی را از بین برده بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۵    
قیمت طلا و سکه سکه طرح قدیم 972,000 سکه تمام - امامی 976,500 نیم سکه 493,000 ربع سکه 272,000 سکه گرمی 173,000 یک گرم طلای 18 عیار 99,310 یک گرم طلای 19 عیار 104,820 ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۶    
یکی از ویژگی های مهم شخصیتی قدرت به کنترل در آوردن هوی و هوس و به تأخیر انداختن یک لذت زودگذر برای کسب لذت و خشنودی بیشتر یا موفقیت در آینده و در یک کلام، خویشتن داری است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۳    
هر چند خلبان هواپیمای بوئینگ 737 مسیر دبی- بیشکک تمایلی برای فرود در ایران را نداشت و به اخطارهای پدافند هوایی توجه نمی کرد، اما شلیک سیصد تیر اخطار جنگنده های نیروی هوایی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۷    
شرکت کنندگان در این اقدام اعلام کردند که پیام آن ها بسیار ساده است و آن اینکه مسلمانان در محکوم کردن اقدامات افراطی در کنار یهودیان هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۰    
به دنبال گم شدن سه دختر دانش آموز انگلیسی و گزارش رسانه های این کشور درباره احتمال پیوستن آن ها به تروریست های داعش ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۰    
یک روزنامه انگلیسی با انتقاد از غفلت مسوولان امنیتی این کشور درباره پیوستن سه دختر انگلیسی به گروه تروریستی داعش با سفر به ترکیه پرسید ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۷    
پیکر دو شهید مدافع حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) روز دوشنبه طی مراسمی در مشهد تشییع شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۴    
سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در حال نظارت بر آماده سازی و تدارک نهایی برای حمله به داعش به منظور بازپس گیری شهر عراقی تکریت است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۵    
هویت خبرنگار گروه تروریستی داعش که روز یکشنبه با نیروهای پیشمرگه در قفس مصاحبه می کرد فاش شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۵    
نیروهای پیشمرگه امروز در محور استراتژیک گویر و مخمور در استان نینوا 50 عضو گروه داعش را به هلاکت رسانده و شماری را نیز به اسارت گرفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۲    
به گزارش شیعه نیوز ، در آستانه ‫ میلاد خجسته‬ و ‫ فرخنده ‬حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) حرم مطهر ایشان در دمشق آذین بندی و چراغانی شده است. انتهای پیام/ ا . ح
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۹    
شیخ تیسیر باقر النمر ، برادر آیت الله باقر النمر، روحانی شیعی برجسته عربستانی که توسط رژیم سعودی ربوده شده گفت که با مرگ پادشاه سابق سعودی رفتار نظام حاکم در قبال خانواده آیت الله بد تر شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۳    
ستاد مردمی دفاع از حریم اهل بیت (علیه السلام) در نظر دارد کاروان پیاده روی نجف تا کربلا را به مناسبت نیمه شعبان برگزار نماید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۷    
جمال خاشقچی یکی از نویسندگان سرشناس سعودی که گفته می شود به دربار نزدیک است، پس از مرگ عبدالله پادشاه سابق این کشور ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۴    
فرار عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن از صنعا به عدن، تحولات و بحران یمن را وارد فاز جدید و پیچیده تری کرده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۱    
ظاهرا داعش اجساد کشته شدگان کرد در نبردهای خود با آن ها را حدود 10 هزار تا 20 هزار دلار به وابستگان و بازماندگان آن ها می فروشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۱    
بعد از افتتاح اولین موسسه مطالعات شیعی در کشور مغرب ، برخی از شیوخ افراطی مغربی اقدام به تکفیر شیعیان این کشور کرده و خواهان محروم کردن آنان از حقوقشان شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۸    
وزیر گردشگری عراق، روابط کشورش با ایران را روابطی ممتاز خواند و گفت: حتی عملیات تروریستی و گروههای افراط گرا نیز نتوانسته است بر روند رفت و آمدهای ملت های دو کشور بویژه زائران عتبات عالیات تاثیری ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۹    
مفتی اعظم دانشگاه الازهر مصر خواستار برگزاری نشستی در راستای آشتی و تقریب گرایش ها و مذاهب مختلف دین مبین اسلام شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۳    
با عقب نشینی های متعدد عناصر داعش، روز به روز مناطق تحت سیطره این گروه تروریستی کوچک تر می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۰    
گروه تکفیری داعش خطاب به ایتالیایی ها آن ها ر سگ های نگهبان کشورهای عربی عنوان کرد و اعلام کرد که در حال رسیدن به پایتخت این کشور است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۷    
در 227 شهر و بخش روسیه، راهپیمایی هایی ضد آمریکایی علیه انقلاب رنگی و کودتای اوکراین برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۸    
سخنرانان شرکت کننده در "کنفرانس اسلام و مبارزه با تروریسم، لااقل در ظاهر نشان دادند که خطر تروریسم را بخوبی درک کرده و به دنبال راه های ریشه کن نمودن آن هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۶    
ژنرال لوید اوستن فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد : در حملات نیروهای ائتلاف تاکنون 8500 تن از نیروهای داعش کشته شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۰    
رئیس جمهور عراق با اشاره به جمعیت زیاد شهر موصل در شمال این کشور تاکید کرد: دشوارترین مرحله مبارزه با داعش در عراق آزاد سازی شهر موصل است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۴    
ابراهیم الجعفری وزیر امور خارجه عراق روز یکشنبه با سفیران کشورهای اروپایی در بغداد درباره تحولات امنیتی و سیاسی و کمک به عراق در جنگ با گروه تروریستی داعش گفتگو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۶    
مسجد جامع قرطبه، یکی از بناهای معروف تاریخ اسلام در اسپانیاست که مملو از ستون است
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۰    
دخترم، فاطمه جان! هرکس نماز را سبک شمارد و به شرایط و دستورات آن بی اعتنایی نماید، خداوند او را به پانزده نوع عقاب، مجازات می گرداند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۴    
در ماه سپتامبر 2014، فیبا اعلام کرد که بانوان اجازه دارند که در بازی های خانگی از حجاب استفاده کنند. بانوان مسلمان بسکتبالیست که بنا به قانون منع استفاده از پوشش دینی در مسابقات بین المللی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۵    
امام صادق علیه السّلام با نقل حدیثی از رسول خدا صلی اللَّه علیه و آله فرموده اند: بهترین مردم کسانی هستند که ذوب در عبادت با جان و دل باشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۶    
انس با قرآن بدون انس با مفاهیم بلند آن که از طریق مکتب نورانی امامان معصوم(علیهم السلام) و توسل به آنها به دست می آید، میسر نخواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۳    
مراسم افتتاح این پروژه همزمان با سالروز میلاد عقیله بنی هاشم، حضرت زینب علیها السلام در روز چهارشنبه این هفته در محدوده بین الحرمین برگزار خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۷    
مدیر حوزه های علمیه گفت: امروز متاسفانه گاهی اوقات از فناوری های ارتباطی استفاده افراطی می شود، علی رغم اینکه افراد در کنار هم هستند اما هیچ ارتباطی با هم ندارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۱    
نیروهای پیشمرگه امروز در محور استراتژیک گویر و مخمور در استان نینوا 50 عضو گروه داعش را به هلاکت رسانده و شماری را نیز به اسارت گرفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۹    
تروریستهای داعش نه تنها اسیران کرد را به قتل می رساند ، بلکه برای تحویل هر جسد 20 هزار دلار درخواست کرده است.