یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۵۷Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 23 اسفند 1393 - shia-news.com

شیعه نیوز 30 بهمن 1393 شیعه نیوز 1 اسفند 1393 شیعه نیوز 2 اسفند 1393 شیعه نیوز 3 اسفند 1393 شیعه نیوز 4 اسفند 1393 شیعه نیوز 5 اسفند 1393 شیعه نیوز 6 اسفند 1393 شیعه نیوز 7 اسفند 1393 شیعه نیوز 10 اسفند 1393 شیعه نیوز 11 اسفند 1393 شیعه نیوز 12 اسفند 1393 شیعه نیوز 13 اسفند 1393 شیعه نیوز 14 اسفند 1393 شیعه نیوز 15 اسفند 1393 شیعه نیوز 16 اسفند 1393 شیعه نیوز 17 اسفند 1393 شیعه نیوز 18 اسفند 1393 شیعه نیوز 19 اسفند 1393 شیعه نیوز 20 اسفند 1393 شیعه نیوز 21 اسفند 1393 شیعه نیوز 22 اسفند 1393 شیعه نیوز 23 اسفند 1393 شیعه نیوز 24 اسفند 1393 شیعه نیوز 25 اسفند 1393 شیعه نیوز 26 اسفند 1393 شیعه نیوز 27 اسفند 1393 شیعه نیوز 28 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1393 
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۹    
داعش ادعا کرد که "ابوبکر بغدادی" در خواب پیامبر (صلی الله علیه و آله) را دیده و خود رسول الله (صلی الله علیه و آله) دستور عقب نشینی داعش از موصل را داده است!
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۵    
به گزارش شیعه نیوز ، روز 20 اسفند سالروز به دنیا آمدن سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس است. این عکس در صفحه منعکس کننده اخبار عراق در فیسبوک منتشر و اعلام شده است کیک را عراقی ها برای سردار ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۸    
گروهی از مسلمانان روسیه در تقاضایی عجیب خواستار احداث مسجدی در مسکو به نام پوتین شدند!
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۵    
نیروهای امنیتی لبنان یک بمب 25 کیلویی را در منطقه العبودیه در نزدیکی مرزهای سوریه خنثی کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۹    
داعش تا کنون دست کم 5 هواپیمای نظامی مجهز را به صورت سالم به غنیمت گرفته است و تلاش می کند به مهارت و دانش استفاده از این هواپیما دست یابد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
جنبش به مسلمانان اعتماد کنید با هدف انتشار پیام صلح و تسامح دینی و از بین بردن تصورات نادرست در مورد مسلمانان در آمریکا و اروپا به راه افتاده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۴    
برخی از مقامات آمریکایی و عرب نگرانی خود را از مسابقه تسلیحانه در خاورمیانه ابراز کرده اند که بابت رقابت منطقه ای عربستان با ایران است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۱    
مقبول پاتل، پزشک مسلمان هندی تبار در آمریکا، یک کلینیک دندانپزشکی رایگان با نام الشفا در ایالت کالیفرنیا آمریکا تأسیس کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۸    
به گزارش شیعه نیوز ، پایتخت جدید مصر، قرار است در اراضی شرق قاهره بنا شود و بیش از 5 میلیون شهروند را در خود جای دهد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
درگذشت ملک عبدالله پادشاه سابق عربستان در سالی که گذشت، بار دیگر نگاه ها را به سوی کشوری معطوف کرد که در سال 93 با همه کارت هایی که در اختیار داشت، بازی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
کشته شدن یک سرکرده طالبان و 6 تن از افرادش در شرق افغانستان، بازداشت 5 تروریست در تخار، کشته شدن 9 عضو گروه طالبان در ننگرهار و ایجاد نخستین مرکز گردشگری در استان بامیان از جمله خبرهای کوتاه روز شنبه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۹    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران، توصیه های دارویی جهت پیشگیری از برخی مشکلات معمول دارویی در ایام تعطیلات نوروزی و هنگام مسافرت ها ارائه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۳    
یک تروریست سعودی با انتشار فیلمی در اینترنت، با گروه تروریستی داعش در مقابل حرم مکه بیعت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۷    
آیت الله علوی گرگانی در بیانیه ای به مناسبت پاسداشت ایام فاطمیه گفت: بنده شک ندارم که عاشقان کوی آن خانم توسل به ذیل دامان پاک آن حضرت را مقدمه ای برای آغاز سال جدید و برکت و فرج در این سال قرار ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۹    
به گزارش خبرنگار شیعه نیوز ، صبح روز جاری دو تن از نمایندگان خبرگان رهبری با نماینده آیت الله سیستانی در قم دیدار و گفتگو کردند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۶    
برخی منابع خبری از به شهادت رسیدن پسرعموی رئیس جمهور سوریه در درگیری با تروریست ها خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۷    
وزارت دفاع عراق از آغاز عملیات گسترده در استان بصره برای تعقیب عناصر تروریستی و باندهای مجرم خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۴    
انتهای پیام/ ص. خ
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۶    
مقامات اماراتی امروز جمعه اعلام کردند به دهها شیعه لبنانی ساکن این شیخ نشین مهلت داده شده ظرف 24 ساعت آینده امارات را ترک کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۱    
به گزارش شیعه نیوز ، یکی از فعالان برجسته سعودی در توییتر که از وی با عنوان جولین آسانژ در عربستان یاد می شود، افشاگری های خود علیه خاندان سعودی را از سر گرفته است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۹    
فاز دوم ساخت صحن و شبستان حضرت زهرا(سلام الله علیها) در نجف اشرف امروز طی مراسمی با حضور تولیت حرم مطهر علوی،رییس دیوان وقف شیعی عراق، جمعی از وزارء علما و مسئولین ستاد و پروژه برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۸    
منابع رسمی عربستان از تجمع دوره ای گروهی از جوانان شهر مکه مکرمه با خودروهای اسپرت خود در منطقه مقدس عرفات و رقص آنان با موسیقی در این تجمع ها خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۸    
نیروهای عراقی 17 تن از عناصر داعش را هنگام فرار با لباس زنانه به دام انداختند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۹    
امارات 70 لبنانی را اخراج کرد به گزارش شیعه نیوز ، امارات متحده عربی هفتاد شهروند لبنانی مقیم این کشور را که بیشتر آن ها شیعه هستند را اخراج می کند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۶    
با حیدر ابوجعفر یکی از نیروهای بسیج مردمی که در کارنامه اش جنگ با داعش در سوریه را هم داشته، به سمت یک سنگر تیربار سنگین بر بلندای دیوار سیمانی رفتیم که کاملا بر شهر اشراف داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۳    
برای بعضی از افراد، علائم افسردگی آنچنان شدید است که به وضوح می توان حس کرد یک چیزی نرمال نیست. بقیه افراد عموماً احساس بدبختی یا ناراحتی می کنند، بدون اینکه واقعاً دلیل آن را بدانند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۴    
قیمت سکه و طلا سکه طرح قدیم 915,000 سکه تمام - امامی 920,000 نیم سکه 498,000 ربع سکه 268,000 سکه گرمی 181,000 یک گرم طلای 18 عیار 93,430 یک گرم طلای 19 عیار 98,610 ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۳    
از روایات اسلامی استفاده می شود که غذای اضافی سه پیامد بد دارد: قساوت می آورد؛ انسان را در انجام عبادات تنبل می کند؛ گوش شنوا را در برابر مواعظ از انسان می گیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۳    
این خودروی عجیب در عملیات آزاد سازی تکریت توسط ارتش عراق مورد استفاده قرار گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۷    
مدیر کل آزمایشگاه های مرجع غذا و دارو سازمان غذا و دارو گفت: مردم درخرید آجیل شب عید تلاش نمایند تا از خرید آجیل کهنه و خرید آجیل از مراکزی که آنها را در شرایط نامناسب نگهداری می کنند خودداری نمایند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۱    
گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از خروج اهالی شهر موصل، قوانین جدیدی را به آنان تحمیل کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۸    
انتهای پیام/ص . خ
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۳    
لغو پروازهای عمره از 29 اسفند ماه جاری، خبری بود که رئیس سازمان حج و زیارت بروز احتمالی آن را اعلام کرده است، اما چرا کاهش صدور روادید زائران ایرانی به نصف حد معمول ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۰    
سرکرده یکی از گروه های تروریستی فعال در سوریه با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار کرد و خواستار حمایت بیشتر این رژیم از تروریست ها شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۰    
دولت پاکستان برای کاهش هزینه سفر زائران این کشور که قصد عزیمت به کشورهای ایران، عراق و عربستان را دارند، تصمیم به بررسی ارائه خدمات مسافرت دریایی برای این افراد گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۴    
اداره اوقاف اهل تسنن عراق در بصره، با اهدای خون به نیروهای بسیج مردمی و نیروهای ارتش، حمایت خود را از آنان در مبارزه با گروه تروریستی داعش اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
دادگاه عالی آلمان قانون 12 ساله ممنوعیت استفاده از حجاب اسلامی برای معلمان مدارس را لغو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
نسخه هایی از ترجمه قرآن کریم به زبان هلندی در میان نمایندگان پارلمان هلند توزیع شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۸    
ارتش نیجریه از کشف یک کارخانه بمب سازی متعلق به گروه بوکوحرام در شهری واقع در شمال شرق این کشور و پس از بازپس گیری این منطقه از تروریست ها خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۰    
نام یکی از فرماندهان گردان امام علی(علیه السلام) این روز ها لرزه به تن داعشی ها و تروریست ها در عراق می اندازد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۴    
رئیس جمهوری مصر با اشاره به اینکه خصومت و دشمنی کشورش با رژیم صهیونیستی کاهش یافته است، گفت: گروه اخوان المسلمین مادر گروه های تروریستی در جهان است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۳    
تکریت شهر صدام حسین در حال آزادی است. شرق این شهر توسط نیروهای مردمی آزاد شده است و بر خلاف تبلیغات غرب ائتلاف جایی در آزادی بخش های مهم عراق نداشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۲    
منابع امنیتی عراق از هلاکت 60 تروریست داعش در استان الانبار خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
سخنان الازهر در شرایط کنونی در راستای اقدام برخی کشورها برای تشکیل محوری منطقه ای علیه ایران در منطقه به رهبری عربستان می باشد و ما از الازهر و شیخ آن بعید می دانیم که در چنین فتنه ای سهیم شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۰    
علمای بحرینی با اشاره به ایجاد تنگناهای مذهبی رژیم آل خلیفه، تلاش حکومت برای تسلط بر مساجد و حسینیه ها را محکوم کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۷    
خبرنگار مجله ای خبری در پاریس چندی پیش تغییر هویت داده و در قامت دختری با اندیشه های جهادی به تعامل مجازی با جنگجویان داعشی خواهان ازدواج پرداخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۴    
در مرکز الهیات دانشگاه مونستر دوره های آموزش علوم اسلامی به زبان آلمانی برای علاقه مندان برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۱    
نیروهای امنیتی کویت پس از مطرح شدن شکایتی از سوی عربستان سعودی علیه رئیس حزب امت کویت، وی را بازداشت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۸    
سخنگوی طالبان پاکستان گفت: گروه جماعت الاحرار و لشکر اسلام با طالبان متحد شده و به صورت مشترک فعالیت خواهند کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۵    
سفارت آمریکا در بغداد مدعی شد بالگردهای این کشور به هیچ نیروی عراقی در شهر الرمادی در غرب عراق حمله نکرده اند؛ حمله ای که نزدیک به 50 کشته بر جای گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۲    
پروفسور راده بوژویچ اسلام شناس شهیر صربستانی در نشست اسلام، عقلانیت، معنویت گفت: اسلام میراثی بسیار غنی و عقلانی است و آرامش درونی و تکامل روح انسانی را ضمانت می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۶    
معاون رئیس جمهور عراق، دلیل زندانی شدن شیخ نمر در عربستان و شیخ سلمان در بحرین را صدور فتواهای تکفیری از سوی شخصیت های افراطی دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۱    
دولت ایالتی پنجاب 13 مدرسه را که مروج افراط گرایی هستند شناسایی کرده و مدارک معتبر در اختیار دارد که این مدارس با شبه نظامیان وزیرستان شمالی در ارتباط بودند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۹    
به گزارش شیعه نیوز ، در پی تشدید حملات نیروهای ارتش و مردمی عراق به گروهک تروریستی تکفیری داعش در مناطق مختلف این کشور و تحمیل شکست های پیاپی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۸    
حمله تروریستی گروهک القاعده به مرکز انصار الله در استان البیضاء یمن منجر به شهادت 20 نفر از اعضای آن شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۹    
رهبر کاتولیک های جهان شایعات درباره احتمال استعفای خود را در سالهای پیش رو رد نکرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
یکی از نمایندگان داعش در پاکستان در روز 1 فوریه ادعا کرده است که این گروه توانسته بیعت بیش از 10 هزار مبارز افغانی را در مناطق قبایلی به دست بیاورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۶    
تاریخ فرموده امیرالمومنین علی(علیه السلام) را به یاد دارد که گفت: اگر جایی به زور خلخال از پای زن یهودی درآوردند و در جای دیگر مرد مسلمانی از غصه اش دق کرد او را ملامت نمی کنم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۰    
افسر سابق نیروی دریایی آمریکا به عنوان تحلیلگر روزانه نظامی شبکه خبری فاکس نیوز منصوب شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۵    
یک رسانه عراقی با اشاره به جنگ روانی علیه نیروهای مردمی از سوی برخی گروه های داخلی مورد حمایت عربستان و قطر و نیز الازهر به دلایل آن پرداخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۶    
مادر شهید نوروزی با اشاره به تربیت اسلامی فرزندش، گفت: ارادت شهید نوروزی به حضرت زینب(سلام الله علیها) او را به دفاع از حرم کشاند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۳    
اروپا در حال تغییر در سیاست پنج دهه اخیر خود در قبال عربستان سعودی بوده و مصونیت ریاض در برابر انتقاد با اقدام سوئد در لغو قراردادهای نظامی با سعودی ها رو به پایان است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۳    
وزیر دفاع عراق جمعه شب اعلام کرد که شهر تکریت مرکز استان موصل یکی از مهم ترین مراکز استقرار داعش در عراق، تحت کنترل ارتش و نیروهای مردمی در آمده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۳    
عناصر گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی از جمله در منطقه تکریت به استفاده از بمب های دست ساز حاوی گاز سمی "کلر" روی آوردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۰    
بهترین دوست نزدیک به انسان، کسی است که در تمام حالات دلسوز و با محبّت باشد گرچه خویشاوندی نزدیکی هم نداشته باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۷    
داعش لشکری را از کودکان ایجاد کرده است، و آنها را برای اجرای حملات تروریستی و قتل فجیع گروگان ها آموزش می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۴    
استفاده از روسری در مدارس آلمان در سال 2003 ممنوع و به اخراج زنان محجبه منجر شده بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۴    
وزارت بهداشت عربستان امروز جمعه اعلام کرد طی هفته گذشته 10 نفر در عربستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند .
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۴    
منابع عراقی از پیشروی نیروهای پیشمرگه در حومه کرکوک خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۱    
عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن این کشور را به مقصد عربستان ترک کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۸    
همزمان با پایان یافتن زمان تعیین شده برای تجدید نظر در قرار دادگاه اروپایی در مورد لغو نام حماس از لیست سازمان های تروریستی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۰    
یک شخصیت برجسته اهل سنت عراق در پی اهانت آشکار شیخ الازهر به نیروهای داوطلب مردمی که در حال نبرد تمام عیار با تروریست های تکفیری داعش هستند، دولت عراق را به اتخاذ موضع قاطعانه علیه الازهر فرا خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۱۱    
رئیس مجلس اعلای عراق درخصوص بیانیه الازهر علیه گردان های داوطلب مردمی عراق که اکنون در عملیات آزادسازی صلاح الدین شرکت کرده اند ...