دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۱۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 6 اسفند 1393 - shia-news.com

شیعه نیوز 30 بهمن 1393 شیعه نیوز 1 اسفند 1393 شیعه نیوز 2 اسفند 1393 شیعه نیوز 3 اسفند 1393 شیعه نیوز 4 اسفند 1393 شیعه نیوز 5 اسفند 1393 شیعه نیوز 6 اسفند 1393 شیعه نیوز 7 اسفند 1393 شیعه نیوز 10 اسفند 1393 شیعه نیوز 11 اسفند 1393 شیعه نیوز 12 اسفند 1393 شیعه نیوز 13 اسفند 1393 شیعه نیوز 14 اسفند 1393 شیعه نیوز 15 اسفند 1393 شیعه نیوز 16 اسفند 1393 شیعه نیوز 17 اسفند 1393 شیعه نیوز 18 اسفند 1393 شیعه نیوز 19 اسفند 1393 شیعه نیوز 20 اسفند 1393 شیعه نیوز 21 اسفند 1393 شیعه نیوز 22 اسفند 1393 شیعه نیوز 23 اسفند 1393 شیعه نیوز 24 اسفند 1393 شیعه نیوز 25 اسفند 1393 شیعه نیوز 26 اسفند 1393 شیعه نیوز 27 اسفند 1393 شیعه نیوز 28 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1393 
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۶    
داعش به تازگی مدرسه ای در سوریه به نام "فاروق" افتتاح کرده است که در آن به صورت اختصاصی چگونگی سلاخی کردن و ذبح را به کودکان کم سن و سال 5 تا 15 ساله آموزش می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۳    
از جمله موارد نقض حقوق بشر که رژیم آل خلیفه آنرا اجرا می کند این است که مانع از برگزاری جشن ازدواج پسران صدها خانواده در شرایط عادی می شود و این طوفان برگزاری جشن های عروسی بدون حضور داماد بحرین را ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۶    
"عبد الحمید أبو النعیم" دیگر مفتی سلفی نیز ادعا کرد: شیعیان قصد تخریب مغرب را دارند. ما ساکت نمی نشینیم تا سَم وارد مغز جوانان ما کنند و جلوی آنها را خواهیم گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۸    
پایگاه اطلاع رسانی حج به منظور دسترسی آسانی و راحت، زایران، مدیران روحانیون کاروان های حج، عمره و عتبات، امکان آموزش مکالمه رایگان زبان عربی را فراهم کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۷    
در بمباران منطقه الغابات در موصل توسط جنگنده های ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا جمعه محمد تلعفری معاون دوم ابوبکر البغدادی کشته شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۳    
به گزارش شیعه نیوز ، نماینده مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر ایران در عربستان گفت: هشت درمانگاه آماده معاینه و خدمت رسانی به زایران ایرانی در مکه مکرمه است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
روزنامه انگلیسی تایمز وجود گروه تروریستی داعش در سوریه را به نفع دولت ترکیه دانست و نوشت که این گروه به ترکیه برای رسیدن به اهداف کمک می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۸    
به گزارش شیعه نیوز ، نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه در بازار 996 هزار و 500 تومان، طرح قدیم 987 هزارتومان، نیم سکه 511 هزارتومان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۰    
فعالان سوری گفتند که عناصر گروه تروریستی داعش 150 مسیحی آشوری را از روستاهایی در شمال شرق سوریه ربودند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۴    
رییس جمهوری دقایقی پیش با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)، این مضجع شریف را زیارت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۱    
آدم ربایی داعش برای تامین منابع مالی، هلاکت سرکرده یک گروه تروریستی در حلب، کشته شدن 50 تروریست در ریف حماه، گلوله باران مواضع تروریستها در حمص و القلمون از جمله جدیدترین تحولات میدانی سوریه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۶    
دولت استرالیا به بهانه گرایش عده ای از مسلمانان این کشور به گروه تروریستی داعش، سازمان های اسلامی را به انحلال و سلب تابعیت از مسلمانان تهدید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۳    
او از ابتدا تا پایان نبرد در مرکز فرماندهی عملیات شرکت می کند و آخرین کاری که انجام می دهد این است که از مجروحان جنگ در بیمارستان عیادت می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۷    
معاون سیاسی – اجتماعی استاندار تهران گفت: تا کنون 20 میلیارد تومان کمک از خیرین برای توسعه حرم علوی جمع آوری شده است و امیدواریم شاهد اجرای الگوی مشارکت های مردمی برای امور خیر در تمام حوزه ها باشیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۴    
دادگاه جنایی بحرین امروز چهارشنبه در پایان جلسه دوم محاکمه دبیر کل جمعیت الوفاق این کشور ضمن تمدید مدت بازداشت شیخ علی سلمان، جلسه بعدی محاکمه را 5 فروردین اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
منابع عراقی از شلیک چند موشک کاتیوشا به مناطق الشعله والتاجی در پایتخت عراق که تعدادی زخمی برجای گذاشت خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۶    
با تلاش روحانی مستقر در روستای محمدیه کرون، 5 نفر از اعضای یک خانواده بهایی این روستا، به دین مبین اسلام گرویدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۵    
گروه تروریستی تکفیری داعش که به قصاوت قلب و خشونت شدید علیه مخالفان و منتقدان خود معروف است، اخیرا دستورالعملی را در اینترنت منتشر کرده است که در آن ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۸    
تروریست های داعش روز گذشته اقدام به تخریب قبور یکی از قبرستان های استان کرکوک کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۵    
داعش امیر خود در منطقه قلمون سوریه را به جرم خیانت اعدام کرد
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۳    
به گزارش شیعه نیوز ، همزمان با پنجم جمادی الاول سالگرد حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) حرم مطهر حضرت امام حسین(علیه السلام) و تل زینبیه در کربلای معلی غرق در نور و شادی بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۰    
انتهای پیام/ ن . ش
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۷    
مقامات ولایت زابل در جنوب غرب افغانستان از آزادی یک نفر از 30 مسافر ربوده شده توسط افراد مسلح ناشناس و تلاش های مردمی برای آزادی سایر مسافران خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۵    
تظاهر کنندگان بحرینی شب گذشته خشم خود را از ادامه بازداشت ن دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین اعلام کردند و شعارهایی در اعتراض به سیاست های مستبدانه رژیم آل خلیفه سر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۵    
به گزارش شیعه نیوز ، وزیر اطلاع رسانی سابق مصر گفت : هزینه ای که برای فیلم اعدام بیست و یک قبطی مصر، صرف شد، بیش از ده میلیون دلار بود. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۹    
شهرک نشینان افراطی صهیونیست بامداد امروز یکی از مساجد فلسطینیان را در غرب بیت لحم در کرانه باختری آتش زدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۶    
به گزارش شیعه نیوز ، نیروهای داوطلب مردمی، با حضور در حرم مطهر حضرت امام حسین(علیه السلام) عهد بستند تا پاکسازی عراق از لوث تکفیری های داعش، به نبرد ادامه دهند. انتهای پیام/ ا . ح
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۰    
مدیر پایانه مرزی بین المللی مهران گفت: در 11 ماه گذشته تا به امروز تعداد دومیلیون و 370 هزار و 219 نفرمسافر از راه پایانه مرزی بین المللی مهران به کشور عراق تردد کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۴    
جنایت داعش در گروگان گرفتن دو ژاپنی و قتل آن ها، احساسات ضداسلامی در جامعه ژاپن را وارد مرحله جدیدی کرده و زندگی مسلمانان این کشور را تحت تأثیر قرار داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۹    
پلیس انگلیس تأکید کرد، 3 دختر تبعه این کشور که هفته گذشته به ترکیه سفر کرده بودند، به داعش در سوریه پیوسته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۴    
تفسیر هالیوود از سیمای پیامبران اولوالعزم بسیار توهین آمیز و منحرفانه است. در هیچ قسمتی از فیلم شخصیت موسی به عنوان پیام آور یکتا پرستی مطرح نمی گردد و رسالت موسی به عنوان ماموریتی تحمیلی تلقی می ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۴    
یک روزنامه عربستانی در ادامه شیطنت های روز افزون رسانه های سعودی جهت فتنه انگیزی در جنوب کشورمان مدعی شد، "توطئه غرب برای تجزیه منطقه، نقشه ای ایرانی - غربی است." !
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۸    
جنبش افسران آزاده در عراق، از تشکیل یگان متشکل از زنان برای مبارزه با گروه تروریستی داعش در اطراف شهر موصل خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۶    
گروه تروریستی داعش با گلوله باران روستاهای آشوری نشین سوریه، باعث کوچ اجباری بیش از 200 خانوار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۸    
به گزارش شیعه نیوز ، یک کارشناس بین المللی در امور نفتی، ضمن آن که عربستان سعودی را مسوول بحران نفتی کنونی در جهان دانست ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۵    
به گزارش شیعه نیوز ، "جواد منصوری" در یادداشتی می نویسد: قیام های مردمی در کشورهای اسلامی به خصوص در کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا طبعا برای دولت های اروپایی و آمریکا و به ویژه اسرائیل به هیچ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۲    
تروریست های بوکوحرام در مناطق تحت اشغال ابتدا مساجد را تخریب می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۸    
مقامات عربستان در گفت وگو با همتایان اروپایی اعلام کرده اند که آماده اند تا در اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه تأسیسات هسته ای ایران، همکاری داشته باشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۶    
دادگاه آلمان حکمی صادر کرده است که بر این مبنا کسی حق ندارد در مدارس نماز بخواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۳    
امروز دومین جلسه محاکمه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین توسط دستگاه قضایی رژیم آل خلیفه برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۲    
نیروهای ارتش عراق با کمک بسیج مردمی و عشایر منطقه البغدادی در شرق پایتخت را آزاد کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۶    
امام صادق علیه السلام در بخشی از وصیت خود به ابن جندب، نجات یافتگان از عذاب الهی را کسانی معرفی می کند که خوف و رجای حقیقی و متعادل در دل هایشان وجود دارد. .
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۰    
یک رسانه سعودی از بهره برداری 50 درصدی از طرح توسعه مسجدالحرام خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۷    
نظرسنجی: بیشتر مردم آمریکا مسلمانان را قربانی تبعیض می دانند به گزارش شیعه نیوز ، براساس نظرسنجی مشترک نشریه اکونومیست و موسسه یوگاو بین1000 شهروند آمریکایی از 14 تا 16 فوریه امسال ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۴    
با فرار رئیس جمهور مستعفی یمن از صنعا به عدن و اعلام پس گرفتن استعفای وی، بحران یمن وارد مرحله تازه ای شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۵    
یک فرمانده نظامی گردان های حزب الله در عراق روز سه شنبه اعلام کرد: کمک آمریکایی ها به گروه تروریستی داعش همچنان ادامه دارد و با توجه به اسناد و مدارک موثق ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۳:۱۳    
در سال 1391، فرماندهی رزمندگان حزب الله لبنان در عملیات حفاظت و آزادسازی "داریا" بر عهده "علی جمال جشی" قرار داشت و سرانجام نیز در همین منطقه، شربت شهادت نوشید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۳:۰۴    
" عمان به یک شرکت خانوادگی بدل شده است که از سوی دزدها اداره می شود و مشتریان این شرکت یعنی افراد ملت نه در مورد حقوق خود آگاهی دارند و نه می دانند که چگونه باید خواهان استیفای حقوق خود باشند"
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۳:۰۰    
یک کارگردان لبنانی در پی شکایت قضایی دارلافتاء لبنان علیه وی، چهارم اسفندماه، در دادسرای بیروت حاضر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۲:۵۸    
در پی کشف یک شبکه اسپانیایی که زنان جوان را برای پیوستن به تروریست های داعش در عراق و سوریه جذب می کرد، پلیس این کشور چهار مظنون را بازداشت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۲:۴۳    
یکی از فعالان افشا کنندۀ جنایت های داعش در رقه، تأکید کرد که عناصر داعش، به انحرافات شدید اخلاقی و جنون جنسی مبتلا هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۲:۳۶    
پس از عربستان، عمان نیز از دانشجویان خود در اردن خواست ضمن رعایت احتیاط، از پوشیدن لباس محلی و تردد شبانه و تنها در شهرهای اردن خودداری کنند.