دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۰۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 7 اسفند 1393 - shia-news.com

شیعه نیوز 30 بهمن 1393 شیعه نیوز 1 اسفند 1393 شیعه نیوز 2 اسفند 1393 شیعه نیوز 3 اسفند 1393 شیعه نیوز 4 اسفند 1393 شیعه نیوز 5 اسفند 1393 شیعه نیوز 6 اسفند 1393 شیعه نیوز 7 اسفند 1393 شیعه نیوز 10 اسفند 1393 شیعه نیوز 11 اسفند 1393 شیعه نیوز 12 اسفند 1393 شیعه نیوز 13 اسفند 1393 شیعه نیوز 14 اسفند 1393 شیعه نیوز 15 اسفند 1393 شیعه نیوز 16 اسفند 1393 شیعه نیوز 17 اسفند 1393 شیعه نیوز 18 اسفند 1393 شیعه نیوز 19 اسفند 1393 شیعه نیوز 20 اسفند 1393 شیعه نیوز 21 اسفند 1393 شیعه نیوز 22 اسفند 1393 شیعه نیوز 23 اسفند 1393 شیعه نیوز 24 اسفند 1393 شیعه نیوز 25 اسفند 1393 شیعه نیوز 26 اسفند 1393 شیعه نیوز 27 اسفند 1393 شیعه نیوز 28 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1393 
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۳    
زنانی که حجاب را رعایت می کنند آن را تنها با تقوا همراه نمی دانند بلکه همراه آن "اعتماد به نفس" و "کرامت" را می بینند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۰    
قیمت سکه و طلا سکه طرح قدیم 988,000 سکه تمام - امامی 997,000 نیم سکه 514,000 ربع سکه 284,000 سکه گرمی 180,000 یک گرم طلای 18 عیار 101,140 یک گرم طلای 19 عیار 106,750 ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۱    
علم مدرسه ای در جمهوری آذربایجان به دلیل امتناع از بی حجابی برکنار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۵    
دادگاه آلمان حکمی صادر کرده است که بر این مبنا کسی حق ندارد در مدارس نماز بخواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: خاستگاه اولیه ماهی قرمز، کشور چین بوده و با گذشت زمان به نقاط دیگر جهان معرفی شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۸    
به گزارش شیعه نیوز ، نقش موثر سردار قاسم سلیمانی در مقابله با تروریست های داعش این روزها نه تنها از سوی ایرانی ها بلکه با تمجیدهای گسترده از سوی جوانان عرب نیز مواجه شده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۵    
گروهی از زنان بحرینی امروز پنجشنبه در حمایت از زنان اسیر در زندان های رژیم آل خلیفه تظاهراتی را با عنوان "زنان زینبیِ مقاوم" برگزار می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۲    
رئیس جمهور سودان در ادامۀ همراهی با سیاست های ضد ایرانی سردمداران آل سعود، مدعی شد که خارطوم تمام مراکز ایرانی را به دلیل "تهدید امنیت ملی" سودان بسته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۳    
دادگاه رژیم آل خلیفه سه شهروند را به اتهام ادعایی این رژیم در پرونده انفجار در منطقه "الدیه" دست داشتند، به اعدام محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۱    
اگر به من اجازه دهند نخستین کسی خواهم بود که قرآن را به سیارات دیگر حمل می کند و نماز و روزه برپا می دارد و نخستین کسی خواهم بود که در مریخ وضو و تیمم می کند و هنگام اذان، ندای الله اکبر سر می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۵    
یک فرمانده نیروهای الحشد الشعبی روز چهارشنبه فاش کرد، 9 حلقه چاه نفت در صلاح الدین در اختیار داعش است که نفت آن را قاچاق می کند و به همین دلیل برخی طرف ها اجازه آزادسازی مناطق تحت اشغال داعش در این ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۶    
روز پنجشنبه به نام حضرت امام حسن عسکری علیه السّلام است.در زیارت آن حضرت بگو: السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَلِیَّ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا حُجَّةَ اللَّهِ وَ خَالِصَتَهُ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۳    
شورای امنیت سازمان ملل ضمن محکوم کردن آدم ربایی های صورت گرفته توسط تروریست های داعش و دیگر گروه های افراط گر از جمله جبهه النصره خواستار آزادی تمامی گروگان ها شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۵    
یکی از شخصیت های شناخته شده در اروپا که در زمینه میکروبیولوژی فعالیت می کند با حضور در یکی از مساجد شهر کرج به دین مبین اسلام مشرف شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۲    
محاکمه شیخ سلمان از اول محکوم و اشتباه بود و از سوی سازمان ها و مؤسسات حقوقی و سیاسی جهانی به زبان های مختلف محکوم شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۲    
نمایندگان پارلمان اتریش قانونی تصویب کردند که به موجب آن کمک خارجی به مساجد این کشور ممنوع می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۹    
حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان اعلام کردفردا در اعتراض به پخش برنامه های افراط گرایانه توسط یک شبکه خبری و تلویزیونی در این کشور تظاهرات سراسری برگزار می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۹    
یک تازه مسلمان از کشور کره جنوبی، ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی، گفت: بعد از شناخت دین اسلام و مذهب شیعه، نوای روح بخش دعای عرفه و مناجات امام حسین (علیه السلام) با خدا، شاهراه من به دین اسلام بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۱    
عربستان و قطر سفارت خود در یمن را به شهر عدن در جنوب این کشور منتقل کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۵    
صهیونیست های افراطی با حمله به کلیسایی در شهر قدس ضمن نوشتن شعارهای ضد مسیحیت این کلیسا را به آتش کشیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۱    
نمی دانیم که چرا باید برای بردن و به خاک سپردن یک متوفی این قدر عجله کرد. آیا لازم است که سریع ترین نعش کش جهان برای چنین منظوری ساخته شود؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۹    
از امام ششم علیه السّلام روایت است که چشم زدن(چشم زخم) حقیقت دارد و تو از آن بر خودت و از خودت بر دیگران در امان نیستی و اگر نسبت به آن بر چیزی نگرانی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی قبل با حضور در دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی با این مرجع تقلید دیداروگفتگو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۷    
پادشاه اردن در جریان سفر به عربستان سعودی با پادشاه این کشور درباره تروریسم و راهکارهای مقابله با آن گفتگو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۸    
امام علی علیه السلام: از طول مجالس شخص دانشمند به تنگ نیا، زیرا حکایت همنشینی با او، حکایت درخت خرمایی است که انتظار می کشی تا از آن چیزی برای تو بیافتد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۳    
گزارش ها از کشته شدن بیش از 130 تروریست داعشی از جمله 4 تن از فرماندهان ارشد این گروه درعراق و سوریه حکایت دارد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۵    
امامان در زندگی خود همواره ساده زیست بوده اند و هیچ امامی مانند مردم متعارف عاشق خوردن و نوشیدن نبودند .
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۷    
تروریست های داعش دلیل آتش کشیدن کتب شعر را "منحرف دانستن آنها" عنوان و مدعی شدند که در قرآن نسبت به شعر و شعرا مذمت شده است و کسی نباید کتب ضاله شعرا را نگهداری کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۹    
در ادامه درگیری و تسویه حساب های داخی بین عناصر گروهک تروریستی داعش، یکی دیگر از سرکردگان این گروهک در منطقه "وادی میرا" در مرز سوریه - لبنان به هلاکت رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۶    
پارلمان اتریش در جلسه دیروز (چهارشنبه) خود قانون جدیدی را درخصوص مدیریت وضعیت اقلیت مسلمان در این کشور به ویژه ممنوعیت حمایت مالی خارجی از امامان مساجد بررسی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۰    
نتایج مطالعه جدید پایگاه اینترنتی عربستانی "کمپین سکینه"، بیانگر آن است که دلایل عضویت زنان سعودی در گروه های افراطی به میزان 32.40 درصد فکری، 16.33 درصد عاطفی و 53.26 درصد نیز اجتماعی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۴    
یک دختر اسکاتلندی اهل گلاسکو با فعالیت گسترده در شبکه های اجتماعی سعی می کند دختران هر چه بیشتری را به سمت گروهک داعش جذب کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۸    
گزارش های منابع محلی از استان نینوا حاکی است که بسیاری از موصلی ها به دنبال شنیدن خبر قریب الوقوع عملیات سراسری آزاد سازی موصل ، تلاش دارند با هر وسیله ای منطقه را ترک کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۲    
همزمان با آغاز پنجمین سال شروع درگیری های داخلی در سوریه، گروه سلامت جهانی سازمان ملل نسبت به وضعیت بهداشتی در این کشور هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۶    
اعتراض نماینده مردم مظلوم فلسطین به همسویی وهابی ها با رژیم صهیونیستی، اجلاس باصطلاح "مبارزه با تروریسم" در مکه را به حاشیه کشید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۲    
حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار رییس جمهوری با ایشان تاکید کردند:حسن نیت شما برای مردم معلوم است و به همین دلیل پشتیبان دولت هستند.