دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۴۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 4 اسفند 1399 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1399 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1399 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1399 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1399 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1399 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1399 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1399 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1399 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1399 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1399 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 2 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 3 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 4 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 5 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 6 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 7 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 8 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 9 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 10 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 11 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 12 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 13 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 14 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 15 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 16 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 17 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 18 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 19 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 20 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 21 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 22 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 23 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 24 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 25 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 26 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 27 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 28 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۶    
برنامه تلویزیونی به اضافه مستند سه شنبه شب مستند هک بزرگ را پخش می کند و در ادامه به رسوایی بزرگ یک شرکت آمریکایی در انتخابات سال 2016 می پردازد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۰    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 14 ارز افزایش و قیمت 22 ارز کاهش یافت و نرخ بقیه ارز ها ثابت ماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۵    
کاشتن سبزه تقریبا اولین کاری است که با آن به استقبال نوروز می رویم و باید قبل از هر چیز به فکر آن بود. سبزه حتی از خانه تکانی هم زودتر شروع می شود و حالا با آغاز اسفند می توان مقدمات آن را فراهم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۵    
به نظر می رسد اروپا و امریکا امیدوارند که بتوانند با طولانی کردن بازگشت به برجام و سیاست کمتر برای کمتر ، امتیازات حداکثری به خصوص در مورد یک توافق گسترده تر و تمدید بند های برجامی به دست آورند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۵:۴۱    
ابراهیم رزاقی نوشت: اگر دلار های ارزان قیمت 4200 تومانی به جای قرار گرفتن در خروجی های واردات در کانال حمایت از تولیدکنندگان و صنایع تبدیلی قرار میگرفت به سرعت می توانستیم ضمن افزایش اشتغال و تامین ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۳    
امروز قیمت هر اسکناس دلار و یورو کاهش یافت و هم اکنون قیمت هر دلار 24 هزار و 640 تومان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۱    
مجموعه تلویزیونی نوروز رنگی به نگارش و کارگردانی علی مسعودی و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در نوروز 1400 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۰    
رئیس جمهور سوریه امروز به مناسبت درگذشت انیس نقاش مبارز سرشناس لبنانی و از چهره های معروف مقاومت، پیام تسلیتی به خانواده این اندیشمند و مبارز لبنانی ارسال کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۷    
گزارش بانک مرکزی از آمار چک های مبادله ای در دی ماه 99 نشان می دهد نسبت تعداد چک های برگشتی به مبادله ای در این ماه نسبت به آذرماه کاهش 14 ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا در تدارک تحریم روسیه به بهانه مسمومیت و در نهایت زندانی شدن آلکسی ناوالنی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۱    
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی به 2.1 اسب بخار در هکتار با تحویل 4000 دستگاه تراکتور به کشاورزان در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۱    
ایجاد نظام مالیاتی هوشمند، اصلاح ناترازی شبکه بانکی و کارآمد کردن هزینه های عمومی سه محور اصلی است که دولت آینده در اصلاح ساختار نظام اقتصادی کشور باید مدنظر قرار دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۱    
تمامی داوطلبان شرکت در کنکور دکتری 1400 اعم از مبتلایان و غیرمبتلایان، طبق اعلام سازمان سنجش و ستاد کرونا ملزم به تکمیل فرم خوداظهاری بیماری کرونا هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۶    
سرمربی گل گهر سیرجان با انتقال علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس مخالفت کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۷    
معاون وزیر صمت گفت: وزارت صمت با قیمت گذاری دستوری مخالف بوده و معتقد است برای تنظیم بهینه بازار باید از ابزار های دیگر استفاده شود تا جذابیت برای سرمایه گذاری های جدید در صنعت به وجود آید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۵    
لاریجانی گفت: بحثی که در اینجا ارائه می شود این است که چگونه جریان سکولاریسم لیبرال فضا را آماده می کند تا دیکتاتوری سکولار برسر کار بیاید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۶    
نماینده مردم خمین در مجلس از راهبرد جدید رسانه ملی تقدیر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۰    
باشگاه استقلال هنوز تصمیم خود برای حمایت از یک کاندیدا در انتخابات فدراسیون فوتبال را اتخاذ نکرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۰    
یک منبع میدانی در یمن از فتح قریب الوقوع شهر مأرب به دست نیرو های ارتش و کمیته های مردمی این کشور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۱    
طرح های آب رسانی به 256 روستا در 9 استان کشور با سرمایه گذاری 339 میلیارد تومان، امروز (سه شنبه) در قالب چهل و دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی به بیش از 338 هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان وام قرض الحسنه 5 میلیون تومانی پرداخت کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۰    
در نوشتار حاضر اهمیت عدالت به عنوان هدف و روش در حکمرانی و در جامعه مورد بررسی قرار گرفته و جایگاه این ارزش اجتماعی در اندیشه و فلسفه زندگی امام علی (ع) واکاوی شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۶    
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون چهار میلیون دانش آموز دوره متوسطه به صورت ترکیبی از خدمات اردو های راهیان نور مجازی در شبکه شاد برخوردار شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۰    
ترابی بعد از نیم فصل ناامیدکننده خیلی زود به پرسپولیس برگشت و حتی قبل تر از اینکه باشگاه های بزرگ لیگ برتری فعالیت نقل و انتقالاتی شان را به جایی برسانند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور به جای پاسخگویی و عذرخواهی درباره عواقب اظهارات غیرکارشناسی خود در بازار سرمایه و تأثیر آن بر انحراف تحلیل سهامداران خرد، به کلی گویی درباره بورس پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۱    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: در 10 ماهه سالجاری هفتاد و نه هزار و 491 نفر به دلیل آسیب های ناشی ازنزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۵    
روند حرکتی بازار سرمایه در دو سال اخیر برخی از سهامداران حقیقی و حقوقی را با سود های کلان و برخی دیگر را با زیان های کمرشکن روبه رو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۲    
رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری بار دیگر درباره ی ممنوعیتِ تولید و به کارگیری سلاح هسته ای از منظر اسلامی سخن گفتند
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۷:۲۰    
در فاصله کمتر از یک هفته تا برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، شایعه انصراف یکی از نامزدها در حال تبدیل شدن به واقعیت است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۱:۱۲    
وزیر خارجه آلمان گفت که تمایلی از طرف آمریکا وجود دارد تا گفت وگوهای غیررسمی با اعضای برجام داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۰:۲۷    
منابع صهیونیستی مدعی شدند که برخی مقامات اروپایی رئیس تشکیلات خودگردان را به کاهش کمک های مالی تهدید کرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود از آنچه به گفته او اقدام ایران در فاصله گرفتن بیشتر از پایبندی به تعهدات هسته ای خوانده شد، ابراز نگرانی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۶    
بازیکن جوان استقلال در خصوص احتمال جدایی خود صحبت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۶    
کتاب ریاض الملوک فی ریاضات السلوک با تصحیح و تحقیق بهروز ایمانی، نویسنده اهری، برگزیده جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۶    
تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال تقویت خود است و قصد دارد یک مهاجم به تیم خود اضافه کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جذب بازیکنی مثل مغانلو فشار مالی شدیدی به باشگاه وارد می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۴۲    
مارکو فان باستن، گلزن افسانه ای فوتبال هلند به تمجید از ارلینگ هالند پرداخته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۰    
توماس توخل دیدار برابر اتلتیکومادرید را آزمایش بزرگی برای چلسی توصیف کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۰    
خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی از انتقال به اورتون ابراز خوشحالی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۷    
پس از درخواست نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره آزاد کردن زندانیان سیاسی، حماس وجود این زندانیان در زندان های خود را تکذیب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۷    
وزیر خارجه فرانسه دوشنبه در سخنانی در جمع وزیران خارجه اتحادیه اروپا مدعی شد که اوضاع درمورد برنامه هسته ای ایران نگران کننده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۷    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران به دعوت همتای تاجیک خود و در راستای توسعه روابط میان دو کشور وارد شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۱    
بیانیه پنجاه و پنجمین شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۵    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: همه دسترسی های تکمیلی آژانس از نیمه شب امشب متوقف می شود و از ساعت 12 امشب چیزی به نام تعهدات فراتر از پادمان نداریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۵    
وزیر دفاع ارمنستان ازاستقرار بیشتر نیرو های روس نزدیک با مرز با جمهوری آذربایجان و افتتاح دومین پایگاه نظامی روسیه در این کشور استقبال کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۲    
دولت طی بیانیه ای درباره اجرای قانون مجلس و استقبال از دستور رهبری برای ایجاد یکصدایی در مسیر رفع تحریم ها، تصریح کرد: مذاکرات ایران با آژانس کارآمدترین شیوه برای اجرای کامل مصوبه مجلس است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عصر دوشنبه گفته درباره گفتگو ها به میزبانی اتحادیه اروپا با ایران و آمریکا خوش بین است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۰    
تیم مرکز مطالعات و تحقیقات شهید بهشتی دانشگاه آزاد همدان که در مسابقه ایده پردازی بحران کرونا و برگزاری انتخابات 1400 پژوهشکده شورای نگهبان شرکت کرده بودند، وارد مرحله نهایی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۵    
با متمایل شدن دوباره سرمایه گذاران به طلا به عنوان پشتوانه ای در برابر و نادیده گرفتن سود اوراق قرضه خزانه داری آمریکا، قیمت طلا در معاملات امروز افزایش یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۵    
طرح ملی غربالگری سلامت روان در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای تمامی دانشجویان ورودی جدید نیمسال اول و دوم سال تحصیلی 1400- 1399 آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۲    
جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در جلسه ای که به تازگی با حضور رئیس دانشکده پزشکی این دانشگاه برگزار شد، خواستار واکسیناسیون اینترن ها و اکسترن ها شدیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۷    
منابع آگاه از اختلاف عربستان و روسیه در مورد سرنوشت توافق کاهش تولید و افزایش تولید از ماه آوریل خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۲    
فیلم اورکا ساخته سحر مصیبی یکی از 48 پروژه از کشور های مختلف جهان است که امسال در رویداد سالانه قُمره موسسه فیلم دوحه پذیرفته شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۶    
وزیر امور خارجه به همراه مدیران و کارکنان این وزارتخانه امروز همزمان با ماه رجب و میلاد حضرت امام جواد (ع) خون اهدا کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۰    
کارشناس مذهبی تلویزیون با اشاره به این موضوع که همه ما ناراحتیم نماز که عن الفحشاء و المنکر است جزو سیاست ثابت سریال ها و برنامه های صداوسیما قرار نگرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۱    
تهیه کننده سریال "نون. خ" اعلام کرد که روز پنجشنبه این هفته پایان فیلمبرداری فصل سوم است و امیدواریم لحظات شادی را برای مخاطب رقم بزنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۵    
سید عمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در پیامی از سفر پاپ فرانسیس به عراق استقبال کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۶    
طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران، روز چهارشنبه 12 آذرماه در صحن مجلس شورای اسلامی اصلاح و توسط شورای نگهبان تایید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۰    
راه اندازی دو آشپزخانه مجهز، استقرار کاروان سلامت احسان و ارسال 100 عدد کانکس برای اسکان موقت آسیب دیدگان، بخشی از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در منطقه سی سخت است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۰    
جاسوسان بازداشت شده در یمن در دومین جلسه محاکمه خود به دست داشتن آمریکا و انگلیس در انجام عملیات های خرابکارانه در این کشور اعتراف کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۷    
منابع خبری از توافق رژیم صهیونیستی با نیروی هوایی آمریکا جهت خرید هشت تانکر سوخترسان خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۱    
نمایندگان مجلس سقف دریافت تسهیلات تأمین مالی خارجی (فاینانس) برای طرح های دولتی و غیردولتی را معادل 30 میلیارد دلار تعیین کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۱    
مهدی فخری زاده، فرزند شهید محسن فخری زاده فیش حقوقی پدر شهیدش را منتشر کرد. فیش حقوقی منتشره مربوط به آبان ماه می باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۲    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اعلام وصول 9 سوال ملی از وزرای دولت دوازدهم را قرائت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۲    
بنابر اعلام سفیر دمشق در مسکو، سوریه مجوز استفاده از واکسن روسی اسپوتنیک وی را صادر کرده و این واکسن بزودی به دست این کشور خواهد رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۶    
مجلس دولت را مکلف به واگذاری اموال دولتی به منظور تأمین کسری معافیت پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی تا میزان 5 کارگر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۰    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اختلاف نظر بین مجلس و دولت درباره اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها فرمودند: مجلس و دولت اختلاف نظر امروزشان را حل کنند که نشان دهنده دوصدایی نباشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۰    
منابع خبری از استقرار سامانه دفاع موشکی پاتریوت یونان درعربستان با فشار آمریکا خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۷    
سینا خادم پور هافبک جوان استقلال روز گذشته با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۱    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در دومین دور رایزنی های سیاسی ایران و بلغارستان بر بازگشت بی قید و شرط آمریکا به برجام و لغو همه تحریم ها تأکید کرد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه امسال 20 هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پرداخت شد، گفت: برای افزایش قدرت خرید کارمندان دولت در سال گذشته ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی خود در کنفرانس خلع سلاح تاکید کرد که واشنگتن با همکاری متحدانش به دنبال طولانی تر کردن و تقویت مفاد برجام است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۶    
رئیس سابق مرکز توسعه سازمان انرژی اتمی تأکید کرد: سازمان انرژی اتمی باید پروتکل الحاقی را لغو می کرد و اقدامات ایران تنها نظر پادمان قرار می گرفت و اقدام شب گذشته سازمان انرژی اتمی در حقیقت دور زدن ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۶    
باتوجه به لغو شدن مراسم اعتکاف در مساجد، کارشناسان مذهبی توصیه کردند که اعمال مرتبط با این مناسبت معنوی در خانه ادا شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۷    
یک قانون گذار دموکرات آمریکا گفت، بهترین راه برای بازگشت به توافق هسته با ایران تبعیت در برابر تبعیت است و واشنگتن نباید درخصوص برداشتن گام اول ترسی داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۱    
یک فرد مطلع که برای حرف هایش سند هم دارد، مدعی شد یکی از مربیان پیشین استقلال برای برکناری محمود فکری در فضای مجازی هزینه می کند!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۲    
فرمانده نیرو های تروریست آمریکا در منطقه با تاکید بر خطر انتقام گیری ایران بابت شهادت سردار سلیمانی گفت، باتوجه به اقدام آمریکا در بازگشت به برجام، ایران باید از هرگونه اقدام تحریک آمیز خودداری کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۶    
اگر بخواهیم به حرف های مدیرعامل و سخنگوی باشگاه استقلال استناد کنیم، آبی ها در نیم فصل دوم با 4 دفاع چپ وارد بازی ها خواهند شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۰    
تحلیلگر مسائل بین الملل توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را طلیعه ای برای تغییر محاسبات طرف آمریکایی برشمرد و گفت: این تنها رویکرد و انتخاب موجود برای جمهوری اسلامی ایران در راستای رفع تحریم هاست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۵    
اعضای هیئت داوران چهارمین دوره مسابقات شوق تلاوت ویژه رقابت نوجوانان حاضر در طرح ملی تلاوت معرفی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۲    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اختلاف نظر بین مجلس و دولت درباره اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها فرمودند: مجلس و دولت اختلاف نظر امروزشان را حل کنند که نشان دهنده دوصدایی نباشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۷    
بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری در واکنش به مهلت سه ماهه به آژانس بین المللی اتمی برای بازدید از تأسیسات هسته ای کشورمان اعلام کرد که این توافق ایران را به میز مذاکره می کشاند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۵    
علی کریمی نسبت به صحبت های رییس سابق فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۲    
دهلی نو تصمیم گرفته است، واردات نفت از ایران را ازسربگیرد، بر همین اساس یکی از این مقامات هندی گفت: کاهش واردات از ایران تحت فشار دولت ترامپ صورت گرفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۰    
درحالی که ایران عضو کمیته مشورتی اوپک پلاس نیست، اما در در نشست ماه آینده میلادی این کمیته که برابر با 13 اسفند است، شرکت می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۱    
حجت الاسلام ارزانی با اشاره به ثبت دهه کرامت در تقویم رسمی کشور گفت: این مهم به تصویب شورای فرهنگ عمومی رسیده و پس از تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسما سالروز ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان آغاز ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۶    
سومین کنگره بین المللی و چهارمین همایش ملی زیست فناوری گیاهان دارویی و قارچ های کوهی 27 و 28 اردیبهشت 1400 در دانشگاه زنجان برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۷    
اختتامیه اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه خوارزمی به عنوان تیتر 1 با حضور مسئولان استانی، دانشجویان فعال در حوزه نشریات و مدیران دانشگاهی جهت تجلیل از نشریات دانشجویی برگزیده در این جشنواره ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
وزیر کشور در راستای توسعه روابط فی مابین دو کشور ایران و تاجیکستان، امروز دوشنبه عازم تاجیکستان شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۶    
سعید حسین پور و آرمان رمضانی هم گفته می شود در لیست مازاد یحیی گل محمدی هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۶    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم گفت: آنچه اولویت دارد توقف پروتکل الحاقی و نظارت های فراپادمانی است. وقتی که طرف غربی به عهد خود وفا نکرده؛ بنابراین نظارتی هم نباید صورت بگیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۷    
سرمربی سابق تراکتور قصد دارد کل مبلغ قرارداد یک فصلش را از این باشگاه دریافت کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۲۱    
رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان ورودی جدید دانشگاه به منظور سنجش آمادگی روانشناختی دانشجویان به صورت غیر حضوری انجام می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۵    
فعال دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در واکنش به سفر مدیرکل آژانس انرژی اتمی به تهران و بیانیه این آژانس گفت ...