دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۱۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت نیوز 22 اردیبهشت 1403 - tejaratnews.com

تجارت نیوز 27 اسفند 1393 تجارت نیوز 29 اسفند 1394 تجارت نیوز 1 فروردین 1396 تجارت نیوز 14 تیر 1397 تجارت نیوز 30 اسفند 1399 تجارت نیوز 29 اسفند 1400 تجارت نیوز 29 اسفند 1401 تجارت نیوز 29 اسفند 1402 تجارت نیوز 31 فروردین 1403 تجارت نیوز 1 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 2 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 3 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 4 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 5 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 6 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 7 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 8 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 9 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 10 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 11 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 12 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 13 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 14 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 15 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 16 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 17 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 18 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 19 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 20 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 21 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 22 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 23 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 24 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 25 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 26 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 27 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 28 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 29 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 30 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 31 اردیبهشت 1403 
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۶    
مهلت ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه پیام نور در مقطع دکتری سال تحصیلی 1404-1403 فردا 30 اردیبشهت ماه جاری پایان می یابد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۶    
تراز دریاچه ارومیه به عدد 61 رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۶    
زمان واریز یارانه ها از اسفند ماه سال گذشته تغییر کرد و یارانه نقدی دهک های مختلف در دو تاریخ پرداخت می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۰    
نمایش خصوصی فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه که نخستین اکران جهانی خود را در جشنواره کن خواهد داشت، با استقبال و واکنش مثبت منتقدان همراه بود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۰    
حسین تراکمه با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر در مناطق روستایی و عشایری تا پایان اردیبهشت ماه گفت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۲    
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: ابتدای امسال تا روز گذشته، 6 میلیارد و 971 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و خدمات تامین شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۲    
دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به راه اندازی سامانه پیش توزیع لاستیک خودرو گفت: با راه اندازی این سامانه توزیع اینترنتی، بازار لاستیک خودرو به شفافیت می رسد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲    
با ودیعه 100 میلیون تومان می توانید یک آپارتمان 50 متری تک خواب در محله سبلان تهران را اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد هفت میلیون و 500 هزار تومان است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۵    
معاون اشتغال وزارت کار گفت: تحصیل با شغل راهکاری برای حل مشکل بیکاری فارغ التحصیلان است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۰    
سویه جدید کرونا به نام فلیرت نام دارد که بسیاری از مردم را درگیر کرده است. اما جای نگرانی نیست. ویروس ها دائما در حال تغییر و تکامل هستند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۴    
نحوه معافیت سربازان همواره پرسشی است که مشمولین درگیر آن هستند . برخی شرایط وجود دارد که سربازان در صورت داشتن آنها می توانند برای معافیت اقدام نمایند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۱    
بر اساس اعلام سخنگوی دولت قرار است در مذاکره با مجلس برای منابع مورد نیاز طرح فجرانه تعیین تکلیف شود، اما هنوز چیزی ابلاغ نشده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۴    
اگر این روند ادامه پیدا کند باید بیماران را در راهروهای بیمارستان بستری کنیم ؛ این جمله را مینو محرز، استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران، درباره کمبود تخت بیمارستانی در ایران می گوید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۲    
دور جدید حراج شماره های رند همراه اول از 23 اردیبهشت 1403 آغاز می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۳    
اگر به دنبال خرید سکه طلا هستید، و نمی دانید سکه طلا چیست و انواع آن کدام است حتما ای مقاله را تا انتها مطالعه کنید ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۷    
رسانه های صهیونیستی از تهدید مصر به رژیم صهیونیستی برای لغو توافق کمپ دیوید در صورت عدم توقف عملیات این رژیم در شهر رفح خبر دادند و بر ضرورت بازگشت به مذاکرات جدی تاکید کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۷    
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می کند، 286 نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی نژاد، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۲    
رئیس سابق بانک مرکزی در توییتی به اظهارات وزیر کشور واکنش نشان داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۷    
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی KMC X5 را برای اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این شرایط فروش از دوشنبه، 24 اردیبهشت، فعال می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۹    
روزنامه اعتماد نوشت که 17 منتخب انتخابات مجلس دوازدهم با کمتر از 50 هزار رای وارد مجلس شده اند!
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۹    
یک کارشناس معتقد است یک اقتصاد سالم طوری کار می کند و روال در آن به گونه ای است که دولت وظیفه ای در تأمین مسکن ندارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۷    
موج به روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ پس از مدت ها به گلکسی S21 FE رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۹    
رئیس سازمان ملی بهره وری ایران از رشد شاخص بهره وری کل عوامل تولید و بهبود عملکرد شرکت های دولتی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: طبق محاسبات این سازمان ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۴    
پژوهشگر اقتصاد توسعه با یادآوری اینکه در دهه 50 شاخص پیچیدگی اقتصاد ایران در میان کشور های در حال توسعه بالا بود اما اکنون این شاخص تنزل پیدا کرده و ایران کاملا در تله نوین توسعه قرار گرفته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۲    
این که گفته می شود اعتراض طلافروشان به وضع مالیات جدید بر آنها بوده، نادرست است، چون اساسا این اعتراضات که از زمستان سال گذشته آغاز شده، مربوط به ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
دادوستد بیش از 33 میلیارد برگه انواع دارایی مالی به ارزش 432 هزار میلیارد تومان در هفته گذشته در بازارهای فرابورس به ثبت رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۱    
در پی فوت هر شخص، حقوق و تعهدات او به بازماندگانش منتقل می شود. این موضوع شامل مستمری بازنشستگی، حقوق کارمندی و ... می شود که به بازماندگان واجد شرایط طبق قوانین مربوطه پرداخت می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
جدول ساعت کار موظفی 1403 جمع بندی کل روزهای طول سال 1403، تعداد روزهای جمعه، تعداد روزهای تعطیل و تعداد روزهای کاری تنظیم شده است و در نهایت در جدول ساعت کار موظفی 1403 به صورت آماده ارائه شده است و ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها در اطلاعیه ای که بهمن ماه منتشر کرد از تغییر زمان بندی تخصیص یارانه های نقدی و غیر نقدی خبر داد که بر اساس آن دریافت کنندگان مستمری نهادهای حمایتی و یارانه نقدی 300 و 400 ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۷    
فرصت ثبت نام استخدام در دستگاه های اجرایی استان مرکزی تمدید شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
مدیر عامل تامین اجتماعی گفت: طبق قول داده شده از اردیبهشت، حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی همراه با افزایش حقوق پرداخت شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۷    
پرونده راب مالی، نماینده پیشین دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در امور ایران همچنان در هاله ای از ابهام و اما و اگرها قرار دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۲۷    
مینو محرز گفت: آمارها و شرایط فعلی نشان می دهد که باید بیمارستان های بیشتری در کشور ساخته شود. جمعیت، بیماری ها و اپیدمی ها در کشور زیاد شده است، بنابراین با کمبود تخت بیمارستانی مواجه هستیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه موافق نگاه یک طرفه به بورس نیستیم، گفت: از بازار سرمایه انتظار داریم در همین ابتدای سال 254 همت برای ما تامین مالی کند!
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۶    
محمود واعظی در گفتگویی، از اتفاقات و روزهای پر فراز دولت یازدهم و دوازدهم روایت کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۲    
امروز شنبه 22 اردیبهشت 1403 مجید عشقی رئیس سازمان بورس و مدیران بازار سرمایه جلسه ای را با داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۵    
رییس اتحادیه صنف فروشندگان چوب، تخته و فرآورده های خام چوبی از برگزاری انتخابات مجمع عمومی مالکین اتحادیه در تاریخ 24 اردیبهشت ماه امسال خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۲    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلفات رخ داده در دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن اعلام کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۲    
فدراسیون فوتبال به موضوع پرونده باز شده در موضوع فساد در این رشته ورزشی واکنش نشان داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۰    
زلزله 5 ریشتری آستارا و آذربایجان را لرزاند؛ همچنین آخرین اخبار از زلزله در دریای خزر اعلام شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۰    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان ناباروری را از مهم ترین وجوه قانون جوانی جمعیت خواند و گفت: در زمینه اهدای تخمک قانون مصوب مجلس وجود ندارد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۰    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از اواخر امشب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور و این سامانه تا یکشنبه هفته آتی در اکثر نقاط کشور تشدید می شود؛ احتمال یخ زدگی محصولات کشاورزی وجود دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۷    
سیل برزیل که از هفته گذشته آغاز شده صد ها هزار نفر را مجبور به تخلیه منازل خود کرده و جان بیش از صد نفر را گرفته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۲    
شرکت مدیران خودرو در نظر دارد روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 4 محصول خود را به صورت نقدی و اقساطی عرضه نماید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۹    
ماسک می گوید هوش مصنوعی به زودی از انسان پیشی می گیرد و چنان فراگیر می شود که سهم هوش بیولوژیک در مجموع کمتر از 1 درصد خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۲    
عرضه ریرا به عنوان اولین کراس اوور ایرانی از اوایل نیم سال دوم 1403 آغاز خواهد شد. همچنین گمانه زنی ها درباره قیمت این خودرو از حالا آغاز شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۸    
از بین 30 منتخب راه یافته از حوزه انتخابیه تهران چهار منتخب بیشترین سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی دارند که علیرضا سلیمی با چهار دوره حضور در صدر و اسماعیل کوثری ، مرتضی آقا تهرانی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۷    
بر اساس بررسی ها، در پایان سال 1402، استان های اردبیل و لرستان بالاترین نسبت چک های برگشتی به کل چک های مبادله ای را به ثبت رسانده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل، از اعزام 14 تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده مرز آستارا و آذربایجان خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۷    
داود پهلوی نتیجه پسری رضاه شاه است که در سوئیس زندگی می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۲    
یک فعال بازار طلا با بیان اینکه مردم از خرید طلای دست دوم و آب شده خودداری کنند از احتمال ثبات قیمت طلا و سکه در ماه آینده خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۹    
ارزش معاملات بازار سهام همچنان پایین تر از سطح سه هزار میلیارد تومانی قرار دارد. این آمار نشان می دهد انگیزه ای برای اهالی تالار شیشه ای باقی نمانده است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۹    
همه از ارزندگی بازار سرمایه سخن می گویند، اما اگر بازار سهام ارزنده است، چرا خریدار ندارد؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۷    
سخنگوی شورای شهر تهران از دستور جلسه آتی شورا خبر داد و گفت: صحن فردا 5 دستور از جمله تعیین بهای خدمات استفاده از مراکز فرهنگی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۷    
بانک های مرکزی در هفته گذشته، درها را برای کاهش نرخ ها باز نگه داشتند، اما تاریخ معینی را مشخص نکردند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۱    
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: برای اولین بار امسال بهسازی تاکسی ها را از طریق تعمیرگاه های مشخص شده در دستور کار قرار خواهیم داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۹    
بخشدار اشکنان گفت: به دنبال زلزله 4.6 ریشتری شهر اَهِل در لامرد فارس، بیش از 300 خانه دچار آسیب شده و بخش هایی از آنها ترک برداشته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۷    
سخنگوی اتحادیه فروشندگان محصولات گوشتی می گوید 94 کارخانه فعال تولید فراورده های گوشتی در سطح کشور فعال است که در بین آنها برندهای معتبری وجود دارد که به کشورهای دیگر هم صادرات دارند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۲    
رئیس مرکز مشاوران حقوقی و تدوین مقررات بازار سرمایه، رئوس موضوعات و ظرفیت های قانون تامین مالی تولید و زیرساخت ها برای بازار سرمایه را تشریح کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۷    
بررسی صادرات صنعتی کشور حاکی از این است که کالاهای صادراتی ارزان و با قیمت واحد پایین، سهم بالاتری از صادرات صنعتی کشور دارند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۲    
رئیس هیات مدیره مرغ تخم گذار با بیان اینکه سال گذشته با وجود افزایش هزینه های تولید تغییری در قیمت تخم مرغ نداشتیم، گفت:اصلاح قیمت تخم مرغ برای جلوگیری از ضرر و زیان به این صنعت ضروری است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۲    
قیمت طلا و سکه روز شنبه هر سه روند افزایشی، کاهشی و خنثی پیدا کرد. این سرگیجه قیمتی در حالی اتفاق افتاد که بازارهای جهانی در تعطیلات پایانی هفته قرار داشتند و قیمت اونس طلا رقم ثابتی بود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه از تدوین طرح دوفوریتی برای اصلاح ماده 182 آیین نامه داخلی مجلس درباره بررسی لایحه بودجه سالیانه و بازگشت به شیوه قبلی خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۵    
رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت با اشاره به کاهش 200 هزار موردی غربالگری مادران باردار پس از اجرای قانون جوانی جمعیت گفت: با وجود این ناهنجاری های جنینی افزایشی نداشته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۳    
گزارش های مراکز آماری داخلی و خارجی از جمله مرکز آمار ایران و بانک جهانی از رشد 10میلیون نفری شمار فقرا در کشور در دهه 90 به دلیل اتخاذ سیاست ها و اقدامات غلط اقتصادی از سوی دولتمردان وقت حکایت دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۷    
سازمان تأمین اجتماعی جزییات افزایش مستمری و کمک های جنبی پرداختی به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان را که حقوق اردیبهشت ماه آنان براساس فرمول افزایش یافته در حال پرداخت است؛ اعلام کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۷    
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست همزمان با روز جهانی پرندگان مهاجر که در سال جاری بر اهمیت حشرات در بقای پرندگان تاکید می کند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۱    
اگر برای تأمین مصالح ساختمانی، نیاز به اطلاع از قیمت روز سیمان دارید، در ادامه تمامی جزئیات لازم را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۱    
اخیراً خبری مبنی بر کاهش یا توقف صادرات فولاد منتشر شده است. رئیس انجمن سنگ آهن درباره این موضوع توضیح داد تحویل صد درصدی ارز در سامانه نیما ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در میدان نامجو خبرداد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۷    
دویچه بانک به تازگی گزارش جدیدی منتشر و در آن از عدم شفافیت و پایداری استیبل کوین تتر انتقاد کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۲    
قیمت دلار امروز با کاهش محدود به کف کریدور ششم برگشت. تحلیلگران بازارهای مالی معتقدند بازارساز از رخدادهای سیاسی روزهای اخیر بیشترین بهره را برده و باعث رنج شدن قیمت دلار در هفته های گذشته شده است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۲    
اولین آمار ارائه شده از بازار ملک در سال جاری، توقف روند رشد قیمت و کاهش محسوس تقاضای سوداگری در این بازار را به تصویر کشید ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۷    
جلسه شورای مسکن با بررسی تمامی موضوعات مرتبط با این بخش از جمله بررسی راهکارهای رفع مشکلات بازار مسکن و اجاره بها با ابلاغ قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن واجاره بها برگزار شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۷    
مناقشه آبی ایران و افغانستان همچنان ادامه دارد به طوری که اخیرا فاز جدید سد پاشدان بر روی رودخانه هریرود افتتاح شده است. مساله ای که می تواند مشکلات دیگری را برای ایران به همراه بیاورد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۲    
زمان برگزاری امتحانات کشوری پایه ششم تغییر کرد و دانش آموزان باید به جای 8 خرداد در روز سه شنبه اول خرداد 1403 در امتحان هماهنگ کشوری درس ریاضی شرکت کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۲    
محسن برهانی به سخنان امام جمعه اراک در خصوص طرح نور و حجاب واکنش نشان داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی آخرهفته گذشته در جریان افتتاح پروژه های مسکونی در قم اعلام کرد، بین قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن با قیمت بازار اختلاف وجود دارد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۷    
درحالی که بدهی خودروسازان به فعالان صنعت قطعه از مرز 60همت گذر کرده است، حالا برخی منابع از ترافیک تردد مدیران خودروساز به کشور چین برای خرید قطعه و مشارکت در تولید خودرو خبر می دهند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۷    
نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی اقدام سازمان تامین اجتماعی در اختصاص و توزیع سهمیه بیمه کارگران ساختمانی را به فال نیک گرفت و گفت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۷    
مدیرکل دفتر مطالعه، پایش و توسعه بازار سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از افزایش صادرات زعفران با بسته بندی زیر 30 گرم در سال 1402 خبر داد و گفت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۷    
قیمت دلار نقدی و پشت خطی امروز هم تراز شد. بازارنیوز نگاهی دارد به روند امروز بازارهای ارز، سهام، طلا و سکه در روز جاری.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۷    
زمین لرزه 4.6 ریشتری منطقه اهل در لامرد را لرزاند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۲    
با پایان یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۲    
آمریکا از چین به عنوان شریک تجاری برتر آلمان پیشی گرفت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۲    
پل شریدر درنظر دارد کوین اسپیسی را در فیلم زندگینامه فرانک سیناترا مقابل دوربین ببرد. پل شریدر یکی از معدود چهره های مدافع کوین اسپیسی در دوران جنبش می تو بود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۲    
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد وضعیت بانکداری کشور گفت: 3 اقدام مؤثر برای اصلاح مسیر بانکداری بازگشت به قانون، تقویت نظارت ها و بررسی ویژه بانک های زیان ده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۷    
قاضی آمریکایی، شکایت ایکس ایلان ماسک علیه یک شرکت اسرائیلی استخراج داده بابت کپی غیرقانونی و فروش محتوا و فروش ابزارهای فراهم کننده امکان کپی و فروش محتوا از این پلتفرم شبکه اجتماعی را رد کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۳    
نماینده منتخب مجلس دوازدهم شورای اسلامی می گوید: با اعلام نتایج نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم تعداد 13 نفر از نامزدهای مشی مستقل به مجلس دوازدهم راه پیدا کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۳    
بازار مسکن آمریکا علاوه بر درس مهار تورم ملک، از یک بعد دیگر نیز می تواند الگوی تنظیم گری قرار بگیرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۷    
در این مطلب با ما همراه باشید تا برای شما توضیح دهیم که خدمات شبانه روزی در امداد کرمان موتور شامل چه مواردی می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۸    
قیمت نفت در معاملات روز جمعه تحت تاثیر دورنمای بالا ماندن نرخ های بهره آمریکا به مدت طولانی تر، حدود یک دلار کاهش یافت اما تحت تاثیر عوامل مختلف، تغییرات هفتگی چندانی را تجربه نکرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۷    
تغییر سهامداران باشگاه استقلال در تابلوی سهام این باشگاه در فرابورس به ثبت رسید و به این ترتیب میزان سهام وزارت ورزش از آبی پوشان از 90 درصد، به 3.5 درصد کاهش یافت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۲    
آمریکا یک مجوز عمومی را تا 15 نوامبر تمدید کرد که اجازه می دهد برخی مبادلات با شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا برای خاتمه فعالیت ها، انجام شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۱    
یک راننده تراکتور در یکی از روستای شهرستان اسدآباد همدان در اثر حادثه کار درگذشت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۱    
قیمت دنا پلاس امروز، 22 اردیبهشت 1403، کاهشی گزارش می شود. طوری که یکی از مدل های آن 21 میلیون تومان ارزان شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۳    
رئیس کل بانک مرکزی به دنبال انتشار غیرقانونی اطلاعات مالی موسسه مصاف در فضای مجازی، ضمن تاکید بر خلاف قانون بودن این اقدام نادرست از سوی هر فرد و جریانی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۳    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: 4 نقطه برای احداث آرامستان در نظر گرفته شده که یک نقطه در شرق تهران قطعی شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۷    
افزایش جریمه ماینرهای بدون مجوز تا سقف صد برابر که توسط مدیرعامل توانیر اعلام شد، یا انتشار اخبار و گزارش های متعدد از کشف ضبط چند عدد دستگاه های ماینر در کنار در نظر گرفتن مشوق های چند میلیون تومانی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۴    
رییس مرکز هماهنگی های فرهنگی مجمع گفت وگوی همکاری آسیا در ملاقات با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بر توسعه همکاری های مشترک با کانون برای برگزاری رویدادهای بین المللی، تأکید کرد.
  • ۱