دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۰May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت نیوز 31 فروردین 1403 - tejaratnews.com

تجارت نیوز 27 اسفند 1393 تجارت نیوز 29 اسفند 1394 تجارت نیوز 1 فروردین 1396 تجارت نیوز 14 تیر 1397 تجارت نیوز 30 اسفند 1399 تجارت نیوز 29 اسفند 1400 تجارت نیوز 29 اسفند 1401 تجارت نیوز 29 اسفند 1402 تجارت نیوز 1 فروردین 1403 تجارت نیوز 2 فروردین 1403 تجارت نیوز 3 فروردین 1403 تجارت نیوز 4 فروردین 1403 تجارت نیوز 5 فروردین 1403 تجارت نیوز 6 فروردین 1403 تجارت نیوز 7 فروردین 1403 تجارت نیوز 8 فروردین 1403 تجارت نیوز 9 فروردین 1403 تجارت نیوز 10 فروردین 1403 تجارت نیوز 11 فروردین 1403 تجارت نیوز 12 فروردین 1403 تجارت نیوز 13 فروردین 1403 تجارت نیوز 14 فروردین 1403 تجارت نیوز 15 فروردین 1403 تجارت نیوز 16 فروردین 1403 تجارت نیوز 17 فروردین 1403 تجارت نیوز 18 فروردین 1403 تجارت نیوز 19 فروردین 1403 تجارت نیوز 20 فروردین 1403 تجارت نیوز 21 فروردین 1403 تجارت نیوز 22 فروردین 1403 تجارت نیوز 23 فروردین 1403 تجارت نیوز 24 فروردین 1403 تجارت نیوز 25 فروردین 1403 تجارت نیوز 26 فروردین 1403 تجارت نیوز 27 فروردین 1403 تجارت نیوز 28 فروردین 1403 تجارت نیوز 29 فروردین 1403 تجارت نیوز 30 فروردین 1403 تجارت نیوز 31 فروردین 1403 
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۷    
عضو شورای شهر تهران گفت: چشم انداز روشنی برای بازار مسکن متصور نیست و در دولت و شهرداری برای خانه دار شدن اقشار ضعیف برنامه های خلاقانه ای وجود ندارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۲    
یک کارشناس اقتصادی گفت: شاید نوسانات بازار ارز آزاد در فعالیت های سفته بازانه مؤثر باشد؛ اما برای کالای وارداتی تاثیر ندارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۶    
رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت امور اقتصاد و دارایی گفت: فعالان اقتصادی تا 26 اردیبهشت فرصت دارند تا مجوز های کسب و کار کاغذی را به مجوز های الکترونیکی تبدیل کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۶    
موسویان نوشت: خاورمیانه بخاطر بحران های متعدد در آستانه سقوط است و تحمل یک جنگ دیگر را ندارد. اجماع غالب بین المللی این است که جنگ بین اسرائیل و ایران ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
معان شرکت عمران شهرهای جدید گفت: چهار دهک از جامعه حتی توان اجاره مسکن را هم ندارند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۶    
حسین شریعتمداری نوشت: تب تُند آن دسته از رسانه های آمریکایی و اروپایی که از واکنش اسرائیل به عملیات بزرگ و محیرالعقول وعده صادق خبر داده بودند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۷    
فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان، با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق تحولات عظیمی را در دل منطقه ایجاد خواهد کرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
مجید مجیدی که این روزها تهیه کنندگی یک تئاتر را بر عهده دارد، بیان کرد که وضعیت الان سینما جای تاسف دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۱۲    
روزنامه ایران نوشت: جامعه ایرانی یک جامعه خداباور و دیندار است. قاطبه زنان و دختران عزیز ایران هم عفیف و علاقه مند به ارزش های اسلامی هستند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۲    
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه ای ضمنِ قدردانی مجدد از مردمِ قانون مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرایِ "طرحِ نور"، گزارشی از اقداماتِ فراجا را از آغازِ طرح تاکنون تشریح کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۶    
رییس پلیس راه البرز گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۲    
فرماندار گناوه گفت: صدایی که بعد از ظهر امروز در گناوه و روستاهای اطراف شنیده شده مربوط به انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۷    
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اردن در مورد آخرین تحولات منطقه به صورت تلفنی رایزنی و گفت وگو کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۷    
القدس العربی به نقل از وال استریت ژورنال نوشت: مقاماتی در آمریکا و عربستان سعودی گفتند: دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به دنبال دستیابی به یک توافق دیپلماتیک دراز مدت در ماههای آتی است که بر ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۱    
معاون پرستاری وزارت بهداشت، از افزایش 1.5 تا 2 برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی و کم برخوردار خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۸    
یک منبع آگاه در لندن اعلام کرد انگلیس درخواست رژیم صهیونیستی برای قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان های تروریستی را با جدیت رد کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۷    
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالاهای اساسی همچنان یک درصد تعیین شده و هرگونه افزایش قیمتی تخلف محسوب می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۹    
وزارت خارجه قطر ضمن ابراز تاسف شدید نسبت به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه پیشنهادی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل آن را روزی اندوه بار برای عدالت و شکستی برای تلاش های برقراری صلح در منطقه ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۹    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تخصیص یا تمدید ثبت سفارش ارز نیمایی و ارز اشخاص از محل صادرات به شرط وجود منابع سیستمی در سقف منابع ارزی اعلامی به وزارتخانه های متبوع صورت می گیرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۷    
مسوولان آموزش و پرورش بارها اعلام کردند که قرار است امسال به سرعت و به دقت نتایج آزمون استخدامی، مصاحبه و گزینش را بررسی کنند و اکنون به نظر می رسد، اعلام نتایج هفته آینده باشد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۶    
موسسه آمریکایی استاندارد اند پورز در تازه ترین ارزیابی خود، رتبه اعتباری بلندمدت اسرائیل را از AA- به A+ کاهش داد و چشم انداز آتی آن را نیز "منفی" ارزیابی کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۲    
محمد جواد ظریف پاسخ ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به بخشی از سفارت ایران در دمشق را دفاع مشروع دانست و گفت: ایران در این پاسخ، تنها تأسیسات نظامی را هدف گرفت و بر خلاف اسرائیل ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۴    
شبکه خبری سی ان ان گزارش داد دقایقی بعد از تعیین هیئت منصفه دادگاهی که قرار است به پرونده ترامپ در خصوص پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های مستهجن رسیدگی کند فردی در مقابل این دادگاه خودش را به ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۱    
وزیر خارجه ایتالیا اعلام کرد که مقامات آمریکایی در نشست گروه 7 به آنها توضیح داده اند که در اقدام منتسب به اسرائیل علیه ایران مشارکتی نداشته اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۵    
دانشمندان ارتشی از سوسک های سایبورگ قابل کنترل از راه دور را در بیابان آزمایش کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۶    
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال 1403 از روز شنبه اول اردیبهشت ماه خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۶    
وزارت خارجه سوریه وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۷    
گروه هکری انانیموس اعلام کرد به پایگاه داده های ارتش رژیم صهیونیستی نفوذ کرده و به حدود 250 هزار سند دست یافته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۲    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به رفع محدودیت های پروازی و بازگشت حالت عادی مسافران حتما از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۲    
اپل می گوید که با دستور مستقیم دولت چین، نسخه ی آیفون نرم افزارهای واتساپ و تردز را از اپ استور این کشور حذف کرده است. ظاهرا دستور چین با محوریت نگرانی امنیت ملی مطرح شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۵    
مقام مسئول وزارت امور خارجه فرانسه رسما کمک این کشور به رژیم صهیونیستی برای مقابله با حمله موشکی و پهپادی ایران در آسمان اردن را تایید کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۵    
قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور، تحریم هایی را علیه صادرات نفت ایران گنجاندند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۶    
امام جمعه اردبیل گفت: عملیات وعده صادق نه تنها غرور مقدس ایرانی ها بلکه غرور مقدس یک و نیم میلیارد مسلمان را احیا کرد و بارقه امید در دل تمام مسلمان ها روشن شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۵    
تصاویر ماهواره ای خسارت یا اصابتی را در پایگاه هوایی ایران در نزدیکی اصفهان نشان نمی دهند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۷    
شرکت هواپیمایی دویچه لوفت هانزا روز جمعه اعلام کرد که تمام پروازهای خود را به تل آویو تا روز شنبه، 20 آوریل، به دلیل نگرانی های امنیتی لغو کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۷    
وزیرخارجه آمریکا درباره حمله ادعایی رژیم صهیونیستی در داخل ایران، اظهارنظر کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی در محل سازمان ملل متحد در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۲    
بازار سهام در حالی فروردین ماه را به پایان رساند که شاخص کل بورس توانسته بود 0.6 درصد بازدهی مثبت را ثبت کند؛ با این حال، بازدهی شاخص بورس در قیاس با بازدهی بازارهای موازی و ارزندگی سهام ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۷    
کانال 12 تلویزیون رژیم اسرائیل بعد از سرنگونی 3 ریزپرنده در اصفهان خبر داد مقامات این رژیم حمله به ایران را خاتمه یافته اعلام کرده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۲    
سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می کند، گفت: هنوز تائیدیه رسمی درباره حمله ادعایی دریافت نکردیم ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۲    
ایران اینترنشنال در گزارشی درباره واکنش احزاب سیاسی و برخی مقامات رژیم صهیونیستی از قول آنان این تحرکات را بسیار لطیف و عروسک بازی عنوان کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۷    
در حالی که متقاضیان خرید پژو پارس به دلیل مسائل استاندارد این خودرو چند ماه بلاتکلیف بودند، اما با افزایش قیمت خودروهای خانواده پژو پارس، شرایط فروش و واریز وجه به متقاضیان اعلام شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۲    
روح اله شریفیان، مدیر عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه بیان کرد: در مجموع طی 11 روز کاری (از 14 تا 29 فروردین ماه) حدود 2.550 همت خرید حمایتی از بازار سهام توسط صندوق تثبیت بازار سرمایه صورت گرفت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۷    
وقتی تعرفه های پزشکی به طور غیرواقعی از سوی دولت تصویب می شود و پزشکان هم، به همین دلیل غیرواقعی بودن، به اجرای آن پایبند نیستند، هرج ومرجی به راه می افتد که بیش از همه بیماران از آن ضربه می بینند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۲    
سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: صبح امروز بر اثر سقوط یک دستگاه جرثقیل در اسکله پتروشیمی رازی 2 نفر فوت و چهار نفر مجروح شدند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۷    
مجید راهب، پدر گلاب ایران در کاشان پس از طی یک دوره بیماری ریوی و کهولت دار فانی را وداع گفت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۷    
به گفته یک منبع آگاه، فردی که امروز با ادعای داشتن جلیقه انفجاری وارد سفارت ایران در فرانسه شد، یکی از ایرانیان مقیم بوده که پیش از این نیز مسائلی را در بخش کنسولی سفارت کشورمان در پاریس ایجاد کرده ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۷    
شرکت TSMC که یکی از بزرگ ترین تراشه سازان جهان محسوب می شود، احتمالاً قصد دارد قیمت تراشه هایی را که خارج از تایوان تولید می کند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۷    
دانش آموزان از 30 اردیبهشت باید در امتحانات نهایی شرکت کنند، در این مطلب توصیه های کلیدی به دانش آموزان برای شرکت در امتحانات نهایی و نحوه طراحی سؤالات ارائه شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۷    
رکورد باران دبی باعث آبگرفتگی خانه های گران قیمت و توقف پروازها شد. دفتر رسانه ای دبی طی بیانیه ای اعلام کرد که امارات متحده عربی شدیدترین بارندگی خود را از رکورد سال 1949 تجربه کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۴    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۲    
بورس تهران با چالش به نسبت تازه ای با عنوان سقف معافیت مالیاتی مواجه شده. در روزهای اخیر تب و تاب این موضوع بالا گرفته است و همه منتظر تغییر سیاست دولت در زمینه تبصره س بند 6 قانون بودجه سال 1403 ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۲    
کارشناس هواشناسی اعلام کرد: در دو روز آینده احتمال خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور به دلیل وقوع باد شدید وجود دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۳    
مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صمت گفت: 2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده اند که در سه ماه آینده 8 تا 10 هزار خودروهای برقی در معرض واگذاری قرار می گیرند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۳    
درحالی که حدود 10 ساعت به هاوینگ 2024 بیت کوین باقی مانده است، قیمت این رمزارز طی 24 ساعت گذشته با رشد حدود 5 درصدی، از مرز 65 هزار دلار عبور کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۳    
مدیر اف بی آی، روز پنجشنبه در سخنانی، مدعی شد هکرهای مرتبط با دولت چین به زیرساخت های حیاتی آمریکا نفوذ کرده اند و فقط منتظر لحظه مناسب برای وارد کردن ضربه ویرانگر هستند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۲    
محمد ثریانژاد، عضو هیات مدیره بورس تهران با اعلام این که بازار سرمایه می تواند محملی برای رونق تولید و اشتغال زایی باشد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه ها در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۲    
دو مقام آمریکایی در گفتگو با سی.ان.ان تایید کردند که اسرائیل روز پنج شنبه برنامه ریزی برای تلافی حمله ایران را به این کشور اطلاع داده بود اما آمریکا نه آن را تائید کرد و نه چراغ سبز نشان داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۲    
قیمت طلا و سکه در آخرین روز معاملاتی فروردین با روند افزایشی همراه شد. بازار طلا در یک ماهه فروردین افزایش بازدهی چشمگیری داشت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۰    
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با بازنشر سخنان رهبری در مساله کشف حجاب، از تذکر به برخی مسئولان به دلیل کارهای بی قاعده خبر داد. این موضوع با واکنش حساب رسمی دفتر رهبر انقلاب مواجه شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۷    
استفاده اسرائیل از ریزپرنده برای تهاجم به یک پایگاه هوایی در اصفهان، بیش از آنکه محصول یک طراحی عملیاتی باشد، نتیجه پذیرفتن معادله جدید با ایران تا این لحظه از تنش ها هست.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۷    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان این صندوق و میزان افزایش آن را اعلام کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۷    
قیمت دلار در هفته پایانی فروردین با بازدهی مثبت به کار خود پایان داد. این اسکناس در یک ماهه اخیر بیش از چهار هزار و 600 تومان گران شد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی رسانه های غربی و رژیم صهیونیستی درباره واقعه بامداد امروز گفت: با رصد جوسازی این رسانه ها ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۰    
ترکیه خواستار اجتناب از درگیری های بزرگتر بین ایران و اسرائیل شد
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۰    
شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اتفاق صبح امروز در اصفهان به جماران گفت: بحث ریز پرنده ها همیشه در آسمان ما وجود داشته است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۷    
امیر میهن دوست، ارشد نظامی ارتش در اصفهان، جزئیات مقابله سامانه های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان در شب گذشته را بیان کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۷    
کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد توییت های وزیر امنیت داخلی و عضو کنست که به مسئولیت این رژیم درباره حادثه امروز در ایران اشاره کردند، موجب نگرانی دستگاه های امنیتی شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۹    
یک مقام اسرائیلی مدعی شد که اسرائیل با استفاده از موشک های دوربرد جنگنده های خود، اقدام به عملیات در ایران کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۹    
وزرای خارجه گروه 7 با صدور بیانیه ای اعلام کرد : ما از همه طرف ها می خواهیم که هرگونه تشدید تنش در خاورمیانه را متوقف کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه درباره تنش های اخیر بین اسرائیل و ایران اظهار داشت: مسکو از طریق کانال های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست .
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۷    
رئیس کمیسیون اروپا از اسرائیل و ایران خواست تا از تشدید بیشتر درگیری خودداری کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۷    
گزارش های رسمی از بازار مسکن تهران نشان می دهد منطقه 10 یکی از پررونق ترین مناطق تهران از لحاظ خرید و فروش واحدهای مسکونی است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۶    
به دنبال شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان و ادعای برخی رسانه های خارجی مبنی بر اصابت موشک های اسرائیلی به برخی از مناطق مرکزی کشورمان ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۶    
ممکن است کواد ها به قصد نابودی رادار های اصفهان اقدام کرده باشند و هم زمان یک حمله (ناموفق) با تسلیحات دور ایستا در عراق صورت گرفته باشد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۸    
رسانه صهیونیستی جورزالم پست در توییتی با انتشار عکس یک انفجار نوشت: اسرائیل با یک حمله موشکی بامداد جمله یک سایت در ایران را مورد هدف قرار داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۵    
اورشلیم پست نوشت اسرائیل به دلایل استراتژیک حمله منتسب شده به این رژیم به ایران را نمی پذیرد اما روشن نیست که چرا پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اطلاعات مربوط به این حمله را به رسانه های آمریکایی درز می ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۹    
نخست وزیر انگلیس امروز گفت: به نتانیاهو گفتم می خواهیم شاهد آرامش در منطقه باشیم
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۷    
بن گویر در یک توییت نابخشودنیِ یک کلمه ای موفق شد اسرائیل را از تهران تا واشنگتن مسخره و شرمنده کند. هرکس به جز نتانیاهو نخست وزیر می بود، امروز صبح او را از کابینه بیرون می کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۷    
سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه ای اعلام کرد که حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته است
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۷    
وزارت خارجه مصر در واکنش به انفجار در اصفهان اعلام کرد: از اسرائیل و ایران می خواهیم حداکثر خویشتنداری را به خرج دهند
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۷    
تولید ناخالص داخلی بحرین در سال 2023 حدود 2.4 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.پروژه های مالی بیشترین سهم را در میان بخش های غیرنفتی داشتند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی تایید کرده که باتوجه شنیده شدن صدای نسبتا شدیدی در شرق اصفهان هیچ آسیبی به سایت های هسته ای ایران وارد نشده است، از سویی یک مقام ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۴    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به هدف قرار گرفتن چند شی ء توسط پدافند هوایی کشور در استان اصفهان عنوان کرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۴    
دولت آمریکا به اسرائیل هشدار داده است که تشدید تنش تل آویو با ایران به نفع منافع آمریکا و اسرائیل نیست.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۷    
یک وزیر کابینه انگلیس درباره حمله منتسب به اسرائیل در ایران گفت، اسرائیل کاملا حق دارد از خود دفاع کند اما ما معتقدیم کاهش تنش ضروری است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۴    
وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در واکنش به گزارش رسانه های غربی درباره آنچه پاسخ اسرائیل به عملیات ایران خوانده شده، گفت: مسخره است .
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۱    
تحلیلگران جی پی مورگان، برخلاف دیدگاه مثبت بازار درباره رشد قیمت بیت کوین پس از هاوینگ، تحلیل متفاوتی دراین باره ارائه داده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۲    
شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اعلام کرد که ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۲    
وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز رژیم صهیونیستی پایگاه های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۲    
پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان و شنیده شدن صدای انفجار، عنوان شد که این اقدام ناشی از مقابله با چند ریزپرنده بوده و خسارتی در پی نداشته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۷    
به گزارش تجارت نیوز ، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار به امنیت کامل در سطح آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: هیچ اقدام مشکوکی در سطح استان و کشور صورت نگرفته است. ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۱    
نایب رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران گفت: ما که نمی توانیم دنیا را قانع کنیم خود را با تعطیلات ایران وفق دهند پس چاره ای نداریم غیر از اینکه با تعطیلی جمعه و شنبه خود را با دنیا همراه سازیم ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۱    
بنیانگذار شبکه پیام رسان تلگرام به تازگی فاش کرد که در سفرهایش به آمریکا بارها با ماموران پلیس فدرال آمریکا برخورد داشته و اداره تحقیقات آن کشور (اف بی آی) با نصب ابزارهای مخرب مخفیانه سعی در جاسوسی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۱    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: ارز واردات گوشت قرمز اختصاص داده شده است و تا پایان سال 140 هزار تن گوشت منجمد و 30 هزار تن گوشت گرم وارد می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۱    
در گزارش زیر به بررسی قیمت خانه های کلنگی تهران خواهیم پرداخت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۱    
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان، اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۱    
صبح امروز (31 فروردین) براساس احتمال حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان، سازمان هواپیمایی کشور اطلاعیه مبنی بر لغو تمام پرواز های فرودگاه امام و مهرآباد تا ساعت 10:30 صبح خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۱    
پنل های خورشیدی به محیط زیست کمک می کنند و روشی هوشمند برای تولید برق هستند. در ادامه، 6 مورد از کارآمدترین پنل های خورشیدی برای سال 2024 معرفی شده اند.
  • ۱