دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۲۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت نیوز 23 اردیبهشت 1403 - tejaratnews.com

تجارت نیوز 27 اسفند 1393 تجارت نیوز 29 اسفند 1394 تجارت نیوز 1 فروردین 1396 تجارت نیوز 14 تیر 1397 تجارت نیوز 30 اسفند 1399 تجارت نیوز 29 اسفند 1400 تجارت نیوز 29 اسفند 1401 تجارت نیوز 29 اسفند 1402 تجارت نیوز 31 فروردین 1403 تجارت نیوز 1 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 2 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 3 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 4 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 5 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 6 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 7 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 8 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 9 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 10 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 11 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 12 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 13 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 14 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 15 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 16 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 17 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 18 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 19 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 20 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 21 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 22 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 23 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 24 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 25 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 26 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 27 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 28 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 29 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 30 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 31 اردیبهشت 1403 
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۷    
معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: طی گزارشات واصله و بازرسی های انجام شده، یک انبار پنهان و قاچاق لوازم یدکی خودرو در شهرکرد کشف و ضبط شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۲    
صندوق توسعه ملی با هدف ذخیره عواید فروش منابع برای توسعه پایدار تاسیس شده بود اما به نظر می رسد در این سال ها به قلکی برای دولت ها تبدیل شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۷    
رییس اداره پیوند وزارت بهداشت گفت: حدود 30 هزار نفر در صف انتظار پیوند عضو هستند که روزانه 10 تا 12 نفر آنها به علت نرسیدن عضو جانشان را از دست می دهند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۳    
گروه خودروسازی سایپا از امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت فروش محصولات خود را آغاز کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۲    
بیست و ششمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، از ساعت 12 امروز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 آغاز شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۰    
عربستان قصد دارد طولانی ترین استخر معلق جهان را در منطقه تریام (Treyam) نئوم بسازد. پروژه نئوم از ابعاد اولیه خود به مراتب کوچک تر شده، بااین حال چیزی از جذابیت های فناورانه آن کم نشده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۴    
فروش اقساطی کی ام سی ایکس 5 در نیمه دوم اردیبهشت ماه 1403 از روز دوشنبه یعنی 24 اردیبهشت آغاز و تا روز 27 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۲    
شیوه نامه فروش اینترنتی نان با بهره مندی از تجارب سکوها و در نظر گرفتن دغدغه های فعلی در این زمینه، نوشته شده است و در مرحله تصویب و ابلاغ قرار دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:تبصره هدفمندی با نرخ های سال گذشته در نظر گرفته شده است و دولت نباید برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی کردن آن داشته باشد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۳    
معاون حقوقی رئیس دولت سیزدهم گفت: با حفظ منافع کشور و در صورت محرمانه نبودن، قراردادهای نفتی باید شفاف شوند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۱    
سی و دومین کنفرانس بین المللی مهندسی برق، با مشارکت و حضور ایرانسل به عنوان حامی اصلی، با رویکرد هوش مصنوعی در ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) برگزار می شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در نامه ای از رئیس سازمان حمایت خواست علت افزایش قیمت پژو پارس را تعیین تکلیف کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲    
تعدادی از بازنشستگان کارگری نسبت به وضعیت معیشتی خود اعتراض کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۷    
کمال خرازی با اشاره به واکنش آمریکا به اظهاراتش گفت: ما که دارای سلاح هسته ای نیستیم و فتوای رهبری در این خصوص هست ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: منابع افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده به همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص خواهد یافت که برآورد می شود حدود 50 همت (هزار میلیارد تومان) باشد و به محض اینکه ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۱    
سهراب پورناظری که در سال 1401 کنسرت نمایش سیصد را با داستانی درباره کتاب سوزیِ نیشابور و نجات شاهنامه ها روی صحنه برده بود، این بار این رویداد را با داستانی تازه اجرا می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
معاون سابق پارلمانی دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس دولت سیزدهم شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۲    
قیمت ها در آرژانتین در ماه های اخیر، به حدی شدید افزایش پیدا کرده که بانک مرکزی این کشور برای سهولت در جابجایی پول ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۲    
مدیرعامل صندوق توسعه ملی با اشاره به رد شدن درخواست ورود صندوق به سرمایه گذاری در بالادست صنعت نفت و گاز در مجمع تشخیص گفت: آقای آملی لاریجانی شفاف باشد و بگوید چرا مخالف این موضوع هستند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۵    
درآمد اینترنت ماهواره ای استارلینک امسال به 6٫6 میلیارد دلار می رسد .
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۶    
بیش از پنج دهه است که تورم در اقتصاد ایران روند افزایشی داشته است و در چهار دهه گذشته این روند به شکلی آزاردهنده زندگی روزمره شهروندان را تحت تأثیر خود قرار داده و موجب بروز نارضایتی ها و آسیب های ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۵    
وزیر نفت گفت: بهره برداری از 79 طرح نیمه تمام و آغاز اجرای 50 طرح جدید درحوزه نفت، گاز و پتروشیمی از جمله برنامه های وزارت نفت در سالجاری است که اقدامی بی سابقه و انقلاب در این صنعت است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۲۰    
حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در برنامه به اسم زن، علیه زن به موضوع حجاب پرداخت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۳۸    
سازمان جهانی هواشناسی در گزارشی به برخی مخاطرات جوی و رویدادهای شدید آب و هوایی ایران در سال گذشته پرداخته و نسبت به چالش های اقلیمی ایران به ویژه سیل و خشکسالی ابراز نگرانی کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۱۱    
مدیرعامل کارخانه مازندران از رشد 800 درصدی تولید کاغذ چاپ و تحریر در این مجموعه در دولت سیزدهم خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۰    
رئیس جمهور روسیه طی حکمی، سرگئی شویگو وزیر دفاع را به عنوان دبیر شورای امنیت ملی روسیه منصوب و نیکلای پاتروشف ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۹    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح 10 در پایتخت، گفت: در این طرح وسایل نقلیه ای که پلاک های خود را پوشانده باشند، متوقف شده و در محل پوشش ها رفع می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۷    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی گفت: این استان جزو استان های موفق و پیشرو در مبارزه با موادمخدر است و مردم شریف آن بیشترین آمادگی را ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۲    
سخنگوی ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز امروز از رواج خرید و فروش کارتن یخچال های کره ای خبر داد. موضوعی که از سوی نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی رد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۷    
استاندار سابق مازندران به معاونت پارلمانی ریاست جمهوری می رود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۴    
مدیرکل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: از سال گذشته و با اصلاح سیاست های ارزی، شیرخشک نوزادان زیر دو سال با ثبت سامانه ای بدون تغییر قیمت و به صورت یارانه ای عرضه می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۴۴    
سامانه جامع تجارت از الزام ثبت بارنامه و واگذاری آن به صاحب کالا برای استفاده در فرآیند اظهار گمرکی، در این سامانه خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۰    
بزرگ ترین رویداد دانشگاهی کشور با عنوان جشنواره روابط عمومی امروز با حضور انجمن های دانشجویی و رسانه های خبری در دانشگاه علامه طباطبایی آغاز به کار کرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۷    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اعلام کرد که ایران باور دارد صلح و ثبات تا زمانی که رفع اشغالگری انجام نشود، محقق نخواهد شد و اینکه بر ایده خاورمیانه عاری از سلاح های هسته ای تاکید دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۷    
در اجرای این طرح، با توجه به سوابق مالی متقاضیان دسته چک، سقف اعتباری تعیین شده و آنها دیگر نمی توانند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۷    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: یک و نیم درصد از حدود 6 درصد نرخ رشد اقتصادی کشور ناشی از فعالیت این مناطق بوده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۷    
وعده دوباره کاهش خاموشی ها، بار دیگر از سوی دست اندرکاران صنعت برق مطرح شده است. مهدی مسائلی، دبیر کل سندیکای صنعت برق ایران، در حاشیه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۷    
دبیرکل حزب الله لبنان روز دوشنبه به سخنرانی خواهد پرداخت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۷    
رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: احکام همسان سازی از خرداد ماه اجرا و البته معوقات دو ماه نخست سال نیز پرداخت خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی استان با اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۴    
جنبش حماس در بیانیه ای، اظهارات جوبایدن رئیس جمهور آمریکا را که گفته بود آتش بس در غزه بستگی به آزادی گروگانها(اسیران) دارد، محکوم کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۴    
تاکنون ویزای 87 هزار زائر حج تمتع صادر شده است که روند قابل قبولی نسبت به سنوات گذشته محسوب می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۲    
کلیات طرح اصلاح بند (س) لایحه بودجه به تصویب رسید اما تالار شیشه ای، بی تفاوت نسبت به این خبر، به نوار 13 روزه نزولی خود ادامه داد. پیش بینی بورس در روز میانه هفته چه نکاتی برای معامله گران دارد؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۶    
پلتفرم های تجارت الکترونیکی به صورت مستقیم روی مشارکت اجتماعی تاثیرگذارند به گونه ای که طبق نظرسنجی ای که از سوی پیوست صورت گرفته است نظرات منفی کاربران در 90 درصد موارد مانع خرید یا استفاده از خدمات ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: پس از افزایش 40 درصدی قیمت خرید تضمینی چغندر قند و حذف ارز ترجیحی واردات شکر خام، قیمت جدید شکر به تصویب ستاد تنظیم بازار رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۲    
با فروش حدود نیم تن طلا در حراج بیست و پنجم رکورد جدیدی در معاملات شمش طلای مرکز مبادله ایران ثبت شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۴    
قیمت طلا و سکه در دومین روز هفته نوسان بالایی داشت و در نهایت با کاهش قیمت به کار خود پایان داد. تلرانس قیمتی در بازار طلا 100 تا 200 هزار تومان بود و همین افت پلکانی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۲    
نخستین جشنواره فناورانه روابط عمومی با حضور جمعی از استادان و دانشجویان و دست اندرکاران روابط عمومی کشور و با حمایت همراه اول در دانشگاه علامه طباطبایی آغاز به کار کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۷    
رئیس کمسیون اصل 90 مجلس از بسته شدن حساب های فرعی وزارت بهداشت و نفت خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۷    
قسمت چهارم از برنامه خودران به بررسی خودروهای موجود در مناطق آزاد اختصاص دارد. چه خودروهای لوکسی در این مناطق تردد می کنند و شرایط این خودروها چگونه است؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۶    
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 با بیان اینکه آخرین تغییرات حقوق ⁧سرباز⁩ان در جداول قانون بودجه 1403 اصلاح شد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۴    
شهردار منطقه 5 شیراز ساعتی پیش توسط افراد ناشناس به قتل رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۲    
مهاجرت به کانادا، چه به قصد تحصیل، کار یا زندگی، فرآیندی هیجان انگیز اما چالش برانگیز است. یکی از مهم ترین مراحل این فرآیند، جابجایی اثاثیه منزل شما از ایران به کانادا است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۲    
قیمت سیمان امروز، یکشنبه 23 اردیبهشت 1403، باثبات و بدون نوسان خاصی گزارش می شود. در حال حاضر ساخت مسکن، ارز و تقاضای سوخت متغیرهای تاثیرگذار بر روند بازار سیمان شناخته شده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۶    
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت با بیان اینکه اگر مراجعات مردمی برای استفاده از کارت آزاد بیشتر شود، ممکن است شارژ کارت آزاد از لحاظ لیتری و یا از لحاظ تعداد دفعات مجاز سوخت گیری تمام شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۴    
محمد فاضلی به دستگیری صادق زیباکلام واکنش نشان داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۲    
مصطفی اقلیما می گوید: شادی عنصر مهمی برای پیشرفت جامعه است که متاسفانه مسئولان به آن توجه کافی نداشته اند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۲    
گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه ای از اجرای طرح فروش محصولات خود از روز چهارشنبه هفته جاری (26 اردیبهشت ماه) تا زمان تکمیل ظرفیت برای سه گروه از متقاضیان عادی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۵    
در این مقاله، به بررسی گسترده ای از مراسمات برگزار شده در تالارهای پذیرایی پرداخته می شود تا خوانندگان با محیط و امکانات مختلف این اماکن آشنا شوند و بهترین تصمیم را در انتخاب تالار برای مراسم خود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۹    
قیمت دنا پلاس امروز، 23 اردیبهشت 1403، کاهشی گزارش می شود. طوری که یکی از مدل های آن 18 میلیون تومان ارزان شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۶    
قیمت دلار روز یکشنبه با کاهش 700 تومانی در کف کریدور ششم قرار گرفت. سیاست گذار با کمک بازارساز و ارزپاشی به سرمای معاملات بازار ارز دامن زده است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۶    
رییس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران، رعدوبرق و تگرگ به ویژه در جاده کرج - چالوس گفت: مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه این جاده توقف نکنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۲    
معاون سازمان ملی سنجش زمان اعلام نتایج ازمون های سه مقطع را اعلام کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۴    
شنیده شده 2 دلال معروف فوتبال کشورمان در آستانه سلب مجوز خود قرار دارند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۱    
مجری طرح گیاهان دارویی با اشاره به رتبه نخست ایران در صادرات گلاب و غنچه گل محمدی، گفت: در حال حاضر 31 هزار هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت گل محمدی است و سالانه 68 هزار تن گل تولید می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۱    
مدافع - هافبک فرانسوی تیم فوتبال استقلال با وجود آسیب دیدگی اعلام کرد دوست دارد به میادین بازگردد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۷    
یک نماینده مجلس به احتمال تعطیلی شنبه ها واکنش نشان داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۷    
دلار هرات برای اولین بار در سال جدید به کانال 59 افتاد. سکه و طلا با وجود کاهش در محدوده رنج باقی ماند. طلافروشان سوژه معامله گران بودند. صمصامی هم سوژه کانال ها شد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۲    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران مالک جزیره بوموسی است، گفت: سازمان ملی زمین و مسکن حدود 900 هکتار زمین در این جزیره دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۲    
کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک منهدم شد .
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۲    
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید: ترافیک داخل کشور روز به روز در حال افزایش است و اکنون تقریباً نیمی از ترافیک مصرفی مردم ترافیک داخلی و نیم دیگر خارجی است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: بسیاری تلاش دارند به شکل های مختلف از فضای مجازی برای ترویج آسیب های اجتماعی استفاده کنند که باید مانع این امر شویم ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
علاوه بر شرایط معافیت خدمت سربازی، راه هایی برای کسر خدمت در قانون نظام وظیفه در نظر گرفته شده که این کسرهای خدمت سربازی در واقع نوع خاصی تسهیلات برای سربازان است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
مجلس با بازگشت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری درباره تعیین تکلیف کاهش ساعت کاری و افزایش تعطیلات از سوی دولت مخالفت کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۷    
وزارت کار در مورد پیوستن به مقاوله نامه 155 سازمان جهانی کار، تبلیغات عظیم به راه انداخته اما در عمل می بینیم، آمارهای حوادث کار و فوتی های ناشی از آن، به شدت افزایش یافته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۷    
ماریه در جست وجوی یافتن راه حلی برای داشتن دومین فرزند، در مطب منتظر است؛ می گوید فرزند اولش را با سزارین به دنیا آورده اما عوارض ناشی از آن باعث شد تا نابارور شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۷    
در حال حاضر، قیمت بیت کوین دوره جدیدی از نوسانات کم را آغاز کرده است که پیش از این نیز دوره های ناامیدکننده مشابهی از این نوع را تجربه کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۷    
سریال آمرلی محصول کشور ایران و عراق به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری؛ جایزه ویژه هیئت داوران به عنوان بهترین اثر ملی را در میان سریال های ماه مبارک رمضان 2024 ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۲    
سخنگوی سازمان امور مالیاتی درمورد مالیات خرید خانه و خودرو توضیحاتی ارائه داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: در حوادث ویژه هفته گذشته 171 نفر جان خود را از دست داده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۷    
حجم معاملات مسکن در تهران در پنج سال گذشته بیش از هفتاد درصد کاهش یافته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۷    
مشاهدات میدانی نشان می دهد حدود 10 درصد بازار پوشاک به کالای قاچاق اختصاص دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۷    
معاون مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام دانش آموزان در مدارس مشروط به تایید اطلاعات محل سکونت توسط والدین در سامانه ملی املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی به آدرس amlak.mrud.ir است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین 45 هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت:منابع مالی نهضت ملی را با مولدسازی تامین می کنیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۷    
موزه سینما همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و با همکاری فیلمخانه ملی ایران بخش هایی از یکی از مهم ترین آثار تاریخ سینمای ایران به نام فردوسی را نمایش می دهد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۴    
اولین مجمع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت برای سال جدید در استان گیلان برگزار خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
سیستم ناعادلانه توزیع بنزین، باعث افزایش قاچاق در کشور شده است؛ مالک شریعتی نماینده مجلس عضو کمیسیون انرژی در همین رابطه اعلام کرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
شکایت باشگاه پرسپولیس از 6 عضو تیم فوتبال استقلال و همچنین این باشگاه رد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
به نظر می رسد به صورت معمول قیمت اکثر ارزهای دیجیتال، هم زمان با هم افزایش یا کاهش پیدا می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۱    
تازه ترین بررسی ها از سطح قیمت پیشنهادی آپارتمان های عرضه شده به بازار معاملات مسکن مناطق 15 تا 19 شهر تهران نشان می دهد هم اکنون برای خرید یک واحد مسکونی ریزمتراژ در این منطقه ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۱    
نگاهی به کارنامه اوسمار ویرا نشان می دهد که سرمربی برزیلی سرخ پوشان پایتخت توانسته آمار جالب توجهی را از خود به جای بگذارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۴    
طلافروشان هر بار موضوع مالیات مطرح می شود دست به اعتراض می زنند آنها شفافیت را قبول ندارند یا با پرداخت مالیات مشکل دارند؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
با داغ شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مدیران صنعت نفت و گاز این کشور، باید مراقب باشند چه چیزی آرزو می کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
تازه ترین قانون مصوب در حوزه ساماندهی بازار مسکن، تور خانه های خالی از سکنه را تغییر داد. بررسی های دنیای اقتصاد درباره جزئیات قانون ساماندهی بازار مسکن ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
واحدهای مسکونی با سطح زیربنا کمتر از 80 مترمربع، سهم 57.7 درصدی از معاملات را به خود اختصاص داده اند و آپارتمان های 60 تا 70 متری نیز، با سهم 15 ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
نرخ بیکاری در عربستان سعودی در سه ماهه آخر 2023 به پایین ترین سطح خود یعنی 7.7 درصد رسید. 18 هزار و 535 شهروند سعودی برای اولین بار در ماه آوریل وارد بخش خصوصی شدند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۹    
داده های گمرک چین نشان داد که صادرات و واردات چین در ماه آوریل پس از انقباض در ماه قبل به رشد بازگشته است که نشان دهنده بهبود دلگرم کننده تقاضا در داخل و خارج از کشور است و موجب بهبود اقتصادی می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
روزنامه اصولگرا از مجتبی ذوالنور پرسید: شما که نمی دانستی در قانون بازنشستگی به چه رأی دادی، چرا دوباره کاندیدا شدی؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
بررسی آمارهای منتشرشده از سوی بانک مرکزی نشان می دهد، روند معاملات در اسفند و فروردین 1402 و 1403 مسیری مشابه را پشت سر گذاشته است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
در پروژه نیم قرن با اقتصاد ایران تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.
  • ۱