دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۳۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت نیوز 27 اردیبهشت 1403 - tejaratnews.com

تجارت نیوز 27 اسفند 1393 تجارت نیوز 29 اسفند 1394 تجارت نیوز 1 فروردین 1396 تجارت نیوز 14 تیر 1397 تجارت نیوز 30 اسفند 1399 تجارت نیوز 29 اسفند 1400 تجارت نیوز 29 اسفند 1401 تجارت نیوز 29 اسفند 1402 تجارت نیوز 31 فروردین 1403 تجارت نیوز 1 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 2 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 3 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 4 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 5 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 6 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 7 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 8 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 9 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 10 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 11 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 12 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 13 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 14 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 15 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 16 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 17 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 18 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 19 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 20 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 21 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 22 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 23 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 24 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 25 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 26 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 27 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 28 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 29 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 30 اردیبهشت 1403 تجارت نیوز 31 اردیبهشت 1403 
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۷    
امیر حسین بانکی پور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با لایحه عفاف و حجاب گفت: این لایحه ایرادات جدی داشت اما این ایرادات اصلاح شده است. این لایجه گنجینه ای از جواهرات است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۸    
چندین روش برای اطلاع از دهک درآمدی خانوار وجود دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۱    
با توجه به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به مدت سه ماه و در برگیریِ 60 میلیون نفر، این احتمال وجود دارد که دولت بخواهد مجدداً آن را عملیاتی کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۳    
سید حسین موسویان دیپلمات پیشین با انتشار پیامی در ایکس به بیانیه کشورهای عربی که در پایان اجلاس سران اتحادیه عرب در منامه بحرین قرائت شد اشاره کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۲    
روند تولید و فروش شرکت های صنعتی بورسی همچنان کاهشی است. طی سه ماهه منتهی به فروردین ماه سال1403، رشد میانگین متحرک سه ماهه شاخص تولید کاهش 1.3درصدی و شاخص فروش آن کاهش 0.9درصدی را نشان می دهد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۲    
نمایشگاه بین المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۲    
ممکن است تصور کنید که سامانه بیرونی آیفون تصویری در مقابل دیگر اجزای نمای بیروی ساختمان بسیار کوچک و ناچیز است، اما دقت داشته باشد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۵    
سرپرست وزارت صنعت و تجارت دولت سرپرست افغانستان با بیان اینکه این کشور نزدیک ترین مناسبات را در طول تاریخ با جمهوری اسلامی ایران داشته است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۲    
رئیس سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه سال گذشته مالیات 90 درصد صنوف ومشاغل، از صفر تا 20 میلیون تومان بوده است، گفت: پارسال میانگین مالیات ستانی از اصناف و بازاریان فقط هفت میلیون تومان بوده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۲    
ایران خودرو شرایط فروش و پیش فروش پژو 207 اتوماتیک و دستی ویژه اردیبهشت 1403 را اعلام کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بدهی بیمه ها به داروخانه ها از 15 ماه عبور کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۱    
جایگاه جدید سرعت اینترنت ثابت و موبایل ایران مشخص شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۷    
اتحادیه ی اروپا به دلیل نگرانی از اقدامات ناکافی متا برای محافظت از سلامت روحی و جسمی کودکانی که از پلتفرم های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام استفاده می کنند، تحقیقات رسمی را شروع کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۷    
پیشگاهی، معاون درمان بیمارستان طالقانی در واکنش به این ادعا که بیمارستان طالقانی از پذیرش بیماران دیالیزی زندان اوین به دلیل آلودگی به ساس خودداری می کند گفت: تمام این اظهارات کذب محض است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۷    
یک روزنامه آمریکایی مدعی شد دولت های غربی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی را میانجی گفت وگو با ایران قرار داده اند
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۹    
بر اساس اعلام رییس سازمان توسعه تجارت، به دلیل اتمام مهلت ممنوعیت واردات برخی اقلام و کالا های گروه 4، با رفع ممنوعیت واردات آنها موافقت شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۹    
سازمان مالیات اعلام کرد: هزینه مالیاتی اصناف و مشاغل 30 درصد کاهش یافت
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: نداشتن کارتخوان گرچه تخلف تعزیراتی نیست، تخلف از قانون محسوب می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۷    
فرانسه بابت میزبانی المپیک تابستانی 2024 حداکتر تا 11.1 میلیارد یورو به دست خواهد آورد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعای مجدد اتحادیه عرب در مورد جزایر سه گانه، این ادعا را غیرقابل قبول و مردود دانست.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۰۰    
شهردار اقبالیه از انفجار مخزن گاز یک خودرو نیسان و مصدوم شدن 8 نفر خبرداد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۷    
رئیس جمهور در شورای اداری استان مازندران:میدان دادن به مردم و استفاده از نیروی مردمی در همه حوزه ها کارگشا است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۵    
معاون دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت گفت: برای خرید تایر الزامی به ثبت و استفاده از سامانه نیست بلکه می توان به فروشنده مراجعه و با دادن اطلاعات به فروشنده، تایر درخواست کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۹    
آرمین خوشوقتی گفت: در لایحه پیشنهادی دولت، در کلیه مشاغل – چه مستمر و چه غیرمستمر- حداکثر مدت قرارداد موقت 5 سال است و بعد از 5 سال اگر کارگر همچنان در آن شغل که فرقی نمی کند مستمر باشد یا غیرمستمر ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۷    
محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، در اظهاراتی غافلگیرکننده اعلام کرد که امسال آخرین فصل حضور او در عرصه تیمداری خواهد بود
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۷    
بخشدار احمدآباد مشهد گفت: پیکر پیرمرد 70 ساله اهل روستای "سرغایه"در حوالی روستای حسن آباد توسط گروه های مردمی از میان گل و لای بیرون کشیده شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۹    
بازار معاملات زمین و ملک کلنگی مسکونی در جنوب تهران در شرایط رکود و عرضه ضعیف فایل قرار دارد. تازه ترین بررسی های دنیای اقتصاد از وضعیت بازار معاملات زمین و ملک مسکونی کلنگی در مناطق 9، 10، 12، 15 ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۹    
مدیرکل دامپزشکی ایلام گفت: عاملان استفاده از گوشت های حرام توسط مراجع قضایی استان به حبس، ممنوعیت از کار و جزای نقدی محکوم شدند
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بارها گفته ایم دورانی که دولت ها نفت بفروشند و کشور را توسعه دهند، تمام شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۷    
نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی گفت: برای صفر شدن صف وام ازدواج به بیش از 800 همت منابع بانکی نیاز داریم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۵۶    
مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: برای نخستین بار پس از انقلاب در سال 1401، 70 درصد کتاب های دانش آموزان را از کاغذ ایرانی تهیه کردیم و این رقم در سال گذشته به 100 درصد رسیده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۴    
رییس مستعفی کمیته داوران در نامه استعفایش اعلام کرد برای جلوگیری از حواشی این کار را انجام داده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۴    
کاربران شبکه های اجتماعی ضمن گزارش این مشکل، ادعا کرده اند که ظاهراً باگ به iCloud مربوط نمی شود. آیا اپل عکس های حذف شده کاربران را ذخیره می کند؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۳۷    
دولت ترکیه از سال گذشته میلادی کف سرمایه گذاری خارجی در بخش مسکن-برای اعطای شهروندی- را به 400 هزار دلار افزایش داد و به همین دلیل سرمایه گذاران خارجی امکان کمتری برای حضور در این حوزه را دارند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه کسی که زباله را می خرد و می فروشد جرم مرتکب شده است، گفت: قانون این اجازه را نمی دهد، زیرا زباله ای که شهروندان بیرون از خانه قرار می دهند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۵    
نیما مصلح، مدیرعامل شرکت نیرومحرکه از برنامه راه اندازی خط تولید گیربکس اتوماتیک دوکلاچه در این شرکت از سال جاری خبر داد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه سنگین در 10 محور اطراف پایتخت و منتهی به شمال کشور خبرداد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۷    
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: به عدد انگشتان دست نمی توانیم از کسانی نام ببریم که به مردم خیانت کرده و به بیگانگان وابستگی پیدا کردند، البته منکر برخی نارسایی ها، نامهربانی ها و سوءاستفاده ها نیستیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۷    
مجری طرح ملی گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی گفت: 2 میلیون لیتر گلاب سالانه توسط سه شرکت به 36 کشور جهان صادر می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۷    
دبیرکل سازمان ملل با بیان اینکه شهرک نشینان اسرائیلی به طرز وحشتناکی مانع رسیدن کمک ها به نوار غزه می شوند، گفت که حمله به رفح غیرقابل قبول است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۰:۱۷    
بسیاری از دولت ها آماری از داده های مربوط به تحصیل را منتشر می کنند که نشان دهند سیستم آموزشی آن ها چقدر خوب کار می کند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۵۶    
متا رسماً اعلام کرد که پلتفرم Workplace را در سال 2026 تعطیل می کند. این پلتفرم رقیبی برای اسلک و مایکروسافت تیمز بود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۱    
دو مدیر فوتبالی بعد از اتفاقات اخیر در مورد افشای پرونده فساد در فوتبال استعفا کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۴۱    
مدیرعامل گلکسی دیجیتال، معتقد است که قیمت بیت کوین تا زمانی که روایت جدیدی در بازار شکل نگیرد، در یک دوره رکود طولانی باقی خواهد ماند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۶    
نمایشگاه کتاب تهران در روزهای 27 و 28 اردیبهشت یک ساعت بیشتر میزبان مخاطبان است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۷    
کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی به 19 استان کشور خبر داد و گفت: امکان سیلابی شدن مسیرها و تخریب محصولات کشاورزی در پی با تشدید رگباری بارش ها پیش بینی می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه باید جامعه و مردم و نیازهای آنان را بشناسیم و برای ایفای نقش در هر سطحی با آمادگی کامل خطرپذیر و مسئولیت پذیر باشیم ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۷    
مشکل فنی در سامانه صدور کارت امتحانات نهایی برای دانش آموزان دردسرساز شده است و دست کم باید از ساعاتی دیگر آن را امتحان کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۷    
اتحادیه اروپا تحقیقاتی را درباره اقدامات فیسبوک و اینستاگرام در جهت حمایت از کودکان به عنوان بخشی از نگرانی های روزافزون در مورد استفاده خردسالان از رسانه های اجتماعی آغاز کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز توسعه کسب و کارها موجب صدمه دیدن منابع طبیعی و محیط زیست و این موضوع مانع توسعه نشود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۲    
پست پیمان معادی درباره معلم ها، وایرال شدن ویدیویی از نصرالله رادش، پایان سریال هفت سر اژدها و شروع یک سریال جدید خبرهای مهم این هفته هستند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۲    
درخواست فرجام خواهی وکلای توماج صالحی در دیوانعالی کشور به ثبت رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۱    
وزیر صمت گفت: حمایت از تولید با قطع برق صنایع و واحدهای تولیدی ممکن نیست.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۱    
بیست و هفتمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، روز یک شنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد از تعطیلی و بی برنامگی در ساخت مساجد گفت: مسجد بدون برنامه می سازند، بقیه هم فقط برای اقامه نماز باز و بسته می شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رایگان شدن درمان سرطان را از برنامه های وزارت بهداشت در کشور بیان کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۲    
یک کارخانه جذب دی اکسید کربن از هوا در ایسلند افتتاح شد که به گفته کارشناسان، نقطه عطفی دیگر در فناوری مقابله با تغییرات آب وهوایی است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۲    
مسجد حجت ( عج ) در خیابان کاخ اصفهان قرار دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۷    
در حالی که کمبود زمین های چمن مصنوعی در برخی محله های پایتخت و شهرستان ها یکی از اولویت های اداره وزش و جوانان شده ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۲    
یکی از ایراداتی که کاربران تبلت های اپل به این دستگاه ها وارد می کنند، عدم وجود منوی Battery Health است تا از میزان سلامت باتری تبلت شان آگاه شوند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۲    
گوگل در اندروید 15 که دومین نسخه بتای آن امروز عرضه می شود، سرقت اطلاعات را برای سارقان تلفن همراه شما بسیار دشوار می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۲    
آزمون استخدامی ویژه رشته های شغلی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش فردا با رقابت 381 هزار و 246 داوطلب در 37 رشته شغلی برگزار می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۲    
بازدهی بازارها در آخرین هفته اردیبهشت با پرچمداری دلار در کاهش ارزش به کار خود پایان داد. این هفته تمام بازارها با بازدهی منفی بسته شدند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۰    
بازیکنان پرسپولیس نسبت به وضعیت این باشگاه شاکی هستند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۱    
نحوه تخصیص ارز صدای وارد کنندگان موبایل را بلند کرد اتحادیه صوتی و تصویری می گوید وارد کنندگان نباید معترض باشند
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۱    
این تصویر، برتری های مدل GPT-4o نسبت به خانواده مدل های GPT-4 و همچنین مدل تولید تصویر DALL-E 3 را نشان می دهد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا فرمت برگزاری لیگ نخبگان آسیا را اعلام کرد و این رقابت با حضور 24 تیم برگزار خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۱    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در چندین استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۱    
در شرایطی که هلدینگ خلیج فارس مایل بود بندهای عجیب قرارداد بازیکنان استقلال در زمان مدیرعاملی مصطفی آجورلو را پرداخت کند، دستور اکید سازمان بازرسی مانع غیر قابل عبور هلدینگ برای پرداخت این مبالغ است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۱    
وضعیت فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد عادی بوده و بارش شدید باران هیچ خللی در انجام پروازها به وجود نیاورده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۱    
روز گذشته بهارستان میزبان مجادله موافقان و مخالفان این طرح بود. مخالفان تأکید می کردند که کاهش ساعت کار و تعطیلی شنبه می تواند بر فرهنگ کار و زیست اجتماعی ایرانیان تأثیر بگذارد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۱    
مسئولین دستگاه قضایی باغ محل حضور پزشکان مشروب خور شیرازی که همه آنها مسموم شدند را پلمب کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۴    
طاها تهرانی، پژوهشگر و مدرس حوزه بلاکچین و رمزارز، از مشکلاتی که ممکن است در شبکه تون پس از عرضه نات کوین پیش بیاید می گوید
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
کتاب عصر سرمایه داری نظارتی: مبارزه برای آیندۀ انسان در مرز جدید قدرت نوشتۀ شوشانا زوبوف با ترجمه احسان شاه قاسمی در غرفۀ انتشارات علمی فرهنگی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، رونمایی شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
بارش ها در آذربایجان غربی با شدت زیاد خواهد بود
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
رائفی پور در خصوص شفاف سازی حساب مالی خود گفت: گفته اند، خسن و خسین دختران معاویه ! در حالی که نه خسن و خسین بودند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
لخ پوزنان در ابتدای فصل هزینه هنگفتی را برای خرید علی قلی زاده انجام داد. او درحقیقت گران ترین خرید تاریخ باشگاه بود
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
قدبلندترین سارق بعنف که باتهدید اسلحه گوشی و طلاهای زنان را در محله های اطراف شهریار زورگیری می کرد با تلاش کارآگاهان غرب استان تهران شناسایی شد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
در آگهی های بازار خودرو، رنو ساندرو اتوماتیک مدل 1396 با کارکرد 79 هزار کیلومتر 795 میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین ساندرو مدل 1397 با کارکرد 40 هزار کیلومتر 880 میلیون تومان به فروش می رسد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
این روزها بازار سهام اساسا به دلیل نبود وضعیتی پایدار در زمین اقتصاد و مشخص نبودن رویکرد سیاستگذاران در مواجهه با مشکلات موجود، روندی پایدار را تجربه نمی کند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
حکیم عمر خیام از جمله شاعرانی است که در تئاتر و به ویژه تئاتر عروسکی مورد توجه هنرمندان گوناگونی بوده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
شرکت اپل استفاده از نگاه کاربر را برای پیمایش در سیستم عامل گوشی ها و تبلت های خود ممکن و آسان می کند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
تیم ملی والیبال برزیل در نخستین دیدار دوستانه برابر تیم ملی ایران به برتری رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
لایحه جنجالی کمیسیون اجتماعی مجلس، موسوم به اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در نتیجه آن شنبه روز تعطیل اعلام شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
بررسی بازدهی نمادهای بازار سهام در هفته چهارم اردیبهشت نشان می دهد، سهام آباد در این هفته با رشد 37 درصدی، بیشترین بازدهی و غپآذر با افت 17 درصدی، کمترین بازدهی را کسب کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۱    
رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: جاده مشهد-میامی در محدوده پل "قازقان" به دلیل بالا آمدن سطح آب، گل ولای و نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۱    
شهردار مشهد، گفت: باند شرق به غرب میدان انقلاب باز شده و تردد در یک باند آن در جریان است و باند دیگر نیز تا 2 ساعت دیگر بازگشایی می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۱    
روز نخست رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا با کسب دو مدال برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۱    
رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه کرج – تهران خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۷    
سید ابراهیم رئیسی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه گام های بعدی در مسیر احیای واحدهای تولیدی و رونق بیشتر یافتن واحدهای احیا شده محکم و استوار برداشته شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۲    
رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، درباره ترکیب سیاسی مجلس آینده و گزینه های ریاست مجلس ابراز عقیده کرد و گفت: به نظرم 4 یا 5 فراکسیون سیاسی در مجلس دوازدهم تشکیل خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۲    
روزنامه هم میهن نوشت: آقای حداد عادل گفته کره جنوبی با همه پیشرفتی که در صنعت و رشد اقتصادی داشته، الآن به شدت با گرفتاری [کاهش] رشد جمعیت روبه رو است و از این رو تصمیم گرفته اند یک وزارتخانه برای ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۷    
رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین ساعاتی پیش وارد پکن شد و در تالار بزرگ خلق پیش از آغاز مذاکرات دوجانبه، مورد استقبال همتای چینی قرار گرفت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۷    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: تفاهم نامه جامعی به امضاء رسیده که مفاد بسیار خوبی دارد تا ارتباط دو دستگاه را دچار تحول کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۴    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استقبال از طرح کالا برگ الکترونیک بالا بوده و تاکنون 53 میلیون نفر تحت پوشش قرار گرفته اند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۳    
باند6 نفره سرقت که سرکردگی آن را جوان سابقه دار معروف به کولاج به عهده داشت در عملیات ضربتی پلیس مشهد متلاشی شد و مقادیر زیادی اموال سرقتی از پاتوق اعضای این باند مقابل چشمان مال باختگان قرارگرفت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۳    
اردیبهشت ماه فصل برداشت برگ مو یا همان برگ درخت انگور است. اما مواد لازم برای تهیه دلمه با برگ مو چقدر می شود؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۷    
پوکی استخوان وضعیتی است که استخوان ها قدرت خود را از دست می دهند و احتمال شکستگی بیشتر می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۷    
رئیس جمهور گفت: بیش از 300 واحد شامل کارگاه، کارخانه و صنایع تولیدی استان مازندران که دچار رکود و تعطیلی شده بود در دولت سیزدهم احیا شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۷    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در گفت وگوی تلفنی با همتای جدید صرب خود تاکید کرد که سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران حمایت از تحکیم ثبات و امنیت در بالکان و ارتقاء همزیستی میان همه اقوام در ...
  • ۱