دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۰May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 13 اردیبهشت 1403 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 29 اسفند 1398 تین نیوز 30 اسفند 1399 تین نیوز 29 اسفند 1400 تین نیوز 28 اسفند 1401 تین نیوز 29 اسفند 1402 تین نیوز 31 فروردین 1403 تین نیوز 1 اردیبهشت 1403 تین نیوز 2 اردیبهشت 1403 تین نیوز 3 اردیبهشت 1403 تین نیوز 4 اردیبهشت 1403 تین نیوز 5 اردیبهشت 1403 تین نیوز 6 اردیبهشت 1403 تین نیوز 7 اردیبهشت 1403 تین نیوز 8 اردیبهشت 1403 تین نیوز 9 اردیبهشت 1403 تین نیوز 10 اردیبهشت 1403 تین نیوز 11 اردیبهشت 1403 تین نیوز 12 اردیبهشت 1403 تین نیوز 13 اردیبهشت 1403 تین نیوز 14 اردیبهشت 1403 تین نیوز 15 اردیبهشت 1403 تین نیوز 16 اردیبهشت 1403 تین نیوز 17 اردیبهشت 1403 تین نیوز 18 اردیبهشت 1403 تین نیوز 19 اردیبهشت 1403 تین نیوز 20 اردیبهشت 1403 تین نیوز 21 اردیبهشت 1403 تین نیوز 22 اردیبهشت 1403 تین نیوز 23 اردیبهشت 1403 تین نیوز 24 اردیبهشت 1403 تین نیوز 25 اردیبهشت 1403 تین نیوز 26 اردیبهشت 1403 تین نیوز 27 اردیبهشت 1403 تین نیوز 28 اردیبهشت 1403 تین نیوز 29 اردیبهشت 1403 تین نیوز 30 اردیبهشت 1403 تین نیوز 31 اردیبهشت 1403 
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۲    
محسن هاشمی در مطلبی با عنوان فخر فروشی به سبک زاکانی نوشت: خود را از همه برتر می داند و متکبرانه جمله قوی ترین دوره مدیریت شهری را به راحتی به زبان می راند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۳    
انجمن تجارت الکترونیک تهران، در بیانیه ای اعلام کرد که اخذ مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل ونقل درون شهری، خلاف قانون است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۸    
استقرار جرثقیل 140 تنی ویژه تخلیه و بارگیری نگله های سنگین در آینده نزدیک
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۴۷    
تین نیوز محور بندرعباس حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار برای عملیات بازسازی و مرمت تونل از اول خرداد تا 31 مرداد از ساعت 6 صبح تا 18 بسته می شود و رانندگان می توانند برای رفت وآمد از مسیر برگشت ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۳    
ترافیک شهر تبریز به واسطه افزایش استفاده از خودروهای شخصی روز به روز افزایش می یابد و بخش زیادی از اوقات شهروندان در راهبندان ها تلف می شود و از این رو شهرداری با اجرای تقاطع های غیر همسطح درصدد باز ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۴    
جمعیت بدمسکن کشور که براساس آمار های رسمی میانه دهه 90، معادل 19.5میلیون نفر اعلام شده بود، در یک برآورد جدید به 23میلیون نفر افزایش یافت.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۷    
بانک ها آنقدر بنگاه و زیر مجموعه دارند که حتی منابع بانک ها کفاف بنگاه های زیرمجموعه خودشان را هم نمی دهد، چه برسد که بخواهند بقیه را هم برای وام دهی در نظر داشته باشند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۷    
دانشمندان ژاپنی برای اولین بار داده ها را با سرعت 100 گیگابیت در ثانیه در باندهای طول موج فرکانس بالا در فاصله 330 فوتی (حدود 100 متری) منتقل کردند و این نخستین گام کابرد نسل ششم اینترنت بدون سیم به ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۲    
بررسی های دنیای اقتصاد از روند فرونشست در استان اصفهان نشان می دهد، این استان از بابت تعداد و مساحت شهرهای درگیر و همچنین تراکم جمعیت ساکن ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۱۲    
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: فعالان حوزه طلا و و جواهر به ثبت همزمان صورت حساب الکترونیکی در 2 سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه ها کافی است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۳۲    
گروه بهمن در حال حاضر تعداد قابل توجهی اتوبوس آماده تحویل دارد و در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور آماده عقد قرارداد با شهرداری های استان هاست.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۷    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، مسیری به طول 1200کیلومتر را که خلیج فارس را از طریق جاده، راه آهن و بنادر به ترکیه وصل می کند، به عنوان جاده ابریشم جدید توصیف می کند ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۳    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از سانحه رانندگی در محور صوفیان شبستر که سه کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت، خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۷    
مقاومت اسلامی بحرین با انتشار اطلاعیه ای به صورت رسمی مسئولیت حمله پهپادی 27 آوریل 2024 به مقر شرکت صهیونیستی تراک نت در بندر ایلات سرزمین های اشغالی را برعهده گرفت.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۱۲    
نیاسر یکی از شهرهای توابع کاشان است که هر ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را پذیرا می شود. در نیاسر، کهن باغشهر ایران ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۴۲    
متروی لندن، قدیمی ترین شبکه قطار شهری جهان است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۳۷    
استاندار کربلا ضمن اعلام پیشرفت 70 درصدی در پروژه ساخت فرودگاه بین المللی کربلا، خبر داد که این فرودگاه اوایل سال 2025 افتتاح خواهد شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۳۷    
شرکت کل راه آهن عراق موعد آغاز اجرای پروژه جاده توسعه را اوایل سال 2025 اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۳۷    
چه بخواهید با پروازهای داخلی سفر کنید و چه پرواز های خارجی، قطعا داشتن اضافه بار در فرودگاه برای شما دردسرساز خواهد شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۲    
انجمن تجارت الکترونیکی تهران با انتشار بیانیه ای، دریافت مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل ونقل درون شهری را غیرفانونی دانست.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد از سرویس دهی رایگان در روز شهادت امام جعفرصادق (ع) خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۷    
تین نیوز فیلم جدیدی از یک سازه غول پیکر صنعتی که سال گذشته از ماشین سازی اراک به سمت کرمان راه افتاده منتشر شده است. ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۲    
عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از احتمال ثبات قیمت طلا و سکه در نرخ های کنونی خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۲    
فرماندار سنندج، کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر را از مشکلات اصلی ایجاد ترافیک در سنندج بیان کرد و گفت ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۷    
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا درباره شماره گذاری خودروهای لوکس گفت: برای خودروهای لوکس تعریف مشخصی تبیین شده است که شامل شماره گذاری به خصوص پلاک ملی نخواهند شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۱۷    
طبق اعلام گمرک، تجارت خارجی کشور (مجموع صادرات و واردات) با احتساب نفت خام، میعانات گازی، خدمات فنی مهندسی و برق در فروردین ماه سال جاری با 47.63 درصد افزایش به رقم 10 میلیارد و 420 میلیون دلار رسید.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۷    
رییس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها گفت: 11 هزار دستگاه اتوبوس برقی برای کلانشهر تهران تا افق سال 1404 نیاز است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۲    
طبق داده های انجمن فروشندگان خودروهای جدید کالیفرنیا، ثبت نام خودروهای تسلا در کالیفرنیا در سه ماهه اول سال 2024 برای دومین دوره سه ماهه متوالی حدود هشت درصد کاهش یافت.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۲    
خودروسازان در چین در حال ساخت نسل جدیدی از خودروهای برقی بزرگتر، از نظر فناوری پیشرفته و رقابتی هستند که با افزایش صادرات در سراسر جهان، تهدیدی است که از رقبای جهانی خود جلوتر خواهند بود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۷    
لاستیک خودرو اهمیت بسیار زیادی در ایمنی آن دارد چراکه تنها بخش تماس وسیله نقلیه با جاده به شمار می رود و وجود هرگونه مشکل در آن باعث از دست رفتن کنترل و پایداری خودرو خواهد شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۲    
میزگرد "بهره وری در حمل و نقل ریلی"با حضور مدیران سازمان ملی بهره وری ایران و انجمن صنفی شرکت های ریلی برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۷    
رئیس پیشین اتحادیه دارندگان نمایشگاه ها و فروشندگان خودروی تهران ضمن تشریح قیمت روز انواع خودرو در بازار گفت ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۷    
مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم اعلام کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی و دریایی در محدوده جزیره هنگام ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۲    
مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۲    
رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تاکنون پروانه تاسیس چند شهرک دولتی صادر شده و نخستین پروانه بهره برداری شهرک دولتی توسط دبیرخانه ستاد مدیریت شهرک سازی کشور صادر شده است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۴۲    
رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از مسیر شمال به جنوب جاده چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است، وضعیت ترافیک در دیگر مبادی ورودی به این استان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۷    
مقامات فرودگاهی در امارات از لغو برخی پرواز به علت شرایط نامساعد جوی خبر دادند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۷    
جلسه بررسی مسائل، راهکارهای رفع موانع و تامین مالی مهمترین طرح های ریلی کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۲    
امارات متحده عربی به عنوان دومین شریک تجاری ایران ظرفیت های قابل توجهی برای رشد تجارت و همچنین انواع همکاری های اقتصادی را برای کشور ایران در خود جای داده ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۲    
بر اساس آمار ارائه شده از معاونت مسکن و ساختمان، آمار قراردادهای ثبت شده در سامانه خودنویس در 40 روز ابتدای امسال 41 درصد رشد یافت.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۷    
رئیس کل گمرک گفت: اعمال کنترل های هوشمند در گمرکات مرزی کشور و مناطق آزاد و ویژه نیازمند استقرار 350 دستگاه آشکارساز کامیونی در مبادی ورودی است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۴۷    
مدیرکل گمرک آستارا، گفت: رشد میزان صادرات و ترانزیت و سایر رویه ها از مرزهای مختلف شهرستان آستارا در شمال غربی استان گیلان سبب شده است تا شاهد افزایش درآمد عمومی این گمرک در سال 1402 باشیم.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۲    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با تشریح اصول کروکی در مواقع حوادث رانندگی از رانندگان خواست برای جلوگیری از انسداد مسیر و ترافیک بلافاصله از زاوایای مختلف محل تصادفات خساراتی بدون جرحی و فوتی(به ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۱۲    
یک استاد دانشگاه میشیگان هشدار داد که خودروهای برقی به دلیل وزن زیاد خود، هنگام برخورد با خودروهای معمولی ممکن است به خودرو و سرنشینان آن آسیب برسانند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۲    
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی تردد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت های حامل خودرو و سرنشین تا عصر امروز در سواحل و بنادر غرب هرمزگان ممنوع است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۷    
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات اعزام زائران عمره به سرزمین وحی به اتمام رسید و از امروز بازگشت زائران در قالب 22 پرواز آغاز شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۷    
فرمانده پلیس راه کندوان گفت:با توجه به حجم زیاد مسافر، محور کندوان از صبح امروز از مرزن آباد مسدود و از سمت تهران کرج یک طرفه شد.