دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۹:۳۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 26 اردیبهشت 1403 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 29 اسفند 1398 تین نیوز 30 اسفند 1399 تین نیوز 29 اسفند 1400 تین نیوز 28 اسفند 1401 تین نیوز 29 اسفند 1402 تین نیوز 31 فروردین 1403 تین نیوز 1 اردیبهشت 1403 تین نیوز 2 اردیبهشت 1403 تین نیوز 3 اردیبهشت 1403 تین نیوز 4 اردیبهشت 1403 تین نیوز 5 اردیبهشت 1403 تین نیوز 6 اردیبهشت 1403 تین نیوز 7 اردیبهشت 1403 تین نیوز 8 اردیبهشت 1403 تین نیوز 9 اردیبهشت 1403 تین نیوز 10 اردیبهشت 1403 تین نیوز 11 اردیبهشت 1403 تین نیوز 12 اردیبهشت 1403 تین نیوز 13 اردیبهشت 1403 تین نیوز 14 اردیبهشت 1403 تین نیوز 15 اردیبهشت 1403 تین نیوز 16 اردیبهشت 1403 تین نیوز 17 اردیبهشت 1403 تین نیوز 18 اردیبهشت 1403 تین نیوز 19 اردیبهشت 1403 تین نیوز 20 اردیبهشت 1403 تین نیوز 21 اردیبهشت 1403 تین نیوز 22 اردیبهشت 1403 تین نیوز 23 اردیبهشت 1403 تین نیوز 24 اردیبهشت 1403 تین نیوز 25 اردیبهشت 1403 تین نیوز 26 اردیبهشت 1403 تین نیوز 27 اردیبهشت 1403 تین نیوز 28 اردیبهشت 1403 تین نیوز 29 اردیبهشت 1403 تین نیوز 30 اردیبهشت 1403 تین نیوز 31 اردیبهشت 1403 
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۷    
دور نیست زمانی که خودروهای پرفورمنس با گیربکس های دستی به طور کامل ناپدید شوند، چرا که به نظر می رسد برقی سازی و گیربکس های اتوماتیک با عملکرد بالا، انتخاب های ترجیحی اکثر خودروسازان باشد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۲۳    
تین نیوز انجام عادی پروازها پس از بارش سیل آسا در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۳    
ایران خودرو یک شرکت خودروسازی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد و در مرداد 1341 دو برادر به نام های احمد و محمود خیامی آن را بنیان نهادند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۸    
عادل پیغامی در تشریح وضعیت فعلی شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس گفت: امیدواریم تا پایان امسال سه کیسون(پایه های پل) را غرق کنیم.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۳    
چین، به گروه های گردشگری خارجی که با کشتی های کروز سفر می کنند، اجازه ورود بدون روادید از طریق تمامی بنادر در امتداد خط ساحلی این کشور را می دهد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۸    
استاندار هرمزگان در نشست کارگروه توسعه دریامحور ایجاد هماهنگی بین طرح های حوزه دریا را مهم ترین اصل در برنامه ریزی دانست و گفت: در توسعه دریامحور ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۳    
معاون وزیر دفاع گفت: مرحله مونتاژ دومین هواپیمای سیمرغ آغاز شد و این به معنای راه اندازی خط تولید این هواپیماست.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۸    
چهل سال پیش، اکثر خطوط هوایی بین المللی، بازارهای اصلی حاشیه خلیج فارس را به عنوان یک توقف صرفاً فنی در مسیر خود از اروپا به آسیای جنوب شرقی می نگریستند که در ساعات اولیه صبح ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۲    
مرکز آمار اعلام کرد که در زمستان پارسال، شاخص قیمت نهاده های ساختمانی شهر تهران 2348.7 بوده که نسبت به فصل قبل 6.6 درصد، نسبت به فصل مشابه سال قبل 23 ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۲    
پلیس با بررسی و اعلام اطلاعیه ای پرده از ماجرای شلیک به مرد جوان در مترو فدک برداشت.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور از افزایش پایه مالیاتی مسکن خبر داد و گفت: حدود 50 درصد املاک مسکونی کشور، سند رسمی ندارند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۲    
سخنگوی شورای رقابت از خروج قیمت گذاری خودروهای برقی از شمول مصوبه 543 شورای رقابت خبر داده و تاکید کرد این تصمیم که با توافق نظر اعضای این شورا اخذ شده ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۲    
مشاور وزیر راه و شهرسازی شرایط معافیت از مالیات بر اجاره، بر اساس قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره را اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۷    
رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل بیش از 40درصد تصادفات، خودروهای شوتی هستند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۸:۴۲    
10 پروژه روشنایی به طول 38 کیلومتر در محورهای مواصلاتی استان اردبیل توسط راهداران در دست اجراست.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۸:۲۷    
اعلام مهم ترین دلیل حوادث رانندگی در جاده های تهران
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۸:۲۷    
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اجرای عملیات چهاربانده اهواز خرمشهر گفت: تلاش می شود حداقل 11 کیلومتر امسال تکمیل شود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۸:۱۲    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراب از احداث و آسفالت 109 کیلومتر راه روستایی در این شهرستان در سال گذشته خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۸:۰۲    
بیش از 8 کیلومتر از پروژه های راهسازی استان در ردیف پروژه های خاص و اولویت دار اربعینی، به منظور تامین منابع مالی قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۲    
استاندار سمنان با اشاره به ضرورت توجه به فضای مجازی متناسب با ظرفیت ها، گفت: سمنان زمینه تبدیل شدن به پایتخت هوش مصنوعی کشور را دارد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۷    
عملیات اجرایی احداث خط 9 مترو تهران با حضور شهردار تهران آغاز شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: تعداد تصادفات عابرین پیاده در استان مرکزی 16 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۷    
رئیس پلیس راهور فراجا از صدور 157 میلیون جریمه برای انواع تخلفات رانندگی در سال جاری خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۲    
وزیر حمل و نقل قطر اعلام کرد 73 درصد اتوبوس های عمومی برقی شده اند و برنامه این است که تا سال 2030 ناوگان اتوبوس های عمومی به طور کامل برقی شود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۲    
معاون اول قوه قضاییه در پی دستورات رئیس قوه قضاییه در رابطه با مشکلات ناشی از انسداد کد ملی افراد، با صدور بخشنامه ای، کلیه مراجع قضایی را از مسدود کردن کد ملی متهمان و محکومان، منع کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۲    
فرآیند بارگیری یک مرحله ضروری برای رساندن کالا در شرایط ایمن است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۲    
مقام های هند و ایران روز دوشنبه یک قرارداد 10 ساله را امضا کردند که براساس آن، مدیریت و توسعه بخشی از بندر چابهار ایران به دهلی جدید واگذار شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۲    
جینا اولین خودرویی بود که در تاربخ خودروسازی قابلیت تغییر شکل بدنه رو در لحظه داشت. این خودروی مفهومی در سال 2003 طراحی و در سال 2008 تولید شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۷    
عملیات اجرایی بندر جدید لنگه تا پایان سال جاری آغاز می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۲    
برای ارتقای ایمنی سیر و حرکت، ادوات قطار نجات ایستگاه های اراک و کرمانشاه، به روز رسانی شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۷    
سازمان ناسا از تصمیم خود برای راه اندازی نخستین ایستگاه ریلی در کره ماه خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۷    
افزایش سطح همکاری های فی مابین، تعمیق روابط و توسعه مناسبات هوانوردی بین دو کشور ایران و قطر در نشست دوجانبه روسای سازمان های هواپیمایی دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
از سوی مدیر HSE سازمان بنادر برای کارشناسان مربوطه در بندر امام خمینی، منشور راهبردی اهداف و اقدامات عملیاتی حوزه HSE در حوزه بنادر تشریح شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۷    
واحدهای تولیدی می توانند با بهره گیری از ظرفیت قانونی ماده 51 قانون امور گمرکی، بدون پرداخت قطعی حقوق ورودی، مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصولات صادراتی را به شیوه ورود موقت وارد کنند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۲    
پس از انجام 18 ماه مطالعات مهندسی مقدماتی، عملیات اجرایی ساخت راه آهن حفیت آغاز شد. این خط ریلی مسیر جدیدی برای اتصال عمان و امارات متحده عربی به یکدیگر است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۲    
پس از پایان جنگ در سوریه، پای مهندسان ایرانی به این کشور باز شد تا نیازهای شهری این کشور از قبیل ساخت مسکن، کارخانجات مصالح ساختمانی و کارگاه های تولیدی این کشور را مجددا روی غلتک توسعه بیاندازند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۲    
پس از گذشت دو سال و دو ماه برای دومین بار در ایستگاه سفر هیات دولت قرار گرفت و باید دید در این سفر، برنامه های تحولی و توسعه استان از کدام منطقه و بخش کلید می خورد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۲    
جلسه مجمع عمومی عادی انجمن خیرین راه و ترابری روز دوشنبه 24 اردیبهشت برگزار شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۲    
به واسطه تحریم ها و اینکه نمی توانیم تبادلات مالی داشته باشیم و همچنین مشکلات بیمه ای، هزینه و زمان ترانزیت از خاک ایران افزایش پیدا می کند و مطلوبیت کریدور ایران برای ترانزیت از بین می رود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی از تکمیل پروژه راه آهن رشت کاسپین خبر داد و گفت: در آینده نزدیک این پروژه با حضور رئیس جمهوری افتتاح خواهد شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۴۲    
در حال حاضر چینی ها در 41 پروژه مختلف حوزه انرژی عراق سرمایه گذاری کرده اند که از این تعداد 31 پروژه متمرکز بر نفت بوده و در برخی پروژه ها از جمله میادین بزرگ نفتی جای شرکت هایی مثل اگزون موبیل ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۷    
در دیدار علی اف و پوتین، رئیس جمهور آذربایجان اعلام کرد که در خصوص راه آهن آذربایجان-روسیه که تا مرز ایران امتداد دارد، با ساخت و توسعه بخش های جدید ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۲    
تصمیمات موثری برای نحوه تامین منابع قطعات و بخش های قابل تکمیل و بهره برداری پروژه های بزرگراهی، پل ها، تونل ها و تقاطع ها تا 15 مرداد ماه اتخاذ شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۲    
توضیحات زاکانی درخصوص محرمانگی قرارداد خرید اتوبوس از چینی ها
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
به گفته پرویز باورصاد کارشناس حمل ونقل دریایی پاشنه آشیل توسعه اقتصاد دریامحور برخورداری از اطلاعات آماری دقیق و مدون است که در حال حاضر این کمبود وجود دارد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
برخی از رانندگان کامیون حمل بار کشور درخواست رسیدگی به تعیین کرایه لازم الاجرا را از سوی سازمان راهداری خواستار شده اند تا بی قانونی ها از عرصه حمل و نقل کشور برچیده شود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
سازمان حفاظت محیط زیست درصدد راه اندازی مجدد سرویس ادارات دولتی برآمده، این در حالیست که اجرای آن در قانون هوای پاک هم آمده است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۷    
دادستان کاشان به موضوع عدم رسیدگی به وضعیت آزادراه کاشان نطنز اردستان وارد شود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۷    
مجاهد 40 ساعته کارکنان راه آهن لرستان برای انجام هر چه بهتر عملیات ترمیم و آزادسازی بلاک در فیلم ببینید.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
طی جلسه ای با حضور شهردار تهران و اعضای کمیسیون ماده پنج، توافق دوشان تپه به تصویب رسید که حاصل آن تامین سرانه های خدماتی و کاهش ترافیک در محدوده شرق تهران خواهد بود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۷    
مخالفت محیط زیست با اجرای فاز دوم آزادراه شوشتری به دلیل آسیب دیدن درختان و تخریب زیستگاه حیات وحش
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۲    
ایجاد 30 هزار فضای پارک حاشیه ای در مناطق یک، 4 و 5؛ تا یک ماه دیگر فضاهای پارک مکانیزه مشخص می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۲    
مهمترین و پرکاربردترین حکم قانونی در حوزه مالیات بر درآمد مشاغل، تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم است که بسیاری از امتیازات آن بی اطلاع هستند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۲    
اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403 در محورهای مواصلاتی مازندران
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۲    
در جلسه با مدیران مجتمع فولاد خوزستان مقرر شد قطار باری برنامه ای از میاندشت به بندر امام برای بارگیری روزانه 100 واگن محصولات فولادی (شمش، اسلب، آهن الات و فولاد) طبق روال قبل ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۲    
با اجرای قانون ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها می توانیم شاهد بازاری آرام تری برای مسکن اجاره ای در سال جاری باشیم.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۷    
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری از آغاز اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی ماشین آلات سنگین پارک شده در پیاده روها و معابر اصلی شهر در صورت بی توجهی به اخطار کتبی خبر داده است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۷    
زمان برگزاری نشست های انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته در یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع ، تجهیزات و خدمات وابسته اعلام شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۷    
قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۲    
بهسازی این مسیر نیازمند 30 هزار میلیارد ریال اعتبار است در حالی که تورم ایجاد شده از سال 96، چالش ناترازی درآمد و هزینه را بر ما تحمیل کرده است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۷    
مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه سردرب فرودگاه ایرانشهر خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۲    
بررسی مسائل و موانع پروژه های بزرگ، متوسط و کوچک مقیاس و فعال در مناطق یازده گانه شهر شیراز در فازهای طراحی، تملک و اجرا
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۷    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از به روزرسانی سامانه جدید گزارش دهی داوطلبانه ایمنی بر روی پرتال این سازمان خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۲    
هیات وزیران در جلسه 12 اردیبهشت 1403 برنامه جامع تحقق سیاست های کلی توسعه دریامحور را تصویب و این مصوبه 19 اردیبهشت ماه ابلاغ کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۲    
رفع معارضین تاسیساتی آزادراه شهید شوشتری در محدوده شهرک مسعودیه
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۷    
نرخ خدمات حمل و نقل پس از گذشت حدود 60 روز از سال جدید و با وجود تورم ،هنوز هیچ گونه تغییری نکرده و شاخص تن کیلومتر بروز رسانی نشده است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی اتاق اصناف ضمن تشریح موضوع پیش ثبت نام تایر از طریق سامانه جامع تجارت و اخذ کد رهگیری برای دریافت سریع تر و آسان تر از واحدهای عرضه کننده ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۲    
وزیر راه و شهرسازی از رشد 55 درصدی ترانزیت جاده ای در دو ماهه اول 1403 خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۲    
در حال حاضر 37 کیلومتر بزرگراه در مسیر ارتباطی میرجاوه زاهدان بم به منظور شتاب بخشی به توسعه استان و تردد ایمن جاده ای توسط این اداره کل در دست ساخت است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۷    
از آنجایی که تعداد هواپیماهایی که در حال پرواز و تعمیر هستند بیشتر از تعداد بازرسان Inspector سازمان هواپیمایی کشوری است ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۲    
تعداد 5 دستگاه واگن ایرانی با وزن 125 تن محموله ترانزیتی از مسیر ریلی اینچه برون به روسیه اعزام شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۷    
همچنان روند تأسیس ایرلاین جدید در کشور ادامه دارد که در این لیست نام شرکت هواپیمایی مکران نیز به چشم می خورد که طبق شواهد این شرکت قصد بکارگیری بوئینگ 737 را دارد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از نوسازی ناوگان و ماشین آلات راهداری کرمانشاه با تخصیص 600 میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۲    
امکان استفاده از بیمه تکمیلی برای رانندگانی که قادر به اخد صورت وضعیت لازم نیستند و می خواهند مستقلا و با پرداخت هزینه از بیمه تکمیلی برخوردار شوند، فراهم شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۲    
عملیات اجرایی تجهیز اتوبان اصفهان شیراز به سیستم روشنایی آغاز شده است. به این ترتیب مسافران طولانی ترین آزادراه کشور در شب نیز از ایمنی و مناظر زیبا بهره مند خواهند بود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۲    
قطعی برق روشنایی عادی در ایستگاه میرزای شیرازی که دقایقی باعث تاریکی نسبی بخش سالن فروش بلیت شده بود، برطرف شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که ساعت کاری کارمندان دولت به 40 ساعت در هفته کاهش پیدا کند؛ این مصوبه در صورت تایید شورای نگهبان اجرایی می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۲    
شناسایی ظرفیت های صنایع و کسب و کارهای دریایی و استفاده حداکثری بهره برداران از توانمندی های بومی کشور در نهایت منجر به توسعه دریامحور خواهد شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۲    
بر اساس اظهارات مسئولان شورای شهر اسلامشهر عملیات احداث خط مترو اسلامشهر آغاز شده و حدود 1 و سال و نیم زمان لازم است تا این خط 21 کیلومتری، به این منطقه پرجمعیت متصل شود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۷    
خبر افتتاح لوکوموتیو مپ 30 با موتور 4000 اسب با حضور وزیر صنعت و در پی آن خبر تخصیص 10 میلیارد دلار برای راه آهن و 500 میلیون دلار برای خرید قطعه و بازسازی لوکوموتیوهای متوقف ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد تعطیلی روزهای پنج شنبه مخالفت کردند.