دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۰۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 29 اردیبهشت 1403 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 29 اسفند 1398 تین نیوز 30 اسفند 1399 تین نیوز 29 اسفند 1400 تین نیوز 28 اسفند 1401 تین نیوز 29 اسفند 1402 تین نیوز 31 فروردین 1403 تین نیوز 1 اردیبهشت 1403 تین نیوز 2 اردیبهشت 1403 تین نیوز 3 اردیبهشت 1403 تین نیوز 4 اردیبهشت 1403 تین نیوز 5 اردیبهشت 1403 تین نیوز 6 اردیبهشت 1403 تین نیوز 7 اردیبهشت 1403 تین نیوز 8 اردیبهشت 1403 تین نیوز 9 اردیبهشت 1403 تین نیوز 10 اردیبهشت 1403 تین نیوز 11 اردیبهشت 1403 تین نیوز 12 اردیبهشت 1403 تین نیوز 13 اردیبهشت 1403 تین نیوز 14 اردیبهشت 1403 تین نیوز 15 اردیبهشت 1403 تین نیوز 16 اردیبهشت 1403 تین نیوز 17 اردیبهشت 1403 تین نیوز 18 اردیبهشت 1403 تین نیوز 19 اردیبهشت 1403 تین نیوز 20 اردیبهشت 1403 تین نیوز 21 اردیبهشت 1403 تین نیوز 22 اردیبهشت 1403 تین نیوز 23 اردیبهشت 1403 تین نیوز 24 اردیبهشت 1403 تین نیوز 25 اردیبهشت 1403 تین نیوز 26 اردیبهشت 1403 تین نیوز 27 اردیبهشت 1403 تین نیوز 28 اردیبهشت 1403 تین نیوز 29 اردیبهشت 1403 تین نیوز 30 اردیبهشت 1403 تین نیوز 31 اردیبهشت 1403 
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۲    
متقاضیان خودروهای برقی تا روز شنبه 1403/03/05 ساعت 23:59 وقت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کرده و یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۹:۰۷    
جلسه 661 ام شورای رقابت برگزار شد و گمانه زنی هایی مبنی بر تصمیم گیری برای قیمت خودروها در فضای مجازی مطرح شده است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۵    
خودرو اگر چه صنعت است اما زنده ترین صنعت دنیاست! داد و ستد آن از مرزهای ملی فراتر است و ارتباطات برایش آنچنان مهم است که آب برای کشاورزی!
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۲    
روستای گوران، سرزمین لنج های سرافرازی است که پس از صدها سال هنوز هم به روش سنتی با بیش از 2 سال زحمت ساخته می شوند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۲    
شعار (افق های امن: زنان، طراحان آینده ایمنی دریایی) نقش محوری زنان را در ارتقای تدابیر ایمنی در صنعت دریانوردی به تصویر می کشد و فرصتی برای تجلیل از تلاش ها و دستاوردهای آنان در این زمینه فراهم می ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۳    
آسیب پذیری شهرها به دلیل نزدیکی به رودخانه ها، دریاچه ها و دریاها، همچنین شکست برنامه های توسعه شهری پیشین در ادغام ایمن و پایدار سیستم های آب در فضای شهری ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۷    
هرساله همزمان با آغاز فصل پرداخت مالیات اصناف، سروصداها علیه مالیات زیاد می شود، آن هم از جانب برخی صنوف و مشاغلی که علی رغم درآمدهای ده ها میلیاردی، به جای مالیات دهی ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۸    
ثبت اطلاعات رانندگان و خودروها در سپند
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۲    
تخصیص 90 میلیارد تومان به منظور اصلاح نقاط حادثه خیز و نصب نیوجرسی مفصلی در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۳    
جابه جایی بیش از 179 هزار نفر از شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ امام رضایی ها با متروی تهران
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۸    
متقاضیان اطلس G و سهند S برای در اختیار گرفتن این خودروها باید شرایطی داشته باشند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۸    
لکه گیری آسفالت در محورهای مواصلاتی این شهرستان، طی دو ماهه نخست سال جاری
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۳    
حدود 8 هزار خودروی وارداتی برقی آماده عرضه است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۳    
امروز دیگر نیازی به کشورهای خارجی نداریم و ضمن جلوگیری از خروج ارز در زمینه های مرتبط در آینده نزدیک با دستیابی به سطحی از فناوری هوانوردی برای شرکت ارزآوری خواهیم داشت.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۷    
از بعد از ظهر سه شنبه تا پنجشنبه (1 تا 3 خرداد) در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق در استان پیش بینی می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۸    
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از توقیف یک دستگاه خودروی رنجرور ایووک در جاده چالوس کرج خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۸    
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دو نگله با وزن مجموع 425 تن در منطقه وی ژه اقتصادی بندر شهید رجایی تخلیه شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۴۲    
تسریع در جابه جایی تیرهای برق در مسیر بزرگراه قلعه گنج کهنوج ساخت بزرگراه را سرعت می بخشد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۳    
دو شهر اروپایی لیسبون و مادرید به زودی میزبان یک خط راه آهن سریع السیر شبانه خواهند بود که از نیاز آن ها به حمل و نقل هوایی به شدت می کاهد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۳    
شرکت ایران خودرو از تاریخ قطعی رونمایی نهایی و ورود به بازار و فروش خودرو برقی ریرا خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۳    
ورودی کاخ جشنواره کن به دلیل ترس از بمب گذاری در پی آنچه کارکنان جشنواره آن را اقلام مشکوک نامیدند، به طور موقت بسته شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مصوبه هیأت وزیران در خصوص تأمین فولاد و سیمان برای ساخت و سازهای مسکن حمایتی با نرخ مناسب، بنیاد مسکن را مکلف به خرید این موارد کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۳    
چهار خطه خرم آباد کوهدشت در سال جاری به بهره برداری می رسد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۳    
بارش تگرگ با دانه های درشت دور از انتظار به بسیاری از خودروهای سطح شهر مشهد خسارت وارد کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۳    
ورود دادستان کل کشور در مقام مدعی العموم به صدای افشاشده مدیرعامل ایران خودرو الزامی است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: شمار جانباختگان سوانح رانندگی استان در راه های روستایی 43 درصد کاهش یافت.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۷    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: پروژه احداث 29 پل در طول محورهای استان فعال است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۸    
سود 500 میلیونی در خرید کامیون فورس بهمن دیزل
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۸    
استاندار خراسان جنوبی گفت: بیشترین ترانزیت کالا از بندرعباس و بندر چابهار به سمت کشورهای آسیای میانه از مرز ماهیرود استان انجام می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۳    
فروش حواله خودروهای برقی در بازار از چند روز قبل استارت خورده است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۰۳    
راه آهن مشهد در حال حاضر هیچ مشکلی ندارد و حرکت قطارها بدون تاخیر انجام می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۳    
پاسخگویی یکی از راه های تقویت سیستم های نظارتی است، به ویژه امروزه که بر بستر گوشی های تلفن همراه هوشمند و اینترنت قابلیت های زیادی وجود دارند که می توانند در تسهیل و ریز شدن حداکثری این تاروپودهای ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۸    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر نقش محوری روابط عمومی در مدیریت افکار عمومی گفت: افکار عمومی باید در جریان دستاوردهای صنعت هوانوردی قرار بگیرد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۸    
تونل اوراسیا٬ جدیدترین و مدرن ترین تونل زیر دریایی جهان است که دو بخش آسیایی و اروپایی شهر استانبول را به یکدیگر متصل می کند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۳    
پروژه 821 باید بر چالش های بسیار زیادی در فناوری سوخت هسته ای غلبه کند. اما این سوخت همچنان برای تمام عملیات کشتی کافی نیست.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۳    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به ورود سامانه گرد و خاک به تهران تا ساعات آینده شاهد وزش باد شدید و خیلی شدید در پایتخت خواهیم بود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۸    
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: در تعمیرات کشتی به خودکفایی رسیدیم و در توسعه میدان نفتی فروزان و فاز 11 پارس جنوبی نیز با تمام توان و نیروی ایرانی در حال فعالیت هستیم.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۳    
مسیر میدان جی در پایتخت به مدت یکسال مسدود شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۸    
مدیرعامل ذوب آهن اظهار داشت: ریل مورد نیاز پروژه راه آهن چابهار -زاهدان را تامین می کنیم. تولید ریل با آلیاژ سخت را در دستور کار قرار دادیم و تا کنون 290 تن تولید کردیم و در سال گذشته به این میزان را ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۳    
تحلیلگر موسسه بین المللی کپلر گفت: پروژه توسعه راه عراق و ترکیه از ایران عبور نخواهد کرد و این به معنی رقابت بیشتر برای کالاهای غیر انرژی ایرانی است، در حوضه انرژی هم اگر این پروژه اجرا شود ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بخش مسافری به دلیل سودده نبودن برای بخش خصوصی جذابیت کمتری دارد، گفت ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر طی مصاحبه ای اصل استفاده از دوچرخه را عقلایی دانسته و تاکید نموده در مسیرهای کوتاه داخل شهری دوچرخه می تواند انتخاب شهروندان برای تردد باشد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۸    
هندی ها در حاشیه نشست جی 20 با سروصدای بسیار تفاهم نامه کریدور عرب مد را در مقابل پروژه جهانی یک کمربند یک جاده چین امضا کردند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۸    
بعد از هشت سال؛ کاهش شدید حجم سرمایه گذاری و افزایش مدت قرارداد به 10 سال ( هر دو به نفع طرف هندی !) سیگنال بسیار نگران کننده ای برای کشور است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۸    
بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان بندر شهید بهشتی چابهار در یک پروسه 10 ساله با حضور هندی ها و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی با سرمایه گذاری 370 میلیون دلاری تکمیل وتجهیز می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۸    
افزایش سطح آب در کانال پاناما امیدواری را در بین ذی نفعان دریایی از یکسو و اداره کنندگان کانال بیشتر کرد، زیرا پس از یکسال محدودیت به دلیل خشکسالی ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۳    
معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران در نشست مسئولان و کارشناسان روابط عمومی گمرکات سراسر کشور به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۸    
وزارت حمل و نقل عراق از برنامه ریزی برای جابه جایی 13 میلیون مسافر از طریق طرح جاده توسعه خبرداد که در صورت موفقیت می تواند درآمدی معادل درآمدهای نفتی این کشور داشته باشد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۸    
مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تا تمام کارگران متقاضی مسکن را خانه دار نکنیم، آرام نمی نشینیم ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۳    
شهرهای بزرگ و محبوب ایران مانند تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و... علاوه بر گردشگران، میزبان دانشجویان این منطقه هستند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
برای دستیابی به اهداف نظارتی ما به یک تیم با تجربه و تحصیل کرده از بازرسان نیاز داریم که مجموعه مهارت های هوانوردی مورد نیاز را دارا هستند و دائما تحت یک بررسی سوابق بسیار دقیق هستند که شامل شخصیت ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۳    
شرکت پویش پژوهان صنعت در یازدهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی میزبان احمد آقایی؛ معاون حمل و نقل وزیر صمت، سید میعاد صالحی؛ مدیرعامل راه آهن ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۳    
سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: براساس آمار امسال پلیس راهور در حدود 40 درصد از سوانح و کشته ها در ایام نوروز مربوط به خودروهایی بوده که فاقد معاینه فنی و ایمنی لازم جهت تردد بوده اند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۸    
پیشینه بیمه رانندگان به سال 1354 برمی گردد که حمل و نقل مسافر و کالا مشمول بیمه شد و بیمه آنها توسط شرکت ها پرداخت می شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۳    
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: خط دوم متروی قم در مطالعات امکان سنجی به 28 کیلومتر رسیده و 21 ایستگاه برای آن جانمایی شده است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۸    
نشست عمومی پانزدهمین اجلاس بین المللی اقتصادی روسیه و کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی موسوم به کازان فروم در حالی با دستور کار زیرساخت های مالی و لجستیکی برگزار شد که کریدور شمال - جنوب در کانون ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۳    
19 تیرماه سال 1401 رهبر انقلاب در دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با ایشان تاکید کردند: سیاست جایگزینی پول های ملی در روابط ایران و روسیه و استفاده از ارزهای دیگر به جای دلار سیاست مورد تایید ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۳    
رانندگان کامیون فعال در بخش ترانزیت کالای جاده ای از شرایط نامناسب و معطلی چندین روزه در گمرگ آستارا خبر دادند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۸    
فرماندار شهرستان مرزی خواف گفت: بنا به تقاضای کنسرسیوم، قطار ترانزیتی افغانستان ترکیه باید به سرعت از شهرستان خواف خارج می شد که با پیگیری های انجام شده این مسئله حل و فصل شده و قطار رفع توقیف شده ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۳    
همزمان با یکصدوبیست ودومین پویش امید و افتخار، آیین افتتاح پروژه های دسترسی جنوب به غرب تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه شهید همت و زیرگذر تقاطع بزرگراه های شهید نواب شهید تندگویان به بهره برداری ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۳    
مدیرعامل راه آهن گفت: درگذشته ظرفیت ماده 12 قانون بلااستفاده بود، اما هم اکنون طبق توافقنامه بین سازمان برنامه، وزارت نفت و وزارت یک حواله هزار میلیارد تومانی برای راه آهن صادر شده است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
برای ثبت نام در سامانه جدید عرضه خودروهای برقی باید مبلغ یک میلیارد ریال مسدود کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۲    
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: همزمان چهار فروند با کاربری های مختلف در تعمیرگاه دریایی بندر شهید رجایی تعمیر و به آب اندازی شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۸    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اجرای عملیات خط کشی محوری معابر بزرگراهی و مسیرهای بی آرتی به طول 380 هزار متر طول خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۳    
یکی از روش ها، سنجش میزان درک خطر رانندگان و استفاده از شناسایی به موقع این خطرات در فرآیند یک آزمون تحت عنوان آزمون درک خطر (به ویژه به عنوان بخشی از آزمون های صدور گواهینامه) است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۳    
معاون شهردار پایتخت گفت: شهرداری تهران با دولت توافق کرده است که 10 هزار و 500 دلار از هزینه واردات هر دستگاه تاکسی برقی از محل درآمدهای ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر تامین شود که این مبلغ ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۷    
مقامات جمهوری اسلامی ایران و روسیه اعلام کردند، تدوین قرارداد اجرایی موافقتنامه ساخت راه آهن رشت - آستارا مراحل نهایی خود را طی می کند و به زودی می توان شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه بود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۳    
یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن آغاز به کار کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۸    
در وزارت راه وشهرسازی نه تنها معاونان وزیر در بخش های حمل و نقلی مانند راه، راه آهن، بنادر و فرودگاه ها غالبا به صورت جزایر مستقل تصمیم می گیرند بلکه به دلیل فقدان طرح جامع معقول و مقبول ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۲    
معاون ساخت وتوسعه راه ها خبر داد: صبح امروز با هدف افزایش ایمنی در مسیر اتصال استان بوشهر به مرکز کشور، عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرعمسطح وحدتیه در محور کنارتخته-دالکی آغاز شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۲    
اسلحه و مهمات جنگی در داخل یا بر فراز خاک کشوری که در آن هواپیما به امور هوانوردی بین المللی اشتغال دارد ممنوع است مگر با اجازه مخصوص آن کشور.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۷    
گسترش و گستردگی صنایع خودروسازی دنیا اتفاقی نیست؛ بلکه در پس هر آینده ی پر رونقی؛ یک گذشته پر تلاشی وجود داشته است که شالوده آینده بر آن استقرار یافته است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۷    
مسئله مسئولیت اخلاقی در اندیشه اخلاقی از اهمیت اساسی برخوردار است، به ویژه در مورد اینکه وظایف اخلاقی شامل چه مواردی می شوند ...