دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۹:۵۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 31 اردیبهشت 1403 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 29 اسفند 1398 تین نیوز 30 اسفند 1399 تین نیوز 29 اسفند 1400 تین نیوز 28 اسفند 1401 تین نیوز 29 اسفند 1402 تین نیوز 31 فروردین 1403 تین نیوز 1 اردیبهشت 1403 تین نیوز 2 اردیبهشت 1403 تین نیوز 3 اردیبهشت 1403 تین نیوز 4 اردیبهشت 1403 تین نیوز 5 اردیبهشت 1403 تین نیوز 6 اردیبهشت 1403 تین نیوز 7 اردیبهشت 1403 تین نیوز 8 اردیبهشت 1403 تین نیوز 9 اردیبهشت 1403 تین نیوز 10 اردیبهشت 1403 تین نیوز 11 اردیبهشت 1403 تین نیوز 12 اردیبهشت 1403 تین نیوز 13 اردیبهشت 1403 تین نیوز 14 اردیبهشت 1403 تین نیوز 15 اردیبهشت 1403 تین نیوز 16 اردیبهشت 1403 تین نیوز 17 اردیبهشت 1403 تین نیوز 18 اردیبهشت 1403 تین نیوز 19 اردیبهشت 1403 تین نیوز 20 اردیبهشت 1403 تین نیوز 21 اردیبهشت 1403 تین نیوز 22 اردیبهشت 1403 تین نیوز 23 اردیبهشت 1403 تین نیوز 24 اردیبهشت 1403 تین نیوز 25 اردیبهشت 1403 تین نیوز 26 اردیبهشت 1403 تین نیوز 27 اردیبهشت 1403 تین نیوز 28 اردیبهشت 1403 تین نیوز 29 اردیبهشت 1403 تین نیوز 30 اردیبهشت 1403 تین نیوز 31 اردیبهشت 1403 
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۵    
طبق مصوبه 659 شورای رقابت، خودروهای برقی از شمولیت دستورالعمل بازار خودروهای سواری مصوبه 543 خارج شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۴    
شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط هلیکوپتر در شرایطی رخ داده است که پیش از این، پرواز های برخی مقامات لشکری و کشوری با سوانحی مشابه مواجه شده اند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: مستاجران در صورتی که موجر قرارداد بیش از سقف اجاره تعیین شده با آنها قرارداد منعقد کرده باشند 5سال فرصت دارند که در شورای حل اختلاف شکایت های خود را ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۵    
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: راه آهن ایران به عنوان پل ارتباطی شرق به غرب آسیا و همچنین به عنوان گذرگاه دو قاره مهم اروپا و آسیا مطرح است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۰    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: در سال 1401 در شهر تهران تعداد 540 نفر و در سال 1402 تعداد 624 نفر در اثر تصادفات ناشی از رانندگی فوت کردند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۵    
سرپرست فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی از کشف حدود 120 هزار لیتر نفت گاز (گازوییل) غیرمجاز از طریق جاسازی در تعداد 6 دستگاه کانتینر 20 فوت در مجتمع بندری شهید رجایی خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۳    
شورای شهر ساراگوسا در شمال شرقی اسپانیا اعلام کرد که در نظر دارد نخستین شهر اروپایی باشد که برای همه دوچرخه سواران و کاربران اسکوتر برقی بیمه اجباری را معرفی می کند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۸    
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 17 استان و احتمال وقوع سیلاب همچنین وزش باد نسبتا شدید تا شدید در هفت استان هشدار داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۸    
شرکت خودروسازی لامبورگینی در حال حاضر از ساخت خودروهای اسپرت کاملاً برقی خود اجتناب می کند زیرا شک و تردید در مورد این فناوری افزایش می یابد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۲    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: چهارشنبه سراسر کشور تعطیل است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۶    
پهپاد ترکیه ای آکینجی یکی از قدرتمندترین ابزارهای جاسوسی موجود در جهان است که وارد حریم هوایی ایران شد و منطقه شمال غرب و هم مرز با ترکیه را تا عمق صدها کیلومتر رصد و ثبت کرد!
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۱    
در نشست تخصصی نقد نظام رسیدگی به سوانح ریلی بر تشکیل کمیته متشکل از بخش خصوصی و دولتی در رسیدگی به سوانح ریلی کشور و نیز شفاف سازی آمار سوانح ریلی از سوی شرکت راه آهن تاکید شد. ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۱    
براساس تفاهم نامه همکاری شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان با دو شرکت تولیدی و صادراتی محموله های نفتی احداث پایانه تخصصی حمل ریلی مواد نفتی بندر عباس و منطقه آزاد سرخس کلید خورد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۶    
طولانی ترین پارک شهری اروپا در والنسیای اسپانیا قرار دارد و دولت فعلی درصدد است با گسترش آن به دریا، این فضا را به بزرگ ترین فضای سبز شهری اروپا تبدیل کند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۷    
درخواست ما از مدیران و کارفرمایان تبدیل وضعیت شغلی از قرارداد شرکتی به رسمی است، و در این خصوص همکاری لازم را با کارگران داشته باشند و موانع ایجاد نکنند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۶    
ناسا با ساخت یک موشک جدید در نظر دارد تا فضانوردان را طی دو ماه به مریخ بفرستد و به زمین بازگرداند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۷    
اولین نام گذاری میدان به نام رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهر زواره اصفهان انجام شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۷    
ژاپن و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا قصد دارند اولین راهبرد مشترک خود را در زمینه تولید و فروش خودرو در بلوک جنوب شرقی آسیا ایجاد کنند تا با حضور فزاینده چین در بازار خودروهای الکتریکی مقابله کنند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۲    
یکی از اثرات پایدار همه گیری کووید 19، افزایش قابل توجه تعداد افرادی است که از خانه کار می کنند و شیوه دورکاری را جایگزین سیستم کاری تمام وقت و حضوری کرده اند ...
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۱    
نامه ایران به شورای امنیت در پی سقوط بالگرد حامل رئیسی و امیرعبداللهیان
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۷    
ماموریت مشترک ژاپن و اروپا برای کاوش سیاره عطارد موسوم به بپی کلمبو دچار نقص فنی در پیشران شد و ماژول انتقال آن نتوانست نیروی الکتریکی کافی را برای پیشرانش فضاپیما فراهم کند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۲    
پیام تسلیت مدیرعامل راه آهن به مناسبت شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۷    
کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تبریز تعطیل می شود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۲    
تمهیدات حمل و نقلی ویژه اجتماع امام رضایی ها برای شهادت رییس جمهور و هیات همراه
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۲    
پهپاد آکینجی چه امکاناتی دارد؟
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۷    
حوادث هوایی برای مقامات سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب کم نبودند؛ حوادثی که اغلب تلفات جانی نیز داشتند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۲    
وزارت امور خارجه فرانسه شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ایران را تسلیت گفت.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۷    
در تامین کالاهای اساسی، انرژی و سوخت، خدمات پولی و مالی هیچ مشکلی وجود ندارد و در حوزه پرداخت مالی نیز بودجه ریزی خزانه داری تمام حقوق های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه های نقدی پرداخت شده است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۷    
امروز شاهد معاملات سرپایی در بازار مسکن هستیم بطوریکه افرادی بدون داشتن هیچ مجوزی و حتی بدون داشتن مکان فیزیکی بر روی چهارپایه ای در منطقه 22 تهران معاملات مسکن را انجام می دهند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۷    
پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی صبح فردا سه شنبه در تبریز و عصر نیز با انتقال به شهر مقدس قم تشییع خواهد شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۱    
روسیه در آوریل برای دوازدهمین ماه متوالی، بزرگترین صادرکننده نفت به چین ماند و حجم صادراتش، 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۱    
در افغانستان هم مانند سوریه و عراق تنش ها برای ایران هزینه بار بود اما پس از برقراری ثبات، دیگران برای سرمایه گذاری به این کشورها وارد شدند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۶    
راه آهن ترکیه از انعقاد قرارداد ساخت 286 کیلومتر ریل مورد نیاز برای قطارهای سریع السیر خود با شرکت فولاد بریتانیا خبر داد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۱    
در طرحِ جاری فروش خودروهای برقی وارداتی که از عصر روز گذشته (یکشنبه) آغاز شده، محدودیت های روال طرح های فروش همچون پلاک فعال و... اعمال نمی شود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۱    
رادیو بیزینس اف روسیه در واکنش به سقوط هلیکوپتر ریاست جمهوری ایران نکات قابل تاملی را در گفت وگو با یک خلبان هلیکوپتر پخش کرده است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۲    
اکنون دولت هم تولیدکننده، هم فروشنده و هم قیمت گذار است، تغییر نرخ کلا تورم را اضافه می کند و روی بهره وری مصرف اتفاق خاصی نمی افتد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۸    
متروی کرج تنها دو رام قطار دارد که یکی از آنها در ایستگاه قطار شهری تهران نگهداری می شود و با توجه به طرح توسعه خط 2 قطار شهری کرج، خرید رام های جدید ضروری به نظر می رسد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۸    
به تعویق افتادن اجرای عملیات ارتقای ضخامت خط گاز سرخس نکا در محدوده شهرستان فاروج و روستاهای اطراف
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۲    
ساخت و سازها اثرات مخربی بر روی محیط زیست دارد که دلیل آن استفاده از مصالح و فناوری های نا به جا است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۸    
قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403، وارد سومین روز رکودی خود شده و تغییر چندانی ندارد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۷    
هویت تمام شهدای حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور، شهید آیت الله رئیسی، شناسایی شده و نیازی به انجام آزمایش دی ان ای نیست.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۷    
با شنیدن صداهای سوت از چرخ خودرو هنگام ترمز گرفتن و یا عدم توقف کامل خودرو باید بدانید که زمان تعویض لنت خوردوتان فرا رسیده است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۳    
بزرگ ترین پرچم ایران واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با اعلام خبر شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور و هیات همراه به رنگ سیاه درآمد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۲    
پیام تسلیت مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت رئیس جمهوری
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۲    
پرچم سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه به حالت نیمه افراشته درآمد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۱    
بارش باران در برخی از محورهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۷    
برخی از اعضای هیأت دولت برای تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در سانحه بالگرد در محل استانداری آذربایجان شرقی حضور یافتند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۱    
شهردار تهران گفت که مجوز ساخت 2 خط تراموا را اخذ کرده و امیدواریم امسال احداث یکی از این خطوط را آغاز و افتتاح کنیم چرا که ساخت آن کمتر از یک سال زمان می برد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۷    
بنابر انعقاد قرارداد همکاری بین شرکت توسعه حمل و نقلی ریلی پارسیان و شرکت نفت پارس قرار است نخستین پایانه تخصصی حمل ریلی مواد نفتی کشور احداث شود .
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۲    
اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس جمهور و هیئت همراه اعلام شد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۲    
رئیس جمهور وعده داد که فرودگاه قم تا پایان دولت افتتاح شود. سالهاست که از کلنگ زنی فرودگاه قم میگذرد و همچنان افتتاح این فرودگاه چشم انتظار توجه ویژه مسئولان ذی ربط است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۷    
در حال حاضر سرویس دهی خط 5 متروی تهران از ایستگاه ارم سبز به سمت ایستگاه گلشهر ازسرگرفته شده است.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۳    
ایران بر اساس سامانه تخصصی ایکائو در سال 2023 افول جدی ترافیک هوایی را تجربه کرد.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۷    
نقص فنی در خط 5 متروی تهران و اعزام اتوبوس های کمکی برای جابجایی مسافران
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۷    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی در آذرماه سال 1339 هجری شمسی در خانواده ای روحانی در شهر مشهد و در محله نوغان دیده به جهان گشود.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۸:۲۳    
لحظاتی پیش خبر به شهادت رسیدن ریاست جمهوری ایران، سید ابراهیم رئیسی به تایید رسید.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۸:۰۸    
تیم های جست وجو و نجات هلال احمر به محل سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور رسیده اند.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۰:۵۲    
تیم های عملیاتی با تمام توان عملیات را ادامه می دهند اما با توجه به بارندگی و شرایط نامساعد نمی توانیم پیش بینی کنیم تا چه زمان عملیات ادامه خواهد داشت.
تین نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۰:۵۲    
با دستور رئیس جمهور روسیه تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیمای پیشرفته با بالگردهای ویژه به همراه 50 نیروی امداد حرفه ای کوهستان به تبریز اعزام خواهد شد.