دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۴۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای 8 صبح 18 اسفند 1393 - 8sobh.ir

8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۲    
درباره فضیلت و ثواب گفتن تسبیح حضرت زهرا (س) روایات زیادی از ائمه معصومین (ع) وارد شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۷    
در حالی که تا پایان سال بیش از چند روز نمانده فروشندگان گوشت مرغ معتقدند که مردم برای خرید منتظر کاهش قیمت هستند و فروشندگان گوشت قرمز می گویند مردم قدرت خرید ندارند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۲    
بسیاری از کارشناسان صنعت تلفن همراه معتقدند که با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی سیم کارت های تلفن همراه باید بسیار سریع تر از دور خارج می شدند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۷    
تخم مرغ کالری بالایی دارد و برای سوزاند آن انرژی زیادی لازم است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۲    
تحقیقات صورت گرفته توسط پژوهشگران دانشگاه بوفالو در امریکا نشان می دهد مردان نسبت به زنان خودشیفته تر هستند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۷    
علی حسینی، متخصص طب سنتی اظهار داشت: از دیدگاه طب سنتی آجیل هایی مناسب هستند که با پوست سختشان نگهداری شوند تا خواصشان حفظ شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۲    
در روزی که شاخص بازار ارز از کف روزانه خود بالا آمد و روی قیمت نهایی روز پیشین ایستاد، سکه بهار آزادی از کف سه ماهه خود بازگشت، اما یورو به سقوط خود ادامه داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۸    
ساعت 11 شب هشتم دی ماه سال جاری زنگ آیفون یک خانه ویلایی در تهران نو به صدا درآمد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۳    
شاید شما هم این روزها شنیده باشید بعضی از مراجع، مجوز کاشت ناخن داده اند و در درستی یا نادرستی آن تردید به دل راه داده اید. با ما در این گزارش همراه باشید تا صحت و سقم آن را بررسی کنیم.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۴    
ساکنان موصل اعلام کردند که گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایت خود دستور دادند برگزاری مراسم ترحیم در مناطق مختلف این شهر منوط به پرداخت یک میلیون دینار است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۸    
رئیس هیئت مدیره ستاد دیه تهران اعلام کرد: در سال جاری 35 زن و 725 مرد که به اتهام جرایم غیر عمد در زندان بودند، با کمک خیرین آزاد شدند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۵    
الهام پاوه نژاد که مدتی بود در اینستاگرامش از همه طرفدارانش میخواست برای سلامتی پدرش دعا کنند، امروز با گذاشتن این پست از درگذشت پدرش خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۱    
یک گروه حقوق بشری در عراق فاش ساخت 4000 زن در عراق قربانی جنایات گروه تروریستی داعش شده اند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۱    
هنوز چند سالی از انتشار خبر قاچاق کتاب های ایران به افغانستان نگذشته که روند معکوسی نیز شکل گرفت و کتبی که در ایران مجوز دریافت نمی کنند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۱    
گروه های تروریستی داعش و النصره به عناصر سعودی خود دستورات سختگیرانه ای داده و توصیه کرده اند تماس با بستگان خود را در عربستان سعودی به حداقل برسانند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
دعوای محمود گودرزی با علی کفاشیان وارد مرحله جدیدی شده است. قهر دنباله دار آنها وارد 8 ماه شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۵    
روزنامه عربستانی الحیات در سرمقاله روز دوشنبه خود و با نزدیک شدن به دور حساسی از مذاکرات هسته ای ایران با قدرت های جهانی، اشاره می کند که فارغ از همه تحولات خاورمیانه، روزهای منطقه ایرانی است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۵    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیئت وزیران درباره آئین نامه اجرایی جزء(1) بند(ه) تبصره(11) قانون بودجه سال 1393 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۵    
رییس کل سازمان امور مالیاتی درباره میزان بدهی مالیاتی که موجب ممنوع الخروجی افراد می شود، گفت: این میزان برای فعالیت های تولیدی 500 میلیون تومان ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۲    
فاکس نیوز نوشت: درصورتیکه توافق دیپلماتیک با ایران مانع از حرکت تهران به سوی دستیابی به سلاح نشود، عربستان سعودی احتمالا طرح هسته ای خود را به جریان می اندازد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۲    
رییس فدراسیون فوتبال در حکمی سرپرستی هیات فوتبال استان کردستان را ابلاغ کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۲    
ورود خودروهای خارجی مدل 2015 به بازار، تغییراتی را در قیمت برخی خودروها ایجاد کرده که این تغییرات به طور متوسط به حدود 10 میلیون تومان می رسد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۱    
نماینده بروجرد در مجلس گفت: اقدام بانک مرکزی در حذف نماد انرژی هسته ای از اسکناس های جدید پذیرفتنی نیست و از رئیس بانک مرکزی می خواهم از انتشار این اسکناس جلوگیری کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۹    
آخرین آمارهای ارائه شده از ثبت پسوندهای اینترنتی نشان می دهد که پسوند آی آر همچنان در صدر ثبت دامنه های فعال اینترنتی قرار دارد و پسوند net.ir نیز کمترین میزان ثبت دامنه را به خود اختصاص داده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۳    
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام عیار 965 هزار و 500 تومان و هر دلار آمریکا 3406 تومان فروخته می شود که بر خلاف روزهای گذشته از روند کاهشی تغییر جهت داده و با افزایش همراه شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۳    
226195 رییس جمهور با اشاره به هشت سال دفاع مقدس برابر رژیم صدام گفت: شرایط ما در آن زمان، شرایط جنگ نبود، امروز هم که ده ها برابر آن روز قدرت داریم شرایط ما شرایط جنگ نیست، ما اصلا اهل تجاوز نیستیم.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۹    
گروه تروریستی داعش اعلام کرد که سایتی را برای ارتباط اجتماعی و جایگزینی فیس بوک راه اندازی کرده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۹    
داریوش مهرجویی از فیلمبرداری سنتوری 2 در سال آینده خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۳    
فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشریح ماجرای درخواستش از مقام معظم رهبری برای انتخاب فردی دیگر به عنوان فرمانده ناجا گفت: امروز حکم فرمانده جدید ناجا صادر می شود ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۲    
مدیرعامل استقلال شایعه علاقمندی اش به حضور دراگان اسکوچیچ در استقلال را تکذیب کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۲    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اعلام اینکه نپرداختن مالیات جرم است، گفت: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بزرگترین بدهکاران مالیاتی هستند که بدهی آنها از سال 72 تا به امروز حدود 70 میلیارد تومان است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۲    
فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف و ضبط بیش از 210 کیلوگرم مواد مخدر، هلاکت یک قاچاقچی و کشف مقادیری مهمات در درگیری مرزداران این هنگ با سوداگران مرگ خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۹    
معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: در حال پیگیری دریافت مجوز استخدام 5 هزار نیرو در آموزش و پرورش هستیم که مربیان پیش دبستانی در اولویت این استخدام هستند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۹    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در حکمی سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری را به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب و از تلاشهای بی دریغ و مؤثر سردار سرتیپ احمدی مقدم در دوره ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۹    
وزیر بهداشت، از شناسایی و دستگیری عوامل توزیع داروی چشمی تقلبی خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۷    
معاون قوه قضاییه گفت: در عصری که یک عده برای از بین بردن جبهه باطل، در عراق و سوریه می جنگند باید از ابزاری در فضای مجازی استفاده کنیم که قاسم سلیمانی را چهره نشان دهد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۸    
آب، برق و گاز از جمله منابع انرژی مهمی است که با صرف هزینه بسیار تولید می شود و به دست مصرف کنندگان می رسد. بخش مهمی از این گونه های انرژی به مصارف خانگی می رسد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۹    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اعلام راه اندازی مجموعه ای ویژه فروش خودروهای صفر و وارداتی در خارج از محدوده شهر تهران گفت ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۷    
طبق اظهارات یک بنگاهدار املاک فعال که جزو یکی از مشاوران قدیمی محسوب می شود، در گذشته متقاضیان خرید آپارتمان مجبور بودند برای مراجعه به بنگاه ها ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی نفع متقابل و لغو همه تحریم ها را تنها راه دستیابی به توافق هسته ای خواند و گفت: تصور نیاز ایران به توافق به هر قیمتی ناشی از خطای محاسباتی طرف مقابل و اشتباه است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۵    
جلاد انگلیسی داعش از خانواده خود به دلیل مشکلاتی که برای آنها به وجود آمده است، عذرخواهی کرد !
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۵    
رئیس انجمن نظارت بر انتخابات هشتمین دوره اتاق های تهران سراسر کشور با اعلام این که رای خوانی امروز پس از پایان رای گیری آغاز خواهد شد، گفت: تا 28 اسفندماه نتایج نهایی انتخابات را اعلام می کنیم.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال پس از اتمام مرخصی اش وارد ایران شد تا برنامه های تیم ملی را دنبال کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۸    
نیروهای عراقی در ادامه پیشروی های خود در استان صلاح الدین کنترل شهر العلم، البوعجیل و همچنین ورودی های شهر تکریت را در استان صلاح الدین به دست گرفتند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۸    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور، از بارش باران و ترافیک نیمه سنگین خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه کربلا الگوی ما در دفاع مقدس بوده است، تاکید کرد: ملتی که الگویش حضرت امام حسین (ع) و تاریخ عاشورا و کربلاست، هرگز در برابر زورگویان سر خم نمی کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۹    
47 سناتور آمریکایی در نامه ای سرگشاده هشدار دادند که هرگونه توافقی با ایران فقط تا پایان ریاست جمهوری اوباما معتبر است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۴    
هفته گذشته 15 بیمار در کلینیک چشم پزشکی رازی به خاطر تزریق داروی اوستین از یک یا دو چشم نابینا شدند. حالا رئیس بیمارستان فارابی می گوید ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۸    
عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی یمن در پیامی به سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی، خواستار کمک شورای همکاری خلیج فارس برای مصادره انقلاب مردمی یمن شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۵    
سیدعلی خرم- استاد حقوق بین الملل در روزنامه شرق نوشت: سال گذشته در آخرین لحظات امضای توافق ژنو، سروکله لوران فابیوس ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۵    
شورای پول و اعتبار ظرف چند روز آینده پیشنهاد اصلاح شده افزایش وام خرید مسکن را بررسی می کند که در صورت تصویب نهایی آن ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۵    
اردیبهشت سال 86 بود که دستورِ برکناری ناگهانی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه ایران توسط محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت ایران ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۱    
محمدرضا رحیمی صبح امروز برای تحمل حبس، به زندان اوین برگشت.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۶    
یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت جزئیات دستورالعمل جدید فروش خودرو که قرار است در روزهای آینده در هیات دولت بررسی و تصویب شود، را اعلام کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۰    
وزیر نیرو با اعلام توقف ساخت 3 سد در حوضه دریاچه ارومیه، از بی توجهی نسبت به کم آبی و عدم تغییر رفتارهای مصرفی، انتقاد کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۷    
فدراسیون فوتبال ایران گزینه منتخبش برای انتخابات فیفا را مشخص کرده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۷    
هیئت آژانس بین المللی انرژی اتمی به ریاست " واریو رانتا" معاون آژانس، آپارو"، رئیس پادمان های این نهاد بین المللی سحرگاه امروز(دوشنبه ) وارد تهران شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چناران، دو هفته پس از لغو کنسرت علیرضا قربانی و بازتاب های فراوان این اتفاق در رسانه های داخلی و خارجی در نخستین گفتگوی رسمی خود درباره این موضوع مصاحبه ای انجام داده و ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۴    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام اینکه برخلاف همه تهدیدات و فشارها شماره گذاری اسکانیا متوقف شده افزود: این شرکت از سوی دادگاه محکوم شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۴    
رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که اگر توافق با ایران تهدیدی برای امنیت کشورش تلقی شود، واشنگتن هرگز از توافق با ایران بر سر برنامه هسته ای اش حمایت نخواهد کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۹    
مازندران، مشهد، گیلان، کیش، قشم، یزد، اصفهان و شیراز همواره میزبان بیشترین تعداد گردشگران نوروزی هستند و از این میان متقاضیان تورهای گردشگری نوروزی، سفر به مشهد و کیش را در اولویت قرار داده اند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۹    
شکایت امیر قلعه نویی از جواد نکونام رد شد این پایان خوش برای کاپیتان تیم ملی فوتبال در نتیجه شهادت شهود و پاسخ استعلام هایی بوده که به دادسرا ارائه شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۶    
د ر غربی ترین مرزهای استان تهران، پشت جاد ه های خاکی منتهی به شهرستان نظرآباد ، حاد ثه ای تلخ و شیرین رخ د اد ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۶    
شبکه خبری راشاتوی با اشاره به رونمایی از موشک کروز سومار، نوشت سپاه پاسداران ایران زرادخانه ای از موشک های پیشرفته در اختیار دارد که قادرند اسرائیل و پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار دهند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
دور بعدی رایزنی های ایران و آمریکا در سطح وزرای خارجه و با حضور معاونان وزرا و اشمیت معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قرار است 24 اسفند ماه در لوزان سوئیس برگزار شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
تصادف عصر یکشنبه (دیروز) در استان آذربایجان شرقی 6 کشته برجای گذاشت که 4 نفر آنها معلم زن بودند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۷    
نایب رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار گفت : قدرت خرید کارگران 57 درصد کاهش یافته است و ما خواهان افزایش حقوق کارگران تا حدی هستیم که زندگی آنها را سر و سامان دهد ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۱    
سرانجام پس از دو هفته مبارزه برخی برندهای صنایع لبنی برای افزایش قیمت شیر، قیمت این محصول توسط بعضی از این برندها با تذکر سازمان حمایت به قبل برگشت.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۸    
یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران سه شنبه و چهارشنبه بارانی و سردتر می شود.