دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۵۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای 8 صبح 21 اسفند 1393 - 8sobh.ir

8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۷    
امیر قطر و رئیس جمهور ترکیه روز پنجشنبه دیدار دو ساعته ای را بدور از رسانه ها برگزار کردند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۵    
وزیر خارجه آلمان درباره نامه 47 سناتور جمهوریخواه درباره مذاکرات هسته ای ایران هم اینطور گفت که این نامه سبب تضعیف گفت وگو با ایران می شود و مذاکرات هسته ای را آسانتر نکرده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۰    
تیم ملی فوتبال امید ایران موفق به برتری یک بر صفر مقابل تیم ملی امید فوتبال کویت شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۷    
مأموران سرویس مخفی آمریکا در تازه ترین مورد از سلسله رسوایی های این سازمان حادثه ای تازه آفریدند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۲    
وزارت کشور تونس از شناسایی و انهدام یک گروهک تروریستی که می خواستند یگان های امنیتی را در کوه های "قصرین" هدف قرار دهند، خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۲:۵۹    
عناصر تکفیری داعش در تازه ترین جنایت خود، این بار یک زن عراقی ساکن موصل را آتش زدند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۹    
هویت حقیقی کودک جلاد داعش که چند روز گذشته فیلم اعدام یک فرد به دست او منتشر شد، معلوم گشت.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۱    
رییس اداره زندان شهرستان جیرفت گفت: یک زندانی محکوم به قصاص با تلاش واحد مددکاری و مسوولان این اداره برای جلب رضایت اولیای دم آزاد شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۵    
همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر سه تن از شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) عصر پنجشنبه در قم تشییع و به خاک سپرده شدند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۴    
نماینده روسیه در ناتو روز پنج شنبه اعلام کرد که مسکو به اعضای ناتو و کشورهای شریکش در مورد خطرات ناشی از تامین تسلیحات برای اوکراین هشدار داده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۸    
تعدادی از فرماندهان ارشد نظامی سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از بنیامین نتانیاهو و تاکید بر شکست سیاسی و امنیتی وی در زمینه های مختلف ضربه شدیدی را به او وارد کردند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۳    
عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی به سفرهیاتی ازاین کمیسیون به فرانسه اشاره کرد و گفت: در دیداری که با مدیران خودرو سازی پژو در فرانسه داشتیم مقرر شد این شرکت به میزان 50 درصد در صنعت ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۱    
درپی انتشار شایعاتی مبنی بر سقوط هواپیما در دریای استان مازندران یک مقام مسوول در اداره فرودگاه های استان مازندران سقوط هر گونه هواپیما در این استان را تکذیب کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۶    
سرکرده گروه تروریستی داعش در ناحیه "الریاض" در جنوب غربی کرکوک، به هلاکت رسید.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۵    
دیدار استقلال و نفت تهران درحالی برگزار شد که علیرضا منصوریان همانطور که گفته بود، هیچ حرکتی انجام نداد تا هواداران استقلال را ناراحت کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۹:۳۷    
سخنگوی دولت درباره مسئله مذاکرات هسته ای خاطرنشان کرد: در این مذاکرات مشکلات در چارچوب حفظ منافع ملی کشور برطرف شده و با وجود مخالفت های نخست وزیر رژیم صهیونیستی دولت یازدهم با تدبیر در جبهه مخالفان ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۵    
برخلاف آنچه برخی رسانه ها مدعی شدند، مهدی هاشمی بازداشت نشده و به زندان منتقل نشده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۲    
تیم های استقلال و نفت تهران در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۶    
برخی هواداران استقلال با کنایه عنوان کردند کاش پرسپولیس یک بازی را ببرد تا به وضعیتش در جدول رده بندی سروسامان بدهد!
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۶    
نفت برنت در بازارهای جهانی امروز برای دومین روز متوالی بالای 58 دلار در هر بشکه معامله شد اما در آستانه انقضای معاملات ماه آوریل ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۸    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هادی نوروزی در هنگام گرم کردن پیش از شروع بازی مقابل نفت مسجد سلیمان به خاطر فحاشی به خانواده اش گریه کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۶    
درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال باید مردانه باشد و ناجوانمردانه آن حرف دیگری است. این امتیاز مبارک نفت باشد ولی باید برای بازی های بعدی تدابیری اندیشیده شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۸    
مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس گفت: در طول بازی آجر و تیرآهن بود که به زمین پرتاب می شد و اگر به سر بازیکنی برخورد می کرد چه کسی می خواست پاسخگو باشد؟
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۳    
هیأتی مرکب از معاون امنیتی انتظامی، رئیس دفتر جانشینی فرماندهی معظم کل قوا در ناجا و رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور ضمن رسیدگی به حادثه شیراز و اقدام قاطع ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۷    
بارش برف راه 140 روستا در حوالی کوه خضر بخش بزمان ایرانشهر را بسته است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۱    
گروهک تروریستی داعش تصاویری منتشر کرده که حاکی از قدرتنمایی این گروهک برای دولت مصر در شبه جزیره سینا در شمال این کشور است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۷    
سردار سید تیمور حسینی در نشست خبری صبح امروز خود به تشریح گزارشی از عملکرد پلیس راهور پایتخت پرداخت و طرح های ترافیکی پلیس برای سال آینده را نیز تشریح کرد که گزارش اجمالی آن در ادامه آمده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۲    
به دنبال شدت گرفتن درگیری ها در اطراف شهر حلب در شمال سوریه ترکیه در یک اقدام احتیاطی دو گذرگاه مرزی خود با این کشور را بست.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۷    
در جدیدترین رده بندی تیم های ملی فوتبال دنیا، تیم ملی ایران یک پله سقوط کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۹    
11 بازیکن اصلی استقلال برای دیدار مقابل نفت تهران مشخص شدند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۴    
9 مغازه در بازار تهران شبانه هدف سرقت های همزمان قرار گرفتند. دزدان در محله پاچنار با شکستن قفل های مغازه ها، گاوصندوق ها را با خود بردند و به یک سرقت عجیب دست زدند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۴    
منابع یمنی از برگزاری رزمایش انصارالله در مرزهای عربستان و مخالفت با انتقال گفتگوها به ریاض خبر دادند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۸    
پیشروی های ارتش و نیروهای مردمی عراق در شهر تکریت داعش را به عقب نشینی و پناه گرفتن در کاخ های دیکتاتور معدوم عراق کشاند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۹    
امروز در بازار تهران هر گرم طلای 18 عیار 94هزار و 560 تومان، هر گرم طلای 24 عیار 126 هزار و 49 تومان و سکه طرح جدید با قیمت 938 هزار تومان معامله شد ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۳    
بازار خودرو در هفته جاری نیز همانند هفته های قبل بر ثبات نسبی محصولاتش پافشاری کرد و این در شرایطی است که رکود و بی تحرکی معاملات بر بازار حاکم است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۷    
برادرزاده صدام دیکتاتور معدوم عراق که از جمله سران گروه تروریستی داعش است از شهر تکریت فرار کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۲    
درپی ناکامی های اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، شماری از فرماندهان بلندپایه نظامی و امنیتی سابق این رژیم چند روز مانده به برگزاری انتخابات پارلمانی، به شدت به نتانیاهو حمله کردند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۴    
آیت الله خامنه ای تاکید کردند: تیم هسته ای که رئیس جمهور محترم انتخاب کرده انصافاً خوب، امین، مورد قبول و دلسوزند و در حال کار و تلاشند اما با وجود این برادرانِ خوب، من نگرانم ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف رانندگی مرگبار در خیابان سیمون بولیوار خبر داد.و گفت :علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۳    
افزایش کرایه های حمل ونقل عمومی بحث تازه ای نیست و معمولا درپایان هرسال شورای شهر تهران نرخ های جدید را بررسی و تصویب می کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۷    
یکی از زیرمجموعه های نیروهای داوطلب مردمی مبارزه با داعش در عراق اعلام کرد اطلاعاتی داریم که نشان می دهد سرکردهای داعش، فرمان عقب نشینی از شهر تکریت به سوی موصل را صادر کرده اند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۵    
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان به منظور دیدار رسمی با مقامات ارشد ایتالیا بامداد امروز پنجشنبه وارد رم شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۲    
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به وقوع سیلاب در 3 استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان، گفت: این سیلاب موجب حادثه دیدن 900 نفر و فوت 3 نفر شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۴    
هواپیمای 747 با شماره پرواز 800 که قرار بود ساعت 19 و 45 دقیقه دیشب فرودگاه امام خمینی را به مقصد پکن ترک کند همچنان در دست تعمیر است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک ساختمان سه طبقه در خیابان جمهوری خبر داد.و گفت:همه ساکنان این ساختمان نجات پیدا کردند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۰    
در آستانه نوروز و با آغاز چراغ خاموش افزایش مصرف بنزین ایران، نصب و راه اندازی 42 پمپ بنزین سیار در آزادراه ها و مسیرهای گردشگرپذیر و پر رفت و آمد کشور آغاز شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۰    
نمایندگان مجلس هفته آینده ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 1394 کل کشور را در صحن علنی خانه ملت مورد بررسی قرار می دهند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا با ارسال نامه ای به رئیس مجلس نمایندگان وضعیت اضطراری درباره ایران را یک بار دیگر تمدید کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۶    
گالری ها و مراکز هنری تهران در آخرین هفته ی باقی مانده از سال 93 با برگزاری نمایشگاه های متعددی از هنرهای تجسمی میزبان علاقه مندان به هنر هستند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۸    
فریبا دختر 18 ساله ای است که دو هفته پیش به بهانه خرید از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۳    
بانک مرکزی هشدار داد برای جلوگیری از سوءاستفاده کلاهبرداران از ارسال اطلاعات بانکی به صورت پیامک خودداری کنید.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۱    
دوخواهر کنار هم خوابیده بودند با لباس های خونین و تنشان با لوله و سیم به سرم، دستگاه کنترل ضربان قلب، دستگاه تنفس مصنوعی و... دوخته شده بود ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۳    
تعرفه برق جدید که از اسفند ماه سال جاری پای خود را به قبض های خانگی و صنعتی باز می کند، به گونه ایست که در قبض های جدید خانگی با احتساب افزایش 10 درصدی قیمت ها ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۸    
بازار سهام آخرین روز از فعالیت هفتگی خود را با خوش بینی ها نسبت به مذاکرات هسته ای که قرار است هفته آینده در لوزان سوییس برگزار شود با روند مثبت به پایان رساند و توانست با صعود 218 واحدی بار دیگر به ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۳    
مرد جوان زمانیکه دید همسرش پول خرج نمی کند راهی دادگاه خانواده شد تا برای همیشه از همسرش جدا شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۸    
به موجب پژوهشی که صبرا قاسمی محقق مصری و از فرماندهان سابق سازمان الجهاد در مصر تهیه کرد گروه تروریستی داعش با بودجه سه میلیارد دلاری مجموعه عظیمی از فعالیت های رسانه ای را مدیریت می کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۳    
رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز آخرین اخبار از پرونده های قاچاق محموله های طلا را اعلام کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۰    
روسیه تحریم های آمریکا علیه بانک اصلی کریمه و برخی از رهبران جدایی طلبان اوکراین را محکوم و این اقدامات را سیاستی تحریک آمیز ارزیابی کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۹    
وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد، طرح پیشنهادی اوباما برای استفاده از نیروهای نظامی علیه داعش شامل محدودیت جغرافیایی نمی شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۳    
پس از گزارش هفته پیش وزارت دادگستری آمریکا دایر بر وجود تعصب های نژادی در اداره پلیس شهر فرگوسن، در ایالت میسوری، رئیس پلیس این شهر از مقام خود استعفا کرده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۰    
عضو شورای شهر "باب سومر" در اطراف موصل از یافتن مقبره ای از سرهای بریده خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۷    
روزنامه پاکستانی فاش کرد که بر اساس یک نامه کشف شده از محل اقامت اسامه بن لادن رهبر سابق گروه تروریستی القاعده، سازمان اطلاعات ارتش این کشور (آی.اس.آی) با این گروه همکاری می کرده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۷    
دولت ترکیه تصمیم گرفت با عرضه اینترنت رایگان اما کنترل شده به خانواده های فرودست جامعه ترکیه به ویژه خانواده هایی که فرزندان آنان دانشجو هستند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۶    
یک مقام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد درباره برخی یگان های ارتش عراق که آمریکا آنها را آموزش داده است، به دلیل ارتکاب جنایاتی شبیه به جنایات گروه تروریستی داعش، تحقیقاتی انجام می شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۶    
وزیر امور خارجه آمریکا می گوید نامه 47 سناتور کنگره به ایران، نمی تواند تغییری در توافق احتمالی در مذاکرات هسته ای ایجاد کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۳    
زلزله ای با قدرت 4.9 ریشتر شهرستان مرزی آستارا را لرزاند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۰    
یک سال قبل از خانه نشینی ایشان نامه را به کمیسیون اصل90 فرستادیم. کمیسیون اصل90 ما را مسخره کرد که شما چرا دست از سر احمدی نژاد برنمی دارید؟ ما گفتیم با آقای احمدی نژاد کاری نداریم ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۰    
معاون رییس جمهوری عراق در بازدید از مناطق عملیاتی، با بین اینکه نابودی گروه ترویستی داعش نزدیک شده است، از مردم و همه گروه های سیاسی این کشور خواست برای تحقق پیروزی نهایی ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۶    
مواد غذایی و نوع تغذیه نقش موثری در سلامت بدن دارد. مصرف برخی مواد غذایی و بخصوص زیاده روی در آن به مرور به مسدود شدن رگ ها منجر می شود و مشکلات اساسی در گردش خون و ابتلا به بیماری های قلبی عروقی ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
ارولوژی رشته ای است در علم پزشکی که به بیماری های مجاری ادراری در زنان و مردان می پردازد. وقتی سخن از سلامت مردان به میان می آید عموما ذهنمان متوجه بیماری های مرتبط با غده پروستات می شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
محققان در بررسی های خود به حقایق تکان دهنده ای در مورد خطرات استفاده از رژ لب دست پیدا کرده اند که دانستن آنها شوکه تان می کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
شما می توانید قبل یا بعد از صبحانه، ورزش کنید. به شرط آنکه قند خون خود را اندازه بگیرید و در صورت لزوم، میزان انسولین خود را با آن تطبیق دهید.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
سه عبارت هست که اگر با همسرتان در میان بگذارید؛ چه نیتتان خیر باشد و چه نباشد، به احتمال زیاد، او را دشمن خود خواهیدکرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
برای بعضی از افراد، علائم افسردگی آنچنان شدید است که به وضوح می توان حس کرد یک چیزی نرمال نیست. بقیه افراد عموماً احساس بدبختی یا ناراحتی می کنند، بدون اینکه واقعاً دلیل آن را بدانند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
محققان انگلیسی فعالیت ناحیه ای در مغز را شناسایی کرده اند که مستقیما به شدت درد مرتبط است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
دندان های سفید و براق در زیبایی صورت و لبخند نقش مهمی دارد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
افرادی که به جوش های سرسیاه مبتلا هستند، از کرم های چرب استفاده نکنند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: فلج صورت علت شناخته شده ای ندارد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
پزشکان تاکید می کنند برای پیشگیری از سرطان روده بزرگ مصرف مقدار قابل توجهی سبزی همراه با ماهی موثر است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
همه ما حالت های روحی مختلفی داریم که روی رفتارهای ما با دیگران تاثیر مسقیم دارند. مسلما هیچ کدام از ما دوست نداریم میکروب ها و ویروس های بیماری خود را به دیگران انتقال دهیم پس چرا سعی می کنیم روحیات ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
مصرف روزانه قارچ خطر سرطان را حداقل 64درصد کاهش می دهد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
خیار از خانواده کدو و خربزه و از جمله خوراکی های سرشار از ریزمغذی های مفید برای بدن است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
یک متخصص تغذیه، گفت: میزان کالری آجیل ها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۹    
قرارگرفتن در محیط های پر سر و صدا و استفاده نکردن از محافظ های گوش، توانایی شنوایی را کاهش می دهد و آن را بدتر می کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۱:۳۵    
طبخ مواد غذایی اگر به صورت طولانی مدت و آرام صورت بگیرد تاثیر زیادی بر ویتامین ها و املاح مواد غذایی بدن خواهد داشت.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۱:۰۶    
یکی از بیماری های پوستی نادر نوعی اختلال در بدن ایجاد می کند که در صورت عدم رسیدگی به موقع می تواند منجر به مگر زودرس در افراد شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۰:۳۶    
مدیر شبکه دامپزشکی آستارا از کشف یک تن فرآورده های خام دامی فاسد و غیربهداشتی از رستوران های سطح شهرستان خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۶    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و حمایت از توسعه گردشگری، کشورمان را ارزان ترین مقصد گردشگری در جهان خواند.