دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۴۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای 8 صبح 28 اسفند 1393 - 8sobh.ir

8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۶    
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون، 16روز پاک داشتیم که درمقایسه با چند سال اخیر بی سابقه است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۲    
در روزهای پایانی سال و در گرما گرم خرید های شب عید، بازار خودرو شاید بیش از هر چیز دیگر دستخوش تغییر می شود ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۶    
مدیرکل حمل و نقل جاده ای و پایانه های استان تهران با اعلام این که امسال اوج سفرهای نوروزی همزمان با 25 اسفند ماه آغاز شده است ، گفت: در این مدت بیشترین تقاضا برای سفر جاده ای به مشهد، شیراز ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۶    
سرمربی ولزی تیم فوتبال استوک سیتی در صورت توافق و امضا قراردادی جدید سالیانه 2.5 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۷    
جان بوئنر نماینده بلندپایه جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از هیلاری کلینتون خواست ایمیل شخصی خود را واگذار کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۱    
با اعلام مسئولان قضایی ایتالیا، باشگاه پارما به دلیل بدهی های کلان مالی رسما ورشکسته اعلام شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۲    
360قانونگذار مجلس نمایندگان از هر دو حزب آمریکا به رئیس جمهور این کشور هشدار دادند هر گونه کاهش تحریم های ضدایرانی به قانون جدیدی کنگره نیاز خواهد داشت.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۲    
روابط عمومی وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای اظهارات منتشره در برخی رسانه های داخلی مبنی بر شکایت و پس گرفتن گزارش این وزارتخانه درباره فعالیت های متهم م.ه در کشور انگلیس نزد مرجع قضائی را تکذیب کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۴    
سخنگوی کاخ سفید گفت: هیچ پیش نویس توافقی در مذاکرات هسته ای ایران منتشر نشده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۰۴    
بر اساس این گزارش طرفین در این دور از مذاکرات به دنبال دست یابی به تفاهمی هستند که چارچوب اصلی را برای نگارش توافق جامع روشن کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۱    
وزیر امور خارجه ایران طی پیامی به مناسبت سال جدید در صفحه توئیتر خود نوشت که امیدوار است نوروز طلیعه روزی نو برای جهان باشد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۵    
مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران درباره اعداد و ارقامی که درباره توافق هسته ای ایران در برخی محافل رسانه ای مطرح می شود گفت: هنوز هیچ چیزی توافق نشده ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۲    
وزیر ورزش و جوانان گفت: وقتی حاکمیت در فوتبال گسیخته باشد در این صورت دیکتاتورها رشد می کنند و آن وقت است که سرمربی تیم ملی می شود یک فرد تعیین کننده.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با مدافع صبای قم به شوخی پرداخت.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۱۴    
قائم مقام وزارت خارجه آمریکا گزارش رسانه ها درباره سانتریفیوژهای ایران را تکذیب کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۹    
"حبیب العادلی" وزیر کشور دوران دیکتاتور سرنگون شده مصر هم از اتهام فساد تبرئه شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۴    
ارتش سوریه توانسته با سیطره بر مناطق شمالی شهر حلب آخرین راههای وصول کمک ها به تروریست ها را قطع کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۲    
دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی نوروز 21 مارس 2015 برابر با اولین فروردین 1394، گفت: گرامیداشت سالانه نوروز فرصتی استثنایی برای مردم است تا با ملحق شدن به یکدیگر تنوع فرهنگی ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۴    
کارولین کندی سفیر آمریکا در ژاپن تهدید به مرگ شد. بنا بر اعلام پلیس توکیو کندی پیامی دریافت کرده که در آن افراد ناشناس وی را به مرگ تهدید کرده اند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۵    
ولی الله افخمی راد با اشاره به تغییرات طبقات تعرفه ای در سال 94 گفت: هیات دولت در ابتدای سال جاری به سازمان توسعه تجارت تکلیف کرد تا سال 96 مجموع طبقات تعرفه ای کشور به شش طبقه برسد که امسال براساس ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۲    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از پایان ششمین دور مذاکراتش با وزیر خارجه آمریکا گفت که مذاکرات به پایان خود نزدیک شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۲    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز پنج شنبه منتشر شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۹    
یک منبع نزدیک به مذاکرات هسته ای به شبکه بی بی سی گفت حتی مسائل فنی نیز قابل حل است اما بدون قطعنامه فصل هفتم توافقی در کار نخواهد بود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۹    
قانون بودجه سال 1394 کل کشور در جلسه علنی 24 اسفندماه 1393 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 25 اسفندماه به تایید شورای نگهبان رسیده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۲    
ساعت 2 بامداد است، 2 و 15 دقیقه و 11 ثانیه شنبه شب، اول فروردین چهارمین سال از آخرین دهه قرن حاضر شمسی ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
آیت الله جوادی آملی گفت: همه باید بدانند سرعت و سبقت غیرمجاز حرام است؛ باید تلاش کنیم فرهنگ رانندگی ما الگوی کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اسلامی باشد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۳    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سال 94 را سال خیلی خوبی می بینم، گفت: امیدوارم بذرهایی که در سال 93 کاشته شد، در سال 94 به ثمر بنشیند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۸    
کاخ سفید در اقدامی نادر و بر خلاف کشورهای کانادا و انگلیس از تبریک به بنیامین نتانیاهو به خاطر پیروزی در انتخابات پارلمانی روز سه شنبه تل آویو خودداری کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۱    
پاریس، ازسرگیری گفت وگوهای سازش میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی را خواستار شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۷    
سازمان هواشناسی براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی در اکثر مناطق کشور ابرناکی، بارش باران و گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۸    
انواع شیرینی و شکلات در نزدیکی سال جدید درحالی با افزایش تقاضا همراه است که قیمت بیشتر این اقلام نسبت به اواخر ماه گذشته ثبات داشته است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۷    
در سال 2014 میلادی شهر لندن بیشترین شمار توریست خارجی را به خود جذب کرد و توانست از محل جذب توریست میلیون ها دلار درآمد کسب کند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۲    
سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در آستانه فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، 100 نکته ایمنی را برای هموطنان و مسافران توصیه کرده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۴    
بالگردهای ارتش عراق، اعلامیه هایی در شهر موصل در شمال این کشور پخش کردند تا مردم را از نزدیک شدنِ "ساعت صفرِ" حمله نظامی ضد عناصر تروریست داعش در این شهر آگاه کنند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۹    
حیوانات آبزی در بازار پارچه و لباس عبد ل آباد به قیمت حدود 20 هزار تومان به فروش می رسد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۶    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: کاهش 10 درصدی درآمدهای دانشگاه از طریق شهریه و تامین آن از طریق اجرای طرح های اقتصادی و دانش بنیان باعث شد شهریه ثابت دانشجویان فعلی در سال تحصیلی آینده افزایش نیابد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۸    
گاهی باید ورق زد تمام خاطرات را و به آن سال هایی رسید که تکرارش دل را می ریزاند و پرتاب می کند به تمام روزهایی که با تمام سختی هایش خوب بود ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۳    
باز هم پایان سال رسید و در این میان، دولت سالی را به پایان برد که در آن تلاش کرد رکود را پایان دهد و رونق را در بازارهای مختلف برقرار کند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۸    
اوباما گفت که اگر برای بار دیگر رئیس جمهور شود اولین دستورش بستن گوانتانامو است و از این که دستور تعطیلی زندان گونتانامو را صادر نکرده است، پیشمان است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۸    
سرمربی سابق بارسلونا از حضور در نوکمپ خوشحال است. او گفت دیدن مسی در میدان همواره لذت بخش است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۳    
رایزنی های فنی رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر انرژی آمریکا آغاز شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
فعالیت فرودگاه بین المللی شهر عدن در جنوب یمن به علت درگیری مسلحانه طرفداران عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور و نیروهای امنیتی ویژه، متوقف شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۴    
معاون امنیتی وزارت کشور با بیان این که تاکنون پانزده نفر از عوامل حادثه شیراز شناسایی شده اند ، گفت که از سوی دادستانی شیراز دستورات اولیه قضایی مبنی بر احضار و جلب این افراد صادر شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۶    
منابع نظامی آمریکا تایید کردند که در حمله یک پهپاد این کشور در سومالی یکی از رهبران گروه تروریستی الشباب کشته شده است ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۸    
نیروهای وابسته به علی عبدالله صالح که مدتی است در اطراف عدن موضع گرفته اند، از نخستین ساعات امروز (پنجشنبه) به فرودگاه عدن حمله کردند و با ارتش و کمیته های مردمی حامی عبدربه منصور هادی درگیر شدند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۵    
افخم گفت: توافق خوب برای ما توافقی است که در آن تحریم های ظالمانه و غیرقانونی غرب علیه کشورمان به طور کامل لغو شده و حقوق قانونی ایران در استفاده از تکنولوژی هسته ای برای مقاصد صلح آمیز به عنوان عضوی ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۴    
سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین در خروجی های شهر تهران خبر داد و گفت: متأسفانه در تصادفات روز گذشته 30 نفر جان خود را از دست داده اند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۹    
یک مقام سیاسی در وین اتریش خبر داد که ایران و آمریکا چارچوب کلی را تا پایان ماه مارس اعلام می کنند و مسائل توافق شده طی مدتی از 10 تا 15 سال اجرایی می شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۴    
چهارراه استانبول که دم عید همیشه شلوغ است و مردم برای خرید پوشاک سال نو به آنجا مراجعه می کنند، امسال خلوت شده ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۵    
حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای حادثه تروریستی و گروگان گیری در موزه ای در تونس را حلقه ای از زنجیره تروریسم در منطقه دانست و آن را در خدمت اهداف رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۳    
رییس سازمان توسعه تجارت از اصلاح نظام تعرفه ای کشور خبر داد و گفت: از ابتدای سال 1394 طبقات تعرفه ای به 10 طبقه کاهش یافته است و بالاترین طبقه 75 درصد خواهد بود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۴    
بانک مرکزی طی بخشنامه ای 3 بند را در خصوص نحوه محاسبه هزینه مطالبات مشکوک الوصول قابل قبول مالیاتی به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۹    
قاتل خواهران دوقلوی جیرفتی صبح دیروز همراه پسری جوان که همزمان با این جنایت، دختری دیگر را به قتل رسانده بود، در ملأ عام به دار آویخته شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۷    
رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی از اعمال محدودیت های ترافیکی برای دور اول سفرها خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۷    
پس از عربستان امارات نیز سفیر خود را از سوئد فراخواند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۵    
یک روزنامه آمریکا مدعی شده کاخ سفید پس از پیروزی نتانیاهو در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی به دنبال آن است تا راهبرد خود را برای ادامه مذاکرات سازش تغییر دهد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۵    
درحالی کمتر از دو روز به نوروز 94 باقی مانده که وعده های مسئولان برای بازگشت آرامش به بازار میوه و مرغ هنوز محقق نشده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد:مذاکره کنندگان روی جزئیات توافقنامه ای درباره برنامه هسته ای ایران کار می کنند و بهتر است زمان گریز هسته ای ایران در آن یک سال باشد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۸    
سرپرست هیئت های مذاکره کننده چین و روسیه در مذکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 دیدار و گفت وگو کردند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۶    
امیرسرتیپ پوردستان با اشاره به اینکه داعش در خردادماه قصد پیشروی به سمت مرزهای ما را داشت، گفت: هنگامی که آنان با قدرت و اقتدار نیروهای ما مواجه شدند دیگر جرأت نکردند پا را فراتر بگذارند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۷    
تکفیری های داعش مسئولیت حملات روز چهارشنبه به پارلمان و موزه باردو تونس که صدها گردشگر به گروگان گرفته و دست کم 22 کشته برجای گذاشت را برعهده گرفت.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۴    
کمتر از 9 ماه پیش بود که اولین تصاویر قاسم سلیمانی که اغلب آنها با موبایل گرفته شده بودند، در فضای مجازی، سایت های مختلف خبری غیررسمی و رسمی دیده شد ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۱    
محدوده ای از بازار ملک که در ایام تعطیلات رسمی به خصوص نوروز، به تنها محل فعال برای نقل و انتقال تبدیل می شود، در عید 94 دارای دو خطر بالقوه است که عدم اطلاع از آنها ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۰    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: درهای بهشت زهرا(س) در ساعات سال تحویل برای حضور شهروندان باز است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۱    
بانک مرکزی با ارائه گزارشی از وضعیت شبکه پرداخت الکترونیک بانک ها در پایان سال اعلام کرد: تعداد تراکنش های شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی (شتاب) به رقم بی سابقه 64 میلیون تراکنش در یک روز رسید.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۶    
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان از انهدام شبکه ترویج فساد در شبکه های اجتماعی در استان سمنان خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۳    
رییس مرکز مدیریت راه های استان البرز از ترافیک سنگین در راه های این استان از جمله بزرگراه و آزادراه تهران - کرج - قزوین خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۰    
در چهارمین روز رایزنی های هسته ای در شهر لوزان مذاکرات فشرده ای بین هیأت های مذاکره کننده ایران با اعضای 1+5 برگزار شد و قرار شد آغازین رایزنی روز پنجم نیز در سطح وزرای خارجه ایران و آمریکا برگزار ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۷    
برنامه عزاداری دهه دوم فاطمیه به شرح زیر است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۶    
اگر محبت بصورت تصنعی باشد، نمی توان آن را به فرزندان انتقال داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۶    
برخی منابع از احتمال ادامه مذاکرات تا روز یکشنبه در لوزان سوئیس خبر می دهند و یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده عنوان کرد ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۶    
یک خبرگزاری انگلیسی در گزارشی با اشاره به مذاکرات فشرده در لوزان نوشت: مذاکرات ایران و 5+1 وارد جزئیات شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۴    
افراد دارای پوست های چرب حدالمقدور از لوازم آرایشی استفاده نکنند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۸:۰۴    
بخش اورژانس بیمارستانی در شهر الجبیل عربستان، روز گذشته پذیرای یک بیمار اورژانسی با موردی عجیب بود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۳۲    
امواج الکترومغناطیسی که از ضعیف ترین سشوارها هم ساطع می شود، 300 برابر امواجی است که از گوشی های تلفن همراه ارسال می شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۰۳    
استفاده از کلر زیاد در استخر سبب تغییر رنگ موی فرد خواهد شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۶:۳۴    
بسیاری از ما فکر می کنبم که خوردن اسفناج بهترین راه کمبود آهن است، اما آهن موجود در اسفناج به راحتی جذب نمی شود. در این بخش ترفند ساده برای به حداکثر رساندن جذب آهن را پیشنهاد میکنیم.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۶:۰۲    
حس استقلال را در کودک خود افزایش دهید و با تهیه ظروف غذاخوری کوچک مخصوص خودش مهارت های حرکتی ظریف را در او پرورش دهید. خواهید دید که بیشتر از اینکه غذا را پس بزند انگیزه خوردن پیدا می کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۵:۳۴    
از قدیم رسم بر این بوده که با نزدیک شدن به ایام نوروز و سال نو همه چیز را هم نو کنیم.از وسایل زندگی گرفته تا لباس و کیف و کفش و.. ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۵:۰۵    
نتایج یک بررسی جدید نشان داد نوعی ترکیب موجود در بسیاری از داروهای غیرنسخه ای سرفه می تواند ترشح انسولین در بدن را تسهیل کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۴:۳۱    
با توجه به مطالعه اخیر، پلی فنل های موجود در سیب زمینی از اضافه وزن جلوگیری می کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۴:۰۳    
آناناس دارای ویتامین ث است و این ویتامین پیش ساز ماده ای به اسم کلاژن است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۳:۳۴    
برخی مطالعات نشان می دهد، سلامت پوست در گرو تأمین مواد مغذی موردنیاز آن است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۳:۰۲    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد مردان نسبت به زنان قدرت حافظه خود را سریع تر از دست می دهند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۲:۳۲    
در مجالس و محافل شادی و عزای دیگران مشارکت داشته و با آنان (البته در چارچوب شرع) همدلی و همنوایی داشته باشید.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۲:۰۳    
بازار میوه و تره بار در فاصله چند روز مانده تا نوروز 1394 با قیمت های متفاوت و بعضا نجومی مواجه شده که در این میان پرتقال با بیشترین نوسان ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۱:۳۶    
موز میوه پر فروشی است اما مشکلاتی نیز برای محیط زیست ایجاد می کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۱:۰۵    
عدم توجه به درجه حرارت اتاق کودک باعث هوشیاری کم کودک می گردد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۰:۳۸    
براساس آمارها به طور متوسط از هر پنج زوج در جامعه ما، یک زوج به ناباروری مبتلا است که این آمار در جوامع مختلف می تواند متفاوت باشد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۰:۰۹    
نماینده مقیم سازمان ملل متحد در ایران گفت: دولت ایران در تلاش برای معکوس کردن فرایند خشک شدن دریاچه ارومیه است و تاکنون به موفقیت های خوبی دست یافته است.