چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۲:۴۷Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای 8 صبح 23 اسفند 1393 - 8sobh.ir

8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۳    
بازار آجیل در هفته پایانی سال رونق خاصی گرفته است، ضمن اینکه فندق، بادام هندی و تخمه ژاپنی از جمله خشکباری اند که افزایش قیمت زیادی داشته اند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۳    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از ابلاغ دستورالعمل برنامه های آموزشی پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال به مدارس، خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۸    
برنامه این هفته سینما معیار با موضوع فیلم روباه ، ساخته بهروز افخمی، با حضور مهدی انصاری منتقدسینما و محمدرضا رضاپور سردبیر مجله نقدسینما و با اجرای سیدامیر جاوید برگزار شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۳    
وزیر بهداشت گفت: این شایعه که بیمارستان های دولتی برای کاهش هزینه ها بعد از طرح تحول سلامت، از داروهای بی کیفیت استفاده می کنند به هیچ وجه صحت ندارد ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۸    
معاون آموزشی بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: بسیاری از هزینه های درمان سوختگی مانند پانسمانهای مختلف، داروهای مورد نیاز و فیزیوتراپی زیر پوشش خدمات بیمه های درمانی نیست.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۹    
دولت منطقه ای اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که داعش در حمله انتحاری به موصل از گاز کلر استفاده کرده بود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۹    
رئیس جمهوری آمریکا به دلایل امنیتی از داشتن تلفن همراه هوشمند محروم است و نمی تواند پیامک بفرستد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۷    
وزیر کشور انگلیس تاکید کرد که ابعاد مشکل آزار و اذیت جنسی کودکان در این کشور بسیار بزرگتر از آن چیزی است که تاکنون شناخته شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۴    
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در دیدار معاون وزیر خارجه آمریکا با وی، خواستار موضع گیری روشن واشنگتن در قبال پیروزی های نیروهای مسلح عراق در برابر تروریست ها شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۸    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری جرائم سایبری گفت: طی بررسی های صورت گرفته مبلغی بیش از 40 میلیارد تومان از سرقت های سایبری داشتیم.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۴    
یک خبرگزاری آمریکایی در گزارشی به گسترش نفوذ ایران در خاورمیانه پرداخت و نوشت که جمهوری خواهان معتقدند که دولت اوباما نفوذ ایران در خاورمیانه را نادیده گرفته است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۱    
نیروهای ارتش عراق در جریان پیشروی های خود علیه گروه تروریستی داعش در شهر تکریت، 34 داعشی را به هلاکت رساندند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۳    
یک نشریه انگلیسی نوشت در شرایطی که ایران عملا کنترل چهار پایتخت عربی را به کنترل خود درآورده، و در حال رتق و فتق موضوع هسته ای خود با کشورهای 1+5 است ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۴۸    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 با اشاره به جلسه عصر امروز (شنبه) این کمیسیون برای رفع ایرادات شورای نگهبان از بودجه 94 گفت که کمیسیون تلفیق در این جلسه تعریفی برای خانوارهای پردرآمد ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۹    
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص مذاکرات هسته ای گفت: بدون تردید هدف نهایی تمام دست اندرکاران مذاکرات هسته ای حراست از مصالح نظام و صیانت از منافع ملی است و با توجه به اینکه از ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۰    
ارتش عراق تعداد زیادی از نیروهای خود را در اطراف شهر بیجی مستفر کرده است و توپخانه ارتش نیز در حال کسب آمادگی برای حمله به این شهر است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۷    
در شرایطی که برخی رسانه ها از جنبه های مثبت رسیدن به توافق هسته ای سخن می گویند برخی بر اهمیت مقابله با ایران به بهانه تلاش دولت جمهوری اسلامی به دستیابی به سلاح های هسته ای تاکید می ورزند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۲    
یک روزنامه صهیونیستی ضمن اعلام اینکه واقعیت در مرزهای جنوبی سوریه با حضور نیروهای ایران و حزب الله در حال تغییر است، افزود: راهی برای خلاص شدن از دست رئیس جمهور سوریه به جز ترور وی وجود ندارد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۲    
علیرضا رادفر اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده، نخستین مقصد سفر استانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۹    
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کفاشیان اعلام کرده باشگاه پرسپولیس را به علت ممانعت بازیکنانش از انداختن چفیه در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان جریمه خواهد کرد ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۰    
یکی از مخالفان دولت ونزوئلا در زندان خودکشی کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۷    
جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در حاشیه کنفرانس اقتصادی شرم الشیخ در مورد مذاکرات هسته ای ایران گفت: هم اکنون نمی توانم به صورت قطعی بگویم که می توانیم با ایران به یک توافق دست یابیم یا خیر؟
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۰۲    
یونسی در ادامه با اشاره به اینکه آنچه که من گفتم دقیقاً طبق متن سخنرانی است و رسانه ها آن را دارند، تاکید کرد ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۶    
عناصر داعش چهار تن از ائمه جماعت مساجد شهر فلوجه در غرب استان الانبار را اعدام کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۰    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که یک کودک مستعد به همراه وحید طالب لو در محل تمرین حضور پیدا کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۰    
دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی درباره تبعات افزایش رزمایش های نظامی روسیه هشدار داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۷    
نشست خبری مدیران شبکه های سیما برای معرفی برنامه های ایام نوروز برگزار و در آن با توجه به همزمانی ایام فاطمیه و ایام نوروز ویژه برنامه های این ایام معرفی شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۲    
یکی از اعضای هیئت رئیسه هیئت گلف استان تهران بازداشت شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۹    
سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران گفت: تحقیقات بر روی این پرونده همچنان ادامه دارد و هنوز نتیجه نهایی حاصل نشده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۳    
عضو تیم مذاکره کننده با بیان اینکه در رابطه با موضوعات فنی با 1+5 هنوز در یکی دو مورد اختلاف نظر داریم، گفت: درباره موضوع تحریم ها نیز هنوز نتوانسته ایم به اتفاق نظری دست پیدا کنیم ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه تأکید کرد: در واقع آنچه که از سوی مشاور محترم رییس جمهوری اسلامی ایران مطرح شده و ایشان نیز مجددا با شفافیت بیشتری تصریح کرده اند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۴    
زنان از گذشته های دور و حتی در دوران روسیه تزاری نقش مهمی در ارتش این کشور داشته اند. از سال 2002 میلادی حضور زنان در ارتش روسیه شکل منظم تری به خود گرفت و ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۳    
معاون درمان وزارت بهداشت، ضمن تشریح برنامه های حوزه درمان در تعطیلات نوروزی، تاکید کرد: همه بیمارستان های دولتی ملزم به داشتن پزشک متخصص در این ایام هستند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۲    
اگرچه موبایل های سال 2014 با ویژگی های منحصر به فردشان توانستند نظر بسیاری را جلب کنند، اما باید دانست صنعت موبایل به همین دستاوردها بسنده نمی کند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۳    
رئیس جمهور سابق ترکیه تاکید کرد که در شرایط کنونی برنامه ای برای بازگشت به عرصه سیاست ندارد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۵    
روزنامه خراسان: هر وقت به فصل زمستان و اواخر اسفند نزدیک می شویم، چانه زنی های حداقل دستمزد داغ می شود. در این زمان، کارگران از دستمزدهای پایین خود می نالند و کارفرمایان از کسادی بازار می گویند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۳    
ام وی ام 110، خودرویی که در سال جاری رشد تولید زیادی در ایران داشته، سال هاست که دیگر حتی در خود کشور چین هم تولید نمی شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۵    
تاخت و تاز آژانس های چارتر کننده هتل و بلیط برای سفر به جزیره کیش، نرخ هر شب هتل در ایام تعطیلات نوروز را به مرز 2 میلیون و 500 هزار تومان رساند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۶    
جسارتی نیاز نیست برای آنکه نام ایران را با صفت یکی از بلاخیزترین کشورهای جهان همراه کنیم. وقوع سیل، توفان، زلزله، رانش زمین و خشکسالی، حوادثی است که به دفعات در تاریخ ایران ثبت شده است ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران از افتتاح سه ایستگاه آتش نشانی خبر داد و گفت: برای چهارشنبه آخرسال یک هزار اکیپ عملیاتی با همکاری شهرداری نواحی جهت استقرار در نقاط مختلف شهر پیش بینی شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۲    
در حالی که کاهش بودجه های ناشی از سیاست های ریاضتی قدرت ارتش انگلیس را تا حد قابل توجهی کاهش داده است، ادامه این روند به کناره گیری این کشور از مسائل جهانی منجر می شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۳    
بهای سبد نفتی اوپک در بازارهای جهانی 91 سنت افزایش یافت.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۲    
یک رسانه غربی در گزارشی به بهانه های نخست وزیر انگلیس برای راه نیامدن با رئیس جمهوری آمریکا پرداخت.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۹    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: بخشنامه حل مشکل بدهی شش دسته از صنایع و واحدهای تولیدی بدهکار به شبکه بانکی صادر شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۹    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: موشک کروز قدیر همانطور که در سواحل جمهوری اسلامی ایران حضور دارد، روی بالگردهای سپاه نیز نصب است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۴    
طبق تصمیم گیری های اخیر مدیران تلویزیون، سیروس مقدم سریال پایتخت 4 را برای ماه رمضان می سازد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۱    
گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از خروج اهالی شهر موصل، قوانین جدیدی را به آنان تحمیل کرده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۱    
روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" در آستانه انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 50 دلیل برای گفتن "نه" و خلاص شدن از دست "بیبی" (بنیامین نتانیاهو) وجود دارد تا بتوانیم پس از مدت ها نفس ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۲    
وزیر بهداشت با تشریح تجربه خود نسبت به تزریق داروی اوستین، جدیدترین دستوراتش برای مراکز چشم پزشکی کشور را عنوان کرد و گفت ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۰    
رئیس جمهور گفت: ملت ایران استقلال، آزادی، انقلاب، ایمان و فرهنگ دینی را از یاد نبرده و نخواهد برد و همواره به عهد و پیمانش با نظام اسلامی وفادار بوده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۲    
تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان به ریاست محمد جواد ظریف ، بامداد فردا عازم لوزان سوئیس خواهد شد .
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۰    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه نیروی انتظامی در خاکریز اول امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: شاید شب و روزی به حضرت آقا نمی گذرد که برای نیروی انتظامی دعا نکنند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۷    
در دیدار نماینده ویژه رئیس جمهور و نماینده ترکیه در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه اعلام شد: پس از تصویب موضوعاتی از جمله قرارداد تجارت ترجیحی در نخستین کابینه مشترک دو کشور ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۴    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه عمل به قرآن موجب سعادت دنیا و آخرت است، بر ضرورت نشر و گسترش بیش از پیش فرهنگ قرآنی در کشور تاکید کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۵    
باراک اوباما گفت: ارسال نامه توسط 47 سناتور جمهوری خواه به مقامات ایران و اینکه خواسته شده تا به من ، رئیس جمهوری آمریکا، برای اجرای این توافق اعتماد نکنند باعث شرمندگی من است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۴    
رئیس جمهوری آمریکا تایید کرد که به دلایل امنیتی از تلفن های همراه هوشمند استفاده نمی کند و حتی یک پیامک هم نمی فرستد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۴    
وزیر دفاع عراق از کنترل کامل ارتش این کشور بر شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۹    
مجرم سابقه دار وقتی نتوانست دختر مورد علاقه اش را راضی به ازدواج کند، تصمیم به قتل او گرفت، اما با تیزهوشی دختر نوجوان در اجرای نقشه خود ناکام ماند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۰    
بازار شب عید برای خرج کردن است. خرج هایی که پایانی ندارند. لباس می خرید، کفش می ماند. کفش می خرید، میوه و آجیل باقی می ماند. تازه هنوز تزئینات سفره هفت سین را نخریده اید ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۰    
فرمانده جدید نیروی انتظامی با بیان اینکه فعالیت های دوره تصدی سردار احمدی مقدم با شتاب بیشتری دنبال می شود، افزود: قول می دهم سازمانی متدین با فرهنگ پاک دستی، پاک چشمی و پاکدلی را توسعه دهم.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۲    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی تهران از افزایش مجدد نرخ مرغ در بازار خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۳    
نماینده یونیسف در سوریه از کشورهای جهان خواست به منظور تسهیل در امر کمک رسانی به مردم مناطق تحت اشغال داعش و حمایت از کودکان ساکن در این مناطق، با داعش وارد مذاکره شوند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۱    
داعش بسیاری از کلان شهرهای بزرگ جهان را از جمله اهداف خود می داند. عدنانی در این پیام صوتی شهرهای گرانادا(غرناطه) در اسپانیا، واشنگتن، لندن، پاریس و رم را اهداف احتمالی حمله خواند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۹    
ارتش نیجریه از کشف یک کارخانه بمب سازی متعلق به گروه بوکوحرام در شهری واقع در شمال شرق این کشور و پس از بازپس گیری این منطقه از تروریست ها خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۶    
41 زن و 200 مرد با تشکیل 900 سایت مستهجن و تبهکارانه به فضاهای مجازی نفوذ کرده بودند. با عملیات پلیس فتای استان سیستان وبلوچستان گردانندگان و اعضای این 900 سایت با محتوای مجرمانه، دستگیر شدند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۴    
شبکه سعودی العربیه از کشته شدن پسر عموی رئیس جمهور سوریه خبر داد اما درباره چگونگی مرگ وی اطلاعات دقیقی ارائه نکرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۱    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور آزمون و جهانبخش در تیم امید گفت: اسامی بازیکنان امید را ما رد می کنیم که نام این نفرات هم خواهد بود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۲    
ایده مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران مورد تایید و استقبال آمریکا قرار گرفت. واشنگتن هم ارسال توافق هسته ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد برای افزایش ضریب ضمانت اجرایی آن را امری معمول دانست.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۳    
وزیر خارجه آمریکا طی مراسمی در حاشیه کنفرانس اقتصادی "شرم الشیخ" در مصر گاف داد و به جای گفتن "آینده مصر" گفت: باید همگی به خاطر آینده اسرائیل تلاش کنیم.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۳    
حسین شریعتمداری در یادداشت روز کیهان نوشت: تأکید بر این واقعیت که چالش هسته ای هرگز نقطه پایانی ندارد و رسیدن به توافق با حریف ناممکن و محال است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۸    
رئیس جمهور با بیان این که علی رغم بارش نزولات آسمانی طی روزهای اخیر همچنان در مسیر خشکسالی هستیم، گفت ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران از مقام معظم رهبری گرفته تا رئیس جمهور در این موضوع اتفاق نظر داریم که نظام انقلاب اسلامی ایران اساسا با واژه هایی مانند امپراطوری مخالف است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۹    
رئیس جمهور گفت: دولت باوجود خشکسالی، تمام طراحی ها و برنامه ریزی های لازم را انجام خواهد داد تا مردم تهران در تابستان دچار مشکل نشوند، اگر چه ضرورت دارد مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۴    
سقوط شیء نورانی در ساحل دریای خزر، ساکنان پنج منطقه در مازندران را شگفت زده کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۵    
معاون رئیس جمهوری عراق با اشاره به بیانیه موسسه الازهر مصر در محکوم کردن حضور نیروهای مردمی عراق در نبرد علیه داعش، تاکید کرد که الازهر در دام داعش افتاده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۳    
رهبر کاتولیک های جهان شایعات درباره احتمال استعفای خود را در سالهای پیش رو رد نکرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۹    
دیپلمات ارشد اروپایی که خواست نامش فاش نشود، در جمع خبرنگاران گفت ایران و گروه 1+5 به ویژه در هفته های اخیر پیشرفت زیادی در مذاکرات هسته ای داشته اند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۴    
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد برخی مسائل که انجام آنها از عهده او و فدراسیونش خارج بود، از دلایل از دست رفتن میزبانی ایران در جام ملت ها و مسابقات قهرمانی زیر 22 سال آسیا بود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران به عملکرد غیرمنصفانه و غیر علمی گزارشگر ویژه حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به لحاظ رعایت نکردن اصول و موازین بین المللی با تردید جدی می نگرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
هافبک برزیلی تیم فوتبال پس از عمل جراحی که عصر جمعه انجام داد، احتمالا به مدت 5 هفته از میادین ورزشی دور خواهد بود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۷    
5 سال بود که برای چهارشنبه آخر سال ترقه درست می کرد.امیر 20 سال دارد. اهل یکی از شهرک های شهر سمنان است.دوستانش از او به عنوان متخصص درست کردن ترقه های بزرگ با صدای انفجاری بالا نام می برند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۹    
سفارت آمریکا در عراق، عصر دیروز در بیانیه ای این موضوع را که هواپیماهای آمریکایی، پنجشنبه در قالب ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۶    
در پی تشدید حملات نیروهای ارتش و مردمی عراق به گروهک تروریستی تکفیری داعش در مناطق مختلف این کشور و تحمیل شکست های پیاپی، این گروه برای ایجاد ارعاب و وادار کردن نیروهای در حال فرار خود به جنگیدن ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۰    
وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی به همراههیئت مذاکره کننده آمریکایی روز یکشنبه پانزدهم مارس ( فردا) به لوزان سوئیس می رود تا در کنار جان کری وزیر امور خارجه آمریکا با مقامات ایران ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۷    
رسول پاپایی معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درخصوص پایان فعالیت آموزشی مدارس در سال 93 اظهار داشت: طبق قانون تعطیلی مدارس بر اساس تقویم رسمی کشور مشخص می شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۴    
سخنگوی کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران با بیان اینکه افزایش 260 هزار تومانی مورد توافق اعضای شورای عالی کار است اما اختلاف نظر سر فرمول وجود دارد گفت ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۶    
اگر به موهای برخی افراد دقت کنید ذرات سفیدی به نام شوره خواهید دید.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۳    
افراد باید در ایام عید مراقب کبد خود باشند واین جز با یک تغذیه مناسب در ایام عید حاصل نمی شود .
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۳    
لاغری، بیماری و ضعف بهپوش ها و مدل های انسانی البسه در کشورهای غربی سرانجام دانشمندان را به فکر ساخت نوعی نوشیدنی دارویی انداخته است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۷:۳۱    
تحقیقات صورت گرفته توسط محققان هندی حاکی از آن است که خر و پف علاوه بر ایجاد سر و صدا می تواند بیماری آب سیاه را تشدید کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۷:۰۲    
کسانی که از صدایشان بیش از اندازه استفاده می کنند و افراد سیگاری و قلیانی بیشتر در معرض گرفتگی صدا قرار می گیرند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۶:۳۲    
سکوت ذهن و توجه به کلمات زیبای معنوی بخش مهمی از سلامت افراد را تضمین می کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۶:۰۱    
مطالعات نشان می دهد که عامل اصلی ایجاد دلهره وجود آنزیم هایی است که تحت شرایط استرس یکسری سیگنال های عصبی را مختل و دلشوره را موجب می شوند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۵:۳۲    
از کفش های نورانی تا ساعت های هوشمند، همه ی این وسایل پوشیدنی هستند که برای استفاده نیاز به دریافت شارژ و انرژی دارند که به وسیله باتری هایی با عمر کوتاه تامین می شود و این محدودیت به زودی رفع خواهد ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۴:۲۹    
افرادی که احساس مسئولیت بیش از حد می کنند، خود را نشناخته اند و جنبه شناختی آن ها اشتباه است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۴:۰۵    
میوه هایی که رنگ قرمز ارغوانی دارند مانند آلو سیاه و شاتوت از کبد فرد سم زدایی می کنند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۳:۳۵    
برخی افراد دچار دردهای مزمن در ناحیه گوش بیرونی خود هستند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۲:۰۴    
برخی از کودکان از بدو تولد دچار تورتیکولی می شوند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۷    
در صورتی که تومور گلوموس در گوش فرد باقی بماند کاهش شنوایی برای فرد به وجود می آید.
  • ۱