دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۵۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای 8 صبح 20 اسفند 1393 - 8sobh.ir

8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۲    
شاید انیشتین بعدی یک زن ایرانی 27 ساله با نام زهرا حقانی باشد
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۴    
رای الیوم با اشاره به اعتراض دولت مصر به حکم قرار دادن حماس در فهرست گروههای تروریستی آورده است: عواملی چندی منجر به تغییر موضع مقامات مصری و تغییر سیاست های سختگیرانه علیه حماس شد که از جمله آنها می ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۹    
سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز چهارشنبه بار دیگر به موضوع نامه 47 سناتور درباره مذاکرات هسته ای ایران پرداخت و آن را جبهه گیری در برابر رئیس جمهور آمریکا دانست.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۱    
یک منبع مطلع از بازداشت فرد وام گیرنده 6 هزار و 500 میلیارد تومانی خبر داد که بدون ارایه ضمانت نامه های کافی این تسهیلات را گرفته بود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۱    
جان کری وزیر خارجه آمریکا بار دیگر یادآور شد نمایندگان کنگره حق تغییر مفاد توافق هسته ای دولت این کشور با ایران را ندارند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۵    
اعمال تحریم های جدید از سوی واشنگتن علیه 8 استقلال طلب اوکراینی و یک بانک روسی، نشانگر افزایش فشار آمریکا بر روسیه است ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۳    
دستیار ویژه رئیس جمهور با ارائه توضیحاتی درباره اظهاراتش که موجب واکنش مقامات کشور عراق شده، گفت: ما معتقدیم کشورهای منطقه با اتحاد و همکاری می توانند با توسعه طلبی کشورهای خارج از منطقه مقابله کنند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۴    
رییس جمهوری کشورمان که شب گذشته به منظور انجام سفری دو روزه عازم عشق آباد پایتخت ترکمنستان شده بود دقایقی پیش وارد تهران شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۱    
یک داعشی آمریکایی با افشای نقشه خود برای قتل رئیس جمهور این کشور، تأکید کرد که هسته های خفته این گروه تروریستی در سراسر آمریکا پراکنده شده اند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۳    
باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای "نسبت به جریانی که سعی در ایجاد حاشیه برای این باشگاه را دارد" واکنش نشان داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس روز چهارشنبه دادخواستی را علیه وزارت امور خارجه ارائه کرد که بر اساس آن خواستار انتشار اسناد و مکاتبات دولتی در زمان تصدی پست وزارت خارجه در زمان کلینتون شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۷    
بر اساس اعلام مقامات مسئول، به علت آبگرفتگی باند فرودگاه بندرعباس، این فرودگاه تا 24 ساعت آینده غیرقابل استفاده خواهد بود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۹    
فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد، لندن قصد دارد اسرار مالی نخبگان حاکم در روسیه را در راستای جنگ اطلاعاتی علیه حکومت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور فاش سازد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۹    
کیومرث هاشمی در سومین نشست شورای عالی ورزش البرز که عصر امروز در محل سالن شهدای استانداری البرز برگزار شد با اشاره به اینکه عوامل زیادی در کشور سبب موفقیت کاروان ورزشی می شود ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۳    
قائم مقام وزیر کشور از واقعه شیراز و حمله به علی مطهری ابراز تاسف کرد و از تاکید وزیر کشور بر برخورد هرچه سریعتر با عوامل حادثه و قاصران احتمالی دولتی و نیز فراخوان استاندار فارس به تهران خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۵    
بیانیه پایانی هفدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره چهارم دقایقی پیش در صحن این مجلس قرائت شد که متن ان بدین شرح است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: فوتبال ایران توانایی صعود به جام جهانی دارد و برنامه های مهمی تا جام جهانی 2018 خواهیم داشت.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۱    
ریزش برف از بعد از ظهر امروز /چهارشنبه/ شهرستان های زاهدان و خاش را سفید پوش و مردم مرکز سیستان و بلوچستان را شادمان کرد و بسیاری از خانواده ها را به کوه و دشت کشاند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۸    
قیمت سبد نفتی اوپک با کاهش 1.5 دلاری به 53.03 دلار در هر بشکه رسید.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۲    
بانک مرکزی نرخ رسمی 39 ارز را برای روز چهارشنبه اعلام کرد که براین اساس نرخ 15 ارز نسبت به روز سه شنبه افزایش و قیمت 22 واحد پولی کاهش یافت در این میان بهای دو ارز با تغییری مواجه نشد و ثابت ماند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۲    
در پی حمله عناصر داعش به تیم خبری شبکه العالم هنگام پوشش پیشرویهای ارتش عراق در تکریت، فیلمبردار این شبکه مجروح شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۳    
علی احمدی نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی از شهرستان ممسنی فارس گفت قانونی برای پیگیری منابع مالی انتخابات مشخص نیست او که اکنون رییس کمسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام است با اشاره به اظهارات ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۷    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با آزادی تکریت گروه تروریستی داعش در هیچ جای عراق امکان مقاومت ندارد و از این کشور محو خواهد شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۸    
اختتامیه هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری دقایقی پیش با حضور اعضای خبرگان و با سخنرانی آیت الله یزدی برگزار شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۳    
نمازجمعه این هفته تهران به امامت آیت الله سیداحمد خاتمی اقامه می شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۸    
مجموعه ای از دانشمندان در دانشگاه هاروارد آمریکا، ژن های مسئول پیری و جوانی را کشف کرده اند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۳    
دو برادر که برای تامین پول خرید خانه، همسر مردی تاجر را به قتل رسانده و اموالش را در نقشه ای پیچیده به سرقت برده اند، پای میز محاکمه رفتند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۸    
رییس کلانتری 151یافت آباد از دستگیری دو عضو اصلی باند تهیه و توزیع هروئین در جنوب غرب پایتخت خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۳    
حقوق رییس جمهور اقتصاد بزرگی مانند چین از حقوق رییس جمهور آفریقای جنوبی کمتر است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۶    
اعتیاد همواره یکی از بزرگ ترین مشکلات مردم به ویژه جوانان بوده است. در سال های اخیر اعتیاد از شکل سنتی و گیاهان طبیعی مثل خشخاش و تریاک به شکل اعتیاد به مواد شیمیایی به ویژه شیشه تغییر کرده است ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۱    
گزارش پلیس آمریکا حاکی است که علت بروز یک تصادف شدید در سال 2013 که سه کشته برجای گذاشت استفاده راننده یکی از خودروها از فیس بوک در حین رانندگی بوده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۱    
شهر استراتژیک "تکریت" بطور کامل از چنگال داعش آزاد و اکنون تحت اختیار ارتش و گروه های مقاومت مردمی قرار دار
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۱    
دادگاهی در ایتالیا امروز چهارشنبه نخست وزیر اسبق این کشور را از اتهام فساد اخلاقی تبرئه کرد و بدین صورت احتمال بازگشت برلوسکنی به سیاست قوت گرفت.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۳    
به گزارش سرویس بین الملل هشت صبح، این در حالی است که روابط ایران و حماس از چند سال پیش بر سر مواضع متفاوت طرفین درباره سوریه به سردی گرایید.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۷    
با افزایش ارزش دلار به بالاترین رقم طی 12 سال گذشته قیمت جهانی نفت در معاملات امروز به کمتر از 57 دلار در هر بشکه و قیمت هر اونس طلا به 1159 دلار رسید.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۷    
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز جزئیات 3 پرونده بزرگ کشف قاچاق طلا را اعلام کرد و گفت: محموله های 255 کیلوگرم طلای قاچاق در 3 استان کشف شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
به دنبال حمله خمپاره ای به میدانی در مرکز دمشق شش غیر نظامی زخمی شدند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۵    
خبرنگار شبکه العالم درعراق از آزادسازی برخی مناطق شهر تکریت در استان صلاح الدین در شمال عراق از اشغال گروه تروریستی داعش خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۲    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا، ارز به جزئیات 3 پرونده بزرگ قاچاق طلا اشاره کرد و گفت: محموله های 255 کیلوگرم طلای قاچاق که در حال ورود یا خروج از مرزهای کشور بوده است در 3 استان هرمزگان ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۲    
فوق تخصص درمان تومورهای سرطانی گفت: متأسفانه عواملی مثل تغذیه نامناسب و مصرف سیگار در ابتلا به سرطان روده بزرگ نقش دارند، ضمن اینکه در 10 سال گذشته، سن مصرف سیگار 6 سال کمتر شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۹    
با نزدیک شدن به نوروز 94، بازار ماهی قرمز سفره های هفت سین ایرانیان هم رنگ بوی دیگری به خود گرفته و هر قطعه ماهی قرمز بسته به اندازه آن هزار تا 5000 تومان فروخته می شود که البته باید به توصیه های ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۸    
بورس تهران در معاملات آخرین روز هفته روند صعودی در پیش گرفت و موفق به پس گرفتن کانال 64 هزار واحدی شد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۲    
مجموعه جدید مهران مدیری که پیش از این اتاق عمل نام داشت؛ به مرکزی در حاشیه تغییر نام داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۷    
نیویورک تایمز در گزارشی به موفقیت قریب الوقوع عملیات آزادسازی تکریت اشاره کرد و نوشت که تکفیری های داعش در حال عقب نشینی از این شهر هستند و آزادی آن می تواند گام مهمی در جهت حرکت به سمت موصل باشد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
مهاجم پرتغالی رئال مادرید به خبرنگاران اعلام کرد که تا پایان فصل هیچ مصاحبه ای انجام نمی دهد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
وزرای امور خارجه ایران، انگلیس، فرانسه و آلمان هفته آینده به میزبانی اتحادیه اروپا با یکدیگر دیدار و درباره مذاکرات هسته ای گفت و گو خواهند کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۳    
مرد جوان زمانیکه دید همسرش پول خرج نمی کند راهی دادگاه خانواده شد تا برای همیشه از همسرش جدا شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۰    
بیش از 100 هزار نفر با امضای طوماری خواستار محاکمه 47 سناتور امضاکننده نامه ضدایرانی به دلیل نقض قانونی شدند که شهروندان آمریکا را از مکاتبه با دولت های خارجی منع می کند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۲    
دادستان سابق تهران گفت: احضاریه ای برای حضور در دادگاه در تاریخ 5 اردیبهشت ماه سال آینده به دست من نرسیده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۲    
در10 ماهه نخست سال جاری 2 هزار و 890 دستگاه بی ام و، 719 دستگاه مرسدس بنز، 16 دستگاه پورشه، 12 دستگاه مازراتی، وارد ایران شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۲    
شبکه "بی بی سی" مجری اصلی برنامه تخت گاز، جرمی کلارکسون را به دلیل درگیری با تهیه کننده برنامه از کار معلق کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۴    
به قاعده ی چند ساعت چشم بستن همه چیز دگرگون شد و اکنون نزدیک به سه سال از این حادثه گذشته است اما بازماندگان آن حال و روز مناسبی ندارند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاکسازی مناطق عراق از گروه های تروریستی و داعش با کمک و مشاوره فرماندهان نظامی سپاه پاسداران را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۳    
مراسم سوگواری و عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمة الزهرا سلام الله علیها طبق روال همه ساله از سوی رهبر معظم انقلاب به مدت پنج شب برگزار می شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۱    
بازار انواع لوازم تزیینی در روزهای پایانی سال تقاضای بیشتری دارد و از رونق نسبی برخوردار شده است؛ هرچند که به گفته فروشندگان ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل بارش باران و کاهش محسوس دما، مدارس شیفت عصر در تمامی مقاطع تحصیلی زاهدان تعطیل است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۱    
در پایان فصل قرارداد 11 بازیکن تیم سرخپوشان به پایان می رسد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۹    
اسناد تازه ای نشان می دهد نیوزلند با جاسوسی از 20 کشور شامل ایران، اطلاعات دریافتی را در اختیار آژانس امنیت ملی آمریکا(NSA) می گذاشت.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۹    
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از معافیت ریالی، احتمال قطع یارانه مشمولان غایب ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: چهل و نهمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 روز چهارشنبه 20 اسفند (2 روز زودتر) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۹    
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از مشخص شدن وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان در روز جمعه خبر داد و گفت: پیشنهاد ما افزایش 30 درصدی است که امیدواریم موافقت شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۶    
دو تیم پرسپولیس و استقلال برای دیدار هفته بیست و سوم هفت بازیکن در آستانه محرومیت دارند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۴    
بی بی سی در پی تحقیقات خود دریافته است که در چین نوزادانی به صورت علنی در اینترنت تبلیغ و سپس فروخته می شوند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۸    
در بخش مشاوره انجمن احیا خدمات مشاوره توسط کارشناسان ارشد روانشناسی و مددکاران اجتماعی برای مبتلایان به HIV انجام می شود ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۶    
معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: شرایط تولید گوشت قرمز با ثبات، عرضه به اندازه کافی و تغییرات ایجاد شده مربوط به حلقه های واسط و شرایط بازار است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۸    
هیلاری کلینتون ضمن انتقاد از نامه گروهی از سناتورهای جمهوریخواه ایالات متحده به رهبران ایران، آن را خارج از عرف دیپلماتیک توصیف کرده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۳    
معاون هوانوردی امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از تلاش برای تدوین آیین نامه ای جدید برای جریمه شرکت هایی که پروازهایشان با تاخیر روبه رو می شود ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۰    
جزئیات مذاکرات میان ایران و گروه 1+5 هنوز علنی نشده اما سناتور گراهام به شدت معتقد است که دولت آمریکا پیشنهاد برداشتن تحریم هایی که تنها توسط کنگره و نه دستور اجرایی رئیس جمهور ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۷    
صادق زیباکلام با اشاره به انتخاب نشدن آیت الله هاشمی رفسنجانی برای ریاست مجلس خبرگان، معتقد است: اعلام نامزدی آیت الله هاشمی برای ریاست مجلس خبرگان دقیقاً با الگوی 30 ساله رفتار سیاسی ایشان مطابقت ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۴    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تولید خودرو رانا هیبریدی برای استفاده در ناوگان حمل و نقل عمومی و در مرحله اول به عنوان تاکسی خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۵    
در 6 تصادف که طی 24 ساعت گذشته در جاده های ایران رخ داد، 12 نفر کشته و 7 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۹    
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای ضمن تقبیح اقدام ارتش رژیم صهیونیستی به تخریب خانه های پیش ساخته درنزدیکی شهر قدس ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۶    
منابع آگاه گفته اند که سه تن از اعضای رهبری سازمان جهانی اخوان المسلمین به ریاض، پایتخت عربستان سعودی رفته اند و بیش از 10 روز است که در آن جا هستند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۰    
جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز نوشت: هفته گذشته هنگامی که وزیر کشور از ورود پول های کثیف به سیاست و انتخابات سخن گفت و در این زمینه هشدار داد ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام 14 هزار نفر در آزمون سراسری سال 94 خبر داد و گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام در آزمون است و قابل تمدید نخواهد بود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۱    
ارتش لبنان یکی از اعضای زن یک شبکه تروریستی سعودی که به دنبال انفجار در سفارت ایران بود را بازداشت کرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۹    
ایران میان 93 کشور جهان جزو ده کشور عرضه کننده بنزین ارزان محسوب می شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۶    
ویدئوی تازه ای که گروه تروریستی داعش منتشر کرده، نشان می دهد فردی که ادعا می شود جاسوس موساد است، به دست یک نوجوان به اعدام شده است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد نامه 47 سناتور به رهبران ایران درباره مذاکرات هسته ای برای امنیت ملی آمریکا مضر است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۶    
معاون وزیر نیرو با تشریح مبانی قانونی افزایش تعرفه های برق در زمستان93، گفت:براساس ماده یک قانون هدفمندی یارانه ها ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۱    
قیمت مدل 94 خودروهای داخلی به طور میانگین 200 تا 500 هزار تومان بیشتر از مدل 93 این خودروها است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۸    
دو سارق حرفه ای که پس از سرقت از منازل شهر مشهد با خودروی شخصی شان برای رد گم کنی بلافاصله سرقت خودرو را به پلیس اعلام می کردند دستگیر شدند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۳    
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی برخی مدارس این استان بر اثر بارش برف خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۳    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از بازداشت عامل بمب گذاری یکی از بانکهای شهرستان ملارد خبر داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۳    
اگر بتوانید اعصاب تان را کنترل کنید هم بدن تان را نجات داده اید و هم شاید زندگی تان را. آخرین باری که برای سی تی اسکن، ام آرآی یا رادیوگرافی رفته اید، یادتان هست؟
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۷:۳۶    
اضافه وزن داشتن همیشه به معنی سالم نبودن نیست.افراد چاق زیادی هستند که در سلامت کامل به سر می برند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۷:۰۳    
ما بیشتر تمایل داریم به افرادی که نظراتی متفاوت دارند به عنوان یک مخالف بنگریم.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۶:۳۵    
برای رهایی از جوش وآکنه ،لک وتیرگی پوست ،خیلی از مراقبت های پوستی را می توان نام ببرد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۶:۰۲    
سیگاری های بزرگسال به طور متوسط بیش از 13 سال از زندگی خود را به دلیل مصرف سیگار از دست می دهند .
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۵:۳۶    
آلرژی عکس العمل بدن در مقابل مواد، چه مضر و چه بی ضرر، است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۵:۰۲    
یک نشریه غربی در گزارشی به بررسی علل و عوامل فردی و غیرفردی تأثیرگذار بر گرایش جوانان غربی به گروه تروریستی داعش پرداخته است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۴:۳۶    
یک متخصص تغذیه با اشاره به فواید چای گفت: برای جذب بهتر آهن و ویتامین ها توصیه می شود چای نیم ساعت پس از خوردن میوه و یک ساعت پس از خوردن غذا میل شود.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۳:۳۵    
بیوتین یکی از ویتامین های گروه B بوده که برای تقویت مو حائز اهمیت است. منابع خوب بیوتین عبارتند از مخمر آبجو، بلغور گندم، عدس، دانه آفتابگردان، سویا، و گردو است.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۳:۰۲    
متخصصان با شناسایی روش های جدید به دنبال راهکارهایی هستند تا روند سخت درمان افسردگی را برای بیماران تسهیل کنند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۲:۳۵    
با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و سال جدید، افزایش حجم مسافرت ها و در پیش بودن دید و بازدیدهای نوروزی، بازار دوربین های عکاسی رونق ویژه ای دارد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۲:۰۳    
کارشناسان سلامت معتقدند که گروهی از داروهای جدید می توانند به افزایش طول عمر و برخورداری از زندگی سالم تر با کاهش آسیب پذیری و بهبود عملکرد قلب و عروق کمک کنند.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۱:۳۵    
کافی است سر بچرخانند یا برای یک لحظه سرشان را پایین بیندازند؛ کار تمام است. همان لحظه نشانه ها آغاز شده و با حال نزار به مقصد می رسند ...
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۱:۰۲    
شما با خرید و میل کردن یک همبرگر تنها چند هزار تومان ناقابل می پردازید، اما آیا این معامله به صرفه است؟
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۰:۳۴    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، در ارتباط با وجود سم آفلاتوکسین در آجیل به خصوص پسته، توضیحاتی داد.
8 صبح   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۱    
وزیر بهداشت با تشریح جدیدترین جزئیات وضعیت چشم بیماران گرفتار، سود جویی را عامل اصلی استفاده از داروی تقلبی چشم عنوان کرد و گفت ...
  • ۱