جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۰:۰۰May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 1 اردیبهشت 1403 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 29 اسفند 1401 افکار نیوز 29 اسفند 1402 افکار نیوز 31 فروردین 1403 افکار نیوز 1 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 2 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 3 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 4 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 5 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 6 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 7 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 8 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 9 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 10 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 11 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 12 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 13 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 14 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 15 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 16 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 17 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 18 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 19 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 20 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 21 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 22 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 23 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 24 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 25 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 26 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 27 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 28 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 29 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 30 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1403 
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
امروز (دوشنبه) قیمت تندر 90 پلاس اتوماتیک صفر در بازار آزاد تهران 1 میلیارد و 230 تومان است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۹    
امروز (دوشنبه) قیمت پژو 405 GLX دوگانه سوز صفر مدل 1400 در بازار آزاد تهران 345 میلیون تومان است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۶    
یک خاخام صهیونیست خطاب به یهودیان با اشاره به اینکه نتانیاهو شجاعت حمله به تاسیسات اتمی ایران مشابه تاسیسات اتمی سوریه و عراق را ندارد، از یهودیان خواست برای نابودی تاسیسات اتمی ایران نماز بخوانند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۶    
بلاتکلیفی در تامین ارز و شائبه عدم تامین کسری برنج کشور از محل واردات، تنظیم بازار برنج را تهدید واحتمال افزایش قیمت برنج ایرانی و خارجی را افزایش داده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۱۳    
متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده، تکلیف برنامه هفتم توسعه است که بایستی از ابتدای امسال اجرایی شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۷:۱۰    
نیسان ورسا در سال 2024 توانست عنوان ارزان ترین خودروی فروخته شده در ایالات متحده آمریکا را حفظ کند؛ قیمت این خودرو از 17 هزار و 225 دلار شروع می شود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۵:۴۱    
پس از کشف روشی جدید برای جلوگیری از پیشرفت سرطان خون، محققان امیدوارند پیشرفت فزاینده ای در درمان این نوع سرطان حاصل شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۴:۵۱    
برخلاف لفاظی های رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، رخداد های میدانی حاکی از وابستگی کامل تل آویو به واشنگتن، پاریس و لندن است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۴:۴۱    
علم و فناوری ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۳:۲۶    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از اهداف عملیات وعده صادق، شکستن ذهنیت شکل گرفته در مورد شکست ناپذیری و غیرقابل حمله بودن اسرائیل توسط یک دولت بود و این تابو باید به صورت علنی شکسته می شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۲:۴۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از رشد فزاینده بیماری های غیرواگیر در کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۲:۲۶    
اسپوتنیک با اشاره به تشدید تنش ها میان ایران و رژیم اسرائیل در گرماگرم جنگ غزه به نقل از تحلیلگران نوشت: از آنجایی که اقتصاد تل آویو فاقد انعطاف بوده و در پی جنگ غزه به شدت آسیب دیده است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۲:۱۰    
شاید شما هم کسانی را دیده باشید که با وجود اینکه بدون نگرانی از میزان کالری های دریافتی شان بر اساس اشتهایشان غذا می خورند، هیچ وقت چاق نمی شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۱:۳۰    
پس از مشاهده و انهدام چند شی ناشناس در آسمان برخی شهرهای کشور، رسانه های غربی و عبری تلاش کردند این واقعه را حمله بزرگ و اثرگذار رژیم صهیونیستی به ایران معرفی کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۱    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل که کماکان بابت ادامه جنگ با حماس تحت فشارهای داخلی و خارجی قرار داد بعد از ظهر یکشنبه از افزایش فشار نظامی و دیپلماتیک بر حماس خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۸    
تصویب برنامه هفتم توسعه و بدنبال آن موافقت شورای نگهیان با افزایش سن بازنشستگی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان فصلی جدید در سالهای اشتغال و بیمه پردازی زنان و مردان ایجاد کرد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۵    
کانال 12 اسرائیل در گزارشی درباره تحرکات نتانیاهو علیه ایران، او را دست انداخت و مسخره کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۱    
معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی گفت، اجرای تغییر ساعات کاری از 15 خرداد تا شهریور سال جاری فعلا منتفی شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
می خواهید بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان را بشناسید؟ در این مقاله، به معرفی چند گوشی سامسونگ می پردازیم که برای کارهای روزانه و بازی های سبک مناسب هستند و ارزش قیمتی که برای آن ها پرداخت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۱    
فعال سازی این بخشنامه بر روی وبسایت esale.ikco.ir پس از دریافت پیامک از ایران خودرو انجام خواهد شد. تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق وبسایت ثبت نام ایران خودرو امکان پذیر است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۳    
رهبر نهضت اسلامی نیجریه اعلام کرد که عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی امیدها را در دل مظلومان و مستضعفان جهان زنده کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۸    
پس از رشد قیمت کاکائو در سطح جهانی، بازار شکلات در ایران هم تحت تاثیر قرار گرفته است. چنان که این امر احتمال کوچ تولیدکنندگان از این فعالیت را تشدید کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۷    
طرح پرداخت یارانه معیشتی به مادران دارای فرزند شیرخوار (یسنا) که تاکنون فقط برای دهک اول درآمدی در 8 استان اجرا می شد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۸    
سخنگوی صنعت برق، گفت: 80 درصد مشترکان کشور در اقلیم عادی و معتدل قرار دارند که این عده از مشترکان اگر از کولر آبی استفاده کنند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۱    
مدیر کل سلامت شهرداری تهران از ارایه خدمات رایگان سلامت در 123 نقطه تهران به مناسبت هفته سلامت خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۱    
آخرین روند قیمت ها در بازار جهانی طلا، از تغییر 0.1 درصدی قیمت ها حکایت دارد.هر اونس طلا، امروز به 2,392 (دو هزار و سیصد و نود و دو ) دلار رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۴    
فروش 3 محصول سایپا در سامانه این شرکت فعال شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور تا پنجشنبه خبر داد و نسبت به آب گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۰    
خانه صمت ایران در نامه ای به مجلس اعلام کرد: میزان ساعت کاری هفتگی 44 ساعت در هفته است و اگر یک روز تعطیلی به ایام کاری اضافه شود، به تبع آن مزد کارکنان و کارگران نیز 10 درصد کاهش می یابد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۵    
فرمانده انتظامی سبزوار گفت: یک مشمول 41 ساله، به عنوان مسن ترین سرباز فراجا، امروز برای انجام خدمت زیر پرچم در این شهرستان خود را معرفی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۷    
فریب بخشی از ذات و راهبرد هر جنگی است اما وقتی با رژیم صهیونیستی سر و کار دارید؛ این راهبرد به احمقانه ترین شکل ممکن دنبال می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۴    
معاون سازمان امور استخدامی: در برخی نقاط کشور آغاز مدارس از 10 شهریور می شود
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۸    
سازمان امور استخدامی: تغییر ساعات کاری اعلام شده هماهنگ شده نبوده و تصمیم گیری در این باره برعهده معاون رئیس جمهور است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۶    
وضعیت بازار گوشت هر روز عجیب تر از قبل می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۵    
آمریکایی ها در سال 2002 بعد از حمله به عراق و افغانستان در زمان بوش آماده می شدند به ایران حمله کنند. قبل از حمله پنتاگون برای آمادگی بیشتر یک مانوری تحت عنوان شبیه سازی جنگ با ایران برگزار کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۱    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران درباره تغییرات مصوبه حداقل دستمزد کارگری 1403، حکایت از تغییر 35درصدی حق مسکن و یک درصدی سایر سطوح گفت: چانه زنی ما برای این عدد نیست ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۷:۵۱    
یک مقام ارشد آمریکایی با انتقادهای تند از رژیم صهیونیستی به دلیل عدم توجه به درخواست ها و توصیه های آمریکا، رئیس جمهور آمریکا را به وفاداری کورکورانه از این رژیم متهم کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۷:۴۱    
بامداد جمعه عناصر مزدور رژیم صهیونیستی، همزمان با پرواز جنگنده های رژیم در سطح منطقه، اقداماتی تروریستی در سه نقطه کشور انجام دادند و رسانه های جریان اصلی غرب به بزرگنمایی آن مشغول شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۷:۴۱    
الوحده در بیستمین دیدارش در فصل جاری لیگ امارات در خانه شکست 2 بر یک برابر عجمان را در کارنامه خود ثبت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۷:۴۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: سقوط آزاد کاهش رشد جمعیت متوقف شده و این موضوع یک نشانه خوب برای آغاز افزایش رشد جمعیت در سال جاری است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۷:۴۱    
یک جاسوس سابق موساد که در یک کتاب عملیات نیروهای فلسطینی و تنش های رژیم صهیونیستی با ایران را پیش بینی کرده است، به اظهار نگرانی درباره آینده اسرائیل پرداخته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۶:۱۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که مدیریت ورزشگاه آزادی را به فدراسیون فوتبال بدهد که در خدمت فوتبال کشور باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۶:۱۱    
داروهای کاهش وزن ویگووی (Wegovy)، اوزمپیک (Ozempic) و داروهای مشابه به برخی از محبوب ترین داروها در جهان تبدیل شده اند. اما گروه بزرگی از مردم نیز آنها را ترک می کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۶:۱۱    
علاوه بر دستاوردهای راهبردی متعددی که عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی در عمق فلسطین اشغالی داشت، یکی از بارزترین نتایج این عملیات ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۶:۱۱    
سرمربی پورتو معتقد است مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اکنون به آمادگی همیشگی خودش بازگشته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۶:۱۱    
عملیات وعده صادق ویژگی هایی دارد که آن را به یک عملیات تاریخی تبدیل کرده و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۶:۱۱    
معاون ستاد نوسازی ناوگان نوسازی گفت: با توجه به قانون ساماندهی و توجه این قانون به مساله زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف سوخت مساله صورت گواهی اسقاط خودرو های فرسوده در اولویت قرار گرفت که سرعت خروج ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۶:۱۱    
در استمرار شیطنت های ناوگان متجاوز آمریکا در خلیج فارس، وقاحت فرماندهان آمریکایی به جایی رسید که عناصر پدافندی سکو های نفتی نصر و سلمان را در خلیج فارس تهدید کرد و از آنان می خواهند که سکو ها را ترک ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۶:۱۱    
با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۵:۱۱    
در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بیش از 77 هزار واحدی مثبت شد تا کمی از محدوده 2.2 میلیون واحدی فاصله گرفته باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۴:۲۱    
اکنون که بیش از شش ماه از جنگ غزه می گذرد بیش از هر زمان دیگر اشتباه محاسباتی رژیم صهیونیستی در این تهاجم آشکار شده است؛ درست مانند همان اشتباهی که تل آویو درحمله به کنسولگری ایران مرتکب شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۴:۱۰    
یک تکه نان در منطقه چاتال هویوک ترکیه متعلق به عصر حجر کشف شده است که قدمت آن به بیش از 8000 سال پیش بازمی گردد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۴:۰۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه های این نیرو در آب های بین المللی حضور دارند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۳:۴۰    
با توجه به اعلام سازمان امور مالیاتی، با الکترونیکی شدن پرداخت مالیات بر ارث، زمینه بهره مندی از سپرده های متوفیان نزد بانک ها و مؤسسات اعتباری تسهیل شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۳:۲۶    
عملیات وعده صادق دستاورد ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک تر کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۳:۲۱    
زیتون به دلیل داشتن ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان دارای خواص بسیار است، آنتی اکسیدان هایی که آن را به یکی از دوست داران قلب تبدیل کرده و روغنی که در پیشگیری از برخی از انواع سرطان ها تاثیر ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۳:۲۱    
رأی گیری در شورای امنیت بر سر عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل روز گذشته در نیویورک انجام شد و آمریکا به عنوان اصلی ترین حامی رژیم صهیونیستی، این قطعنامه را وتو کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۳:۲۱    
دانیال اسماعیلی فر هافبک تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه باید در محل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۳:۲۱    
با وجود اینکه به طور کلی، آمار ابتلا به سرطان در کشور ما، از نرم جهانی پایین تر است، اما سرطان گوارش، روندی افزایشی و نگران کننده دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۲:۱۳    
رئیس اداره سلامت مادران وزارت بهداشت ضمن هشدار نسبت به انجام زایمان ها و سزارین های تقویمی، گفت: انجام زایمان های زودرس باعث افزایش خطر عفونت و انتقال نوزاد به بخش ICU می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۲:۰۱    
محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت : از دوستان پرسپولیسی هم خواهش می کنم که جوسازی نکنند و حسادت را کنار بگذارند به هر حال استقلال بهترین و با اصالت ترین تیم ایران و آسیاست و باید خوشحال باشند که اتفاقات ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۱:۵۷    
بعد از شلیک شکوهمند موشکهای بالستیک و کروز در عملیات وعده صادق بر فراز اسرائیل غاصب، به عمق استراتژی دفاعی کلام تاریخی امام (ره) که فرمود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۱:۳۱    
صفحه اینستاگرام بی بی سی فارسی در پستی از مخاطبان خود خواسته بود به ترس از حمله اسرائیل اعتراف کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۱:۳۱    
بهزاد داداش زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت : بی تعارف علیرضا بیرانوند این فصل زیاد عملکرد خوبی نداشته است و حالا حضور رفیعی تلنگری برای او خواهد بود که بداند پرسپولیس مال او نیست بیرانوند باید بداند از ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۱:۳۱    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه استفاده از قرص ناف برای لاغری مبنای علمی ندارد، گفت: درمان چاقی کلید جادویی ندارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۱:۳۱    
یک تحلیلگر شبکه سی ان ان هشدار داد که اگر ترامپ به خاطر نقض حکم دادگاه مبنی بر ممنوعیت اظهارنظر عمومی درباره شهود و دادستانها با حکم زندان مواجه شود احتمال شورش سراسری در آمریکا بسیار بالاست.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۵۰    
سید بدر بن حمد البوسعیدی در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۷    
معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی گفت، اجرای تغییر ساعات کاری از 15 خرداد تا شهریور سال جاری فعلا منتفی شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۶    
وزارت دفاع ژاپن اعلام کرد که 2 بالگرد نیروهای دفاع از خود این کشور با هشت سرنشین در اقیانوس آرام سقوط کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۴    
مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی یک لایحه را در ضدیت با چندین کشور و همچنین جنبش مقاومت اسلامی حماس، به تصویب رساند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۰    
امید گل 2.35 برای آبی پوشان در مقابل امید گل 0.79 برای شاگردان سعید دقیقی نشان می دهد که تیم جواد نکونام حتی شایستگی پیروزی با اختلاف بیشتر از یک گل را هم داشته است
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۹    
استقلال با پیروزی مقابل شمس آذر قزوین، در کمتر از 24ساعت صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت ولی شاگردان جواد نکونام برای به دست آوردن 3امتیاز این بازی خانگی، شب سختی را پشت سر گذاشتند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۶    
هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری 2 بازی به پایان می رسد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۴    
سانه آمریکایی روز شنبه نوشت یگان موشکی چین بیش از 1000 موشک معروف به قاتل ناوهای هواپیمابر آمریکا را در اختیار دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۲    
باشگاه پرسپولیس تهران از امیرحسین صادقی بازیکن پیشین استقلال شکایت می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۹    
کارشناس حوزه دفاعی گفت: لازم است که ما بنا به توانایی نظامی دشمنانمان قدرت دفاعی خود را افزایش داده و حتی یک گام از آنان بالاتر باشیم. امروزه ما در وضعیت مطلوبی از لحاظ توان دفاعی قرار داریم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
تحلیلگران بی بی سی از قدرت پنهان ایران حیرت زده شدند. خیلی عجیب است که ایران توانسته به اسرائیل اتمی شجاعانه حمله کند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران گفت: برای ما اثبات نشده است که ارتباط بین ریزپرنده ها و رژیم اسرائیل وجود داشته باشد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا از اظهار نظر در مورد اینکه آیا واشنگتن در مورد حمله هشدار داده است یا خیر ، خودداری اما تاکید کرد که ایالات متحده در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نداشته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
فیلمی از لحظه برخورد صاعقه به برج میلاد تهران را از نگاه دوربین یک شهروند که روز گذشته در ساعتی پس از شروع باد وطوفانی تهران بزرگ گرفته شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
دیوید تیلور در آستانه از دست دادن المپیک پاریس قرار گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
رییس اداره پلیس فدرال آمریکا مدعی نفوذ هکرهای چینی به زیرساخت های حیاتی این کشور شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
دارنده 4 مدال طلای جهان و المپیک در مبارزه نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای المپیک پاریس مقابل حریف خود تن به شکست داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
محرومیت تعلیقی کاپیتان تیم فوتبال استقلال به قوت خود همچنان باقی است و او برای همراهی تیمش در بازی با تراکتور مشکلی نخواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
مدیرعامل و پیشکوت باشگاه پرسپولیس به عیادت مجری و گوینده خوش صدای رادیو و تلویزیون رفتند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
تعویض ستاره گرجستانی پرسپولیس دربین نیمه بازی با صنعت نفت از افت این بازیکن خبر می دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
شارمین نارونی خبرنگار عرب می گوید: ایران اکنون نقشه کامل سیستم دفاع موشکی اسرائیل را در اختیار دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در دیدار با وزیر خارجه مصر و هیأت همراه او که به ترکیه سفر کرده اند، نسبت به افزایش دامنه درگیری و تنش در منطقه هشدار داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
سرمربی استقلال با انتشار یک عکس خاص به هواداران این تیم پیام ویژه ای داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
تیم بایرن مونیخ که هیچ شانسی برای قهرمانی در بوندس لیگا ندارد امشب مقابل یونیون برلین به یک پیروزی پرگل رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۱    
مدیر ورزشی بایرن مونیخ به مذاکره با زیدان برای جانشینی توخل واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۹    
محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، کریستوفر کنت، حسین پورحمیدی، علیرضا حقیقی، رشید مظاهری و حامد لک گلرهایی هستند که نمره شان پایین تر از رفیعی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۹    
نفت آبادان مقابل پرسپولیس نمایش خوبی نداشت و فراز کمالوند، سرمربی این تیم هم با استفاده از یک جمله نامتعارف این گزاره را تأیید کرد: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۹    
تجربه مصر، افغانستان، گرجستان و ونزوئلا نشان داده که آمریکا همواره به رهبرانی که خود منصوب کرده ولی بر طبق اهداف مورد نظر کاخ سفید پیش نمی روند، خیانت می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۹    
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت های هوشمند ملی حذف نمی شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۹    
دادستان کل کشور گفت: اهداف نظام جمهوری اسلامی تعلیمی، تربیتی و اصلاحی بوده و نگاه قاضی باید اصلاحی باشد که غالبا همین گونه است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۶    
روزنامه های آمریکا و انگلیس به ابعاد حادثه اصفهان پرداخته اند و این حادثه را محدود عنوان کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۶    
پرسپولیس با برتری 3 بر صفر در زمین نفت آبادان بهترین پیروزی خودش در فصل جاری را کسب کرد و برای این کار رکورد پاسکاری صحیح در فصل جاری را جابه جا کرد
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۶    
محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس فیلم منتسب به خود که مدعی برخورد ناشایست با شهروندان بود را تکذیب کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۶    
پرسپولیس در حالی که برای قهرمان شدن نیاز به بازیکنان تاثیرگذارش دارد، بابت محرومیت احتمالی دانیال اسماعیلی فر نگران است.