جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۹:۴۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 4 اردیبهشت 1403 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 29 اسفند 1401 افکار نیوز 29 اسفند 1402 افکار نیوز 31 فروردین 1403 افکار نیوز 1 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 2 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 3 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 4 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 5 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 6 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 7 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 8 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 9 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 10 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 11 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 12 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 13 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 14 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 15 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 16 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 17 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 18 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 19 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 20 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 21 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 22 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 23 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 24 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 25 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 26 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 27 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 28 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 29 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 30 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1403 
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۶:۳۱    
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می شوند و یا اصلا دفن نمی شوند و مثلا در دریا رها می شوند و یا شکار حیوانات درنده می شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۱۱    
با قرارگیری در فصل گرما و تغییر الگوی محاسبه قبض برق، لزوم استفاده هوشمندانه از برخی لوازم خانگی پرمصرف در خانه بیش از پیش مطرح می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۴۱    
اگر در طول خواب با مشکلاتی مانند تعریق شبانه، سردرد، تلاش زیاد برای به خواب رفتن و دندان قروچه مواجه هستید به احتمال زیاد دچار بیماری هستید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۱    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن هشدار از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۳    
امروز قیمت گوشت مرغ پایین آمد، در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش افزایش قیمت را تجربه کرد و کیلویی 98 هزار تومان معامله شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۲:۳۱    
عملیات طوفان الاقصی نیز به مانند تمام نبردهای سرنوشت ساز تاریخ سبب صعود و سقوط افراد بسیاری از هرم قدرت در سرزمین های اشغالی شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۲:۳۱    
کتمان حقیقت، تنها راهکار صهیونیست ها درمقابل موفقیت حمله پهپادی و موشکی ایران است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۶    
رائفی پور پیش از انتخابات اخیر مجلس، توضیحاتی درباره اموال و دارایی های خود داده بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۱    
پروژه تامین مسکن فرهنگیان برنامه ملی بعدی است که مرحله اول این پروژه در 18 استان آغاز شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۰    
قیمت حبوبات امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۳    
سهم پرداختی حق بیمه تأمین اجتماعی کارگران برای سال 1403 معادل 931 هزار و 180 تومان اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۷    
حوزه سلامت متشکل از صنایع تجهیرات پزشکی و دارو یکی از موضوعات جذاب همکاری های بین المللی بوده و همواره در تعاملات بین المللی شاهد طرح همکاری از سوی کشورها در مذاکرات هستیم ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۱    
طی روز های گذشته برای تعدادی از مشترکان شرکت آب وفاضلاب استان تهران پیامک ذخیره سازی آب ارسال شد. متن این پیامک این بود که ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۷    
افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران برای سال1403 تصویب شد و در سال جدید هم برخی از صندوق ها از جمله صندوق بازنشستگی کشوری آن را در حقوق فروردین لحاظ کردند و احکام هم بر همین اساس صادر شد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۵    
بانک شهر که با تملک 30 درصدی، بیشترین میزان مالکیت پرسپولیس را به دست آورد؛ دیروز با خروج جریان پول حقیقی از سهام خود، در کنار ریزش 32 صدم درصدی قیمت پایانی سهام وشهر مواجه بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۹    
محسن باقری (نماینده کارگری عضو شورای عالی کار) و علی حسین رعیتی فرد (معاون روابط کار وزارت کار) در برنامه تهران20 به مناظره بر سر اصلاح قانون کار پرداختند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۳    
مدیرعامل توانیر گفت: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۹    
شرکت ایران خودرو در نظر دارد تعدادی از خودروهای سواری آسیب دیده را به مزایده بگذارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۳    
سریال های جدیدی در راه اند که بخشی از آنها آماده پخش و بخشی هم جلوی دوربین اند. سریال هایی که از طنزِ بدل گرفته تا معمایی رخنه و پلیسی هشت پا و بسیاری از کارهای دیگر در کنداکتورهای مختلف به آنتن شبکه ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۷    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه حدود 359 دشت کشور دچار فرونشست است، گفت: 28 درصد چاه های کشاورزی معادل 117 هزار حلقه چاه در دشت های با نرخ فرونشست بیش از 10 سانتی متر حفر شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۶    
آمریکا مدعی شد گزارش های مربوط به گور های دسته جمعی غزه نگران کننده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۶    
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
صهیونیست ها امروز بیشتر از هر روز دیگری درحال سبک و سنگین کردن مزایا و معایب باقی ماندن در سرزمین های اشغالی هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو در شعبه 26 دادگاه انقلاب با حضور وکیل، خانواده این خواننده و نماینده دادستان برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
عملیات وعده صادق یک قدرت نمایی حکیمانه بود. این قدرت نمایی حکیمانه می تواند پایه گذار یک گفتمان جدید برای تحکیم صلح جهانی باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
کتک خوردن و محرومیت علی هیبتی، مبارز ایرانی در روسیه تکذیب شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
بر اساس ماده 2 قانون مجازات اسلامی 1392، ” هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجارت تعیین شده است جرم محسوب می شود. “ ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
غرب و عوامل آن با به کارگیری ظرفیت های اطلاعاتی، نظامی و سیاسی برای حفاظت از رژیم غاصب صهیونیستی به میدان آمدند اما نتیجه تلاش های فشرده ای که طی 13 روز انجام دادند رها کردن گریبان آن از دست ایران ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: مجوز استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه برای بکارگیری در پایگاه های آتش نشانی روستایی توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
افزایش قیمت جهانی کاکائو، مذاق تولید کنندگان و علاقمندان شکلات را تلخ می کند؟ بررسی ه از رشد بیش از 6 برابری قیمت جهانی کاکوئو حکایت دارد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۲    
در سال 1402 هم که افزایش دستمزد 20 (کارمندان) و 27 درصد (کارگران) افزایش یافت باز هم نرخ تورم 40 درصد بود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۷:۰۱    
بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن به حذف این تیم از جام ملت های فوتسال آسیا واکنش نشان دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۴۱    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با افت بیش از 13 هزار واحدی همراه شد تا سناریو سیو (ذخیره) سود مطرح شده در چند روز اخیر اهالی بازار سرمایه بعد از رشد بیش از 4 درصدی را عملی کرده باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۲۶    
استفاده از ظرفیت سازمان های منطقه ای برای روابط دو جانبه، امتیازی است که می تواند به روابط تهران و اسلام آباد عمق بخشیده و منجر به همگرایی بیشتر دو کشور شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۱۱    
حادثه فرقان از عبرت های تاریخ انقلاب است. افرادی متدین، نمازخوان، نماز شب خوان و دائم روزه دار با شعار اسلام آمدند و بهترین آدم های متدین انقلاب را به شهادت رساندند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۱۱    
یحیی گل محمدی تا این لحظه گزینه اصلی باشگاه تراکتور است و در صورتی که حضور این مربی در تبریز منتفی شود، نفر بعدی یک گزینه خارجی خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۱۱    
نشریه آمریکایی "نیوزویک" در مقاله ای با اشاره به شکست های متعدد امریکا در سیاست های عمومی، سیاست های ناکارآمد فزاینده ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۱۱    
تیم فوتبال العین امارات با شکست الهلال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۱۱    
تعدادی از فعالان فلسطینی تصاویری تکان دهنده از زندانیان آزاد شده توسط اشغالگران در کرانه باختری را منتشر کرده اند که شرایط بهداشتی سخت در نتیجه شکنجه و بدرفتاری را نشان می دهند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۶:۱۱    
سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه رسمی به هیئت فوتبال و باشگاه تراکتور، ممنوعیت ورود زنان به استادیوم یادگار را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۴:۲۱    
برنامه جهانی غذا اعلام کرد برای تامین کمک های غذایی افغانستان در سال میلادی آینده به 1.98 میلیارد دلار نیاز دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۴:۱۱    
رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت گفت: اجرای طرح مطالعاتی دستگاه پاکدم یا قلیان اکسیژن به صورت آزمایشی تحت نظارت وزارت بهداشت با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی در 10 استان کشور آغاز شده ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۴:۰۱    
مدت زمان قرارداد واگذاری پرسپولیس و استقلال برای نظارت از سوی سازمان خصوصی سازی شش سال خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۳:۵۰    
تاکر کارلسون، روزنامه نگار آمریکایی با اشاره به این واقعیت که 70 درصد مردم ایالات متحده مخالف کمک به اوکراین هستند، گفت: تصویب لایحه مربوط به مصادره دارایی های روسیه به نفع کی یف ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۳:۴۱    
میانگین زمان دوش گرفتن 8 دقیقه است و اگر بیش از 15 دقیقه زیر دوش می مانید، باید به فکر تغییر روتین حمام خود باشید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۳:۲۱    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز سه شنبه خود را به برنامه ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۳:۲۱    
ویتامین های گروه B اغلب به عنوان یک درمان طبیعی برای اضطراب به بازار عرضه می شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۲:۴۱    
محققان بازبینی نظام مند از تحقیقات مشاهده ای و مداخله ای انجام دادند که رابطه بین قرار گرفتن در معرض فضای سبز و میکروبیوتای انسان را در مکان های مختلف آناتومیکی ارزیابی می کرد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۲:۲۶    
باشگاه پرسپولیس در نظر دارد ابتدا قرارداد اوسمار را تمدید کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۲:۱۱    
در گزارش جدید سازمان بین المللی کار آمده است شمار غیرمنتظره ای از کارگران در سراسر جهان در معرض خطرات مربوط به تغییرات آب و هوایی در محل کار هستند و این تعداد احتمالا بیشتر نیز خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۱:۵۷    
رسانه های عبری از احتمال استعفای شمار زیادی از مقامات نظامی و اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال شکست در عملیات طوفان الاقصی که در 7 اکتبر 2023 توسط مقاومت فلسطین انجام شد، خبر دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۱:۴۰    
همواره باورهایی اشتباه در ذهن ما وجود دارند که یا اجازه نمی دهند از ضدآفتاب استفاده کنیم یا ما را ملزم به این کار نمی کنند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۱:۳۰    
معاون اجرایی ارتش گفت: امروز بسیاری از جوانان آمادگی کامل برای مقابله با همه تهدیدات را دارند و در صورت بروز تهدید با قاطعیت به تهدیدات پاسخ خواهند داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۱:۳۰    
منابع دولتی در نوار غزه از کشف یک گور جمعی دیگر در بیمارستان ناصر در خان یونس بعد از عقب نشینی نظامیان صهیونیست خبر داده و اعلام کردند که بررسی اجساد برخی شهدای فلسطینی در این گورها نشان می دهد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۱:۳۰    
کبد بزرگترین ارگان داخلی بدن است که وظیفه کنترل 500 عملکرد حیاتی را بر عهده دارد. این عضو مهم بدن نیز مانند سایر اعضای بدن می تواند به بیماری ها و مشکلاتی دچار شود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۱:۳۰    
تمرین امروز شاگردان جواد نکونام یک میهمان ویژه داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۱:۳۰    
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی اتحاد میان ایران و پاکستان را در جهت نابودی اسرائیل موثر دانست.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۶    
سنای آمریکا بسته کمکی به رژیم صهیونیستی را تصویب کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۵    
العین موفق شد از سد الهلال گذشته تا ضمن صعود به فینال لیگ قهرمانان، رویای ستاره پنجم تیم عربستانی را به باد بدهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۲    
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با خودداری از اظهارنظر درباره کانال های ارتباطی میان واشنگتن – تهران گفت: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۱    
مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمس توضیح داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۷    
بازیکن نساجی در مورد برنامه سخت نساجی در هفته های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی های سختی داریم اما بازی های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۵    
مربی تیم ملی فوتبال ایران قرار است به صورت موقت سرمربی تیم تراکتور تبریز باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۳    
خرداد امسال نسخه اولیه قرارداد خرید و فروش ملک در سامانه خودنویس رونمایی می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
آخرین روند بازار طلا و سکه، از ریزش شدید قیمت ها حکایت دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
دادگاهی در فرانسه مردی را که طی هفته گذشته با ورود به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به انجام عملیات انتحاری تهدید کرده بود به 10 ماه حبس تعلیقی محکوم کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
مسعود ده نمکی در گفت وگو با کامران نجف زاده از درخواست احمدی نژاد برای وزارت ارشاد اینگونه می گوید: با احمدی نژاد بچه محل بودیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
علیرضا بیرانوند پس از چند هفته در تمرینات دروازه بانی پرسپولیس شرکت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
دیدار دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل 1403-1402 با حضور تماشاگر برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
ابراهیم متقی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در برنامه تلویزیونی اظهار کرد: چهره سردار حاجی زاده بعد از بیان تنبیه صهیونیست ها توسط رهبر معظم انقلاب، معنای خاصی داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
ابوشجاع فرمانده جوان فلسطینی در عملیات زیدی در کرانه باختری علیه اسرائیل شرکت کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش آموز در حالی از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد که وی بزودی در شعبه هم عرض دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
منابع مطلع از پیشنهاد کشورهای عربی به جنبش حماس، با هدف خلع سلاح آن در مقابل دریافت امتیازهای سیاسی پرده برداشتند. این پیشنهادات اما با مخالفت قاطع مقاومت روبرو شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
وزارت امور خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه ای به پیداشدن گورهای دسته جمعی در مجتمع بیمارستانی ناصر شهر خان یونس در نوار غزه واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه بان باشگاهِ استقلال صحت ندارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
وزیر کشور اعلام کرد که مرحله دوم انتخابات مجلس در 22 حوزه برای انتخاب 45 نماینده در 21 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
افزون بر تحولات صنعتی و اقتصادی که توسعه سواحل مکران می تواند داشته باشد و در نقش پیشران توسعه کشور عمل کند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
آمریکا می گوید که تحریم های جدیدی را علیه ایران اعمال کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۱    
ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یکی دیگر از نظامیان خود در نبرد با مبارزان مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۱    
قیمت دلار با شروع چهارمین روز هفته نوسان محدود افزایشی داشت، اما در نهایت نیمه کریدور ششم را از دست داد و در پله های پایانی کانال پایین تر بسته شد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۵    
مراسم تحلیف رییس جمهور روسیه در ابتدای ماه مه برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۱    
وکیل گروهک تروریستی منافقین گفت: مسعود رجوی بعد از آنکه هم رتبه های او در سازمان مجاهدین خلق اعدام شدند، از طرف شاه حکم عفو گرفت و همکاری خود با ساواک را آغاز کرد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۳    
شنیده ها حاکی از این است توماج صالحی به اعدام محکوم شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۹    
سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی آمار جالب توجهی درخصوص درخواست دریافت کمک های روانی منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۳    
به چهارتا مسجد اطراف حرم ها نگاه نکنید، در بسیاری از شهر ها درب مساجد بسته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۷    
تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار شد، یک میهمان ویژه داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۷    
نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مانع برای راه حل دو دولتی است و باید استعفا کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۷    
طبق اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می رسد، تیمداری آبی ها در فوتبال زنان مسجل شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۷    
خنثی شدن حادثه اصفهان همچنان از سوی بسیاری از کارشناسان اسرائیلی باعث بی اعتبار شدن تل آویو توصیف می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۶    
روزهای پایانی فروردین نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای عملیات بزرگ وعده صادق گره خورد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۶    
رئیس جمهور در ادامه سفر به پاکستان، پس از برگزاری دیدارهای رسمی و رایزنی با نخست وزیر، رئیس جمهور، رؤسای مجالس ملی و سنا و فرمانده کل ارتش این کشور در اسلام آباد، عازم لاهور شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۱    
سلام و درود به دنبال کنندگان و جستجو گران زیبایی و لوکس! آیا می خواهید آشپزخانه یا حمامی سلطنتی و خیره کننده داشته باشید؟ به جای درستی آمده اید! در این مقاله ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۱    
معنای سرمایه گذاری در علم اقتصاد، اختصاص دادن منابع مالی به یک یا چند دارایی مختلف جهت کسب منابع با ارزش تر در آینده است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و مشاور امنیت ملی عراق در دیدارشان در روسیه بر سر روند اجرای توافقنامه امنیتی دو کشور توافق کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش به گزینه اصلی هدایت بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۴    
اعضای سازمان جوانان حزب کارگزاران سازندگی ایران، با اسحاق جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور در دولت های یازدهم و دوازدهم دیدار کردند و جهانگیری در این دیدار گفت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۲    
دختر جوانی با همدستی 2 مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رساند و جسدش را در بیابان به آتش کشید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۱    
دروازه بان اتریشی تیم فوتبال فولاد با اینکه آمار خوبی را در این فصل داشته اما در بازی های اخیر این تیم تبدیل به یک نیمکت نشین شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۱    
فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال احمد بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۱    
سخنگوی گردان های القسام در اظهاراتی گفت که دشمن در شن های غزه گیر افتاده و هیچ یک از اهداف خود را محقق نکرده است.