دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۵۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 31 اردیبهشت 1403 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 29 اسفند 1401 افکار نیوز 29 اسفند 1402 افکار نیوز 31 فروردین 1403 افکار نیوز 1 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 2 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 3 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 4 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 5 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 6 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 7 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 8 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 9 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 10 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 11 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 12 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 13 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 14 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 15 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 16 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 17 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 18 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 19 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 20 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 21 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 22 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 23 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 24 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 25 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 26 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 27 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 28 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 29 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 30 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1403 
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۲۳:۴۷    
در زمان حاضر با وجود 34 میلیارد و 950 میلیون مترمکعب آب ذخیره شده در سدهای کشور، 67 درصد ظرفیت مخازن سدها پُر و 33 درصد این ظرفیت خالی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۶    
در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و تعدادی از همراهان در روز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 و به شهادت رسیدن همه افراد حاضر در این بالگرد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۰:۳۴    
بر اساس تغییراتی که در بهمن ماه سال گذشته در زمان واریز یارانه های خانوار های مشمول حمایت دولت اعمال شد، یارانه نقدی و معیشتی از بیستم هر ماه به آخر ماه موکول شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۰۲:۴۵    
توهم لمس حشره (Formication) یا احساس اینکه انگار چیزی مانند مورچه روی پوستتان می خزد، یک علامت فیزیکی است که بدون هیچ علت فیزیکی رخ می دهد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۶:۵۱    
آمریکا درحالی تصمیم دیوان کیفری بین المللی برای دستگیری نتانیاهو را نپذیرفته و درصدد تحریم نخستین دادگاه دائمی بین المللی برآمده که قبلا از تصمیم دادگاه برای بازداشت پوتین استقبال کرده بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۹    
دبیرکل سازمان ملل متحد با حضور در مقر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک، به رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید ایران ادای احترام کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۲    
تصویری کمتر دیده شده از شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و خانواده اش را مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۳:۴۱    
ژل رویال یک ماده طبیعی به رنگ زرد کم رنگ و مرواریدی است که توسط زنبورهای عسل کارگر ساخته شده و به عنوان غذای ملکه زنبور عسل و لاروها مورد استفاده قرار می گیرد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۳:۱۱    
بسیاری از افراد دچار خشکی چشم می شوند، اما معمولاً خشکی چشم بیماری وخیمی نیست.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۲:۴۱    
ادویه ها فقط برای خوشمزه کردن غذا، به کار نمی آیند زیرا هرکدام خواص درمانی نیز دارند. در این اینفوگرافی بببینید که هر ادویه چه خواص درمانی دارد و چگونه میتواند به سلامت بدن کمک کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۶:۰۱    
رسول خادم قهرمان کشتی جهان و المپیک با انتشار یک شعری در اینستاگرامش به شهادت ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۲:۲۶    
نام محمد مخبر درست در بحبوحه کرونا بود که بر سر زبان ها افتاد، اما او سال های دورتر از کرونا دستی در میدان سیاست جمهوری اسلامی ایران داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۱:۵۰    
شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط هلیکوپتر در شرایطی رخ داده است که پیش از این، پرواز های برخی مقامات لشکری و کشوری با سوانحی مشابه مواجه شده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۱:۴۲    
انسان ها طبق طبیعت خود گونه ای کنجکاو بوده و در اغلب اوقات سعی دارد تا به پاسخ سوالاتی از قبیل چرایی و چگونگی چیزها برسد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۱:۱۱    
یک نکته بسیار مهم برای افرادی که دیسک کمر دارند طرز خوابیدن و استراحت است که بسیار موثر در درمان دیسک می باشد. استراحت از طریق کاهش فشار در حلقه فیبروز دیسک کمر باعث ارتقای فرایند بهبودی بیمار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۰:۴۰    
حضور گسترده مردم تهران در مصلی برای وداع با شهدای خدمت را مشاهده می نمایید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۹:۵۰    
علی علیپور بازیکن سابق پرسپولیس با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامی خود شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت گفت
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۱    
پیام تسلیت دشتی اردکانی نماینده مجلس در پی شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه را در ادامه می خوانید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۱    
مراسم تشییع پیکر سه مامور نیروی انتظامی که در صحنه درگیری با یک فرد مسلح در محله نارمک تهران به شهادت رسیدند، در ستاد فرماندهی تهران بزرگ در حال برگزاری است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۱    
امتحانات نهایی دانش آموزان که پیش تر اعلام شده بود طبق روال برگزار می شود، با نظر ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدا و اعلام وزارت آموزش وپرورش ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۱    
یک نشریه آلمانی از گسترش تب دنگی در اروپا و بخصوص مناطق توریستی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۱    
پرچم گنبد منور امام رضا علیه السلام روز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 به رنگ مشکی در آمد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۹    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی در 15 استان از جمله تهران از وقوع آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه های فصلی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۵    
خاندوزی گفت: امروز وزرای اقتصادی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت خود را ارایه کردند و چه در تأمین کالاهای اساسی و حوزه انرژی و سوخت و چه در حوزه خدمات پولی و ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۵    
قرار بود وحید مرادی به همراه تیم ملی راهی برزیل شود، ولی در رخ دادی کم سابقه، در فرودگاه دوبی ناپدید شده و از آن موقع به بعد دیگر خبری از او نیست.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۱    
امروز (سه شنبه) قیمت طلا در بازارهای جهانی به 2440 دلار و 2 سنت رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۱    
طبق مصوبه شورای رقابت، خودروی برقی رسما از دستورالعمل قیمت گذاری خارج شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۲    
لژیونر فوتبال ایران برنامه ای برای حضور در لیگ برتر ندارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۹    
یک گزارش تحقیقی از تلاش های فعال دولت ها در انگلیس برای سرپوش گذاشتن بر بزرگترین رسوایی بهداشتی این کشور یعنی پرونده خون های آلوده خبر می دهد که ریشی سوناک ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۳    
سرمربی استقلال می گوید که تمرکز او و دیگر نفرات باشگاه روی سه بازی باقیمانده است و نمی خواهد که بحث نقل و انتقالات منجر به از دست رفتن تمرکز آنها شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۱    
ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان جزئیات کامل تشییع آیت الله رئیسی و یاران در تهران تبریز، قم و مشهد را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۱    
رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران از کاهش قیمت انواع خودرو در بازار خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۱    
خرید طلای دست دوم با وجود هشدارها کماکان ادامه دارد و خیلی ها ترجیح می دهند بخشی از سرمایه خود را به این سمت هل دهند
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۶    
تامین اجتماعی اعلام کرد: تمامی حقوق های از تاریخ 20 تا 30 اردیبهشت، با اعمال افزایش حقوق سال جدید به طور کامل واریز شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۰    
معاون رئیس جمهوری اعلام کرد که امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۱    
سران قوا با برگزاری جلسه ای هشتم تیرماه را به عنوان روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم تعیین کردند، در این صورت احتمال تغییر در زمان برگزاری نوبت دوم کنکور وجود دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۶    
طبق جدول زمان بندی پرداخت یارانه ها، یارانه دهک های اول تا سوم 25 هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول، 30 هر ماه واریز می شود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان 1400 در روزهای آتی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۷:۴۱    
️ جزئیات تعطیلی بانک ها اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۷:۲۶    
کشور کنگو در حال مبارزه با تعداد بی سابقه ای از موارد آبله میمون است که ناشی از سویه ای با نرخ مرگ و میر بالاتر از سویه ای است که در سال 2022 در اروپا و آمریکا گسترش یافت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۶:۵۱    
رونن برگمن، روزنامه نگار تحقیقی اسرائیلی ویژگی های عملیات های تروریستی موساد را تشریح کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۶:۵۱    
رسانه های معتبر جهان، بروز سانحه تلخ برای بالگرد ریاست جمهوری را به طور لحظه ای بروزرسانی کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۶:۵۱    
رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: خدمات رسانی مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور رایگان خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۶:۵۱    
تحقیقات جدید نشان می دهد کودکان و نوجوانانی که هفت ساعت یا بیشتر در روز از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، دو برابر با خطر بیشتر مصرف سیگار سنتی یا سیگار الکترونیکی یا هر دو مواجهند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۶:۵۱    
سید ابراهیم رئیسی در حدود 2 سال و نیم گذشته سیاست خارجی اش بر دوستی با همسایگان و قدرت های منطقه ای متمرکز بود و در این مسیر موفقیت های چشمگیری به دست آورد که در فضای ملتهب روابط ایران با کشورهای ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۴:۵۱    
کمیته روابط عمومی آمریکا-اسرائیل یکی از قدرتمندترین حامی کمپین های انتخاباتی در آمریکا بوده و حتی حمایت نکردن آنها از یک نماینده، می تواند برای سیاست مداران این کشور گران تمام شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۴:۲۱    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که درمان های پیشرفته سرطان اساسا برای بیمارانی که در پایان عمر هستند، بی فایده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۳:۲۶    
یک فعال سیاسی گفت: شهید ابراهیم رئیسی خادم الرضا، خادم ملت و خادم محرومان و مستضعفین بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۱    
احمد نجفی، بازیگر سینما و تلویزیون که خیلی به سختی صحبت می کرد به تسنیم گفت: باید این ضایعه را به ملت ایران تسلیت بگوییم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۱    
شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با صدور حکمی حجت الاسلام والسلمین احمد مطهری اصل را به عنوان امام جمعه موقت تبریز منصوب کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۱    
رهبر کاتولیک های جهان امروز -دوشنبه- طی پیامی به رهبر انقلاب، شهادت رئیس جمهور ایران در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۱    
ایجنت تیاگو موتا تماس با بارسلونا و تلاش برای متقاعد کردن آنها برای جذب موتا را رد کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۱    
کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای اقدام به معرفی باشگاه ها در حوزه های مختلف برای دریافت مجوز حرفه ای کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۱    
در جریان جستجو برای پیدا کردن لاشه هلیکوپتر حامل ابراهیم رئیسی و همراهانش، یک پهپاد ترکیه ای از نوع آکینجی بایراکتار به کمک تیم جستجو آمد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۱    
خبر سانحه برای رئیس جمهور از همان ابتدا وحدت ملی در ایران را آشکار کرد؛ با این حال همچون همیشه در چنین حوادثی، بلافاصله خطی از جانب منافقین و مزدوران اسرائیلی برای اختلاف افکنی به میان آمد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۱    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید خصوصی کردن پرسپولیس و استقلال توسط آیت الله رئیسی کار بزرگی بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۱    
رهبر کاتولیک های جهان نگرش ایالات متحده در قبال مهاجرانی را که در مرز جنوبی این کشور جمع شده اند، دیوانگی خواند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۱    
کانال 12 رژیم صهیونیستی به نقل از منابعی در ارتش این رژیم اذعان کرد که جنبش حماس در ساخت سلاح و موشک همچنان فعال است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۲:۱۱    
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: از دیروز جلسات هیأت دولت در حال برگزاری است و در این جلسه اعلام شد که بنا بر این است که کار نباید تعطیل شود و هیچ کس نباید خدمت گذاری به مردم را متوقف کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۲:۱۱    
به گفته مدیر سامانه یکپارچه خودر برای ثبت نام خودروهای برقی، هیچ محدودیتی از قبیل نداشتن پلاک فعال وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۴    
سرپرست وزارت امور خارجه ایران در گفتگو با قائم مقام وزارت امور خارجه جمهوری خلق چین از ارسال پیام های تسلیت و تماس تلفنی روز جاری مقامات چین تمجید نمود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۱    
از صبح امروز فیلمی در حال دست به دست شدن است که ادعا می شود تصویر لحظه سقوط هلی کوپتر رئیس جمهور و همراهانش را نشان می دهد. ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۱    
ابراهیم حاتمی کیا در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراهش متنی را نوشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۱    
منصوری معاون رئیس جمهوری اعلام کرد که امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۱    
جلسه فوق العاده هیات دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و ضمن تصویب دو مصوبه پیشنهادی، برنامه ریزی لازم برای تشییع پیکر آیت الله رئیسی و هیات همراه انجام شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۶    
اقشار مختلف مردم ارمنستان از صبح امروز بعد از شنیدن شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و وزیر امور خارجه کشورمان و هیات همراه با حضور در برابر سفارت کشورمان در ایروان با تقدیم گل و روشن نمودن شمع مراتب ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۶    
سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به رهبر انقلاب اسلامی ایران شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه وی در حادثه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۶    
انفجار در منطقه سیاه سنگ در کابل روی داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۶    
رشید مردوف، وزیر امور خارجه ترکمنستان در دیداری حضوری با علی مجتبی روزبهانی، سفیر ایران در ترکمنستان، مراتب تسلیت عمیق خود و مقامات عالیه ترکمنستان ابراز کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۶    
آیت الله محمد یعقوبی از مراجع تقلید عراق به مناسبت شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه تسلیت گفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۶    
شهرام شکوهی: ابراهیم رئیسی خدمت گزار مردم بود و نزدیکی او با مردم این فقدان وی را سخت تر می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۶    
یک چهارم مردم جهان برای آیت الله رئیسی اعلام عزای عمومی کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۶    
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی در تماس تلفنی با علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه، مراتب تسلیت کشورش را به ایران اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۶    
رئیس جمهوری الجزایر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد در آذربایجان شرقی را تسلیت گفت و تاکید کرد که با این رخداد ناگوار برادر و شریک خود را از دست داده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۶    
نماینده ایران در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت ضمن تشریح سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور، از سازمان ملل خواست یاد و خاطره آن ها را گرامی داشته شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
به دنبال شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و جمعی از همراهان وی، وضعیت اداره امور کشور در فقدان رئیس جمهور ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با رد اعتبار جدول زمان بندی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: هرگونه اطلاع رسانی در این زمینه ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
فرهاد قائمیان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی در حادثه بالگرد گفت واقعاً نظاره گر فاجعه ای هستم که از شب گذشته تا به امروز باعث شد یک لحظه خوابم نبرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
ملیکا زارعی مجری معروف کودک به شهادت رئیس جمهور و تیم همراهش واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد جواد نکونام و استقلال تا همین الان هم با شرایطی که داشتن و نتایجی که گرفتن قهرمان هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
امیر قلعه نویی گفت: شهادت در شب میلاد امام رئوف در حین خدمت، پاداش الهی برای سید ابراهیم رئیسی بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
همیشه با چند بوق جواب تلفنش را می داد و یا در نهایت یک پیامک می داد که فلان جا هستم و تماس می گیرم با شما ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
اعضای شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در ابتدای نشست خود یک دقیقه به احترام شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و همراهان سکوت کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
تصویری از دختر سردار شهید موسوی، سرتیم حفاظت رئیس جمهور که در حادثه روز گذشته به شهادت رسید را ببینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
طبق اعلام استانداری آذربایجان شرقی کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تبریز فردا تعطیل است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
محسن افشانی هنرمند سینما و تلویزیون گفت: با غصه بسیار شهادت رئیس جمهور را تسلیت می گویم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح هیئت عالی رتبه ای به ریاست سردار عبدالهی را مامور بررسی ابعاد و علل موضوع سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور کرد که در محل وقوع حادثه در آذربایجان شرقی حاضر شده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
رییس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با مخبر مدیر قوه مجریه گفت: ملت ترکیه در کنار ملت ایران است و از صمیم قلب آرزوی صبر جمیل برای شما و مردم ایران دارم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی به همراه امیدعبداللهیان ، وزیر امور خارجه و تیم همراه ایشان در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه سی در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی طی یک سانحه هوایی به شهادت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1360، تجربه چنین حوادثی را داشتیم و این اتفاق به صورتی نیست که موجب اختلال و وقفه در امور کشور شود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شخصیت آیت الله رئیسی اخلاق مدار، دوست داشتنی و توانمند بود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
تصاویری از لحظه پیدا شدن انگشتر ابراهیم رئیسی در محل سانحه را ببینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
نقاشی جدید حسن روح الامین در پی شهادت ابراهیم رئیسی را در ادامه می بیینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
ساعت و جزئیات برگزاری مراسم تشییع شهید ابراهیم رییسی و هیات همراه در تبریز مشخص شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
در پی شهادت رئیس جمهور ایران، اردوغان در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد. تاکنون مقام های هند، پاکستان، لبنان، عراق، سوریه و ترکیه عزای عمومی اعلام کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
ابراهیم تاتلیس خواننده ترک در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش با انتشار استوری در اینستاگرام به مردم ایران تسلیت گفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
روابط عمومی و امور بین الملل برج میلاد اعلام کرد: برج میلاد در پی شهادت رئیس جمهور کشور و هیأت همراه و اعلام عزای عمومی لحظاتی پیش خاموش شد. این خاموشی تا 12 بامداد امشب 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا مدعی شد واشنگتن هیچ اطلاعی درباره دلیل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و همراهان ایشان ندارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال با انتشار تصویری از دیدار خود با سید ابراهیم رئیسی شهادت رئیسی را به مردم ایران تسلیت گفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
سخنگوی ناتو در پیامی به شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ایران واکنش نشان داد.
  • ۱