دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۹May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 8 اردیبهشت 1403 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 29 اسفند 1401 افکار نیوز 29 اسفند 1402 افکار نیوز 31 فروردین 1403 افکار نیوز 1 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 2 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 3 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 4 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 5 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 6 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 7 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 8 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 9 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 10 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 11 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 12 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 13 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 14 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 15 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 16 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 17 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 18 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 19 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 20 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 21 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 22 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 23 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 24 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 25 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 26 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 27 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 28 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 29 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 30 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1403 
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۱    
الاهلی در شبی که سعید عزت اللهی پاس گل داد توانست برابر حریف خود با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست پیدا کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۰۰    
ابوالفضل پورعرب با انتشار عکسی از شغل دوم خود رونمایی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۱    
سمیرا حسن پور که یکی از بازیگران خوب ایران است به تازگی عکسی از خودش منتشر کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۲    
علیرضا حقیقی، گلر هوادار، هفته گذشته در جام حذفی بازی نکرد امروز به ترکیب تیمش برخواهد گشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۱    
بازار سرمایه با توجه به افت ارزش معاملات فعلا در وضعیت رکودی به سر می برد و در این روز ها رشد خاصی را تجربه نمی کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۶    
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کرد: فهرست این شورا در دومین مرحله انتخابات مجلس همزمان با شروع زمان تبلیغات منتشر می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۱۶    
حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال 1403 نزدیک به 2 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۱    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به این که پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان از 20 فروردین آغاز شده است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با اشاره به فعالیت روانشناسان نماها می گوید: در سه نوبت اسامی روانشناسان زرد طی ادوار گذشته توسط سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور شناسایی و منتشر شد
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۷:۳۱    
در این خبر ابزار هایی که مانع به ثمر نشستن ابرتحریم های آمریکا و اروپا هستند را بررسی می کنیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
معاون دفتر مدیریت پسماند سازمان محیط زیست از طرح آزمایشی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه های پلاستیکی در فروشگاه ها از سوم اردیبهشت خبر داده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
واکسن ام آر ان ای کمک می کند تا سیستم ایمنی بدن دیگر سلول های سرطانی را شناسایی کرده و آن ها را از بین ببرد و به این ترتیب سرطان بازنگردد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۹    
تعرفه های تخفیفی مکالمه، اینترنت و پیامک ایرانسل برای حجاج بیت الله الحرام، اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۲    
استاندار بوشهر با اشاره به تصویب احداث دو شهرک مولد کشاورزی به مساحت بیش از 2 هزار هکتار در استان گفت: در ساخت و اجرای این شهرک های مولد و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف تسریع شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۰    
خانواده شهید نسیم افغانی پس از سالها پیگیری و بررسی ادعاهای متعدد، از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی گردید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۷    
اعتراف اخیر بلومبرگ نشان می دهد که آمریکا و رژیم اشغالگر قدس شدیداً از هم افزایی و همکاری ایران با بازیگرانی مانند روسیه، کوبا، بلاروس، چین، کره شمالی و... وحشت زده هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۱    
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به عملکرد مالی سال 1401 شرکت ها که به دلیل قصور 8 شرکت در واریز سود مرحله دوم سال گذشته به تعویق افتاده بود، در خرداد ماه 1403 پرداخت خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۱    
از آن جا که استان سیستان وبلوچستان در معرض خیزش گرد و غبار و ریزگرد قرار دارد، ممکن است فردا مدارس این استان تعطیل شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۷    
ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO 2024)، با حضور ایرانسل توسط رئیس جمهوری، برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی افتتاح شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۳:۵۱    
یک منبع آگاه از ابراز پشیمانی برخی فعالان فراری فتنه زن، زندگی، آزادی و درخواست بازگشت به ایران خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۱:۴۱    
دانشمندان یک قدم به درک اینکه چرا بعضی چیزها را به خاطر می سپاریم و برخی دیگر را فراموش می کنیم، نزدیک تر شده اند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۲۶    
استادان دانشگاه های امریکا نیز به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند. اعتراضات در حمایت از فلسطین و اعتراض به نسل کشی درغزه به 58 دانشگاه امریکا گسترش یافت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه 12 اردیبهشت به مصاف یکدیگر می روند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر قطعا یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۱    
ارسلان قاسمی که نقش کودکی بنیامین را سال 83 در سریال یوسف پیامبر بازی کرد، اکنون 28 ساله است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۱    
احمد ابوالقاسمی با حضور در برنامه جعبه سیاه شبکه افق از نسبت فامیلی اش با علیرضا قربانی، خواننده کشورمان گفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۷    
آنچه باید از مبلغ، بازپرداخت، نرخ سود و میزان اقساط وام ازدواج، وام قرض الحسنه 300 میلیونی، وام فرزندآوری، وام تعمیر مسکن، وام خوداشتغالی و وام خرید مسکن بدانید
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۸    
یک کارشناس بازار مسکن می گوید: این رها شدن قیمت ها و وضعیت مسکن می تواند بحران های اجتماعی و اقتصادی بزرگی را با خود در پی داشته باشد و همه این شرایط و اتفاقاتی که در حال رخ دادن است نشان از ضعف ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۱    
سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به مصاحبه عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1403 در مورد مصوبه این کمیسیون برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
اسلامی گفت: انتخابات در 8 حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم آباد، قائم شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۵    
موشک ضدکشتی خلیج فارس ، یک موشک شبه بالستیک تک مرحله ای سوخت جامد با بردی تقریباً 300 کیلومتری است و می تواند سر جنگی 650 کیلوگرمی را با خود حمل کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از رایگان شدن درمان کودکان بیمه شده زیر هفت سال در بیمارستان های دولتی و واحد های تابعه دانشگاه خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۵    
کاراگاه حسین طالبیان، کاراگاه ویژه قتل و سرقت، در گفت وگو با کامران نجف زاده از جزئیات سرقت از صندوق امانات بانک ملی پرده برداشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۴    
قورمه سبزی آن قدر محبوب است که یاسمین مقبلی فضانورد ایرانی تبار ناسا آن را به فضا هم برد. حالا یک خانواده چهارنفره ایرانی، برای تهیه قرمه سبزی چقدر باید هزینه کنند؟
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۸    
اداره راه و شهرسازی استان تهران اخیرا با ارسال پیامکی به شرح زیر به متقاضیان نهضت ملی مسکن هشدار داده تا 31 اردیبهشت آورده خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۱    
مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در آزادراه های تهران پردیس و تهران ساوه در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۹    
بارشی که در استان های جنوبی و شهرهای عربی حاشیه خلیج فارس رخ داده کاملا طبیعی است و هیچ ربطی به بارورسازی ابرها به شکل وسیع در این مناطق ندارد. چرا که چنین بارورسازی اساسا از عهده بشر خارج است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۱    
نکته مهم بازار ارز این جاست که در عین ریزش قیمت ها ولی خریداری در بازار ارز وجود ندارد و همه چشم انتظار کاهش بیشتر قیمت ها هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۰    
آرتور کوین یامگا با وجود اینکه هنوز بهبودی اش را به طور کامل به دست نیاورده به طور جدی در کمپ ناصر حجازی تمرین می کند تا در ماه های آینده مهیای بازگشت به میدان شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۲    
یک رسانه عربی از جزئیات توافق امنیتی و نظامی و سیاسی آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی که به عادی سازی روابط ریاض و تل آویو ختم می شود، پرده برداشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۰    
النصر در شبی که کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی برگشت برابر حریف خود با یک گل پیروز شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۰    
دانیال اسماعیلی فر در بازی مقابل آلومینیوم اراک شرایط جسمانی خوبی نداشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۰    
برجام با لایحه عفاف و حجاب چه نسبتی دارد؟! در نگاه اول حق با شماست! موضوع برجام فناوری هسته ای و مقصود از آن لغو تحریم های ظالمانه و غیر قانونی علیه کشورمان بود ولی موضوع لایحه عفاف و حجاب ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۰    
یک رسانه عبری زبان از قرار داد فروش پهپادهای چینی به ارتش رژیم صهیوینستی پرده برداشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۱    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: هرنوع قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیر مجاز ممنوع است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۵۱    
با گذشت بیش از 200 روز از آغاز نسل کشی در غزه، تعدادی از تحلیلگران صهیونیست درباره وضعیت خطرناک فعلی رژیم صهیونیستی و احتمال بروز شکستی جدی در شرایط امنیت داخلی آن هشدار می دهند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۴۱    
در ادامه فروکش کردن قیمت ارز در بازار غیررسمی، امروز شنبه در بازار فردوسی تهران، قیمت فروش نقدی دلار به 62500 تومان کاهش یافت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۲۶    
شبکه دویچه وله در مطلبی ضمن اذعان به ناکارآمدی تحریم های اروپا و آمریکا علیه ایران و روسیه به دلایل ناکامی و شکست غرب در وضع این محدودیت ها پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۰۱    
برگزیدگان دومین جشنواره عروسکی تلویزیونی عروسکخونه طی مراسم اختتامیه اعلام شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۵۱    
با مشخص شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی های نمایندگی، رقابت ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته است که شنیده ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی های پشت پرده و برگزاری جلسات ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۴۱    
قیمت های عجیب و غریب سنگ قبر در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۳۱    
رامین رضاییان، مدافع ملی پوش تیم فوتبال سپاهان برای هم تیمی خود استوری گذاشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۲۶    
یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه ایران در عملیات وعده صادق سیلی دردناکی به رژیم صهیونیستی زد، گفت: این عملیات، موازنه قدرت را به نفع مقاومت در منطقه تغییر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۱۱    
پس از پاسخ پهپادی-موشکی ایران به رژیم صهیونیستی به نظر می رسد که منطقه غرب آسیا وارد فضا و شرایط تازه ای شده باشد؛ در این قالب به نظر می رسد، افزون بر افزایش قدرت بازدارندگی منطقه ای ایران ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۱۱    
شباب الاهلی در دیداری حساس و سرنوشت ساز با حضور سعید عزت اللهی العین را شکست داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۱۱    
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل با اشاره به اینکه شناسایی بسیاری از اجساد کشف شده از گورهای جمعی در بیمارستان ناصر غزه به دلیل تجزیه و تکه تکه شدن و .. ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۱۱    
با شدت گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دانشگاه های آمریکا این روزها به صحنه تظاهرات و تنش جنایات اسرائیل در غزه تبدیل شده و گاه تا مرز تنش و درگیری با پلیس هم پیش رفته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۱۱    
در سال 1402، بازار خودرو به جایی برای معاملات خودروها تبدیل شده بود که اخبار اصلی را پوشش می داد. این اخبار، پیش از وقوع، تأثیر زیادی بر بازار می گذاشتند و به زودی پس از وقوع ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۵:۴۱    
در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران ارزش معاملات در محدوده 4 هزار و 900 میلیارد تومان قرار گرفت و ارزش بازار بورس تهران نیز همچنان در کمترین فاصله با محدوده 8 هزار همتی قرار ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۴:۱۱    
در این گزارش به شکست راهبردهای دشمنان در برابر جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر خواهیم پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۴:۱۱    
طبق یک مطالعه جالب در کالج اقتصاد دانشگاه هاروارد حقیقت شگفت انگیزی در مورد انگیزه و موفقیت طولانی مدت مطرح شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۴:۱۱    
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به آغاز اعتراضات دانشجویان آمریکا در محکومیت رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه امروز صدای حق در هر حال شنیده می شود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۴:۱۱    
نام بازیکن پرسپولیس در این تیم عوض شد!
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۴:۱۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عملیات وعده صادق نشان داد هم هجمه نظامی دشمنان واقعیت ندارد و هم اینکه در موضوعات اقتصادی اثرگذار نیست لذا کلید رفع مشکلات اقتصادی در زمین خودمان است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۴:۱۱    
عملیات وعده صادق نقش مهمی در ارتقاء وضعیت بازدارندگی کشورمان و تثبیت جایگاه ویژه ایران نظام امنیتی غرب آسیا داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۴:۱۱    
مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا گفت: سریال حشاشین محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام تحریف های فراوانی دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۴:۱۱    
قصه از این قرار است که ظاهرا وزارت ارشاد برای کاهش مصرف دخانیات در میان جوانان، در یک طرح بالنی و آزمایشی از ترکیب گاز های شیمیایی N2O و اکسیژن یا.. ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۴:۱۱    
ان. بی. سی نیوز بامداد شنبه در گزارش تحقیقاتی و میدانی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی را که مشخصا نواحی امن اعلام کرده بود، هدف حملات مرگبار قرار داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۴:۱۱    
مجموعه مستند بازی اختاپوس محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی روی آنتن شبکه افق می رود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۴:۱۱    
در این گزارش به بررسی جزئیات عملیات موشکی 26 فروردین ایران و پدافند رژیم صهیونیستی پرداخته ایم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۴:۱۱    
برنامه مثبت آموزش در هفته معلم با عنوان استودیو معلم از شبکه آموزش پخش می شود و سیروس همتی نیز اجرای آن را بر عهده خواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۱:۰۱    
رضا جبیره پس از ورود به زمین مسابقه، نقش مهمی در کامبک های آلومینیوم برابر پرسپولیس داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۵۱    
قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان اعلام کرد در صورت لغو مجدد جام باشگاه های فوتسال آسیا، این باشگاه در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۵۱    
منابع بیمارستانی در غزه اعلام کردند که اشغالگران عامدانه تیم های امدادی و آمبولانس ها را هنگام ماموریت هدف قرار دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۴۱    
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش های پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۱۷    
بایر لورکوزن دقیقه 90 از شکست خانگی فرار کرد تا همچنان به رکورد تاریخی خود ادامه دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۱    
سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۴۶    
روابط عمومی هتل پارسیان کوثر تهران درباره مهار آتش در هتل پارسیان تهران گفت: آتش سوزی جزیی که در طبقه منفی یک هتل پارسیان کوثر تهران اتفاق افتاده بود، پس از 15 دقیقه به طور کامل مهار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۴۶    
وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۴۶    
هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۶    
ساب ناشر پاکستان متعلق به هواخواهان داعش به نام ولایت پاکستان، پس از تهدید تیم کریکت نیوزلند، جام جهانی کریکت 2024 را تهدید کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۰    
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید در تداوم مداخله جویی واشنگتن در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران خواستار آزادی خواننده رپ زیر زمینی شد که در ناآرامی های سال 1401 دستگیر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۲۵    
باشگاه پرسپولیس با تصمیم رضا درویش از دو بازیکن قدیمی این تیم شکایت کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۶    
مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ اندازی می کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۵    
شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید از کشته شدن ده ها اسیر صهیونیست نزد مقاومت فلسطین، در حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۵    
یکی دیگر از بازیکنان تیم نوجوانان خانه بسکتبال استان قزوین که بهمن پارسال دچار سانحه رانندگی شده بودند، درگذشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۵    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد در صورت دستیابی به توافق مبادل اسرا، حمله نظامی در رفح به تعویق می افتد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۵    
داور بازنشسته فوتبال ایران در یک کامنت نوشته بود که از باخت و حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم بیشتر از برد تراکتور خوشحال شده است
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی از موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از بنادر، ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ظرفیت مهندسی در حوزه تعمیرات هواپیما خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۱    
عاملان ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس دستگیر شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۸    
یک رسانه عبری گزارش داده است که ویدئوی منتشر شده از سوی حماس، زنده بودن 2 اسیر در غزه را ثابت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۸    
محمد صلاح مصری از حضور دیر موقعش به زمین پس از رسیدن گل تساوی وستهام عصبانی بود که با یورگن کلوپ درگیر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۴    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: چرا وقتی 4 بر 3 بودیم عیسی آل کثیر را بیرون کشیدند؟
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۳    
دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا صبح روز گذشته جمعه با حضور مقامات عالی اقتصادی بیش از 30 کشور آفریقایی و با سخنرانی دکتر سیدابراهیم رئیسی در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۱    
سران و اعضای ارشد گروه های مقاومت فلسطین دیدار مهمی را با یکدیگر برگزار کردند و موضوعات مربوط به مقاومت در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی را بررسی کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۲۸    
بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۲۳    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که به بهانه کمک کردن در خرید بلیت مترو اقدام به دریافت کارت بانکی شهروندان و تعویض آن با کارت دیگر کرده بود، خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۴    
باستان شناسان با کاوش در ایتالیا بقایای یک گورستان پیشارومی را کشف کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۰۳    
دروازه بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت بعد از مصدومیت را طی می کند، احتمالا نمی تواند تیمش را در دیدار برابر سپاهان در هفته بیست وپنجم لیگ برتر همراهی کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۸    
در پی بارش شدید باران و آسیب دیدن زندانی در نزدیکی پایتخت نیجریه، گروهی از زندانیان آن فرار کردند.