دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۲May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 9 اردیبهشت 1403 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 29 اسفند 1400 افکار نیوز 29 اسفند 1401 افکار نیوز 29 اسفند 1402 افکار نیوز 31 فروردین 1403 افکار نیوز 1 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 2 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 3 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 4 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 5 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 6 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 7 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 8 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 9 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 10 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 11 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 12 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 13 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 14 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 15 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 16 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 17 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 18 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 19 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 20 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 21 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 22 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 23 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 24 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 25 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 26 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 27 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 28 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 29 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 30 اردیبهشت 1403 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1403 
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۹    
سریال رخنه در حالی با محوریت هوافضا و با هدف نمایش توان علمی و دفاعی کشور از شنبه روی آنتن شبکه یک خواهد رفت که برای اولین بار به خنثی سازی امنیتی ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۵    
وزیر اقتصاد گفت: مطابق تصویب نامه هیأت وزیران، هر دستگاه اجرایی متعهد شده است، میزان رشد اقتصادی در بخش های مختلف تولیدی، عمران، صنعت، آب، برق را با هدف گذاری عددی ظرف 6 ماه اول تا پایان سال محقق کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۴:۴۰    
همه ما از خاصیت میوه ها و سبزیجات برای جسم و جان آگاه هستیم. اما آیا می دانستید پوست میوه ها و سبزیجات حتی از گوشت آن ها سالم ترند. پوست موز نیز دارای خاصیت بسیار برای سلامت بدن و پوست است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۷:۳۱    
جدای از ذائقه در خیلی از مواقع رفتار های غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی در بچه ها است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۶:۴۱    
اگر شما هم این روزها تصاویر و آهنگ هایی را می بینید و می شنوید که مطمئن نیستید واقعی هستند یا خیر، باید بدانید تنها نیستید چون یک نفر تصمیم گرفته نهایت استفاده از یک تکنولوژی پیشرفته را به بهانه ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۵:۰۱    
وزیر کشور: تقسیم تهران به دو استان شرقی و غربی بر اساس ضوابط قانونی در حال پیگیری است و در صورت به نتیجه رسیدن تاثیری بر روی حوزه انتخابیه ری و شمیرانات ندارد و آن ها همچنان در حوزه انتخابیه تهران ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، اسرائیل خود را برای صدور حکم دادگاه بین المللی کیفیری لاهه و صدور حکم بازداشت علیه مسئولین این رژیم آماده می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۳:۳۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت گرامید اشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای نوشت: تغییرات الگوهای آب و هوایی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۲    
تهیه کننده مستند روشن تر از خورشید گفت: امروز به امید خداوند و به لطف امام حسین(ع) این اتفاق محقق شد تا در اوایل هفته ی آینده و در شهر نایبروبی، پایتخت کشور کنیا ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۰    
یکتا ناصر با انتشار عکسی اینستاگرامش را به روز کرد که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۲    
ایران خودرو اعلام کرد که فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت 10 روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۱    
کانال دوازده اسرائیل، گزارشی از مذاکرات برای تبادل اسرا میان فلسطینی ها و صهیونیست ها منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۷    
نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران، گفت: دولت باید به گونه ای برنامه ریزی کند که افزایش وام ودیعه مسکن طرح های قبلی گره ای از مشکلات مسکن را باز کند به طور معمول وام های پرداختی متناسب با قیمت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۹    
در راستای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، صندوق اعتباری هنر در چهارمین مرحله طی فراخوانی از 135 هنرمند واجد شرایط متقاضی مسکن هنرمندان برای ارائه مدارک دعوت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۹    
قرارداد اکران و سرگروهی سه فیلم تاوان ، نیلگون و قلهک در جلسه شورای صنفی نمایش ثبت شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۲    
قیمت وانت نیسان 7 تا 12 درصد افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۹    
سردار رمضان شریف گفت: در عملیات وعده صادق، هیمنه رژیم صهیونیستی در حوزه عملیاتی، نظامی و دفاعی بهم ریخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در جلسات مدیریتی این باشگاه معرفی شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
سندرز سناتور آمریکایی امروز در گفتگو با شبکه سی ان ان ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به نسل کشی در نوار غزه متهم کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، اطلاعیه ای که منتشر کرده بود را پاک کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
کاخ سفید اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص غزه و طرح حمله اسرائیل به رفح گفتگو کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
باشگاه صنعت مس رفسنجان با فسخ دوجانبه قرارداد، به همکاری خودش با علی عدنان بازیکن عراقی پایان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۱    
قیمت سکه پارسیان امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 در انواع سوت با عیار 750 را در این جدول مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۱    
هر سال محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می گیرد و متناسب با افزایش 35 درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۰    
بنیامین نتانیاهو، گرگ سیاست در رژیم صهیونیستی است. او دو سال قبل توانست برای ششمین بار نخست وزیر شود که طولانی ترین دوره تصدی نخست وزیری در این رژیم است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۳    
بیش از 200 دانشگاه آمریکا در یک خیزش ضدفاشیستی جنایات اسرائیل را در سرزمین های اشغالی محکوم کردند. یک استاد دانشگاه درحالی که می گفت من یک پروفسور هستم مورد ضرب و شتم گارد دانشگاه قرار گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۲    
امروز قیمت طلا در جریان معاملات بازار کاهش داشت و هر اونس به 2,328 (دو هزار و سیصد و بیست و هشت ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش 0.42 درصدی داشته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۲    
مصاف قهرمان فصل گذشته سری A با شاگردان دانیله دروسی در ناپل با تقسیم امتیازات به پایان رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۱    
مهدی ساسانی لفزود: با هدف ساماندهی مشاوران املاک و اجرای قانون، از 25 اردیبهشت ماه فقط مشاوران املاک دارای شناسه یکتا از درگاه ملی مجوزها امکان ثبت قرارداد در سامانه خودنویس را خواهند داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۵۱    
مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله - صحنه هایی از عملیات هدف قرار دادن مقر فرماندهی و استقرار نیروهای گردان 51 تیپ گولانی ارتش اشغالگر در شهرک المناره را منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۴۱    
ابلاغ تعرفه های خدمات روانشناسی و دریافت حق ویزیت سلیقه ای روانشناسان؛ از 350 هزار تومان گرفته تا 2 میلیون تومان ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۲۶    
نتایج نظرسنجی جدید نشان داد که بایدن پایین ترین محبوبیت را در میان روسای جمهور گذشته دارد و ترامپ پیشتاز ایالت های سرنوشت ساز است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۱۱    
همزمان با گرامیداشت هفته معلم، ویژه برنامه یه اردوی خاص با حضور نوجوانان و دانش آموزان تهرانی با میزبانی از معلمان مدارس پایتخت، از 10 تا 14 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۰۱    
چندی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی با زنجیر به یکی از مسافران اتوبوس بی. آر. تی حمله ور شده و آسیب های جدی به او وارد کرده بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۰۱    
یک رسانه لبنانی در گزارشی با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان در میان تنش های منطقه و با توجه به نقش ایران در عرصه منطقه ای و بین المللی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۰۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال به کارش در جمع آبی پوشان ادامه خواهد داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۰۱    
پاپیروس سوخته در شهری به نام هرکولانیوم Herculaneum، یکی از سکونتگاه های روم باستان در نزدیکی پمپئی کشف شد. هرکولانیوم در سال 79 پس از میلاد، بر اثر فوران کوه وزوو که منطقه را زیر خاکستر تخریب شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۰۱    
جو جهانی علیه جنایات صهیونیست ها به اوج خود رسیده است و افکار عمومی با شیوه های مختلف می خواهند انزجار و نفرت خود را نسبت به سیاست های رژیم غاصب اسرائیل اعلام کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۰۱    
وزیر خارجه آمریکا در برابر بازداشت دانشجویانی که در دفاع از مردم مظلوم غزه به تحصن نشسته اند، با لحنی حق به جانب ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۷:۰۱    
پس از قطعی شدن انتقال مهدی طارمی به باشگاه اینتر میلان، سران پورتو جانشین مهاجم خود را مشخص کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۵:۴۱    
آرمین سهرابیان به تمرینات بازگشته تا مشکلی برای دیدار با تراکتور نداشته باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۵:۴۱    
شاکری گفت: به دلیل همکاری نکردن بانک ها، دادن زمین رایگان به مردم برای اینکه خودشان اقدام به ساخت وساز کنند بهترین کار است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۵:۴۱    
قرار گرفتن در معرض آفت کش های کشاورزی تا حد زیادی احتمال ابتلا به بیماری پارکینسون را افزایش می دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۵:۴۱    
به تازگی خبری جعلی درباره زندانی بودن یک استاد دانشگاه ایرانی مقیم آمریکا در زندان اوین از سوی برخی رسانه ها و گروه های معاند منتشر شده است که آن را بررسی کرده ایم.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۵:۴۱    
خیلی ها از همین حالا رامین رضاییان را بازیکن سال آینده تیم پرسپولیس می دانند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۵:۴۱    
اتوس سالومه 36 ساله که یک فراروان بین آموزش دیده اهل برزیل است اغلب به خاطر دقت پیش بینی هایش ازجمله پیش بینی همه گیری کووید-19، خرید توییتر توسط ایلان ماسک و حتی مرگ ملکه الیزابت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۵:۴۱    
عبدالباری عطوان تحلیلگر جهان عرب تاکید کرد: همه گروه های مقاومت در غزه در آماده باش کامل هستند و از تجارب خود در شهر خان یونس و شمال و مرکز نوار غزه بسیار استفاده کرده و غافلگیری های زیادی برای ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۵:۴۱    
در سال 78 و 94، دو نقاشی از هیتلر در تهران به نمایش درآمد. این نقاشی ها در اختیار بنیاد مستضعفین است و در اموال بازمانده از پهلوی یافت شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۴:۱۱    
علی انصاری، مالک ایران مال و بانک آینده هواپییمای آر جی 85 VIP دارد. گزارش هایی نیز از تلاش های اکبر رحیمی، مالک چای دبش، برای خرید هواپیمای شخصی وجود دارد که به گفته یک منبع آگاه ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۳:۲۶    
نشریه فارن افرز نوشت: تمامی عواملی که روزی باعث قدرت جهانی آمریکا شده بودند، امروز در حال دگرگونی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۳:۰۱    
مهاجم سابق تراکتور و استقلال درباره دیدار دو تیم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر می گوید هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و تیمی در این بازی موفق می شود که بتواند میانه زمین را مال خود کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۲:۵۱    
گلر اسطوره ای پرسپولیس عکسی جالب و خاطره انگیز را به اشتراک گذاشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۲:۵۱    
سندرم DRESS در سطح جهانی به عنوان یکی بیماری های نادر مطرح است، اما پیگیری ها نشان می دهد که با وجود مواردی از ابتلا به آن در ایرانی ها، اما هنوز جایی در فهرست بیماری های نادر و خاص ندارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۲:۵۱    
صهیونیست ها معتقدند یهودیان همواره مردم ثابتی بودند که بعد از غلبه کامل رومی ها بر اورشلیم از این دیار اخراج شده و در تبعید به سر می بردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۲:۵۱    
در دویست و پنجمین روز از جنگ غزه، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه مهم ترین آمار خسارت ها و تلفات جنگ غزه را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۱:۵۱    
با وجود آنکه دولت ایران بیشترین خرید سلاح را آن هم به قیمتی بالا انجام می داد، اما دولتمردان امریکایی سلاح های پیشرفته و کارآمد خود را به ایران نمی فروختند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۱:۳۱    
مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس بر تقویت استقلال جهت کسب موفقیت در عرصه های مختلف تأکید کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۱:۲۷    
پاسخ آیت الله مکارم شیرازی به استفتاء درباره حکم وجوب دفاع از ممالک اسلامی را می خوانید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۱:۱۱    
اغلب خانم ها کفش های پاشنه بلند را مقصر درد و تاول پای خود می دانند که به خاطر موقعیت ها و مراسم خاص باید آن ها را تحمل کرد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۱:۰۱    
فدراسیون کشتی اعلام کرد در صورتی که حسن یزدانی آماده باشد او به المپیک اعزام خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۵۱    
با گذشت بیش از سه دهه از انفجار آمیا و طرح اتهام های غیرمستند و بی اساس علیه ایران، چرا در این برهه و تحت تأثیر چه بازیگرانی، دادگاه تجدیدنظر آرژانتین رأی به محکومیت تهران داده است؟
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۴۱    
سوار شدن آسانسور برای راحتی فوق العاده است، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد که هیچ کمکی به طول عمر شما نمی کند بلکه در عوض ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۱    
قطعاً از همین حالا می توان پیش بینی کرد که 6 مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر تا چه اندازه تحت تاثیر مسابقات شش امتیازی دو تیم در کورس قهرمانی این فصل است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۷    
منابع رسانه ای امروز (یکشنبه) از حمله موشکی حزب الله به چند منطقه در سرزمین های اشغالی خبر دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۷    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۷    
ممکن است ستاره فصل گذشته استقلال به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی در خرداد ماه را از دست بدهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۷    
مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه تاکید قانون پرداخت وام به فرزندآوری و ازدواج بوده و منابع برای افزایش وام قرض الحسنه برای بازنشستگان محدود است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۷    
به دنبال برگزاری یک مهمانی در یکی از باغ های اطراف شیراز، 29 پزشک به علت مصرف مشروب تقلبی دچار مسمومیت شدند و در بیمارستان بستری هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۶    
تصاویری از جشن قهرمانی تیم ملی دختران زیر 18 سال ایران در تورنمنت کافا منتشر شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۶    
حزب الله لبنان بیش از 500 میلیون دلار از پهپادهای رژیم صهیونیستی را در سه ماه اخیر منهدم کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۷    
خطای پنالتی روی سردار آزمون توسط ژان ژسوس در دقیقه 58 را مشاهده می نمایید.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۸    
صنایع پتروشیمی خلیج فارس پسوند خلیچ فارس را به نام این باشگاه اضافه می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۸    
مینا مختاری، یک پست عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان در اینستاگرام منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۸    
تمرین تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در مجموعه باغ فردوس برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۷    
سنگربان تیم ملی فوتبال، در طی یک استوری، قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۰    
چند روز از اظهارات مجید قناد درباره تعطیلی برنامه فیتله ها می گذرد. در همین راستا، محمد مسلمی( عموی فتیله ای) به مجید قناد گفت: ما به آقای قناد بی حرمتی کردیم؟
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۸    
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و اقدام به مستندسازی از آسیب ها و جرائم و قانون شکنی ها کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۶    
پیمان معادی درکنار همسرش فرانک قوانلو تصویری منتشر کرد. پیمان معادی کارگردان، بازیگر و فیلمنامه نویس ایرانی در تاریخ 9 تیرماه 1346 در نیویورک متولد شد
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۴    
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز خود را در شرایطی برگزار کرد که یک برنامه جدید، حال و هوای تازه ای به تمرین سرخپوش ها داده بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۱    
فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت وگو کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۱    
علی دایی و همسرش به همراه عادل فردوسی پور در افتتاحیه یک برند حضور پیدا کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۴    
تیم فوتبال آرسنال امروز در یک بازی حساس مقابل تاتنهام به پیروزی رسید و موقتا صدرنشین شد تا کورس قهرمانی به بین تیم آرتتا و گواردیولا همچنان ادامه داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند بازداشت شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
آیت الله ضیاء الدین نجفی تهرانی مسئول حوزه علمیه شرق تهران درگذشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
رئیس جمهور در پیامی پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
در بازی پایان جام ملت های آسیای 2024 ایران و تایلند میزبان مسابقات به مصاف هم رفتند. ایران با شکست افغانستان، بحرین، کویت، قرقیزستان و ازبکستان به این مرحله رسیده و تایلند هم با شکست چین ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
قیمت دلار که چند روزی است روند نزولی در پیش گرفته، امروز به کانال 50 هزار تومان برگشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
محسن خلیلی می گوید حذف پرسپولیس از جام حذفی به نفع این تیم در لیگ می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری 2 بر صفر مقابل ناتینگهام، در کورس قهرمانی لیگ جزیره باقی ماند.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
رئیس جمهور تصریح کرد: خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه رویدادی بزرگ و دارای ابعادی وسیعی است که با ضرب و شتم، بازداشت و اعمال خشونت خاموش نمی شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۱    
در این خبر به تعطیلی مدارس تهران دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 پرداخته شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۱    
تصاویری از چهره غمگین سیدحسین خمینی، در مراسم ختم مادرش منتشر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۱    
میرسلیم نوشت: وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی امضایشان را از روی اسکناس ها بردارند؛ چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۱    
بی بی سی در یک گاف رسانه ای بدون اینکه از پروژه مورد بحث در نشست خبری سالیانه معاون علمی رئیس جمهور اطلاع دقیق داشته باشد، مدعی شد که توقف پروژه ای که دهقانی آن را اعلام کرده ...
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۱    
استاندار تهران گفت: موضوع تقسیم استان تهران در کمیسیون های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس تصویب شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۱    
طی ساعات اخیر شایعاتی عجیب حول نام علیرضا بیرانوند شکل گرفت که اکنون پیگیری ها نشان می دهد او شرایط حضور در این بازی را ندارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۱    
باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعتراض کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۱    
رئیس جمهور فرانسه از جاه طلبی خود برای ایجاد دفاع اروپایی، از جمله امکانات سپر ضد موشکی و همچنین استفاده از سلاح های هسته ای صحبت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۹    
نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد.