دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۳۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 9 اسفند 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 بهداشت نیوز 1 اسفند 1396 بهداشت نیوز 2 اسفند 1396 بهداشت نیوز 3 اسفند 1396 بهداشت نیوز 4 اسفند 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 6 اسفند 1396 بهداشت نیوز 7 اسفند 1396 بهداشت نیوز 8 اسفند 1396 بهداشت نیوز 9 اسفند 1396 بهداشت نیوز 10 اسفند 1396 بهداشت نیوز 11 اسفند 1396 بهداشت نیوز 12 اسفند 1396 بهداشت نیوز 13 اسفند 1396 بهداشت نیوز 14 اسفند 1396 بهداشت نیوز 15 اسفند 1396 بهداشت نیوز 16 اسفند 1396 بهداشت نیوز 17 اسفند 1396 بهداشت نیوز 18 اسفند 1396 بهداشت نیوز 19 اسفند 1396 بهداشت نیوز 20 اسفند 1396 بهداشت نیوز 21 اسفند 1396 بهداشت نیوز 22 اسفند 1396 بهداشت نیوز 23 اسفند 1396 بهداشت نیوز 24 اسفند 1396 بهداشت نیوز 25 اسفند 1396 بهداشت نیوز 26 اسفند 1396 بهداشت نیوز 27 اسفند 1396 بهداشت نیوز 28 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۵    
بعضی از رستوران های شهر به داشتن غذاهای خاص و خوشمزه معروفند و البته که از این رستوران ها در دنیا کم نیستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۱    
مطالعات محققان مرکز سلامت روان CAMH در کانادا نشان می دهد افسردگی مزمن منجر به تولید یک نشانگر زیستی التهاب در مغز می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۱    
آیت الله حسین نوری همدانی گفت: صبر فردی، مقاومت اجتماعی و رابطه محکم با ولایت و تقوای الهی مولفه هایی هستند که پیروزی و فلاح را به ارمغان می آورند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۰    
به پایان سال نزدیک می شویم و باید قبل از رسیدن سال جدید را برای ورود به آن آماده کنیم. اگر هنوز خانه تکانی عیدانه خود را آغاز نکرده اید. راهنمای ما برای خانه تکانی را بخوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۵    
یک استاد جامعه شناس با بیان اینکه جامعه ما توانایی تبدیل مسائل سیاسی به فرهنگی را دارد و این نکته را قابل پسند و قابل قبول بیان کرد به توضیح دلایل نارضایتی جامعه ایران پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۳    
یکی از اساتید علوم روانشناختی با بیان آیه ای از قرآن گفت: وقتی رابطه معنوی انسان ها قطع و یا ضعیف شد و به مادیات روی آوردند، سختی های فراوانی را تجربه خواهند کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۶    
یک مطالعه فراگیر در مقیاس بزرگ نشان داده است افرادی که زیاد در اقیانوس شنا می کنند در معرض خطر ابتلا به بیماری های مختلفند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
عکسی از حمید فرخ نژاد در دروازه هند در شهر بمبئی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۴    
در حالی که استقلال بعد از چند فصل ناموفق به آرامش رسیده است و با بازی های تماشاگر پسند توانسته هواداران خود را راضی کند، خبر پیشنهاد الهلال به شفر هواداران این تیم را قبل از پایان فصل نگران کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۸    
رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که سرمایه گذارانی از 127 کشور جهان خواهان خرید پترو، ارز دیجیتال ونزوئلایی با پشتوانه نفت، می باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی گفت: زمانی که تحت تحریم های ظالمانه امریکا از مکانیسم تسویه دلار محروم هستیم چه لزومی دارد در کشورمان ثبت سفارش دلاری را مجاز بدانیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۸    
بیماری خود ایمنی نوعی بیماری است که در آن سیستم ایمنی بدن به اشتباه قسمت هایی از بدن را عاملی بیگانه تلقی می کند و این قسمت ها را مورد حمله قرار می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۹    
علی دایی بار دیگر مقابل میکروفن صدا و سیما موضع گرفت و با توجه به اتفاقات اخیر ترجیح داد پاسخی به آنها ندهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۰    
دربی پایتخت همیشه پر از لحظه های هیجان انگیز و خاص بوده است، لحظه هایی که برخی از آنها برای همیشه جاودانه شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۸    
هر روز شاهد انتشار نتایج تحقیقات مختلفی هستیم که در مورد مضرات نشستن طولانی مدت مانند ابتلا به چاقی، دیابت، بیماری های قلبی- عروقی و از سوی دیگر، مضرات ایستادن طولانی مدت صحبت می کنند؛ در این بین ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۱    
رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور از مصوبه این شورا برای تشکیل معاونت پارلمانی و حقوقی سازمان نظام پرستاری خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۴    
ماشین ظرفشویی چند سالی است که به یاری خانم ها آمده و آن ها را از ظرف شستن راحت کرده است. این راحتی زمانی بیشتر احساس می شود که شما تعداد زیادی مهمان دارید و یک کوه ظرف در آشپزخانه و سینک ظرفشویی جمع ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۹    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت:3 میلیون مرد و زن در معرض ناباروری هستند که هزینه آی یو اف هر کدام 2 میلیون تومان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۴    
سخنگوی ناجا از امید خسروی، مجروح اغتشاشات اخیر در خیابان گلستان که پس از 9 روز از کما خارج شد، عیادت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۱    
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به هواداران دربی86 پیام های پیشگیرانه اعلام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۸    
مطالعات جدید محققان دانشگاه ادینبورگ نشان می دهد هورمون های زنانه مانند استروژن و پروژسترون در آسم نقش دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تشریح تمهیدات این سازمان برای دربی 86 از حضور 50 آتش نشان برای تامین امنیت ایمنی ورزشگاه خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک مغازه محصولات شیمیایی در ناصر خسرو خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۹    
عضو هیات مدیره انجمن چشم پزشکی ایران گفت: ایران در حوزه چشم پزشکی جزو 15 کشور نخست جهان است و از نظر دانش نظری و تکنیک ها، پیشرفت های خوبی داشته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۷    
دبیر شورای سیاستگذاری نخستین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی های گرم، صنایع و تجهیزات وابسته گفت: شناساندن نوشیدنی های گرم و دمنوش های سلامت محور و با کیفیت داخلی به مردم یکی از محور های اصلی این ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۷    
برخورد میله پرچم با کابل برق فشار قوی باعث مرگ دو کارگر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۴    
صانعی گفت: به منظور حل مسئله قیمت گذاری، مجوز و رتبه بندی محصولات کنسرسیومی در اردیبهشت ماه تشکیل می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۸    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشورمان در سفر خود به بلژیک، با کمیسیونر سلامت و امنیت غذایی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۵    
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه تشیخص زودرس و غربالگری بیماری های غیرواگیر در ایران آغاز شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجمع همکاریهای اقتصادی سلامت ایران و بلژیک گفت : ظرفیت جذب سرمایه گذاری تا 25 میلیارد دلار را داریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۹    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است سامانه های آب رسانی اضطراری در نقاط مختلف شهر تهران تعبیه شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۹    
یک سوپرمارکت در آمستردام هلند در اقدامی ابتکاری برای اولین بار در جهان بخشی از فروشگاه را به عرضه محصولات بدون بسته بندی پلاستیکی اختصاص داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۸:۱۲    
شادترین مردم ایران در کدام استان ها زندگی می کنند؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۵:۵۱    
آیا پس از بیدار شدن از خواب نخستین کاری که انجام می دهید نوشیدن قهوه است؟ خب، این ایده خوبی نیست، زیرا قهوه حتی اگر از نمونه های بدون کافئین باشد، تولید اسید معده را تحریک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۶    
حسین محب اهری با اشاره به روند درمان بیماری اش و اینکه هنوز بدنش آمادگی پیوند مغز استخوان را ندارد، عنوان کرد که باوجود بیماری فعالیت های هنری اش را ادامه می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۶    
عضو فراکسیون کارگری مجلس گفت: در حال حاضر اقدامات هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خیانتی به تولید داخل است و در شرایطی که کارگران زیادی می توانند از طریق تولید این داروها شغل داشته باشند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۰    
معاون میراث فرهنگی کشور با اشاره به وجود 123 هزار قنات در ایران که فقط 37 هزار قنات آبرسانی دارند و مابقی خشک شده است، به تشریح 4 پرونده میراثی ایران در یونسکو پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۴    
پسته یکی از مغزهای خوراکی با بیشترین میزان فیبر و چربی ها است و همچنین سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها و اسیدهای چرب ضروری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۶    
هم خانم ها و هم آقایون اشتباهاتی در رابطه مرتکب می شوند که آرامش و عشق رابطه را بر هم می زند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۳    
کتاب هفت چالش ارتباط از جمله کتابهای بسیار زیبا و ارزشمندی است که دنیس ریورز، نوشته است. او نویسنده ای بسیار قدرتمند و با نگارش علمی است که در کنار مقالات بسیار قوی و دقیق ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۸    
مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: نخستین پرواز شیراز - مسقط (پایتخت عمان) توسط شرکت هواپیمایی سلام ایر که از خطوط هوایی کشور عمان است، از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز انجام شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۸    
مراسم مهمی در راه است؛ شاید یک تولد، یک سالگرد یا جشن فارق التحصیلی باشد و شما به دنبال یک هدیه مناسب هستید که به همسر، دختر یا مادرتان بدهید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۱    
پژوهشگران آمریکایی ادعا می کنند با بررسی ساختار تلومرها، راهی برای کند کردن روند پیری پیدا کرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۲    
رئیس مرکز محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر حمایت این مرکز از کسب و کارهای محیط زیستی گفت: باید خلاقیت های حوزه محیط زیستی به کسب و کارهای موفق تبدیل شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۲    
زیاده روی در مصرف مواد غذایی پُرکالری می تواند از عوامل موثر در ابتلا به چاقی باشد و توانایی این بیماران برای نفس کشیدن و ورزش کردن را ضعیف تر کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۹    
پژوهشگران دانشگاه های علوم پزشکی بابل و مازندران موفق شدند کورکومین به عنوان ماده موثره زردچوبه را به شکل نانوذرات سنتز کرده، از آن ها برای جلوگیری از رشد سلول های سرطانی استفاده کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۳    
مجید صالحی در کنار همسر و دوقلوهایش را ببینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۳    
بازار سیاه بلیت شهرآورد پایتخت شروع شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۹    
محققان آمریکایی بعد از تحقیقات 30 ساله اعلام کردند مردان بیش از زنان مایلند قدرت انتخاب و اختیار و موفقیتهای خود را به نمایش بگذارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۶    
ویکتوریا همیشه به خاطر شهرت خانوادگی اش مورد توجه است، اما به خاطر اینکه دستی در دنیای مد دارد هم همیشه در مقابل لنز دوربین عکاسان قرار می گیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۴    
محققان دانشگاه case western reserve آمریکا می گویند انجام کارهای خانه باعث ارتقای سلامت جسمی و روحی افراد سالمند می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۴    
بارداری فرصت خوبی است که باعث می شود بسیاری از زنان سیگار را ترک کنند اما تحقیقات اخیر نشان داده شیردهی مانع از گرایش مجدد زنان به سمت سیگار می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۴    
جلسات گفتاردرمانی معمولا به افراد مبتلا به سکته های مغزی توصیه می شود اما تحقیقات اخیر نشان داده این درمان در افراد مبتلا به بیماری های زوال عقل نظیر آلزایمر نیز مفید است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۵    
اسید موجود در نوشابه ها می تواند لایه محافظتی مینای دندان را که فضای بیرونی دندان ها را می پوشاند، از بین ببرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۰    
بسیاری از افراد گمان می کنند در دسته داروها، پمادها بی عارضه ترین هستند و استفاده موضعی از آنها تاثیر منفی نخواهد داشت اما حقیقت اینجاست که با مصرف ژل ها ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۴    
کودکانی که نزدیک به پارک زندگی می کنند در مقایسه با سایر کودکان شانس بیشتری در بهبودی علائم آسم مانند: تنگی نفس، درد و خس خس سینه داشته اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۸    
مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان ها اعلام کرد: سن جامعه بالا رفته و به همین دلیل ورودی های زندان ها نیز افرادی با سنین بالاتر هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۶    
مرکزتحقیقات نقص ایمنی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:بررسی های به عمل آمده در مورد بیماری نقص ایمنی نشان می دهد که حدود دو سوم کودکان مبتلا به این بیماری حاصل ازدواج فامیلی هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۶    
مدیر سابق مقابله با پدیده گردوغبار سازمان حفاظت محیط زیست گفت: افزایش بلایای طبیعی موجب تشدید بحران های زیست محیطی کشور شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۲    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه گزارش های واصله به مجلس کمبود تجهیزات پزشکی کشور را تایید می کند از افزایش اعتبارات حوزه سلامت در بودجه 97 به عنوان عاملی در جهت حفظ رتبه اول ارائه خدمات پزشکی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۴    
برای پیشگیری از سرطان روده بزرگ می توانید مصرف سبزیجات برگدار مانند کیل، اسفناج، برگ چغندر سوئیسی، آراگولا، و کاهوی رومی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۱    
عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس، با انتقاد از عملکرد دولت در اجرای قانون برنامه ششم توسعه بر ضرورت اجرای قانون افزایش مرخصی زایمان به 9 ماه تاکید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۱    
کدو از نظر علم گیاه شناسی یک میوه تابستانی است اما از نظر پخت و پز به عنوان یک سبزی در نظر گرفته می شود که خیلی هم ارزش تغذیه ای زیادی دارد و برای سلامتی بسیار مفید است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۵    
اگر بدن تان بوی تلخ و تندی می دهد، احتمالا از مشکلات کبدی رنج می برید. با اینکه نشانه های بارز مشکلات کبدی وجود اختلا لاتی در سیستم گوارش ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۲    
خواص آنتی اکسیدانی فلفل دلمه ای همراه با ویتامین C، مصرف آن را به یک منبع بسیار مناسب و ضروری برای تامین میزانِ لازم کلاژن در بدن تبدیل کرده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۳    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه 58 درصد مردم ایران اضافه وزن دارند، گفت: داشتن تغذیه سالم در بهبود عملکرد جامعه کارکنان، موثر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۲    
هم پنکیک ها و هم وافل ها حاوی آرد، تخم مرغ، قند و شیر هستند. اما این محصولات به شیوه های مختلفی پخته می شوند، تا درنهایت شکل و بافت متفاوتی داشته باشند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۹    
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت :با اجرای کامل دولت الکترونیک در حوزه سلامت و پذیرش بیمار بر این اساس بین یک تا دو میلیارد تومان صرفه جویی در دانشگاه اتفاق افتاده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۶    
معاون راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تا کنون 260 فعالیت نواورانه در دانشگاه های علوم پزشکی کشور انجام شده است گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۶    
التهاب معده در اثر استرس بیش از حد، مصرف غلط مواد غذایی، مشکلات گوارشی، یبوست و ... خود را نشان می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۳    
با انجام مرتب این 8 حرکت، می توانید عضلات شکم را تقویت کن
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه برنامه های بهداشتی که در ارتباط با ایام نوروز تدوین شده است، در قالب دستورالعمل به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۸    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان این که سیاست بانک مرکزی مبنی بر پیش فروش سکه، زمینه افزایش قیمت آن را فراهم کرد گفت: باید انتظار افزایش قیمت طلا و سکه در روز های آینده را داشته باشیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی یک مغازه عرضه مواد شیمیایی در ناصرخسرو خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۳    
در حادثه برخورد دو قطار در مصر دست کم 12 تن کشته شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۰    
کاهو یکی از قدیمیترین سبزیجات دنیا است منشاء آن در هندوستان وآسیای مرکزی می باشد .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۰    
خانم های خانه دار یک سری کارها در آشپزخانه را باید شب، قبل از خواب انجام دهند تا صبح با خانه ای تمیز روبرو شده و صبح خود را با نشاط آغاز کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه برنامه های بهداشتی که در ارتباط با ایام نوروز تدوین شده است، در قالب دستورالعمل به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۸    
مرد میانسال با 11 ضربه چاقو به گردنش در غرب تهران به قتل رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۵    
مبتلایان به اوتیسم و فلج مغزی در آینده ای نه چندان دور با سلول های بنیادی درمان می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه اصلاح الگوی غذایی در کارکنان در درجه اول، نیازمند فرهنگسازی است، گفت: گذراندن دوره اجباری تغذیه برای کارکنان الزامی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۹    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: اجازه نمی دهیم ریسک و فشاری باعث شود خطری امدادگران را در حادثه جستجوی اجساد هواپیما تهدید کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۶    
رئیس شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به این مطلب که سلامت بیماران در اولویت بوده و پرستاران تحت هیچ شرایطی از ارائه خدمات سر باز نمی زنند خواستار پیگیری مطالبات و معوقات پرستاران از سوی وزارت بهداشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۳    
جوان به کلی از سؤال خود پشیمان شد و درخواست دعا کرد. رسول خدا نیز او را دعا فرمود و او از آن عمل متنفر گردید و بدین گونه پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم به وسیله تحریک حسّ غیرت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۳    
معاون پرستاری وزارت بهداشت در همایش مدیران پرستاری در آبادان گفت: تعدادی از مدارس بهیاری به صورت محدود در حال آموزش دوره بهیاری در مناطق محروم هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۴    
مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران از آماده باش نیروهای آتش نشانی برای برگزاری دربی 86 خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۱    
بسیاری از افراد در طی روز به خاطر حرف زدن، راه رفتن، کار کردن دو تا سه ساعت بعد از غذا گرسنه می شوند که به خوردن چیپس ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۱    
درست است که کربوهیدرات های ساده و قندهای پردازش شده خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهند ولی صرف نظر کردن از مصرف تمام کربوهیدرات ها نیز منجر به احساس خستگی و خواب آلودگی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۸    
اگر بعد از مصرف غذاهای پرچرب و آماده، احساس سوزش در ناحیه معده و ریفلاکس می کنید، چای زنجبیل می تواند بهترین گزینه برای رفع این علائم باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۳    
پسر 21 ساله ای که به علت بدهی 15 میلیون تومانی خانواده اش توسط طلبکار ربوده شده بود با درایت و قرار صوری پلیس آزاد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۷    
اگر کسی عاقل است، رازش را به کسی نمی گوید؛ چون قاعدتا وقتی که انسان رازش را می گوید، اطمینان می کند که طرف مقابل آن را فاش نکند؛ اگر ما توقع داریم که یک کسی راز ما را نگه دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۷    
فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 30 روز در این شهرستان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۸    
رئیس پلیس پایتخت گفت: موضوع تیراندازی امروز در حوالی میدان آزادی صحت ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۳    
برخی افراد محل کارشان در خانه است برای احساس امنیت و راحتی باید این تکنیک ها را به کار بگیرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۷    
طرح لباس استقلال برای بازی فردا (پنجشنبه) عوض شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۴    
تعداد پرونده های بازمانده بیمه شدگان متوفی سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال 95 معادل 756 هزار و 136 مورد است که در مجموع 1 میلیون و 104 هزار و 632 بازمانده را در برمی گیرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۸    
رییس اداره بودجه و اعتبارات معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: بیمه های تجاری بیش از 1000 میلیارد تومان به وزارت بهداشت بدهی دارند که بیش از 800 میلیارد تومان از آن مربوط به بیمه ایران است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۲    
رییس سازمان غذا و داروی کشور با بیان اینکه سازمان غذا و دارو بر غذاهای فرآوری شده نظارت و کنترل دارد، گفت: علاوه براین ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۲    
در حالی که تبلیغات درباره مناسب بودن استفاده از ظروف مسی برای پخت و پز و نگهداری غذا درحال افزایش است، یک متخصص طب سنتی تأکید کرد چنین باوری غلط و از قضا برای کبد مضر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۲    
سارقان زورگیری که با آگاهی از حضور ماموران کلانتری 135 آزادی متواری شده بودند، با عکس العمل سریع ماموران دستگیر شدند.
  • ۱