دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۰۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 21 اسفند 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 بهداشت نیوز 1 اسفند 1396 بهداشت نیوز 2 اسفند 1396 بهداشت نیوز 3 اسفند 1396 بهداشت نیوز 4 اسفند 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 6 اسفند 1396 بهداشت نیوز 7 اسفند 1396 بهداشت نیوز 8 اسفند 1396 بهداشت نیوز 9 اسفند 1396 بهداشت نیوز 10 اسفند 1396 بهداشت نیوز 11 اسفند 1396 بهداشت نیوز 12 اسفند 1396 بهداشت نیوز 13 اسفند 1396 بهداشت نیوز 14 اسفند 1396 بهداشت نیوز 15 اسفند 1396 بهداشت نیوز 16 اسفند 1396 بهداشت نیوز 17 اسفند 1396 بهداشت نیوز 18 اسفند 1396 بهداشت نیوز 19 اسفند 1396 بهداشت نیوز 20 اسفند 1396 بهداشت نیوز 21 اسفند 1396 بهداشت نیوز 22 اسفند 1396 بهداشت نیوز 23 اسفند 1396 بهداشت نیوز 24 اسفند 1396 بهداشت نیوز 25 اسفند 1396 بهداشت نیوز 26 اسفند 1396 بهداشت نیوز 27 اسفند 1396 بهداشت نیوز 28 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۸    
یک طراح ایتالیایی خودروی الکتریکی طراحی کرده که شیشه جلویی خودرو روی سقف آن می لغزد. این خودرو می تواند در 4.5 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر برساعت می رساند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۹    
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت :پویش اهدای خون در پنج شنبه آخر سال به منظور خیرات و شادی روح درگذشتگان و کمک به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های آن راه اندازی شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۷:۱۱    
همان طور که بدن افراد مزاج های مختلف گرم، سرد، تر و خشک دارد به همین ترتیب خوراکی ها و فصول هم دارای مزاج بوده و باید با یکدیگر هماهنگ باشند در غیر این صورت سوء مزاج عارض می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۵    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: چنانچه پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال استان در هفته هلال احمر سال آینده به بهره برداری برسد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۰    
متخصصان بهداشت و تغذیه معتقدند درد گردن و کمر ناشی از ساعت های مداوم پشت میز نشینی است. ساعت ناهار باعث می شود کارمندان تغییر موقعیت بدهند و این تغییر موقعیت باعث احساس بهتر در ماهیچه ها می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۶    
در همایش بازرسان نامحسوس ترافیک و پلیس های افتخاری که عصر امروز با حضور تعدادی از فرماندهان نیروی انتظامی در سالن اجلاس سران برگزار شد از تعدادی از هنرمندان و بازیگران سینما به عنوان بازرس نامحسوس ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۶    
کاپیتان تیم پرسپولیس تصمیم دارد در تیم شهرش از فوتبال خداحافظی کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۳    
اتفاقی که می پنداشتیم در بازی برگشت گریبانگیر ما روی سکوها شود در داخل میدان مسئله ساز شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۸    
مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری دندان پزشکی از سوم اردیبهشت ماه 97 آغاز می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۱    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عوارض جبران ناپذیر صدای موج انفجار بر گوش اشاره کرد و گفت: انفجارهای با صدای بلند می تواند کم شنوایی دائم در افراد ایجاد کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۲    
معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: بالغ بر 200 واحد صرافی مجاز و غیرمجاز که در سال 96 مرتکب تخلف شده بودند، شناسایی و تعطیل شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۷    
مدیر اورژانس فارس از بروز حادثه برای 2 جوان شیرازی به دلیل استفاده از مواد محترقه دست ساز خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۳    
معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در تلاشیم سازمان های بیمه گر، پوشش بیمه ای پیوند عضو را برقرار کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۳    
پسر 16 ساله که دوستش را در درگیری با اسلحه به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۰    
سلامت مغز یکی از چالش های جامعه بهداشت عمومی است. علاوه بر عوامل ژنتیکی، برخورداری از مغز سالم و قدرت تفکر تا پایان عمر، به ترک عادت های غلط مرتبط است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۷    
رئیس کل بیمه مرکزی از رشد 22 درصدی حق بیمه در 11 ماه گذشته سال جاری خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۱    
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشورگفت:این سازمان در دولت تدبیر و امید بر ریل اصلی ماموریت خود قرار گرفت طوریکه احداث هشت بیمارستان، 12مرکز سرپایی جدید و 13 مرکز جایگزین انجام شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۵    
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: نیرو های اورژانس با ظرفیت 2 تا 3 برابری برای پیشگیری و کنترل حوادث چهارشنبه پایان سال حضور دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۶    
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تشریفات قانونی تحویل اجساد حادثه سقوط هواپیمای ترک در حال انجام است، گفت: با انجام این امور در اولین فرصت اجساد تحویل کشور ترکیه می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۷    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از مرگ چوپان نوجوان بر اثر انفجار مین به جای مانده از جنگ تحمیلی در حین چرای دام در منطقه غرب کرخه خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۱    
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، با مثبت ارزیابی کردن اقدام وزارت بهداشت درتوزیع نظام مند داروهای مخدر، گفت: پزشکان طبق فارماکوپه رسمی کشور باید دارو تجویز کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۵    
وزیر بهداشت در مراسم رونمایی از دستگاه پیشرفته آزمایشگاهی در حوزه خون شناسی تولید داخلی با اشاره به وجود ظرفیت بالا در کشور برای تولید محصولات در داخل کشور ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۲    
با حضور وزیر بهداشت، از طرح کلان ملی تولید دستگاه آزمایشگاهی حوزه خون شناسی تولید داخلی رونمایی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۹    
وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح همزمان 115 پروژه اورژانس پیش بیمارستانی در کشور، گفت: برای من لذت بخش بود که اکثر این پروژه ها در مناطق کمتر برخوردار قرار داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۰۳    
تفریحات عجیب و غریب جوانان سعودی در جاده های بیابانی اطراف ریاض
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۷:۳۰    
تویوتا لندکروز 2016 در ناوگان نیروی انتظامی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۷:۲۱    
امام جمعه اسالم برای برگزاری کنسرت موسیقی در این شهر درخواست مجوز ارسال کرد. دو روز پیش امام جمعه رامسر برگزاری کنسرت موسیقی پاپ را ممنوع کرده بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۳    
بازیگر سریال ولایت عشق گفت: پیشنهادات بسیاری را برای بازی داشته ام و به امید خدا بعد از نوروز 97 با انرژی و قدرت به عرصه بازیگری باز خواهم گشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۳    
مشاوره روانشناسی آنلاین در مقایسه با مشاوره روانشناسی حضوری دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به آنها میپردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۳    
4 جسد دیگر از 11 جسد حادثه سقوط هواپیما به محل گروه پشتیبانی مستقر در مکان حادثه انتقال پیدا کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۳    
یک فروند جت شخصی ترکیه ای شامگاه یکشنبه در کوه های دورک اناری شهرستان کیار سقوط کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۳    
دنیای سلامت به طور معمول بیشتر روی قلب، ریه ها و پوست متمرکز می شود اما سلامت کلیه ها نیز به همان اندازه اهمیت دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۰    
تلخ یا بدطعم شدن دهان ممکن است یک واکنش طبیعی نسبت به نوعی خوراکی متمایل به تلخی باشد که کاملا موقتی و گذراست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۰    
مرد 43 ساله هندی به نام محمد قیوم قریشی متوجه شیطنت هایی از سوی خالد پسر 18 ساله اش شد. او پی برد که پسرش در گوشی همراه خود فیلم های غیر اخلاقی دارد و ساعت ها به تماشای آن ها می نشیند بنابراین دست به ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۵    
داریوش فرضیایی (عموپورنگ) در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی کیسه صفرا قرار گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۲    
ورزش کردن باعث افزایش نشاط و سلامتی در بدن می شود و افرادی که دارای فرزند می باشند بهتر است برای بهبود روابط و صمیمی شدن با فرزند خود با آن ها به ورزش بپردازند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۲    
آستیگماتیسم یکی از شایع ترین مشکلات اپتیکی چشم است و معمولا علت آن نامنظمی شکل و انحنای قرنیه است. گاهی نیز علت آن نامنظمی شکل و انحنای لنز که در پشت عنبیه قرار دارد است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۲    
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی گفت: بازرسی هوشمند و پرونده الکترونیک از اقداماتی است که در حوزه بیمه ای با جدیت درحال پیگیری است و تکمیل این برنامه ها زمینه ساز تحول جدی در خدمات سازمان تامین ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۷    
پژوهشگران یک تحقیق جدید با موضوع فواید و نقش مصرف داروی آرتروز روماتوئید بر درمان ببیماری های دیگر با انجام آزمایش بر روی موش ها انجام دادند که مشخص شد این دارو برای بیماران دیابتی نیز موثر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۵    
تلاش بیشتر پدر و مادرها برای این که شیوه درس خواندن فرزندشان را سریعا تغییر دهند، معمولا با شکست مواجه می شود. بنابراین به فرزندتان اجازه دهید تا به شیوه خودش درس بخواند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۳    
برای مقابله با این مشکل، پیش از هر چیزی والدین باید با یکدیگر همکاری کنند، نه این که پدر یا مادر کمتر مورد علاقه اساسا همه چیز را به همسرش بسپارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۰    
اعضای خانواده یک فرد معتاد، معمولا زیر سایه انکار، عدم پذیرش و تکذیب زندگی می کنند. درواقع، آنان تلاش می کنند که تصویر اجتماعی مثبتی از عضو معتاد خانواده شان ارائه بدهند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۰    
محققان فنلاندی در سال 2010 میلادی اعلام کردند که پایین بودن سطح ویتامین B12 در خون می تواند با افزایش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر مرتبط باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۶    
بعضی از افراد فکر می کنند که سال های اولیه سیگار کشیدن خطری برای سلامتی ندارند، اما واقعیت این است که تبدیل شدن استفاده از سیگار به یک عادت در همان اولین سال با خطرات مختلفی برای سلامتی همراه است و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۶    
بررسی های محققان نشان می دهد که هر نصف فنجان از کینوا حدودا 20 گرم کربوهیدرات به بدن می رساند. اگر بخواهیم وضعیت کینوا را از نظر کربوهیدرات مقایسه کنیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۴    
یکی از راه های ارتقا سلامت در تمامی افراد، پیروی از یک برنامه غذایی مناسبِ سن و جنس است. مثلا آقایان می توانند برای حفظ و ارتقای سلامتی خود، خوراکی هایی مانند شکلات تلخ، آلبالو ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۵    
دمنوش لیمو عمانی، یکی از نوشیدنی هایی است که دارای طبع سرد و خشک بوده و ترکیب آن با گیاهانی همچون گل گاوزبان و شوید می تواند برای تنظیم فشار و کلسترول خون مفید واقع شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۰    
محققان دانشگاه کمبریج با مطالعه خاستگاه ژنی بعضی از رفتارهای اجتماعی انسان دریافتند که احساسات یک مفهوم قابل یادگیری است و از طریق ژن ها منتقل نمی شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۷    
360 میلیون نفر در دنیا به مصرف کانابیسها(موادتوهم زا)اعتیاد دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۷    
برای بسیاری از زنان چهل سالگی آغاز دوران تنهایی و افسردگی است؛ این گروه از زنان زندگی خود را در سراشیبی احساس می کنند و بسیاری از لذت ها را برای خودشان حرام می دانند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۷    
عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور، خواستار ترویج فرهنگ ایجاد ارتباط بین بیمار و کادر درمانی شد و گفت: متاسفانه نقش پرستاری در بین مردم و بیماران خوب جا نیفتاده و همین موضوع باعث خشونت علیه پرستاران می ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۵    
به گزارش بهداشت نیوز : پلیس راهور تهران بزرگ برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در پنجشنبه و جمعه آخر سال مناسب ترین مسیرهای ورود شهروندان به بهشت زهرا (س) را اعلام کرد: ساکنین غرب تهران ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۳    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که عفونت های رایج خطر سکته مغزی را دو برابر و احتمال بروز حمله قلبی را به اندازه زیادی افزایش می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۷    
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: به حملاتی که سلول های خاکستری مغز را تحریک کند تشنج می گویند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۴    
روش جوانسازی به 2دسته تقسیم می شود؛ روش درمانی و روش پیشگیری. بوتاکس جزء روش پیشگیری در پوست است. درمورد بوتاکس شاید مطالب زیادی را خوانده باشید به همین خاطر به طور مختصر درمورد عملکرد آن توضیح می ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۵    
مطالعات محققان دانشگاه شیکاگو نشان می دهد که خوابیدن روی شکم، احتمال مرگ ناگهانی را در بیماران مبتلا به صرع افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۶    
تحقیقات اخیر نشان می دهد دارویی که برای پیشگیری از حمله ی بیماری صرع استفاده می شده می تواند به طور شگفت آوری باعث محافظت از بینایی افرادی شود که از بیماری ام اس رنج می برند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۲    
زیبایی زنان ترکیه از دیرباز در کل دنیا زبانزد هستند اما راز زیبایی آن ها چیست. این مقاله را بخوانید تا با راز زیبایی زنان ترکیه آشنا شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۹    
در فاصه دو ساعت مانده به آغاز بازی استقلال - العین امارات 40 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۶    
هر وقت به بازار می رویم برای خرید گوشت و مرغ، روی در و دیوار نوشته گوشت بوقلمون موجود است میبینیم ولی به آن توجهی نمی کنیم. در این مطلب برای شما از خواص بوقلمون صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۶    
آردا توران ستاره ترکیه ای بارسا که به صورت قرضی در باشاک شهیر توپ می زند ازدواج کرد. توران با حضور اردوغان رئیس جمهور ترکیه در جشنی ساده مراسم عقد خود را برگزار کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۷    
بدن انسان از تب به عنوان یک سپر دفاعی استفاده می کند و افزایش درجه حرارت بدن، برخی میکروب ها و ویروس ها را از بین می برد و تب یکی از نشانه های خوب بالینی برای آگاهی والدین و پزشک از وجود بیماری های ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۷    
درمان جای جوش روش های مختلف گیاهی و طبی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۱    
اگر روش های شیمیایی و یا داروهای مختلف را برای برطرف کردن سفیدی موهایتان امتحان کرده اید ولی جواب نگرفته اید این بار از ماسک های خانگی استفاده کنید. با ترکیب های خانگی با موهای سفیدتان خداحافظی کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۵    
محبوبیت بسیار زیاد کِفیر به باکتری های مفید یا پروبیوتیک های درون آن مرتبط است. درواقع، میکروارگانیسم های خاصی در کِفیر وجود دارند که سلامت دستگاه گوارش را تقویت می کنند و از رشد باکتری های مضر در ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۷    
بستن مو به صورت دم اسبی، کار اشتباهی است که باعث آسیب دیدن موها می شود. هرچه مو بیشتر تحت فشار و کشش قرار بگیرد، ضعیف تر و نازک تر شده و در نهایت می ریزد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۳    
محققان مرکز پزشکی ویک فارست باپتیست آمریکا ( Wake Forest Baptist ) برای اولین بار موفق به اندازه گیری یک مولکول خاص نشان دهنده آرتروز و تعداد دیگری از بیماری های التهابی شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۴    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که زندگی در مناطق مرتفع خطر ابتلا به افسردگی و ارتکاب خودکشی را افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۳    
فشار خون بالا زمانی رخ می دهد که خون مجبور باشد با فشاری بیشتر از داخل سرخرگ ها حرکت کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۰    
محققان آمریکایی موفق به ساخت یک پمپ قلب مغناطیسی شده اند که از لخته شدن خون و سکته مغزی در بیمارانی که نارسایی قلبی دارند جلوگیری می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۷    
قیمت سکه امروز در بازار تهران در حالی افزایش یافت که نرخ دلار، یورو و پوند نیز با رشد همراه بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۴    
رئیس مجتمع دارویی - درمانی هلال ایران، از انجام سالانه هزاران عمل چشم با بهترین کیفیت و پیشرفته ترین تجهیزات در کلینیک چشم پزشکی این مجتمع خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۱    
برادرم با دستگاه D.V.D به پارک رفت، در آنجا مقتول با یکی از دوستانش با برادرم جروبحث کرده و گفته بود چرا تلفنش را جواب نداده و...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۸    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعداد جانباختگان هواپیمای سقوط کرده تهران- یاسوج گفت: شرکت هواپیمایی آسمان باید آمار دقیق را اعلام کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۸    
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت گفت: بر اساس اجرای این طرح تامین و توزیع بسته های حمایتی میان نیازمندان و زلزله زدگان کرمانشاه انجام می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۵    
نماینده شرکت هواپیمایی ترکیه گفت: قطع به یقین در حادثه سقوط هواپیمای ترکیه، مشکل از هواپیما نبوده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۵    
در حالی که کمتر از چند روز تا آغاز بهاری جدید وقت باقی است و بسیاری آماده رسیدن سال نو هستند، خانواده هایی آرامششان در آتش می سوزد و حسرتی همیشگی برایشان بر جای می ماند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۲    
مصرف روغن های گیاهی و مارگارین؛ مصرف زیاد اسیدهای چرب امگا 6 و تغییر شیوه زندگی مردم باعث افزایش تعداد مبتلایان به آسم طی سال های اخیر شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۹    
وزیر بهداشت گفت: شهرداری ها، ادارات و مجتمع های مسکونی، کمک کنند تا در این محل ها، مکان های شلوغ و پرجمعیت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۹    
عضو هیات مدیره اتحادیه طلافروشان از حباب 100 تا 120 هزار تومانی در قیمت سکه تمام بهار آزاد طرح جدید خبر داد و گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۳    
فکر می کنید هر سال چه مقدار از مواد طبیعی با خاصیت دارویی بدون استفاده شدن از بین می روند؟فکر می کنید خود شما تاکنون چه سهمی از این مقدار داروی طبیعی را دور ریخته اید؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۳    
دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو، نسبت به خطرات مصرف داروهای بدنسازی هشدار داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۳    
سال ها پیش دانشمندان بزرگی چون ابن سینا و زکریای رازی علم الادویه یا گیاه شناسی دارویی را که اصول طبابت آن بر چهار طبیعت مزاج آدمی یا اخلاط اربعه یعنی بلغم، صفرا، سودا ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۳    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت:برخی افراد با ادعای طب سنتی یا اسلامی، به صورت رایگان افراد را ویزیت می کنند و نسخه های عجیبی تجویز می کنند که بین 200 تا 300 هزار تومان هزینه دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بررسی مدارک برای فروش ارز مسافرتی در راستای حفظ بازار است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۹    
اکثر افراد گمان می کنند که افزایش سن مادر می تواند باعث بالارفتن خطر ریسک ابتلا به انواع بیماری ها در نوزاد شود، اما تحقیقات جدید نشان داده است که سن پدر نیز می تواند موثر باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۹    
بانک ملی ایران اعلام کرد: از 28 بهمن تا پایان وقت اداری روز گذشته، حدود 820 هزار قطعه سکه در واحدهای بانک پیش فروش شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۶    
بازار جذاب ارز در این روزهای پایانی سال بازار پرحاشیه تر شده است. در هفته های گذشته صف های طولانی خیابان فردوسی خبرساز شد، صف هایی که خریداران ارز ساعت ها در آن منتظر ماندند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۰    
رئیس انجمن علمی طب سنتی با اشاره به تقاضای زیاد مردم برای دریافت خدمات طب سنتی، گفت: این موضوع باعث می شود که افرادی وارد حرفه طب سنتی شوند که علم لازم را برای آن ندارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۸    
رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیری یک باند جعل اسناد و مدارک دولتی خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۵    
عملیات انتقال اجساد جانباختگان حادثه هواپیمای سقوط هواپیمای ترکیه به پایان رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۲    
عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور، پنهان ماندن نقش پرستاران در نظام سلامت را، یکی از علل بروز خشونت علیه کادر پرستاری دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۹    
یک فروند هواپیمای مسافربری بنگلادش در فرودگاه کاتماندو، پایتخت نپال دچار حادثه شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۶    
دومین جلسه دادگاه عامل شهادت سه نفر از ماموران ناجا در حادثه خیابان پاسداران در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۰    
معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس کشور گفت: در حال حاضر 34 پایگاه اورژانس هوایی در کشور وجود دارد و بالگردهای جدید در راه است تا این خدمت ارزشمند، با کیفیت به مصدومان و بیماران ارائه شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۰    
شاید این لطیفه را شنیده باشید که دو نفر در تاکسی نشسته بودند که یکی از آنها به دیگری رو کرد و گفت: عذر می خواهم، آدامس دارید؟ و جواب شنید: بله ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۰    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت مساعد شدن هوا عملیات جستجو در محل سقوط پرواز "تهران – یاسوج" در ارتفاعات دنا آغاز می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۷    
آموزه های ناب ناب اسلامی تنها برای عبادت و تهجد ارزش قائل نشده بلکه در آداب و فرهنگ اسلامی مواردی ارزشمندی همچون محبت و مهرورزی نیز از جایگاه خاص برخوردار است و برای آن آثار و برکات ارزشمندی همچون ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل بحران سازمان پزشکی قانونی از انتقال اجساد قربانیان هواپیمای سانحه دیده ترکیه ای به پزشکی قانونی خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۴    
115 پروژه اورژانس پیش بیمارستانی اورژانس 115، با حضور وزیر بهداشت به صورت همزمان افتتاح شد.
  • ۱