دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۴۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 17 اسفند 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 بهداشت نیوز 1 اسفند 1396 بهداشت نیوز 2 اسفند 1396 بهداشت نیوز 3 اسفند 1396 بهداشت نیوز 4 اسفند 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 6 اسفند 1396 بهداشت نیوز 7 اسفند 1396 بهداشت نیوز 8 اسفند 1396 بهداشت نیوز 9 اسفند 1396 بهداشت نیوز 10 اسفند 1396 بهداشت نیوز 11 اسفند 1396 بهداشت نیوز 12 اسفند 1396 بهداشت نیوز 13 اسفند 1396 بهداشت نیوز 14 اسفند 1396 بهداشت نیوز 15 اسفند 1396 بهداشت نیوز 16 اسفند 1396 بهداشت نیوز 17 اسفند 1396 بهداشت نیوز 18 اسفند 1396 بهداشت نیوز 19 اسفند 1396 بهداشت نیوز 20 اسفند 1396 بهداشت نیوز 21 اسفند 1396 بهداشت نیوز 22 اسفند 1396 بهداشت نیوز 23 اسفند 1396 بهداشت نیوز 24 اسفند 1396 بهداشت نیوز 25 اسفند 1396 بهداشت نیوز 26 اسفند 1396 بهداشت نیوز 27 اسفند 1396 بهداشت نیوز 28 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۶    
ممکن است برای خیلی از افرادی که قصد انجام ایمپلنت دارند،سوال باشد که عمر ایمپلنت های دندانی،چقدر است،در این مقاله در مورد مدت زمان عمر ایمپلنت ها صحبت خواهیم کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۶    
مسئله اینجاست که خیلی از ما نمی دانیم کدام شامپو برای موی ما مناسب است؛ به همین دلیل هم ممکن است شامپویی که مو های یک نفر را برق انداخته و خوش حالت کرده، برای ما نتیجه عکس بدهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۸    
هفت میلیارد نفر در جهان وجود دارند و یک شریک زندگی برای پیدا کردن وجود دارد، درست است؟ شاید بله اما شاید نه. آیا شما هم در جستجوی شریک زندگی خود هستید؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۶    
متهم با اقدامات متقلبانه افراد دارای خلافی بالا را شناسایی و با وعده کذب از آن ها اخاذی می کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۷:۲۳    
مسوول واحد بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت شهدای گمنام شیراز با اشاره به خطراتی که در ایام نوروز زنان خانه دار را تهدید می کند، گفت: افزایش موارد شکستگی دست و پا، مسمومیت با مواد شوینده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۰    
تیلور هیکسن اواخر سال 2016 در صحنه فیلمبرداری فیلم ترسناک سرزمین ارواح به شدت از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شد، از تهیه کننده این اثر سینمایی به دادگاه شکایت و درخواست خسارت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۹    
یارا شهیدی بازیگر 18 ساله و ایرانی-آمریکایی است که در مهمانی برند chanel حاضر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
زمان حادثه در طبقه دوم بودم، مادرم، همسرم و زن برادرم در طبقه همکف بودند و برادرم (مقتول) نیز آنجا بود که ناگهان صدای سر و صدا آمد و...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۷    
قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای ارتقا بخشی مدرک تحصیلی دانشجویان رشته داروسازی 245 دانشگاه خارجی از فهرست دانشگاه های معتبر این وزارتخانه حذف شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۳    
معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری دومین مجمع سلامت با حضور رییس جمهور و اعضای کابینه خبر داد و افزود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۱    
دیدار وزیر بهداشت با خانواده شهید مدافع حرم، سید میلاد مصطفوی در شهرستان بهار استان همدان
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۵    
رهبر معظم انقلاب در دیدار امروز با مداحان و ذاکرین اهل بیت، چفیه خود را به حاج محمدباقر منصوری از مداحان آذری زبان اردبیلی اهدا کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۵    
بازار های ویتنام در دنیا شهرت جهانی دارند: از بازار های شناور قایقی تا بازار های شلوغ زمینی در حقیقت یک جاذبه توریستی هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۶    
نشریه گاردین انگلیس که یکی از معتبر و بهترین نشریات دنیا است، امروز در گزارشی به معرفی بازیکنانی که بیشترین دستمزد ها را در کشورشان گرفته اند، پرداخته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۴    
مرد جوانی که در اثر تصادف جانش را از دست داده و قرار بود کالبد شکافی روی جسدش انجام شود، به طور ناگهانی زنده شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۴    
هر چه به روز مبارک ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها نزدیک می شویم، تب جشن ها و شادی ها بیشتر می شود. بین آقایانِ قدردان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۵    
خوابیدن با جوراب هرچند ممکن است عادتی غیرمعمول به نظر برسد اما احتمالا می تواند به سریعتر خوابیدن کمک کند. این اثر ممکن است بدان دلیل باشد که تنظیم دما بخش ضروری چرخه خواب است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۴    
قانون جاری کشور برای هتک حیثیت و نشر اکاذیب رایانه ای مصوبات و مفادی دارد که بسیاری از کاربران فضای مجازی بدون آگاهی از آن دست به انتشار تصاویر و فیلمهای شخصی و خانوادگی می زنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۷    
در جامعه مدرن امروزی با اینکه شماری از مردان مدعی احترام به حقوق زنان هستند اما هنوز بسیارند کسانی که برای خانم ها ارزش و اعتبار چندانی قائل نمی شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۱    
طبق نتایج یک تحقیق جدید، اگر سیستم ایمنی مادر در طول مدت بارداری فعال شود، ممکن است بر رشد مغز نوزادش اثر بگذارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۷:۴۱    
عکسی کمتر دیده شده از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی منتشر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۷:۴۱    
مراکز آموزش رانندگی در جده شاهد استقبال گسترده زنان سعودی در رقابت بر سر شکستن تابوی مربوط به رانندگی زنان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۶    
ویژه برنامه دورهمی امشب میزبان کتایون ریاحی و حامد همایون خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۷    
پست اینستاگرامی علی دایی به مناسبت روز مادر
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۶    
دستگاه سنجش آلودگی در کلانشهر اهواز شاخص آلودگی هوا را عدد 500 نشان می دهد و با توجه به شاخص امروز با شاخص استاندارد وضعیت هوای این کلانشهر را از مرز خطرناک گذشته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۶    
اجرایی شدن مفاد دستورالعمل اجرایی حداقل ضوابط برچسب گذاری فرآورده های غذایی و آشامیدنی محصولات تراریخته، به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور بخشنامه شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۷    
وزیر بهداشت ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار امیدواری کرد که همه به ویژه بانوان بتوانند آن الگوی انسانیت، شرافت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۴    
محققان آمریکایی دریافتند مغز انسان پس از بلوغ قابلیت تولید نورون های جدید را از دست می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۱    
تصویر دختران خردسال که در مراسم دیروز برج میلاد در حضور نجفی رقص محلی انجام دادند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۵    
برای افرادی که می خواهند وزن کم کنند معمولا آب میوه را توصیه نمی کنیم اما در مواقعی که حس می کنید باید سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید استفاده از چنین نوشیدنی هایی ضرری ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۲    
علی رغم این که جوانه ها کم کالری هستند، اما منبع غنی و فوق العاده ای برای دریافت مواد مغذی و ترکیبات گیاهی مفید محسوب می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۹    
شما بعد از ازدواج و به عنوان همسر یا مادر، مسئولیت بزرگی از نظر حفظ سلامت خانواده به گردن تان می افتد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۱    
آیت الله مجتهدی تهرانی می گوید: کسانی که در دنیا بر انجام طاعت و دوری از معصیت خدا صبر می کنند، بدون حساب به بهشت می روند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۵    
ربات های منعطف و زیست تخریب پذیر می توانند آینده دارورسانی در بدن انسان را دگرگون نمایند. میدان مغناطیسی می تواند یکی از مهم ترین ابزارهای کنترلی برای جابه جایی و تغییر شکل ربات ها باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین رمضانی در خطبه نماز جمعه هامبورگ آلمان گفت: تکبر از جمله صفاتی است که از هر نظر نکوهیده و ناپسند است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: با توجه به ورود موفق حوزه بهداشت در حاشیه شهر حوره درمان نیز با ورود خود اتصال بهداشت و درمان یعنی خدمات سطح اول به خدمات سطح دو و سه را به دنبال خواهد داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
چای سبز مزایای بسیاری برای سلامتی داره که باعث شده اکثر مردم در نقاط مختلف دنیا ازش استفاده کنن. چای سبز در درمان اضافه وزن و سردرد تا افسردگی کاربرد داره و علاوه بر اینها ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۴    
به علت تاثیر مخرب امواج تلفن همراه و مایکروویو بر ساختارهای مغز بهتر است بزرگسالان بیش از 23 دقیقه و افراد کمتر از 15 سال بیش از 13 دقیقه در شبانه روز با موبایل صحبت نکنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۱    
شلغم یکی از سبزیجات بسیار مفیدیه که نقش قوی ترین آنتی بیوتیکهارو بازی میکنه اما متأسفانه چون نسبت به انواع دیگه ی سبزیجات کاربرد کمتری در وعده های غذاییمون داره، کمتر ازش استفاده میکنیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۱    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کردستان گفت: یک کلاهبردار حرفه ای با 630 فقره کلاهبرداری اینترنتی از مردم به مبلغ پنج میلیارد ریال دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۸    
معاونت اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نخستین مجمع_سلامت استان_چهارمحال_و_بختیاری، مشارکت سازمان دهی شده تمام آحاد مردم در حوزه سلامت را مفهوم اجتماعی شدن نظام سلامت عنوان کرد و بر ضرورت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۵    
تحقیق جدید نشان می دهد رژیم غذایی سالم حاوی میوه، سبزیجات و غلات کامل که میزان قند و گوشت قرمز یا فرآوری شده آن کمتر است با کاهش ریسک ناتوانی مرتبط است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۴    
زلزله ای به بزرگی 4.3 ریشتر هجدک کرمان را لرزاند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
مرد میانسال در جریان اختلاف های خانوادگی پسر هشت ساله خود و همسر سابقش را به طرز هولناکی در محله تهرانسر پایتخت کشت. عامل جنایت با ضربه های چاقو خودزنی کرد تا به زندگی اش پایان دهد که ناکام ماند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۳    
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تغییر ساز و کار بیمه تکمیلی فرهنگیان در سال 97 خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۷    
واژگونی یک دستگاه خودروی سواری 8 مصدوم و 3 فوتی به جا گذاشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۲    
شورای جهانی طلا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است که ذخایر طلای صندوق های سرمایه گذاری موسوم به ئی تی اف با کاهش 5.1 تن در ماه فوریه روبرو شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۶    
قدمت و جاذبه های چهارراه استانبول هم نتوانسته ظاهر زشت و نازیبایی که این روزها دلار برای آن ساخته است، محو کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۱    
قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه که سرمایه گذاران منتظر انتشار جزئیات تعرفه های پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا برای واردات فولاد و آلومینیوم بودند، ثابت بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۵    
در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام نتایج نشست بانک مرکزی اروپا هستند، قیمت طلا در بازارهای جهانی با افزایش روبرو شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۹    
نائب رئیس شورایعالی نظام پرستاری کشور معتقد است باید شرایط مناسب برای جذب پرستار پیش از تربیت پرستار فراهم شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
نماینده وزیر بهداشت، موفقیت بیمارستان های هیات امنایی را در گرو مشارکت مدیران پرستاری دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۴    
احضاریه رسمی به دادگاهِ بخشِ مرند به جرم سوار شُدن دوچرخهء پاییِ فاقدِ چراغ! بدونِ اخذِ گواهینامه. (احتمالا به سالِ 1321)
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۴    
در این مطلب به چند نکته بهداشتی و کابردی برای داشتن سفری بی خطر و امن در ایام نوروز اشاره می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
عکسی جالب از لیلا اوتادی سر کلاس درس را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
حجت الاسلام محدثی گفت: فرض کنید به کودکی که دزدی نکرده است، القاء کنید دزدی کردی؛ ممکن است توسط لجاجت کودکانه به همان مسیر برود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۹    
آفت دهان یک بیماری شایعه که درون دهان ایجاد میشه و زخمهای دردناک در سلولهای سطحی دهان، زبان و لثه ایجاد میکنه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۴    
نشستن در اتاق بخار به میزان قابل توجهی سلامت قلب و عروق تان را بهبود می بخشد. مطالعه ای که روی افراد سالخورده تر انجام شد نشان داد گرمای مرطوب، گردش خون شان را بهتر کرده بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۵    
تصاویری از نسخه هایی که مردم به داروخانه ها می برند!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۲    
حجت الاسلام رفیعی با اشاره به آخرین وصیت های حضرت زهرا(س) در بستر شهادت اظهار کرد: حضرت زهرا(س) درشب آخر شهادت خود به حضرت علی سه مطلب از زندگی خودشان فرمودند که اگر امروزه این سه نکته در زندگی ها ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۹    
خانوی طی نامه ای با اشاره به غیر مجاز بودن محصولات گیاهی شرکت بادران گستران دستور جمع آوری این محصولات را صادر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
اسقند ماه برای بانوان یادآور خانه تکانی است ک. هدر این میان آن ها برای انجام این کار باید به نکاتی توجه کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای اسامی پد های الکلی مجاز را اعلام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۷    
ترک کردن سیگار، یکی از مهم ترین عواملی است که خطر ابتلا به بیماری های قلبی، بسیاری از انواع سرطان ها و خصوصا سرطان ریه را کاهش می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۷    
هلیله سیاه در بین داروی های گیاهی معروف به اکسیر طول عمر است. طبع این گیاه دارویی سرد و خشک هست و در درمان بسیاری از بیماری ها موثره! و عملا چون بدن رو در حالت ایده آل نگه میداره مانع از پیری میشه.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۴    
استفاده از ماست یکی از ساده ترین روش هایی است که با کمک آن می توانید سفیدی روی زبان را از بین ببرید. ماست دارای خاصیت پروبیوتیک است و می تواند برای از بین بردن قارچ ها که معمولا از شایع ترین دلایل ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۱    
طبق نتایج یک تحقیق جدید، کاهش توانایی پمپاژ قلب افراد مسن موجب کاهش جریان خون به سمت مرکز حافظه مغز می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۱    
نحوه تمیز کردن سینک ظرفشویی . از آنجایی که همه مواد غذایی داخل سینک ظرفشویی شسته میشوند باید در تمیزی آن بسیار دقت نمود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۱    
جوش های سفت ممکن است دردناک باشند و مدت زمان طولانی تری بر روی بدن باقی بمانند. این نوع جوش ها جزو جوش هایی هستند که به سختی می توان از شرشان خلاص شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
اگر به سختی موفقیتی به دست آورده اید، به آن افتخار و خودتان را تشویق کنید. این کاری نیست که هرکسی بتواند انجام دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۲    
نحوه پاک کردن لکه روغن از روی لباس. لکه روغن از آن دسته لکه هایی است که پاک کردنش بسیار دشوار است . در این مطلب ما دو روش بسیار ساده و کاربردی را برای پاک کردن کامل لکه روغن از لباس را برایتان شرح ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۹    
بهترین شیوه برای از بین بردن زردی لیوان . مواد اسیدی و قوی می توانند یک لایه از سطح داخلی و بیرونی لیوان ها را به مرور زمان از بین ببرند و باعث شوند که در فواصل کوتاه تری رنگ بگیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۴    
کامرز بانک آلمان در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا در سال 2018 به 1325 دلار خواهد رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۱    
یک روش بسیار ساده برای پاک کردن لوسترها . با این روش ساده می توانید لوستر هایی شفاف و بدون لک و پرز داشته باشید . فقط با کمی دقت و ظرافت این کار را انجام دهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۵    
داشتن کیف و کفشی مرتب و تمیز در روابط شما با دیگران بسیار تاثیر گذار خواهد بود . با در نظر گرفتن جنس کیف و کفشتان می توانید به راحتی آن ها را پاک کنید و برق بیاندازید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۶    
نکاتی مهم و طلایی درباره ی دم کردن صحیح قهوه. جوشیدن باعث تلخی می شود؛ پس، هرگز قهوه را نجوشانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۰    
برای نگهداری قارچ به مدت چند روز در یخچال بهتر است از شستشوی قارچ تا قبل از مصرف خودداری نمایید و در صورت شستن حتما" آن را در جریان هوای خنک خشک کنید .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۷    
جوش های سر سیاه اون هم در تعداد زیاد معمولا روی بینی و چانه بیشتر دیده میشن و از طرفی خالی کردن آنها با دست هم هیچ فایده ای در درمان نداره چون زمان زیادی طول نمیکشه که دوباره شاهد تعداد زیادی از این ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۴    
اگر شما هم جزو خانم ها کارمندی هستید که زمان زیادی برای تمیز کردن آشپزخانه تان ندارید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۴    
فاز نخست مانور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه ستاد مرکزی وزارت بهداشت به منظور کنترل و مقابله با حوادث احتمالی از صبح امروز در حال برگزاری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۱    
معاون آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد بااشاره به اینکه استکبار سعی دارد چهره اسلام را تخریب کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۸    
معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مراکز ارائه خدمات شیمی درمانی منطبق بر "آیین نامه تاسیس مراکز سرپایی شیمی درمانی" به ارائه خدمت بپردازند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۵    
پاک کردن لکه های چربی خیلی سخت است و حالت چسپناکی دارند و بدین منظور اگر قصد پاک کردن “لکه روغن” را داشته باشید باید در شست و شو تکنیک خاصی را به کار ببرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
پوکی استخوان به معنی استخوان های متخلخل بوده و جزو دسته بیماری های غیر واگیر به شمار می رود؛ استخوان های هر فرد، در سن 30 سالگی در قوی ترین و پرتراکم ترین حالت ممکن است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم برگزاری آزمون وسع برای متقاضیان بیمه سلامت، گفت: منطقی نیست برخی توان پرداخت 20 هزار تومان حق بیمه را در ماه نداشته باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۹    
خمیردندان یک تمیز کننده عالی برای کفش های کثیف و همچنین برای بهبود خراش چرم کفش است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
وزیر بهداشت در خصوص وضعیت رشد بودجه وزارت بهداشت در سال آینده گفت: رشد بودجه وزارت بهداشت و طرح تحول سلامت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۳    
داشتن خانه ای تمیز و مرتب وظیفه سختی است. به نظر می رسد به محض آن که خانه را تمیز می کنید،خیلی زود همه چی به هم می ریزند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۳    
وزیر بهداشت در دومین روز از سفر به همدان از بیمارستان 82 تختخوابی در حال ساخت شهرستان بهار بازدید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۰    
پور کاظمی گفت: آزمون علوم پایه و پیش کارورزی امروز 17 اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۱    
با وجود تصویب بسته بانک مرکزی که در جهت ساماندهی بازار پول و ارز کشور تهیه شده، همچنان صف های شلوغ مقابل صرافی ها مشاهده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۰    
لیست بهترین ادویه هایی که می توانند اثر سرماخوردگی را محو کنند از این قرار است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی یک گاراژ و تعمیرگاه خودرو در شرق تهران خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۹    
نخستین روز از سفر دوروزه وزیر بهداشت به استان همدان و حضور در فامنین
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۳    
رئیس پلیس فتا تهران از شناسایی و بازداشت گرداننده یک کانال غیراخلاقی تلگرام با 40 هزار عضو خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از مهار حریق و پایان انفجارها در پادگان تیپ 292 زرهی نیروی زمینی ارتش دزفول خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۲    
پیش بینی های سازمان هواشناسی حاکی از وقوع پدیده گرد و غبار در استان های غربی و جنوب غربی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه است؛ وزش باد شدید در کشور عراق علت این پدیده اعلام شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۲    
یکی از مطالعات اخیر نشان می دهد که افراد بی تحرک، بیشتر از دیگران با خطر ابتلا به زوال عقل در دوران پیری مواجه می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۳    
به منظور خلاصی از بوی غذاهای داخل یخچال، یک عدد زغال چوب را داخل یک جوراب تمیز زنانه قرار دهید سر آن را گره بزنید و آن را در انتهای یخچال بگذارید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۰    
عادات روزمره که سبب پیری چشم می شود.
  • ۱