دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۳May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 17 اردیبهشت 1403 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1399 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1400 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 1 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 2 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 5 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 7 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 10 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 11 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 12 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 13 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 14 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 15 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 16 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 17 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 18 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 19 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 20 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 21 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 22 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 23 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 24 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 25 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 26 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 27 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۸    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: شالیکاران گیلانی با استفاده از آب های سطحی و سنتی تاکنون 30 درصد از مجموع 238 هزار هکتار شالیزارهای استان را نشاء کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۴    
50 سال پیش نرخ انواع دیزی و چای در قهوه خانه ها اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۰    
بررسی اقتصادآنلاین از آخرین قیمت گوشی های موبایل در بازار را در این گزارش بخوانید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
گوشی های سامسونگ از محبوب ترین ها میان کاربران به شمار می روند. در ادامه با بهترین مدل هایی که امسال می توانید بخرید آشنا می شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۵    
تسبیح های ضدعفونی کننده دست برای کمک به جلوگیری از انتشار میکروب ها در بین زائران حج از امسال تولید و راهی بازار می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۵    
با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی اکسپریا 1 مارک 6، تصاویر تبلیغاتی و مشخصات این گوشی باردیگر فاش شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۹    
به حتمال زیاد گلکسی زد فولد 6 سامسونگ تغییرات ظاهری درخورتوجهی با زد فولد 5 خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۰    
مصرف بیش از حد مواد قندی و اختصاص بخش عظیمی از رژیم غذایی روزانه به خوراکی هایی مانند قند، شکر، شیرینی و شکلات باعث می شود تا اضافه وزن، چاقی، دیابت و بسیاری دیگر از بیماری ها گریبانگیر افراد شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۴    
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک قاچاقچی قرص های غیر مجاز در منطقه تهرانپارس تهران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۹    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان گفت: ابلاغ بخش نامه های ناگهانی و پیش بینی نشده از سوی مسئولان ایرانی صادرات مرغ را از ایران به این کشور با توقف های گاه و بیگاه روبه رو می کرد و سبب می شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۵    
برخی در رسانه های اجتماعی ادعا می کنند دراز کشیدن روی زمین برای کمردرد مفید است. اما آیا شواهدی در حمایت از این ادعا وجود دارد؟
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۴    
فوزوباکتریوم از دهان به روده رفته و به سلول های سرطانی روده می چسبد و موارد رشد دهنده سرطان را فعال می کند که به تکثیر و متاستاز سرطان در نقاط دیگر بدن منجر می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۶    
نمایشگاه کتاب تهران هر سال میزبان میلیون ها نفر علاقه مند به مطالعه و کتابخوانی است، نمایشگاه کتاب 1403 تهران در مصلی امام خمینی (ره) به مدت 10 روز از 19 الی 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۳    
سامانه ثبت نام از داوطلبان کنکور متقاضی ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی فعال شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۶    
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به خدمات امدادی نیروهای عملیاتی به مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی در 23 استان از امدادرسانی به بیش از 8 هزار نفر خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۵:۳۱    
براساس اعلام رییس سازمان مالیاتی، اصناف و مشاغلی که فروش سالیانه آنها کمتر از 30میلیارد تومان باشد از ارایه اسناد و دفاتر مالی معاف شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۵:۳۱    
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت کند تا برای سهامداران این سود واریز شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۱۴    
سخنگو و عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته، امکان استفاده از تبصره ماده 100 برای اصناف وجود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۹    
شهردار مرکز لرستان گفت: برج آزادی در بیستم اردیبهشت ماه جاری با نام خرم آباد نورپردازی خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۴    
استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت سرعت بخشیدن به روند اجرای کار، لازم است عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند و قاین آغاز شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۳۴    
فرمانده انتظامی کل کشور با تشکر از مردم در حمایت از طرح نور تاکید کرد: این طرح با حمایت و مشارکت مردم استمرار و ادامه خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۹    
ارتش اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد در حال انجام حملات هدفمند علیه حماس در شرق رفح است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۲    
مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در پی بارش های مداوم با صدور اطلاعیه ای، از دستگاه های اجرایی خواست تا برای مقابله با خطرات سیلاب آماده باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 568 هزار واحد عبور کرد و با احتساب زمین های روستایی، شهری و شهرهای جدید 100 هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تامین شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۶    
مهدی تاج با ارسال نامه ای به وزیر ورزش، از تمهیدات این فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۳    
رهبر مخالفان نتانیاهو در کنست اعلام کرد هیچ کس در اسرائیل نیست که دیوانگی نتانیاهو را متوقف کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۱    
همراه اول ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری 1403 با محوریت ارائه راهکارها، سرویس ها و محصولات دیجیتال خود، در برگزاری رویدادهای جانبی اینوتکس 2024 نیز مشارکت دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۰    
انتشار خبری در روزهای گذشته باعث نگرانی درباره ی عوارض واکسن آسترازنکا شده است
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۰    
پیش بینی وضعیت و بازار طلا برای مشاهده جدیدترین پیش بینی های قیمت طلا در روزهای آینده وارد سایت اقتصاد آنلاین شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۹    
امروز اهالی روستای کوران صومای برادوست ارومیه در فصل بهار شاهد بارش برف بودند. صومای برادوست منطقه ای مرزی در ارومیه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۹    
وزیرامور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اسماعیل هنیه رییس سیاسی دفتر حماس در مورد آخرین روند مذاکرات ایجاد آتش بس در غزه رایزنی و گفت وگو کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۹    
بررسی قیمت روز و جدید انواع محصولات کرمان موتور در تاریخ دوشنبه 17 اردیبهشت. برای مشاهده قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۵    
در پی بروز حادثه برای یک دستگاه خودرو ایکس 55 پرو و نگرانی مالکان این خودرو، شرکت مدیران خودرو قصد دارد برای اولین بار در کشور، تمامی خودروهای تولیدی از این مدل را مورد بررسی قرار دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۹    
خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع دیپلماتیک فرانسوی گزارش داد سفیر این کشور در روسیه فردا در مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین شرکت خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۷    
بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی آماده سازی هر واحد مسکونی 200 میلیون تومان هزینه برمی دارد که در خصوص باقیمانده های مسکن مهر، دولت آنرا متقبل شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۷    
معاون بنیاد مسکن گفت: تامین مسکن برای خانواده های دارای دست کم 2 معلول رو به اتمام است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۲    
در حالی که متوسط بارندگی های سال آبی جاری نسبت به سال آبی گذشته در کشور 9 درصد رشد نشان می دهد و در بسیاری از سدهای غرب و جنوب غربی کشور شاهد سرریز هستیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۴    
میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۲    
قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا به روزرسانی شد. در ادامه قیمت خودرو دوشنبه 17 اردیبهشت را بخوانید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۹    
تیم فوتبال پرسپولیس که نزدیک به یک نیمه را برابر نساجی با یک بازیکن کمتر بازی کرده بود، توانست با پیروزی برابر حریف شمالی خود همچنان یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی لیگ بیست و سوم باقی بماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۳    
ایرانسل لبز با اعلام فراخوانی و با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، از طرح های پژوهشی استادان دانشگاه ها در حوزه های مرتبط با شبکه، مخابرات، اینترنت اشیا و ...، حمایت می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۱    
هیات وزیران مصوبه مجاز بودن وزارت صمت نسبت به ثبت سفارش 2000 اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از 5 سال و با تخفیف 50 درصدی در سود بازرگانی را ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۵    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار از ارسال اولین محموله تخم مرغ به روسیه ظرف یک هفته تا 10 روز آینده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۳    
همزمان با حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به رفح، ارتش مصر نظامیان این کشور مستقر در شمال صحرای سینا و در مجاورت با نوار غزه را در بالاترین سطح آماده باش قرار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۵    
کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در راستای بررسی وضعیت ساختمان های ناایمن شهر تهران از ساختمان های بستنی پاک، انبارخانه کارگر و بیمارستان بوعلی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲    
خودروی کی ام سی J7 برقی در سامانه یکپارچه خودرو عرضه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۷    
آئینی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه مردم باید با حقوق خود در بافت های فرسوده آشنا شوند گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۲    
برخی افراد برای قرار ملاقات یا حتی دور دور سراغ اجاره خودروهای لوکس مثل لندکروز می روند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۴    
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص مجاز بودن ثبت سفارش واردات تا 2000 دستگاه اتوبوس بین شهری با عمر کمتر از 5 سال را ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۰    
ساسان کریمی، پژوهشگر بین الملل در 30امین کنفرانس ملی هسته ای ایران و اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای گفت: این کنفرانس مقدمه ای برای یک فاز جدیدی از مسئله بین ایران و آژانس است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۷    
دبیر انجمن صنعت بسته بندی گفت: هم اکنون در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار گوشت های تنظیم بازار با نرخ مصوب عرضه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۹    
رمز ارز یا پول دیجیتال اعتبار قانونی ندارد و قابل توقیف نیست؛ بنابراین، استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت مهریه در ایران، در حال حاضر قانونی نیست و می تواند منجر به مشکلات حقوقی و مالی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با بیان اینکه شکل رهاسازی یسنا توسط آدم رباها نشانگر ارزیابی همه جوانب و حرفه ای بودن آنها بود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۳    
مدیرکل هواشناسی گلستان از صدور هشدار سطح زرد برای استان خبر داد و افزود: در پی ورود سامانه بارشی شاهد تغییرات جوی از ظهر چهارشنبه، 19 اردیبهشت خواهیم بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۳    
مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: معافیت های مالیاتی در قالب طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن واجاره برای موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت می کنند در نظر گرفته می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۷    
طبق جدیدترین مصوبه رگولاتوری تعرفه جدید برقراری خط اینترنت ثابت، حداکثر 90 هزار تومان و تخلیه آن حداکثر 30 هزار تومان تعیین شده و اپراتورها 48 ساعت برای برقراری و تخلیه خط فرصت دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۲    
رییس پلیس فتا استان از دستگیری اعضای باندی که اقدام به 141 فقره کلاهبرداری اسکیمری به ارزش حدود 30 میلیارد ریال کرده بودند، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۰    
در نشست مشترک مدیران ارشد سازمان پایانه ها، اداره کل راهداری استان تهران،تفاهم طرفین مبنی بر زمان بندی انتقال کامل پایانه شرق به پایانه جدید حاصل شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۹    
رییس سازمان امور مالیاتی با انتشار اصلاحیه ماده (2) آیین نامه اجرایی موضوع ماده 95 قانون مالیات های مستقیم، از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۸    
مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها ضمن تشریح قیمت انواع خودروهای وارداتی که ثبت نام آنها از دیروز شروع شده تاکید کرد که تنها سه مورد از پنج مورد این خودروها برقی هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۲    
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در آخرین جلسه شورای عالی محیط زیست که 14 اردیبهشت ماه با حضور رییس جمهور برگزار شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۷    
بیت کوین از یک میلیارد تراکنش زنجیره ای فراتر رفت و نشانه افزایش دیگری در بازار صعودی منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۷    
عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات در افزایش حق مسکن و سایر موارد را منتفی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۸    
معاون بنیاد مسکن گفت: به ازای هر واحد آسیب دیده ناشی از حریق روستای امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت 350 میلیون تومان وام مسکن روستایی می دهیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۴    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از هشدار جوی سطح نارنجی هواشناسی در مازندران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۳    
مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: قیمت دام زنده از حدود 300 هزار تومان به حدود 250 هزار تومان در میادین رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۲    
مدیرعامل آب منطقه ای گیلان، با اشاره به آغاز رهاسازی آب سد سفیدرود، گفت: ذخیره سد به 702 میلیون مترمکعب رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۲    
تفاهم نامه مشارکت سرمایه گذاری در طرح تولید الیاف شیشه مرند بین ایمیدرو و ایدرو امضا شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۹    
برخوردهای نظارتی با فروشندگان کالای قاچاق در مرکز تهران آغاز شده است و تا کنون با چندین واحد صنفی برخورد شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۸    
افزایش وزن ناخواسته ممکن است ناشی از برخی تغییرات سبک زندگی مانند: اختلال در روند خواب شبانه، ترک سیگار و ... باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۶    
معاون شورای امنیت روسیه روز دوشنبه تهدید کرد که اعزام نیروهای غربی به اوکراین با حمله اتمی به شهرهای واشنگتن، پاریس و لندن مواجه خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۶    
شهردار بجنورد از کشف حدود پنج تن زباله از یکی منزل مسکونی منطقه نیروگاه خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۴    
شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P براساس اولویت ثبت نامی اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۲    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: همکاری با آژانس اتمی در چارچوب پادمان و ان پی تی در سرلوحۀ سیاست های جمهوری اسلامی قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۷    
سایت فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) برای نخستین بار رده بندی رسمی تیم های فوتسال را اعلام کرد که بر اساس آن، تیم مردان ایران در رده چهارم قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۳    
تکنولوژی جهان به شکل خیره کننده ای در حال رشد است و در حوزه های مختلف، بخصوص در حوزه ایمنی و آتش نشانی، کشورهای گوناگون در حال نوآوری و ابداع هستند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تا دو ماه آینده اولین مرکز آموزش بین المللی هسته ای را در اصفهان افتتاح می کنیم و آن را به قطبی تاثیرگذار برای تامین منابع انسانی حال و آینده سازمان انرژی اتمی تبدیل می ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۹    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: همکاری با آژانس اتمی در چارچوب پادمان و ان پی تی در سرلوحۀ سیاست های جمهوری اسلامی قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۳    
مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی: در طرح جدید ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها، ابزار مختلف تشویقی و تنظیمی برای ذینفعان در بازار اجاره را درنظر گرفتیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۱    
می توان با استفاده از ظرفیت 40 میلیون متر مکعب سی ان جی (CNG) در کشور، حدود 15 میلیون لیتر بنزین در روز را صرفه جویی کرد که عایدی حدود 4 میلیارد دلاری برای کشور دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران مانعی برای گسترش همکاری های اقتصادی و مراودات تجاری با اقلیم کردستان ندارد، تصریح کرد: ما مرزهای طولانی میان دو طرف را فرصتی ارزشمند برای ارتقای سطح روابط می دانیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۹    
رئیس ستاد اربعین گفت:ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای مسافران اربعین به صورت دینار پیش بینی کرده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۸    
رییس اتحادیه سراسری تولیدکنندگان تخم مرغ از صادرات نخستین محموله تخم مرغ به روسیه در هفته آینده خبر داد و گفت: امسال صادرات 150 تا 160 هزار تن تخم مرغ هدف گذاری شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۰    
بر اساس یک نظرسنجی جدید، اکثر آمریکایی ها موضوع اقتصاد، تورم و جرم و جنایت را اولویت اصلی خود در انتخاب فرد مناسب برای ریاست جمهوری در نظر می گیرند و می گویند به ترامپ در حوزه اقتصاد و تورم بیش از ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۶    
رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه آماده هستیم فناوری ها را به سایر کشورها منتقل کنیم، گفت: این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته ای است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۳    
فروش خودروهای ولوو در آوریل به دلیل تقاضای بسیار برای خودروهای برقی افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۰    
معاون سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: در زمینه سقوط شاخص بورس، به لیست مشکوک از افراد با اطلاعات نهانی رسیده ایم و این اطلاعات به دادسرا ارسال شده، اما تخلف آنها هنوز ثابت شده نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۷    
بازار آسیا پس از انتشار داده های شغلی ایالات متحده و پس از کاهش اندک فعالیت های خدمات چین در ماه آوریل صعود کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۴    
رئیس قوه قضائیه گفت: با ایجاد سامانۀ واحد میان گمرکات، بنادر و سازمان اموال تملیکی و اتصال این سامانه به سامانۀ جامع تجارت از بسیاری از نواقص و ناهماهنگی ها که سبب ترخیص نشدن کالاها می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۴    
هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی تهران با بیان اینکه ورود چینی ها به بازار مسکن تهران و بافت فرسوده شرط و شروطی دارد گفت: فعلا که هنوز با چینی ها به مرحله قرارداد نرسیده ایم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۲    
هدایت، مدیر عامل سازمان نوسازی تهران گفت: با بیان اینکه ورود چینی ها به بافت فرسوده تهران منوط به انتقال تکنولوژی و آوردن 80 درصد سرمایه است گفت: ورود چینی ها فعلا به مرحله قرارداد نرسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
اگر اهل سفرهای خانوادگی به مسیرهای کوهستانی و ماجراجویی در طبیعت هستید، تیگو 8 پرو مکس IE به عنوان لوکس ترین دو دیفرانسیل بازار شما را به این سفر هیجان انگیز فرا می خواند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۶    
بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، آن دسته از متقاضیانی که در اسفند 1401 ثبت نام کرده و اولویت آن ها مشخص شده می توانند از روز یکشنبه 16 اردیبهشت تا ساعت 23 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۹    
شرکت تولیدی و صنعتی پاکشوما به بهانه 49مین سالروز تاسیس خود از طرح های سرمایه گذاری جدید در صنعت لوازم خانگی ایران رونمایی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۶    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ظهر روز دوشنبه در راس هیاتی برای شرکت در کنفرانس بین المللی هسته ای و مذاکرات با مقامات عالی هسته ای و سیاسی کشور وارد تهران شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۹    
کارشناس هواشناسی گفت: امروز استان های نیمه غربی کشور، برخی از استان های مرکزی، مناطقی از دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از استان های ساحلی خزر با رگبار همراه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۸    
بروز حوادث مختلف از جمله حوادث ناشی از کار و بیماری های شغلی یکی از تبعات سوء رشد تکنولوژی در جوامع بشری است و همه ساله تعداد بیشماری از نیروهای کار در واحدهای تولیدی و صنعتی را دچار مشکل می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۷    
در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت الله الحرام کشورمان، با مقام معظم رهبری دیدار کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۲    
با توجه به تاثیر هوش مصنوعی بر مشاغل، آیا این تاثیر بر رسانه ها چالش آور است یا شاهدآغاز طلوع عصری نوین بر صنعت رسانه و خبر هستیم؟
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۸    
ابتدای هر سال که زمان آغاز جابه جایی مستاجران و در نتیجه افزایش قیمت اجاره و خرید خانه است، مردم و رسانه ها دقیق تر متوجه موج جدید گرانی ها می شوند و با انتقاد از وضعیت به آن واکنش نشان می دهند ...
  • ۱