دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۰۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1403 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1399 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1400 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 1 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 2 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 5 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 7 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 10 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 11 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 12 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 13 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 14 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 15 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 16 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 17 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 18 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 19 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 20 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 21 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 22 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 23 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 24 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 25 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 26 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 27 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۷    
با توجه به اعلام معاون فناوری های نوین بانک مرکزی، در حال حاضر در کشور امکان پرداخت از طریق موبایل به جای استفاده از کارت (NFC) به صورت عملیاتی فراهم شده است و پنج بانک در حال حاضر به این شبکه متصل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۹    
با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو، بسیاری از مردم عزیز توانایی خرید خودرو را ندارند و این افزایش قیمت، قدرت خرید این افراد در طی سال های اخیر را کاهش داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۷    
قیمت نفت و طلا در بازارهای جهانی با کاهش روبه رو بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۳:۰۰    
توییتر در حال تغییر آدرس های اینترنتی خود از Twitter.com به X.com است. این تغییر در حال انجام است و برای کاربران iOS قابل مشاهده خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۲    
گوشی میان رده جدید شیائومی با نام ردمی نوت 13R رونمایی شد. شیائومی Redmi Note 13R با سیستم عامل هایپر او اس همراه شده است و از یک باتری غول پیکر بهره می برد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۲    
هل، یک چاشنی خوش عطر و بو با خواص فوق العاده است و امروزه پای ثابت ادویه های مصرفیِ میلیون ها آشپز در سراسر جهان شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۶:۰۰    
اگرچه مرسدس بنز با دریافت مجوز استفاده از سیستم خودران سطح 3 در آمریکا توانسته از تسلا پیشی بگیرد اما تست و بررسی های واقعی نشان می دهد سیستم خودران کامل تسلا شاید برای کاربری های روزمره بهتر عمل کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۲:۰۰    
دبیر برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری هفته میراث فرهنگی، گفت: موزه خودروهای تاریخی ایران نیز در روز 28 اردیبهشت ماه گردهمایی خودروهای کلاسیک را برگزار کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۴    
اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره وضعیت بانک ها در روز شنبه توضیحاتی داد. رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بانک ها استثنا هستند و شنبه ها تعطیل نمی شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۴    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتای فراجا ادامه داد: در همین راستا لازم است که کاربران توجه داشته باشند که به هیچ عنوان وارد لینک هایی که با سرشماره شخصی یا نامشخص ارسال شده نشوند و پیام را حذف کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
تعداد قابل ملاحظه ای از مبتلایان به پرفشاری خون، در نتیجه عوارض حاصل از بیماری جان خود را از دست می دهند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۸    
اکنون که اپل از آیفون مینی فاصله گرفته است، آیفون SE نقش مهمی را به عنوان آیفون قابل حمل تر و مقرون به صرفه تر در خط تولید اپل ایفا می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۶    
مشتریان محترم بانک صادرات ایران می توانند برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودروهای برقی وارداتی، به صورت غیرحضوری حساب های خود را وکالتی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۹    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: شنبه 29 اردیبهشت مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه تبادکان، احمدآباد و رضویه در نوبت عصر غیر حضوری شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۱:۳۰    
هیوندای الانترا موفق شده است با افزایش آمار سرقت در سال جاری، به سرقت پذیرترین خودرو آمریکا تبدیل شود!
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۳    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجل گفت: بانک ها استثنا هستند و شنبه ها تعطیل نمی شوند
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۲۸    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فردا مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه تبادکان، احمدآباد و رضویه در شیفت عصر غیرحضوری شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۲۶    
بررسی ها نشان می دهد که منطقه 5 دارای بیشترین ارزش معاملات در سال 1402بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۲۲    
سازمان ملل متحد با هشدار درباره نزدیک شدن قحطی در سودان اعلام کرد بیش از 1.4 میلیون نفر از کشور آفریقایی فرار کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۱۰    
رئیس مرکز مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی: طبق قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، پزشکان مکلفند از دستگاه کارتخوان استفاده کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۴۸    
معاون عملیات پلیس راهور فراجا گفت: خودروهای آفرود با توجه به قوانین و مقررات فعلی راهنمایی و رانندگی، اجازه تردد در معابر عمومی ندارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۲۸    
در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته جاری، دماسنج اصلی تالار شیشه ای با افت 0.04 درصدی، معادل 881 واحد از ارتفاع این شاخص در سطح دو میلیون و 164 هزار و 692 واحدی قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۰    
سفیر ایران در روسیه از مقوله گردشگری به عنوان یکی از ظرفیت های بالقوه توسعه مناسبات دو کشور یاد و از شرکت های روس برای سرمایه گذاری در زیرساخت های گردشگری ایران به منظور جذب بیشتر گردشگران دعوت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۴۵    
بانک مرکزی چین برای تقویت بازار املاک و مستغلات این کشور اعلام کرد که نرخ سود وام مسکن را کاهش می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۲۹    
سخنگوی گردان های القسام با تمجید از مقاومت و جهاد مردم غزه گفت که مبارزان مقاومت فلسطین برای جنگ فرسایشی طولانی مدت آماده هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۲۴    
مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن طی روزهای گذشته از عرضه 189 هزار واحد خالی به بازار مسکن و ارسال 9 میلیون پیامک به مالکان این واحدها خبر داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۲۰    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، گفت: واحدهای تجاری بدانند اگر مدیریت مصرف نکنند هزینه های چند برابری در انتظار آن ها است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۱۵    
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) از آغاز تجارت برق بین ایران و ترکیه خبر داد و اعلام کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۰    
مالیات نقل وانتقال خودرو صفر داخلی معادل یک درصد ارزش آن محصول محاسبه می شود اما عددی که سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان قیمت روز تعیین می کند، کمتر از نرخ های اعلامی در بازار آزاد است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۲۶    
نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران از روند کاهشی قیمت سکه و طلا در طول یک هفته اخیر، همراستا با کاهش نرخ ارز آن هم برخلاف روند افزایشی طلای جهانی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۳    
دو برادر به اتهام سرقت 25 میلیون دلار رمزارز در بلاک چین اتریوم، توسط پلیس آمریکا بازداشت شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۳    
هر چند قطار تورم سرعت حرکت خود را کند کرده است، اما رشد آن همچنان فشاری فزاینده به سبد هزینه ای خانوار در ایران وارد می کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۰    
مالک واحد 40 متری و یکخوابه در محدوده جوادیه تهران در ازای دریافت 250 میلیون به شکل رهن کامل دنبال مشتری می گردد. از این دست فایل ها در محله های جنوب تهران کم نیست
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۵    
بنا بر اطلاعاتی به نظر می رسد که دیوان عدالت اداری، شکایت بازنشستگان در مورد اجرایی نشدن ماده 96 قانون تامین اجتماعی در سال گذشته را مردود اعلام کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۰    
قیمت جدید دام زنده در میادین روز اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۸    
بنابر اعلام مدیرکل دفترنظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی قیمت مصرف کننده شکر فله به ازای هر کیلوگرم حداکثر 42 هزا رو 500 تومان است و قیمت شکر بسته بندی نیز به زودی اعلام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی شرکت های تابعه این وزارتخانه برای افزایش توان تولید کاغذ در کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۵    
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی نارنجی و زرد نسبت به وقوع رگبار و تگرگ و همچنین آبگرفتگی معابر هشدار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۰    
ضعف ین و فشار ناشی از آن بر مصرف کننده باعث شده تا اقتصاد ژاپن در 3ماهه نخست سال جاری سریع تر از حد انتظار منقبض شود و چالش جدیدی را برای بانک مرکزی این کشور برای افزایش نرخ بهره ایجاد کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۲    
اجرای اجباری الصاق برچسب انرژی روی کالاهای پرمصرف و انرژی بر اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۹    
نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان امروز جمعه با مقامات هند در باره اوضاع کنونی افغانستان دیدار و مذاکره کرده و گفت که طالبان افغانستان دشمن روسیه نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۵    
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد، بارش ها در کشور تا چهارشنبه آینده تداوم خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۰    
برند باسابقه و معتبر ام جی بالاخره قرار است با محصولاتی جذاب و خاص به بازار ایران برگردد. یکی از این خودروهای جدید که ام جی 4 نام دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۴۹    
هنگ کنگ آزمایش یوان دیجیتال چین را راه اندازی کرد
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه برای اقتصاد کشور محور را تولید می دانیم، گفت: امروز همه کارگران در خط تولید دشمن را ناامید کرده اند و جلوی واردات بی رویه را گرفته اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۸    
گروهی متشکل از 15 کشور عضو اتحادیه اروپا به رهبری دانمارک، به طور جمعی خواستار توسعه سیاستگذاری های مربوط به مهاجرت و پناهندگی شده اند و استدلال می کنند که مواجهه با افزایش ناپایدار ورود غیرقانونی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۷    
کنفدراسیون جهانی فوتبال، فیفا در پاسخ به درخواست فلسطین برای محروم کردن اسرائیل از شرکت در مسابقات بین المللی از تشکیل کمیته ای مستقل برای بررسی این امر خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین اظهار کرد: اصل تعهد ارزی در کشور ما که با تحریم ها روبرو است، کار درستی خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۷    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از انسداد محور هراز در روزهای دوشنبه هر هفته از 31 اردیبهشت ماه تا 20 شهریورماه خبرداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۹    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: هیچ دانش آموزی حتی اگر نتواند کارت امتحانات نهایی را دریافت کند از حضور در امتحان محروم نمی شود و اگر دانش آموزی در روز امتحان نهایی کارت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۷    
دانش آموزان و داوطلبان با مشکل دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی مواجه شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۸    
خودروساز چینی نیو (Nio) نام تجاری جدید خود یعنی Onvo را با مدل L60 معرفی کرد. تکنولوژی ها و نوآوری های به کار رفته در این خودرو، می تواند تهدیدی برای رقبایی مانند تسلا قلمداد شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۴    
اداره کل زندان های استان اصفهان درباره ادعاهای اخیر در رابطه با توماج صالحی اطلاعیه ای صادر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۹    
ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان برای چهارمین بار در دوران حرفه ایش، در صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران سال نشریه فوربس قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۹    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: جمع بندی این است که در این هفت و نیم ماه رژیم صهیونیستی هیچ دستاوردی جز شکست در دیپلماسی، میدان و نزد افکار عمومی نداشت و در مقابل، جبهه مقاومت در دیپلماسی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۵    
قیمت بزرگترین ارز مجازی دنیا 4 درصد طی 24 ساعت گذشته افزایش داشته و به 66264 دلار و 2 سنت رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۳    
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیه سی و دومین کنفرانس بین المللی مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح دلایل لزوم استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کارها، به استفاده از هوش مصنوعی در حوزه تلکام و دیگر حوزه ها ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۷    
مدیر بحران شهرداری مشهد با دستور استاندار خراسان رضوی عزل شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۴    
در بازار ناکارا باید انتظار بیش و یا پیش واکنشی به اخبار را داشت؛ به طوری که حتی خبره ترین افراد نیز نمی توانند تحلیل مناسبی نسبت به آینده سهم ارائه دهند و دوما تحقیقات در بورس های نیویورک ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۰    
رئیس پلیس راه پایتخت از اجرای طرح برخورد و توقیف خودروهای شوتی در محورهای آزادراهی و بزرگراهی پایتخت خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۵    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: ممکن است بعضی ها بگویند روابط بانکی ایران با دنیا قطع است و تعطیلی شنبه کمکی به ما نمی کند، به نظرم این صحبت غیرکارشناسی است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۷    
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که سفارت این کشور در تهران به مکانی جدید منتفل شده و پس از تکمیل به زودی فعالیت دیپلماتیک سفارت از سر گرفته خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۸    
اگر قصد دارید که سفری یک روزه داشته باشید و می خواهید از قیمت ها مطلع شوید این گزارش را از دست ندهید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۲    
رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار در نامه ای به روسای کانون وکلای سراسر کشور اعلام کرد: ثبت درخواست هرنوع صدور، تمدید یا انتقال پروانه وکالت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۸    
منابع آگاه مدعی شده اند اگر دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود، تمرکز اصلی آژانس بین المللی انرژی (IEA) را که آمریکا حدود یک چهارم بودجه اش را تامین می کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۲    
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۸    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 26 سنت معادل 0.31 درصد افزایش به 83 دلار و 53 سنت رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۶    
در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه ها در شهرهای استان گیلان می پردازیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۸:۵۲    
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه گفت: برخی از مرغداران گوشتی به واسطه اینکه با یک زیان انباشته تولید در یکی دو ماهه اخیر مواجه بودند و نتوانستند مرغ زنده را کیلویی 57 هزار تومان بفروشند و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۸:۳۶    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگری گفت: شورای عالی کار مطابق ماده 41قانون کار موظف است که هر ساله با توجه به سبد معیشت و نرخ تورم، مزد کارگران را تعیین کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۶:۴۱    
پورحاجت، دبیر کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه امروز میزان بافت فرسوده و ناکارآمد شهری نسبت به 10 سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است گفت: ریل گذاری در احیای بافت فرسوده نیاز به بازنگری دارد.