دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۳۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1403 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1399 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1400 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 1 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 2 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 5 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 7 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 10 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 11 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 12 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 13 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 14 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 15 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 16 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 17 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 18 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 19 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 20 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 21 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 22 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 23 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 24 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 25 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 26 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 27 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۵:۱۸    
معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه از هر سه اصفهانی یک نفر مبتلا به فشار خون بالا هستند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۵    
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از توقیف یک دستگاه خودروی رنجرور ایووک در جاده چالوس -کرج خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۶    
شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور) با اکتشافات جدید و اجرای طرح های توسعه ای، شاهد تحولات چشم گیری در زمینه تولید و سودآوری است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۹    
کریمی قدوسی از ر مصوبه اخیر مجلس درباره تعطیلی شنبه ها در کشور انتقاد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۵    
تا 50 روز دیگر رییس جمهور جدید ایران معرفی خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۱    
قیمت روز گوشت گوسفندی در تاریخ 31 اردیبهشت 1403 اعلام شد برای مشاهده جزییات قیمت گوشت گوسفندی وارد سایت اقتصاد آنلاین شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۳    
نان از دیرباز جزو اصلی غذاهای مختلف در سراسر جهان بوده است و به عنوان یک خوراکی بنیادی برای غذاهای زیادی در نظر گرفته می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۳:۳۰    
انتظار می رود که سامسونگ، دست کم سه نسخه از گلکسی واچ7 را در رویداد Unpacked بعدی خود در ماه ژوئیه معرفی کند؛ نسخه معمولی، کلاسیک و پرو.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۲    
بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، آیفون 16 پرو مکس با بهره گیری از یک فناوری جدید باتری قصد دارد مشکل شارژدهی آیفون ها را یک بار برای همیشه حل کند!
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۰    
قابلیت شبکه 5.5G مدتی پیش به طور رسمی معرفی شد. اما کدام گوشی های هوشمند می توانند با آپدیت نرم افزاری به ویژگی 5.5 جی یا 5G-Advanced مجهز شوند؟
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۴    
سامسونگ آپدیت One Ui 6.1 را برای دو گوشی گلکسی A73 و A33 منتشر کرد. آیا قابلیت های هوش مصنوعی Galaxy AI هم همراه این بروزرسانی هستند؟
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۶    
در اینجا به معرفی چند اپلیکیشن محبوب که قاتل باتری آیفون هستند می پردازیم. دو اپلیکیشن پراستفاده ایرانی نیز در این لیست حاضر هستند!
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۷    
بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد دو فرآورده غذایی از جمله سرکه و عصاره زعفران با نام های تجاری بهارتک رهام، آرسام و گل افشان ارغوان دارای نشان جعلی استاندارد است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۹    
در صورتی که خانه های با کاربری مسکونی بیش از 120 روز خالی باشند و اگر در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده باشند مشمول مالیات بر خانه های خالی می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۶    
آیفون 17 اسلیم نه تنها باریک ترین آیفون اپل خواهد بود، بلکه گران ترین هم می شود. iPhone 17 Slim حتی از مدل پرو مکس هم گران تر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۴    
در صورتی که با تبخال کاری نداشته باشید، علائم ظاهری اش بعد از 10 تا 14 روز بهبود پیدا می کند؛ اما در این مدت سبب قرمزی پوست، درد، سوزش و البته خجالت زدگی فرد برای حضور در اجتماع می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۴۷    
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: کمیسیون ماده 42 برای بررسی پرونده خودروی X55 PRO تشکیل شد که تا 48 ساعت آینده رای نهایی صادر می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۶    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بعد از ظهر سه شنبه تا پنجشنبه (1 تا 3 خرداد) در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق در استان پیش بینی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۳    
گزارش جدید Speedtest از کاهش سرعت اینترنت موبایل در ایران از 36.16 مگابیت بر ثانیه در مارس 2024 به 35.66 مگابیت بر ثانیه حکایت دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۱    
مدیرعامل داتا، پیاده سازی سیاست های حاکمیت داده در سازمانهای بزرگ را یکی از اصلی ترین ماموریتهای این شرکت عنوان کرد و از آغاز همکاری با بانکها و موسسات مالی برای هدایت آنها در مسیر بانکداری هوشمند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۱    
قیمت امروز یورو، برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به قیمت یورو وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۹    
بانک تجارت امکان وکالتی کردن سریع و غیرحضوری حساب، برای ثبت نام خودروهای برقی وارداتی سامانه یکپارچه خرید خودرو را از طریق آدرس car.tejaratbank.ir فراهم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۶    
سخنگوی سپاه ادعای مهاجرت پزشکان ایران را از جمله دستاویز های دشمن برای عملیات روانی و هجمه رسانه ای علیه نظام اسلامی دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۱۱    
تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در طی ماه های گذشته کمتر سابقه داشته است اما گویا در پایان ماه اردیبهشت امسال این تاخیر تا حدی در قیاس با ماه های مشابه سنوات گذشته کم سابقه بوده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۵:۳۰    
پوریان قیمت خرید نقدی هرکیلو دام سبک کشتاری را 225 تا 230 هزارتومان و مدت دار را 240 تا 250 هزارتومان اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۴:۳۰    
سامانه جدید عرضه خودروهای برقی به نشانی https://evauto.ir/ راه اندازی شد که برای ثبت نام باید مبلغ یک میلیارد ریال مسدود کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۴:۰۰    
تصویر واقعی منتسب به آیفون 16، گوشی جدید اپل را از نمای پشتی با دوربین های جدید نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۳:۳۰    
سرعت ورود گوشی ها به حالت Doze تا 50 درصد در اندروید 15 افزایش می یابد که این امر شارژدهی باتری در حالت استندبای را بیشتر می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۳:۰۰    
تورم سالانه تولید مسکن 1402 به میزان 3 واحد درصد کمتر از تورم تولید مسکن 1401 است و مطابق روند تغییرات سالانه هزینه ساخت مسکن از 97 تاکنون ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۱:۳۰    
اصغری، کارشناس هواشناسی درباره آب و هوای مشهد گفت: تعریف جهانی هشدار قرمز به معنی تخلیه کل شهر است. بر اساس استاندارد جهانی، وسعت بارندگی مشهد در حد هشدار نارنجی بوده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۰    
معاون گروه صنعتی ایران خودرو گفت: خودروی برقی ایران خودرو از اواخر بهار سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۲    
طبق اعلام آموزش و پرورش، مدارس مشهد فردا طبق روال عادی دایر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۷    
نمایندگی ایران در سازمان ملل در پاسخ به پرسش رسانه ها، مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا را در عمان تایید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۶    
پیش بینی وضعیت و بازار طلا برای مشاهده جدیدترین پیش بینی های قیمت طلا در روزهای آینده وارد سایت اقتصاد آنلاین شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۲    
منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی از وقوع یک حادثه امنیتی سخت برای نظامیان ارتش این رژیم اشغالگر در نوار غزه و هلاکت و زخمی شدن شماری از آنان خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۴    
مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور بیان کرد: ثبت نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می شود و والدین دانش آموزان می توانند با مراجعه به آدرس https://irtusepand ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۷    
رئیس پیشین سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد اعلام کرد که نخست وزیر این رژیم عامدانه مانع از بازگرداندن اسرا می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۲    
آئین اختتامیه طرح تحول زمین شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی در پهنه دیواندره(کردستان) یک شنبه 30 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۶    
ومعادن بیش از 20 طرح و ایده را در حوزه های مختلف تکنولوژی های جدید، فرآوری مواد معدنی کم عیار و مدیریت پسماند معدنی و بهبود فرایندها و تجهیزات در راستای ارتقای سطح بهره وری و کاهش توقفات در دستور کار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
با مشارکت تمامی هلدینگ ها و شرکت های بزرگ معدنی و فولادی کشور کتاب سال فولاد ایران (ویژه 1403) منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۳    
حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری واریز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۴    
ورودی کاخ جشنواره کن به دلیل ترس از بمب گذاری در پی آنچه کارکنان جشنواره آن را اقلام مشکوک نامیدند، به طور موقت بسته شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۶    
سقف تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 402 1403 در حوزه بستری فوق تخصصی 85 میلیون تومان، بیماران خاص و صعب العلاج 35 میلیون تومان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۵    
مدیرکل آموزش های همگانی هلال احمر گفت: خودرو محل امنی برای ماندن یا پناه گرفتن در زمان سیل نیست؛ پس هنگام وقوع سیل از خودرو خارج شوید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۹    
در جلسه هیأت دولت در تاریخ 12 بهمن 1388 لایحه تأسیس استان البرز تصویب و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد و در ادامه با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تاریخ هفت تیر 1389 استان البرز به طور رسمی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۴    
سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز (شنبه) تأکید کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل منافع سیاسی خود از تبادل اسرا خودداری می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۰    
انتشار تصاویری از لحظه نجات کبوتران توسط مردم در حرم امام رضا (ع) واکنش های زیادی در فضای مجازی داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۱    
دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی که شامل سه رویداد متوالی سالانه چهاردهمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۷    
رئیس انجمن سنگ ایران گفت: در حوزه سنگ به دلیل سیاست گذاری های دولت ها نگاه ها همیشه معطوف به داخل کشور بوده و به تبع آن با تحریم ها و عدم شرکت در نمایشگاه های خارجی مواجه شده ایم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۷    
فروش حواله خودروهای برقی در بازار از چند روز قبل استارت خورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۳    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل جلسه داد و به بررسی موارد مغایرت مصوبه اصلاحی مجلس درخصوص لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پرداخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۱    
آژانس بین المللی انرژی (IEA) در جدیدترین گزارش ماهانه خود، برآورد کرد تولید نفت ایران در آوریل، 50 هزار بشکه در روز نسبت به ماه قبل از آن افزایش داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۸    
قیمت طلا و انواع سکه امروز (شنبه 29 اردیبهشت) در پی افت نرخ ارز در بازار غیررسمی کاهش یافت، در حالی که بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی افزایش داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۶    
بیش از یک سال از تصویب قانون واردات خودروهای کارکرده توسط نمایندگان مجلس می گذرد و هنوز این قانون به مرحله اجرا نرسیده؛ قانونی که اگرچه آیین نامه مرتبط با آن در دولت به تصویب رسیده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۵    
بخشی از سقف دارالقران حرم امام رضا(ع) به دلیل بارش باران سوراخ شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۰    
بانک مرکزی با هدف تسریع در رفع تعهد ارزی و برگشت ارز صادرکنندگان خرد بخش خصوصی که سالانه حدودا هشت تا 9 میلیارد دلار است و در راستای عمق بخشی به بازار رسمی ارز در راستای سیاست تثبیت ارزی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۷    
برخلاف ادعای مدیرعامل باشگاه تراکتور، سازمان آتش نشانی در کمتر از 24 روز، نامه های مربوط به بارگذاری برای اخذ مجوز حرفه ای این باشگاه را مهر و امضا کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۳    
رییس اداره منابع آب کاشمر از جان تازه گرفتن قنوات این شهرستان پس از بارش های اخیر خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۵    
وضعیت فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد عادی بوده و بارش شدید باران هیچ خللی در انجام پروازها به وجود نیاورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۲    
رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان از افزایش سرعت بادهای 120 روزه در شمال استان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۹    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز از پلمب 32 واحد متخلف در طرح تشدید نظارت بر اغذیه فروشی ها از ابتدای سال 1403 تاکنون خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
دومین آئین تجلیل از پیشکسوتان و همکاران اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با تجلیل از احمد کمالی مقدم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
گاهی مشاهده می شود خانواده ها یا دانش آموزان با هزینه های آنچنانی در کلاس های مختلف شرکت می کنند، کتاب های کمک درسی زیادی تهیه می کنند یا مشاوره های غلط از افراد غیرمطلع دریافت می کنند که همه این ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۶    
به نظر می رسد زلزله اتفاقات اخیر در بارسلونا منجر به قطع همکاری ژاوی با بارسلونا شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۹    
سرپرست اداره کل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: بارش های اخیر در مشهد در 200 سال گذشته بی سابقه بوده است. نقاطی که مستعد سیل هستند شناسایی شده و دستگاه ها و نیروهای عملیاتی در این مناطق مستقر هستند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۸    
استیکینگ مکانیسمی در حوزه رمزارزها است که در آن کاربران رمزارزهای خود را در یک شبکه بلاک چین یا پروتکل قرارداد هوشمند قفل می کنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۷    
با گذشت 50 روز از سال اتفاق خاصی در بازار مسکن روی نداده است
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۰    
براساس آمارها، در کمتر از دو دهه گذشته، 405000 نفر در اثر حوادث رانندگی، جان خود را از دست داده اند. رقمی خیره کننده که از تعداد شهدای 8 سال دفاع مقدس فراتر رفته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۵    
طبق مشاهدات میدانی ایسنا از بازار غیر رسمی ارز، نرخ دلار امروز و در ابتدای هفته با کاهش نسبت به هفته گذشته آغاز و به کانال 57 هزار تومان وارد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۳    
ورق استیل یا ورق استنلس استیل، نوعی فولاد آلیاژی است که به دلیل مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی، کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۲    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید فساد در فوتبال ایران سال هاست که وجود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۹    
جرثقیل و لیفتراک دو وسیله ضروری در بسیاری از صنایع هستند که برای جابجایی و بلند کردن بارهای سنگین و حجیم مورد استفاده قرار می گیرند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۶    
املاک و مستغلات از جمله دارایی های با ارزش افراد محسوب می شوند و به همین دلیل، دعاوی و اختلافات ملکی از جمله رایج ترین پرونده ها در مراجع قضایی هستند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۳    
طبق نتایج رتبه بندی تایمز 2024، دانشگاه شیراز موفق شده است رتبه خود را از 300-251 در سال 2023، به رتبه 160 در سال 2024 ارتقا دهد و بدین ترتیب، در شمار 200 دانشگاه برتر آسیا قرار گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۲    
تیم ملی تکواندوی مردان ایران با کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی آسیا رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۳    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اعلام این خبر که حدود 8 هزار خودروی وارداتی برقی آماده عرضه است، گفت: شرکت های واردکننده خودرو برقی می توانند خارج از سامانه جدیدی که برای فروش خودروهای برقی باز شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۴    
فرمانده انتظامی شاهرود از بازداشت عاملان پنج پرونده چاقوکشی در این شهرستان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۸    
ترک ها زمان زیادی است که به اهمیت گردشگری در اقتصاد و پیشرفت جامعه شان پی برده اند. برای همین آن ها به صورت کلان در بخش های مختلف صنعت گردشگری سرمایه گذاری می کنند تا بتوانند توریست ها را جذب و باعث ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۴    
مقامات موزل واقع در شمال شرق فرانسه در بحبوحه جاری شدن سیل در چندین شهر سطح هشدار قرمز اعلام کردند . بارندگی های شدیدی که از شامگاه پنجشنبه به این منطقه رسیده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۹    
منابع عبری از تشدید روند مهاجرت معکوس صهیونیست ها از فلسطین اشغالی به موازات جنگ غزه و فقدان احساس امنیت میان اسرائیلی ها خبر داده و اعلام کردند که درصد بالایی از آنها قصد بازگشت ندارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۰    
واردات برخی کالاهای گروه چهاری مانند عینک آفتابی، ادوات موسیقی و لوازم و لباس اسکی که در سال 1401 ممنوع شده بود، دوباره آزاد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۳    
کلان شهر نئوم عربستان سعودی با ارزش 1500 میلیارد دلار، با معرفی امکانات جدید خود همه را غافلگیر می کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از ثبت تولد اولین گوساله متولدشده گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دز با استفاده از دوربین تله ای خبر داد و گفت: پس از دو مرحله رهاسازی گوزن در سال های 1401 و 1402 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
معاون دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت با بیان این که 32 درصد ایرانی ها به فشار خون بالا مبتلا هستند، گفت: عامل اصلی ابتلا به سکته های قلبی و مغزی افزایش فشار خون است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۲    
رئیس سازمان توسعه تجارت، گفت: اگر اتفاق عجیبی نیفتد جریان واردات ادامه خواهد یافت و تا هفته آینده باز هم عرضه خودروی بنزینی وارداتی خواهیم داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۷    
اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه شرکت بیمه تجارت نو در سامانه کدال منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۲    
سرعت کاهش قیمت ها در معاملات نخست صبح امروز در بازار تهران با افزایش بیشتر نسبت به روزهای قبل بوده است تا جایی که دلار به کف کانال 57 هزار تومان رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۰    
اگر فکر می کنید که XM، شاسی بلند قدرتمند بی ام و دیگر نمی تواند بیش از جذاب باشد، سخت در اشتباه هستید!
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۰    
طبق اخبار منتشرشده، مرسدس بنز در فروش خودروهای برقی ضعیف عمل کرده و این موضوع باعث تحت تأثیر قرار گرفتن پروژه های آینده این خودروساز شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۹    
آخرین قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۳    
معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی (سامانه جامع تجارت ) مرتبط با کمیته پایش تولید و توسعه صادارات در این منطقه خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
در حالی که مالکیت باشگاه تراکتور تصمیم به واگذاری این باشگاه گرفته اما با توجه به ارزش گذاری انجام شده، این واگذاری در مدت دو هفته کار سختی به نظر می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۹    
رسانه اصولگرا با تقدیر از اقدام قوه قضاییه در پرونده چای دبش تاکید کرد: با اعلام رسمی رئیس قوه قضائیه مشخص شد که وزیر سابق جهاد کشاورزیِ دولت در پرونده چای دبش مرتکب جرم شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۳    
قیمت تتر روز جمعه به زیر قیمت دلار هرات رفت.این در حالی است که طبق روال همیشه قیمت تتر بالاتر از قیمت دلار تهران بوده و قیمت دلار تهران همیشه بالای قیمت دلار هرات در معامله بوده است در این شرایط ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۰    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو، داروی دیسپورت500 را تقلبی اعلام کرد و از مردم خواست درصورت مشاهده فرآورده تقلبی مذکور، موضوع را به معاونت های غذا و داروی سراسر کشور اطلاع دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۷    
شرکت امنیت دریایی امبری انگلیس از حمله موشکی به یک نفتکش در دریای سرخ خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۸    
هم اکنون با نزول باران های رگباری و سیل آسا شهر حاجی آباد زیرکوه غرق در رواناب شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۶    
مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تا تمام کارگران متقاضی مسکن را خانه دار نکنیم، آرام نمی نشینیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۶    
رئیس جمهور گفت: پرداخت به موقع وام ازدواج می تواند نقش بیشتری در تشکیل خانواده داشته باشد؛ در عین حالی که باید تشویق های دیگر هم در نظر گرفته شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۴    
وزیر نیرو با اشاره به این که وضع قوانین جدید، سرمایه گذاری در صنعت نیروگاهی را توجیه پذیر کرده است، گفت: با امضای سند همکاری وزارت نیرو و صندوق توسعه ملی ...
  • ۱