شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۵:۵۶Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 12 اردیبهشت 1403 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1398 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1399 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1400 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1401 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1403 اقتصاد آنلاین 1 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 2 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 5 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 7 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 10 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 11 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 12 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 13 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 14 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 15 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 16 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 17 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 18 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 19 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 20 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 21 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 22 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 23 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 24 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 25 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 26 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 27 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1403 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۱    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان از 20 فروردین آغاز شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۴۷    
مدیرکل هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی جدید به استان از امشب خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۰    
سایت حسن روحانی به اظهارات امروز سخنگوی شورای نگهبان درباره علت ردصلاحیت رئیس جمهور سابق در انتخابات مجلس خبرگان واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۰    
مدافعان و مخالفان توزیع اینترنتی گوشت دولتی چه می گویند؟
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
به گفته رئیس سازمان حج و زیارت کشور، امسال 87 هزار و 550 زائر و عوامل اجرایی از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع با 622 کاروان و از 121 ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۲۶    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از برنامه این شرکت برای همکاری با گروه مپنا به منظور بومی سازی ماشین آلات مورد نیاز در صنعت مس و ساخت نیروگاه انرژی های تجدید پذیر در مجتمع های تولیدی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۱    
رئیس سازمان صداوسیما در پشت صحنه سریال تاریخی سلمان فارسی حضور یافت و با عوامل این مجموعه دیدار کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۹    
یکی از رایج ترین شایعات در زمینه فروش ملک این است که اگر معامله ای انجام شود ظرف 24 الی 48 ساعت فروشنده پشیمان شود می تواند مبلغی را که به عنوان پیش پرداخت از خریدار دریافت کرده پس داده و قرارداد را ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۳    
در این گزارش با رمز کارت سوخت و نکات مربوط به آن، چگونگی تغییر رمز، نحوه بازیابی رمز و مراحل دریافت رمز جدید آشنا می شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۳:۲۹    
بر اساس برخی شایعات در روز شنبه برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد نفری یک میلیون عیدی واریز می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۵۰    
مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت پاداش پایان خدمت و معوقات ایثارگران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۴۶    
معلم شهرستان پاوه دکترای جامعه شناسی سیاسی دارد، اما تربیت دانش آموزان را به استادی در دانشگاه ترجیح داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۵    
تصاویری از شترهای گرفتار در سیل الجموم در مکه مکرمه را در این ویدئو مشاهده می کنید. بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است که به برخی از ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۵    
موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعید است قانون مالیات بر مهریه به این مجلس برسد اما در نوبت صحن قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۴    
مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد: بیمه شدگان مراقب شرکت های سودجو در استفاده از نام بیمه سلامت باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۰    
قیمت مرغ در بازار ثبات داشت و هر کیلو گوشت منجمد گوساله افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و 330 هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۹    
برای تهیه دلمه برگ مو می توانید آن را با شکر و رب انار مزه دار کنید یا دلمه برگ مو با سرکه و شکر را امتحان کنید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۸    
محققان همچنین خاطرنشان کردند که فعال سازی گیرنده های TRPV 1 توسط کپسایسین از طریق افزایش مصرف انرژی و تاثیر بر چربی های خون، بر چاقی تاثیر می گذارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۸    
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به نرخ 41 هزار و 376 تومان رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۳    
یک منبع می گوید که اعضای طالبان موبایل های برخی از باشندگان پنجشیر را نیز ضبط کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۳۱    
مجمع تشخیص مصلحت نظام، صدور سند مالکیت برای اموال غیرمنقول ادعایی ثبت شده در سامانه که نزد مرجع صالح اثبات شده را بدون نیاز به تسویه بدهی های مرتبط به نهادهای عمومی و دولتی به مصلحت دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۴    
در اسفندماه سال 1402، بیش از 9 میلیون و 100 هزار فقره چک به ارزشی حدود 6925 هزار میلیارد ریال مبادله شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۹    
زلزله فاریاب کرمان را لرزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۱:۳۱    
پارس خودرو یکی از زیرمجموعه های شرکت سایپا بتازگی کاتالوگ جدید خودرو ال 90 ایرانی را با نام P90 منتشر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۱:۳۱    
هونگچی آفتابگردان طلائی با درب های گالوینگ بسیار بزرگ و بدون آنکه اطلاعات بیشتری درباره اش موجود باشد، همه بازدیدکنندگان را اسیر زیبائی های خود می کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۱:۱۱    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه برخی کارهای بر زمین مانده مانند تأمین مواد اولیه و مشکل کمبود شکر را حل کردیم، گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه نیازشان به شکر را تأمین کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۱:۱۱    
تصاویری از افعی دم عنکبوتی که توسط آتش نشان ها زنده گیری شد را مشاهده می کنید. افعی دم عنکبوتی در یکی از منازل شهر زرین آباد دهلران در استان ایلام توسط عوامل آتش نشانی زنده گیری و در طبیعت رها سازی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۱:۱۱    
علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال به خبر برکناری اش از مدیرعاملی این باشگاه واکنش نشان داد. وی افزود: این خبر را از شما می شنوم و نمی دانم چه تصمیمی گرفته شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۱:۱۱    
وزرای امور خارجه ایران و قطر در گفتگویی تلفنی به بررسی آخرین وضعیت تحولات فلسطین پرداختند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۰    
باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار شرم آور و زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به هواداران بانوان پرسپولیس، اقدام خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۷    
فیلمی در فضای مجازی از تابلوی یک روستا به نام همدان در کنار رود ارس در مرز ایران و آذربایجان منتشر شده است. روستای همدان از توابع شهرستان خداآفرین در آذربایجان شرقی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۳    
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که دانشجویانی که در دانشگاه های آمریکا در حمایت از غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تظاهرات می کنند، شستشوی مغزی شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۳    
پیش بینی وضعیت و بازار طلا برای مشاهده جدیدترین پیش بینی های قیمت طلا درروزهای آینده وارد سایت اقتصاد آنلاین شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۳    
در پی ریزش بخشی از بزرگراه در جنوب چین تاکنون 19 نفر جان خود را از دست داده اند. در پی ریزش بخشی از بزرگراه در جنوب چین دستکم 19 نفر جان خود را از دست داده اند و 18 خودرو بر اثر ریزش آسیب دیده اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۲    
یک رسانه آمریکایی به شرح اهدافی که جو بایدن در ضمن تلاش های شدید دولتش برای حاصل کردن یک توافق آتش بس و آزادسازی اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی در داخل و خارج پیگیری می کند، پرداخته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۱    
ژاپن کشوری است که دائما در خطر سیل و سونامی قرار دارد، اما اقدامات جالبی برای کنترل سیل در توکیو انجام شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۹    
مدیرعامل باشگاه استقلال با تصمیم اعضای هیات مدیره این باشگاه از سمت خود برکنار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۵    
بررسی قیمت روز و جدید انواع محصولات کرمان موتور در تاریخ چهارشنبه 12 اردیبهشت. برای مشاهده قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با اشاره به اهمیت شعار سال مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" اعلام کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۹    
آیا انگیزه ای برای کاهش مشکلات تولید کشور وجود دارد؟!
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۴    
در حالی که بسیاری از شهروندان با اشاره به بارش های هفته های اخیر از شرایط خوب منابع آبی صحبت می کنند اما مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد از کمبود 46 درصدی آب این شهر خبر می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۹    
عیسی زارع پور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت وزیران و در جمع خبرنگاران با تبریک روز معلم گفت: برای معلمان عزیزی که از طریق شاد با دانش آموزان در ارتباط هستند یک بسته هدیه اینترنت در نظر گرفتیم و تا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۸    
نشست کارگروه آرد و نان به میزبانی بهنام نیک منش، معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران با حضور محمد جواد کرمی به عنوان رئیس، فاطمه نظری، مصطفی رمضانی، سید هاشم حسینی، بابک غفاری، عین اله بهرامی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۲:۱۳    
پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رضایت دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۳۵    
مدیر دفتر مطالعات و برنامه ریزی بازارهای صادراتی ایران خودرو با اشاره به این که در سال های گذشته تنوع سبد محصولات صادراتی از خودرو فراتر رفته و گروه های کالایی و خدماتی جدیدی به آن افزوده شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۲۸    
دبیرکل ناتو با بیان اینکه این ائتلاف تمام تلاش خود را برای پیوستن اوکراین به ناتو به کار بسته، گفت ناتو قصد دارد قلمرو تحت کنترل خود را از این هم گسترده تر کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۲۸    
وزیر خارجه دولت های یازدهم و دوازدهم گفت: کسانی که دل شان برای آمریکا لک می زند باید بدانند آمریکا چه کرد. می دانید که البته من معروف به ضدآمریکایی بودن نیستم ولی خب تاریخ را نمی توان فراموش کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۷    
بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو اطلس در تاریخ دوشنبه 21 اسفند. برای مشاهده قیمت کارخانه اطلس وارد سایت اقتصادآنلاین شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۶    
معاون سازمان راهداری از خرابی سنگین 20درصد راههای آسفالت کشور خبر داد و گفت: برای روکش آسفالت این راهها 200هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۱    
طبق آخرین آمار ذخایر آبی کشور در سال جاری، 11 سد کشور به پرشدگی 100 درصدی رسیده اند و مجموع پرشدگی سدهای کشور نیز به 62 درصد رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۹    
سفیر ایران در سازمان ملل با رد اتهامات بی اساس اسرائیل علیه ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هرگز شروع کننده جنگ علیه رژیم اسرائیل نبوده و در آینده نیز قصد انجام آن را ندارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۱    
قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا به روزرسانی شد. در ادامه قیمت خودرو چهارشنبه 12 اردیبهشت را بخوانید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: 400 نفر از مبلغان و مروجان عفاف و حجاب، در طرح طوبی گرد هم آمدند تا روش های استدلال و استقناع هنرمندانه در مسیر تبلیغ و ترویج عفاف و حجاب در جامعه را فرا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۳    
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده باش دستگاه های مختلف این استان درپی صدور هشدار قرمز هواشناسی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۸    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از تشکیل کارگروه تخصصی ساخت هواپیمای جت به دستور رییس جمهور خبر داد و گفت: تاکنون 8 جلسه از این کارگروه تشکیل شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
وزارت نیرو مبنای محاسبات اضافه کار پرسنل خود را تغییر و از 192 ساعت در سال گذشته به 220 ساعت از ابتدای امسال افزایش داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۰    
بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا در روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 از ساعت 12 الی 16 در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۶    
سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: در بازرسی های انجام گرفته توسط کارشناسان اداره کل از تجهیزات شهربازی مستقر در مجموعه های تفریحی استان تعداد 12 مورد تجهیزات بازی غیر استاندارد به دلیل عدم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۵    
در این برنامه به معرفی برجسته ترین اندیشمندان سیاسی و اقتصادی جهان و نظریه های آن ها می پردازیم. این قسمت از برنامه به نیکولو ماکیاولی اختصاص دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۴    
رویارویی تراکتور و استقلال در بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۳    
مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه اعلام کرد: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب700هزار تومان است و از سه روز قبل از آغاز نمایشگاه (16 اردیبهشت ماه 1403) به اعضای هیئت علمی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۲    
محمدجواد شکری، از فعالان صنعت تولید و تجارت بستنی می گوید: بسیاری از شرکت های تولیدکننده ایرانی به کشورهای همسایه صادرات بستنی دارند که بیشتر به عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عمان و کویت و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۱۶    
قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب در سراسر جهان محسوب می شود و در جهان به دلیل مشکلات کشت قهوه و اختلال در عرضه، قیمت این محصول به بیشترین حد خود در 15 سال اخیر رسید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۱۰    
شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح در بیش از سه سال گذشته رسانده است زیرا مصرف کنندگان جواهرات را نقد می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۷    
امروز در مناطقی از شمال غرب کشور شدت بارندگی ها در حدی بود که سیلاب شدید راه افتاد. این فیلم از خیابان امام(ره) سردشت در فضای مجازی بسیار پربازدید شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۷    
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: استان شدن ورامین از موافقت با طرح تا اجرا در دولت سیزدهم کلید خورد و با توجه به پیشینه تمدنی ورامین نسبت به سایر مناطق ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۴    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به فعالیت سامانه بارشی در این استان هشدار داد و از آماده باش نیروهای امدادی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۴۸    
نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت طالبان در راس یک هیئت تجاری و این گروه به سیستان وبلوچستان سفر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۹    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیکی فوق سنگین از جنوب به شمال هراز و فیروزکوه وجود دارد و تردد در خروجی های شرقی پایتخت به سمت شمال قفل شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۹    
حق بیمه براساس نمره منفی و جریمه خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۰    
رییس پلیس فتا از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر کرده بود خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۱    
طبق اعلام یکی از مدیران آزادراه های کشور و براساس جدیدترین جداول ارائه شده پرداخت عوارض در سکوهای پرداخت اینترنتی آزادراه ها با افزایش 30 درصدی روبه رو شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۱۱    
حال و هوای ورزشگاه آزادی در فاصله بیش از سه ساعت مانده تا شروع دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان اصفهان را در این ویدئو می بینید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۸    
بانک مرکزی در واکنش به گزارش برخی رسانه ها درباره رکورد شکنی 80 ساله تورم تأکید کرد: استناد به شاخص تاخیر تادیه دین برای محاسبه نرخ تورم، درست نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۰    
ویدئویی از پهپاد مهاجر 4 منتشر شده که نشان می دهد از این پهپاد برای کنترل ترافیک در استان فارس استفاده شده است. تصاویری از استفاده از پهپاد مهاجر 4 برای کنترل ترافیک در استان فارس ببینید.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۸    
براساس مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی، نرخ ارز که در روزهای اخیر و پس نوسانات هیجانی، یک روند کاهشی را در پیش گرفته بود با اندکی نوسان نسبت به روز گذشته، معامله شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۵۰    
مجری خط 10 مترو تهران گفت: عملیات حفاری این خط آغاز و برنامه ریزی شده تا فاز یک خط 10 طی چهار سال به بهره برداری برسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۶    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اعتراضات طلافروشان هیچ ارتباطی به موضوع مالیات ندارد، از ایجاد جو رسانه ای بر علیه صنف طلا و جواهر انتقاد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۴۳    
عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از احتمال ثبات قیمت طلا و سکه در نرخ های کنونی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۲    
زلزله 4.6 ریشتری سیرچ شهرستان کرمان را لرزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت که در مجلس آینده با ارائه طرحی دنبال اصلاح افزایش سن بازنشستگی خواهیم بود تا قانون به حالت قبل بازگردد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۲    
نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه درخواست اجاره مسکن از سوی افغان ها افزایش یافته، گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۶    
رییس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور، از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ یک هزار و 200 میلیارد ریال به کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۷:۱۰    
گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای با اشاره به تصویب و اجرایی شدن ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو و افزایش مبلغ گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۸    
سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی 860 میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در استان فارس خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۵    
با توجه به قیمت 83 دلاری نفت ایران، این میزان تخفیف کمتر از 10 درصد و حتی نزدیک 5 درصد از بهای نفت کشور می باشد که در شرایط بازار امری طبیعی است کمااینکه کشورهای غیرتحریمی نیز در برهه هایی حاضر به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۱    
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور فراجا علت عدم شماره گذاری تاکسی های برقی و خودروهای ون و دیگر خودروها از سوی پلیس را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۶    
نماینده نجف آباد در مجلس از حذف معافیت مشمولان بالای 35 سال دارای 2 فرزند یا بیشتر از لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۴    
در شرایطی که هوش مصنوعی با سرعتی روزافزون گسترش می یابد، با انجام چند ترفند ساده می توان جلوی دسترسی ابزارهای هوش مصنوعی را به داده های شخصی خود گرفت تا از آن ها برای آموزش های مدل های هوش مصنوعی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
کچل شدن و ریزش موهای سر، شاید از دید افرادی که دچار آن می شوند اتفاق خوشایندی نباشد، اما در عین حال دارای فوایدی است که تنها افراد کچل مشمول آن هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۶    
معاون اشتغال وزارت کار خبر داد: برنامه ویژه امسال این است که بتوانیم کد ملی بیکاران را شناسایی کنیم و سپس آنها را طبقه بندی و به دستگاهی که متولی به کارگماری آنهاست معرفی کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۵    
شنبه همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) همه میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۱    
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: میزان تامین ارز برای واردات کشور از 5 میلیارد و 200 میلیون دلار گذشت که یک میلیارد و 161 میلیون دلار این آمار مربوط به تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۷    
نخستین همایش تجاری ایران، مالزی، سنگاپور و کامبوج به همت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پیشتازی بسیار اندکی نسبت به دونالد ترامپ دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده درخصوص استفاده از خاک جزایر هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیش بینی 30 میلیارد دلاری تجارت بین ایران و امارات، از آماده سازی 22 سند همکاری در نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین ایران و امارات خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۷    
آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در محدوده بافت های فرسوده دو میلیون و 700 هزار بنای ناکارآمد و فرسوده وجود دارد که این بناها جان 10 میلیون نفر ساکن در 690 شهر شامل 167 هزار هکتار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۳    
دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه از خسارت 33 میلیارد دلاری وارد شده به این باریکه در نتیجه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
شهردار شهرستان رباط کریم از آغاز عملیات اجرایی احداث مترو این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت متروی تهران و تایید نقشه ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می شود.
  • ۱