دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۰۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای فودنا 4 دی 1396 - foodna.ir

فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۲    
در لایحه بودجه سال 1397، بودجه شرکت های دولتی به میزان 19 درصد افزایش یافته است که به اعتقاد فعالان اقتصادی بخش خصوصی این موضوع یک امتیاز منفی برای بودجه به حساب می آید ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۲    
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه نسبت به سلامت مردم حساس هستیم، تاکید کرد: حوزه غذا در اولویت اول بوده و سازمان غذا و دارو باید با عنوان غذا شناخته شود.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۷    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی خواهان تغییرات کلی در بخش کشاورزی در لایحه بودجه سال 97 است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۲    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: استان سمنان در خصوص بیماری دام و طیور موفق عمل کرده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۵۷    
مدیرگروه پژوهشی زیست فناوری قارچ های صنعتی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: ما در جهاد دانشگاهی علاوه بر قارچ های رایج تجاری-صنعتی، قارچ های بومی را که قابلیت زراعی شدن داشته باشند ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۵۷    
معاون صید و بنادر ماهیگیری گیلان از صید 630 تن ماهی استخوانی از ابتدای فصل صید (مهرماه) تا پایان آذر ماه خبر داد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۵۷    
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: به دلیل سوءمدیریت های موجود در بخش کشاورزی کشور، استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس کلید خورد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۲    
ناظران کشاورزی جوانانی که سال ها در سخت ترین شرایط کاری برای این بخش زحمت کشیده اکنون از شرایط استخدامی این حوزه باز مانده اند؛ این دو هزار ناظر بازمانده خواهان تعیین تکلیف وضعیت خود هستند.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۷    
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان زنجان از واردات تخم مرغ ترکیه ای خبر داد و گفت: این تخم مرغ ها زیر قیمت بازار و در حدود کیلویی 7 هزار و 500 تومان عرضه خواهد شد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۷    
رئیس سازمان چای کشور، گفت: به دلیل کاهش شدید بارندگی ها طی سال جاری برداشت برگ سبز چای نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش داشته اما در نهایت امسال 108 هزار تن برگ سبز چای خریداری کردیم.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۷    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران با بیان اینکه طی سه سال گذشته تولیدکنندگان با وجود مشکلات و مسائل متعدد متضرر شدند ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۲    
قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در سطح شهر تهران به بیش از 4 هزار تومان رسید، در حالی که قیمت این محصول در میادین میوه و تره بار 2 هزار و 500 تومان است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۲    
وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به انتشار ویدئویی در خصوص کیفیت آرد نانوایی ها اعلام کرد که آرد در کشور براساس استاندارد 103 تولید می شود و دانشگاه های علوم پزشکی و ادارات کل استاندارد به صورت مستمر بر ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۷    
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف گفت: با توجه به مصوبه دولت برای کاهش تعرفه واردات تخم مرغ و آغاز ثبت سفارش آن، ظرف یک تا دو هفته آینده مشکل افزایش قیمت آن در بازار رفع می شود.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۷    
امارات متحده عربی به دنبال شیوع آنفولانزای مرغی در پایتخت عربستان سعودی، ریاض، واردات طیور از این کشور را ممنوع اعلام کرد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۷    
معاون وزیر کشاورزی از آغاز توزیع تخم مرغ وارداتی از امروز خبر داد و گفت: هر شانه تخم مرغ باید به قیمت مصوب 11 هزار و 600 تومان و هر شانه تخم مرغ شیرینگ پک (بسته بندی شده) باید 12 هزار و 600 تومان در ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۷    
مکانیزم قیمت تضمینی گندم یکی از جدیدترین شیوه های حمایتی از بخش کشاورزی در ایران و جهان است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۷    
براساس اعلام بانک مرکزی، در هفته منتهی به یکم دی ماه متوسط قیمت متوسط خرده فروشی تخم مرغ 53.7 درصد، برنج 2.2 درصد، میوه های تازه 24.3 درصد و گوشت قرمز 14 ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۲    
رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران از افزایش 10 درصدی قیمت نهاده های دامی طی آذرماه گذشته خبر داد و گفت ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۲    
رییس سازمان حفظ نباتات کشور اعلام کرد: تا کنون 340 هزار بهره بردار کد 16 رقمی ردیابی محصولات کشاورزی دریافت کردند و تا آخر امسال این عدد به 400 هزار نفر می رسد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۸    
بروز بیماری در واحدهای مرغداری و افزایش قیمت نهاده های دامی سبب شد تا قیمت تخم مرغ در بازار افزایش یابد ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۳    
مشاور وزیر و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری گفت: قانون حمایت از اشتغال پایدار روستاییان و عشایر، فرصت مغتنمی برای توسعه کسب و کارهای روستایی و عشایری است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۳    
عضو هیئت علمی مرکز ملی تحقیقات شوری در یزد با اشاره به انجام تحقیقات در خصوص کشت گیاه کینوا در استان یزد ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۳    
مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده های لبنی همدان از طلب 180 میلیارد تومانی کارخانجات لبنی از دولت خبر داد و گفت: طرح توزیع شیر رایگان در مدارس بی سر و صدا حذف شد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۸    
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: اگر بیماری حاد تنفسی کنترل نشود و روند معدوم سازی مرغ تخم گذار ادامه یابد، قیمت تخم مرغ باز هم افزایش خواهد داشت.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۳    
موج تازه گرانی برنج خارجی کلید خورده و دست اندرکاران بازار از افزایش دوباره 10 درصدی قیمت آن خبر می دهند؛ اما به نظر می رسد وزارت جهاد اقدامی برای تنظیم بازار این محصول انجام نداده است.