چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۹:۵۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای فودنا 11 دی 1396 - foodna.ir

فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۶    
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:سیاست راهبردی انحصارزدایی در تامین نهاده های دامی سرلوحه اقدامات این وزرات در دولت های یازدهم و دوازدهم بوده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۱    
اگرچه در فصل زمستان خوردنی های کمتری نسبت به تابستان وجود دارد اما در این فصل هم مواد غذایی با خواص فوق العاده ای وجود دارد که در اینجا 5 مورد از مفیدترین آن ها را برایتان آورده ایم ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۱    
متقاضیان تغذیه می گویند لازم است در رژیم غذایی مان یک وعده گوشت داشته باشیم که معادل 65 تا 100 گرم گوشت پخته است
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۶    
به گفته مدیر عامل بورس کالا، از زمان اجرای سیاست خرید توافقی زعفران در بورس کالای ایران 197.55کیلوگرم محصول مورد معامله قرار گرفته است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۵۱    
کاهش بودجه خرید تضمینی گندم در سال 97، سیاستی اشتباه است که دست آورد مهم خودکفایی در تولید گندم را به خطر می اندازد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۵۱    
مدیر بازرگانی انجمن ایران و مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت برنج مازندران با اشاره به اینکه به دلیل واردات بی رویه در 9 ماه از سال انبارهای داخلی انباشته از برنج خارجی است ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۵۱    
طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار هر شانه تخم مرغ 12 هزار و 600 تومان و هر دانه از این محصول 420 تومان باید در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد و متقاضیان در صورت مواجه شدن با قیمت های بالاتر می توانند موضوع ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۳۶    
در سی و دومین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی از حدود 153 کشاورز نمونه تجلیل شد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۳۶    
کشاورزان نمونه ای که امروز از اقصی نقاط کشور به تهران آمده بودند، به اغتشاش ها و ناامنی هایی که برخی به بهانه مشکلات اقتصادی مردم ایجاد کرده بودند ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۲۱    
طبق اعلام فائو؛ ایران با واردات 6900 تن ماهی تیلاپیا از چین در نیمه نخست 2017 چهارمین واردکننده بزرگ این ماهی از چین شناخته شده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۲۱    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به تلاش های صورت گرفته، متأسفانه خصوصی سازی در ایران بیشتر به مال فروشی شبیه است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۲۱    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز به دلیل شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان با کسری تخم مرغ مواجه هستیم که تلاش می شود با تامین بخشی از آن از طریق واردات و کنترل چگونگی توزیع در بازار مصرف آن را ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۰۶    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بنابر پیشنهاد دولت مبنی بر حذف یارانه نقدی، هیچ گونه سهمی از این منابع برای خروج از رکود تولید در نظر گرفته نشده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۰۶    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به مشکل بی آبی در کشور گفت: آبا و اجداد ما نیز با همین محدودیت ها دست و پنجه نرم کرده اند و با مشکلاتی مانند قحطی و بی بارانی مواجه بوده اند.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۰۶    
همه ساله قیمت اقلام پر مصرف لبنی افزایش می یابد، با وجود این کمترین سود نصیب دامداران می شود.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۲    
گمرک ایران از ورود 116 تن تخم مرغ به کشور طی یک هفته اخیر خبر داد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۲    
رئیس سازمان دامپزشکی از ابلاغ وزیر کشور به استانداران جهت انجام اقدامات پیشگیرانه برای کنترل انفلوانزای پرندگان خبر دادوگفت:بیمه بزودی 130میلیاردتومان خسارت به مرغداران پرداخت می کند.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۷    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی معتقد است که وضعیت فعلی شهرک های صنعتی خیلی پویا نبوده و این شهرک ها "زنده" نیستند.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۷    
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار گفت: دولت تاکنون هیچ اقدامی برای حل مشکل مرغداران انجام نداده است و تلفات مرغداری ها همچنان ادامه دارد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۲    
خرید تضمینی محصولات کشاورزی،تسهیل در پرداخت تسهیلات و کاهش سود بانکی از ابزارهای حمایتی دولت جهت کشاورزان به شمار می رود.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۲    
اداره هواشناسی کشاورزی سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای، توصیه هایی به کشاورزان مناطق مختلف کشور برای 5 روز پیش رو ارائه داد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۲    
دبیرکل کانون سراسری انجمن های صنفی پرورش دهندگان مرغ تخمگذار گفت: با توجه به بودجه پیشنهادی بخش کشاورزی دولت به نظر می رسد بخش های امور دام و طیور در این بخش دیده نشده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۲    
نماینده مردم شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت جهاد کشاورزی، مقرر شد طرح خرید توافقی زعفران تا پنجم بهمن امسال تمدید شود.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۳۷    
کارشناس تجارت گفت: سهم بخش خصوصی از کیک اقتصادی کشور بسیار کم است، گویا اراده ای نیست که این بخش را متمرکز کرده تا اشتغال سازی در کشور ایجاد شود.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۲۲    
پس از گذشت حدود یک سال و نیم از ارسال لایحه ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری - صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی و بلاتکلیفی این لایحه ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۲۲    
دبیر کل انجمن خرما از کاهش تولید و افزایش قیمت خرمای ایرانی نسبت به سال های گذشته خبر داد و گفت که طی سال های گذشته آنقدر بی توجهی به بازار این محصول شده است که بازار خرمادر اختیار 100 دلال بوده که ...