سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۳:۱۰Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای فودنا 5 دی 1396 - foodna.ir

فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۳    
تعدادی از کارخانه های لبنی به صورت غیر قانونی قیمت محصولاتشان را افزایش داده اند که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نسبت برگشت قیمت ها به نرخ مصوب قبلی و برخورد با متخلفان هشدار داد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۳    
معاون وزیر کشاورزی درباره افزایش بی سابقه قیمت خوراک طیور، تأثیر آن بر قیمت مرغ و آشفتگی بازار هشدار داد و خواهان اختصاص ارز مبادله ای برای واردات نهاد های خوراک طیور شد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۸    
سازمان های حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و تعزیرات حکومتی در اطلاعیه ای مشترک برگشت سریع قیمت محصولات لبنی را خواستار شدند.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۸    
پسته کاران و باغداران معتقدند عرضه پسته در بورس کالا می تواند به قیمت گذاری بهتر این محصول ارزآور و صادراتی منجر شود.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۳    
نایب رئیس اتحادیه باغداران گفت: جابه جایی مناطق تولید و کاهش عرضه در فصل زمستان تا حدودی افزایش قیمت گوجه فرنگی را در بازار به همراه دارد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۳    
مهرفرد گفت: اگر طبق برنامه واردات تخم مرغ صورت گیرد، قیمت تخم مرغ کاهش می یابد و بازار به سمت قیمت تعادلی پیش خواهد رفت.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۷    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به دستور معاون اول رئیس جمهور برای تعیین نرخ تضمینی گندم در اسرع وقت، جزئیات اعتبارات بخش کشاورزی در لایحه بودجه 97 را تشریح کرد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۲    
این روزها قیمت برخی اقلام غذایی از جمله تخم مرغ، گوجه و دیگر کالاهای اساسی چنان افزایش یافته که یک محاسبه ساده نشان می دهد، اگر یک خانوار 4 نفره در یک ماه هر سه وعده فقط املت بخورد ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: ساختار مناسب را برای تضمین ایمنی غذا به عنوان یک تکلیف باید انجام دهیم تا بتوانیم پاسخگو به آحاد جامعه باشیم.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۷    
اینکه چطور و چگونه ظرف سه چهار شب آقایان توانستند حدود 20 هزار تن تخم مرغ را از خارج خریداری، سپس حمل و نهایتاً در بازار ایران توزیع کنند خود معادله ای مبهم و غیر قابل درک میباشد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۲    
ادراه نظارت بر خدمات دامداری و کشاورزی فدرال روسیه اعلام کرد: ممنوعیت واردات چای سریلانکا به این کشور از 4 روز دیگر رفع می شود.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۲    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 39 هزارتومان به مشتری عرضه می شود.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۲    
رییس مرکز تحقیقات خاک و آب کشور گفت: براساس بررسی های انجام شده ظرفیت افزایش سطح زیرکشت کشاورزی دیگر در ایران وجود ندارد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۷    
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به دلیل تجارب حجتی رأی به تصدی پست وزارت جهاد کشاورزی دادند، اما اگر وزیر جهاد کشاورزی توانایی مدیریت اعتبارات را ندارد، استعفا دهد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۷    
نمایندگان مجلس در جریان سوال حسن کامران از وزیر کار در خصوص بیمه کشاورزان اعلام کردند که از پاسخ وزیر قانع شده اند.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۲    
رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: متولیان امر معتقدند آنفلوانزای فوق حاد پرندگان وارد کشور شده و همین موضوع روی مرغ های تخم گذار کشور اثر گذاشته است ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی هیئت دولت از دستور رئیس جمهور برای حل مشکل افزایش قیمت تخم مرغ خبر داد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۷    
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: هرگونه جابه جایی نهال بین استان ها، منوط به داشتن گواهی بهداشت نباتی و با هماهنگی حفظ نباتات استان مبدأ و مقصد امکان پذیر است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۲    
وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به انتشار ویدئویی درباره کیفیت آرد نانوایی ها اعلام کرد: آرد کشور براساس استاندارد 103 (استاندارد تولید آرد گندم) تولید می شود.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۲    
در حالی که قیمت تخم مرغ این روزها بر اثر کاهش تولید و افزایش مصرف، بالا رفته بود، راهکار دولت یکی کاهش تعرفه واردات و اجازه واردات تا پایان سال و نیز عرضه تخم مرغ به شانه ای 11 هزار و 700 هزار تومان ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۷    
مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت تاکید دارد همچنان امکان فعالیت و رقابت تجاری در بازار روسیه مهیا است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۷    
برای اولین بار تورم دهک های درآمدی از سوی مرکز آمار ایران محاسبه شده وآمار حاکی از آن است که فشار تورمی بر دهک های پایین جامعه بیشتر شده است؛ یعنی درست برعکس آنچه رئیس دولت می گوید.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۷    
معاون بهبود تولیدات سازمان چای گفت: تا کنون 161.5 میلیارد تومان معادل بیش از 80 درصد بهای برگ سبز تحویلی به حساب چایکاران واریز شد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۷    
قائم مقام معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیشنهاد افزایش قیمت شیرخام را برای بررسی و تصویب به ستاد تنظیم بازار ارائه کردیم.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۷    
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در وکنش به اظهارات معاون وزیر جهاد کشاورزی در شبکه خبر گفت ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۲    
عضواتحادیه بارفروشان با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی ممتاز در میدان مرکزی میوه و تره بار 2500تومان است،گفت: این محصول با 35 درصد سود در مغازه ها 3500تومان به فروش می رسد و گران نیست.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۲    
با توجه به ممنوعیت ثبت سفارش واردات و کمبود برنج خارجی، نگرانی هایی مبنی بر افزایش قیمت برنج ایرانی در بازار وجود دارد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۲    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: در روزهای اخیر، قیمت محصولات لبنی به نرخ واقعی خود در بازار رسید که این امر به معنای گرانی نیست.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۲    
محققان کشور در فاز نیمه صنعتی دستگاه اتوماتیکی را برای جداسازی اجزای گل زعفران عرضه کردند که با حذف آلودگی های آن، امکان صادرات محصول باکیفیت به بازارهای جهانی را فراهم کردند.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۲    
رییس سازمان دامپزشکی از امکان ایجاد سامانه ثبت سفارش آخرین محصولات داروهای دامی دنیا برای تولیدکنندگان و فعالان حوزه تولید دارو در ایران خبر داد و گفت ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۱:۵۷    
فیصل هارون، مدیرکارخانه نستله ایران در نشست خبری به خبرنگاران گفت: در بخش بهره وری منابع آبی به بهره وری 50 درصدی رسیدیم که در حال رشد بهتر نیز هستیم و از لحاظ دور ریز و دفن پسماندها با افتخار به صفر ...