دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۰۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای فودنا 9 دی 1396 - foodna.ir

فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۲    
وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت نیرو برای تامین کسری آب شهرک ها و نواحی صنعتی به 10 تفاهم رسیدند.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۵:۴۲    
رئیس انجمن جوجه یک روزه گفت: آنفلوانزای فوق حاد پرندگان خسارت چندانی به مزارع مرغ مادر نزده است و از مهرماه تا کنون 600 هزار قطعه مرغ معدوم شده اند و از 10 دی ماه اجازه حذف گله های مادر به جای 64 ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۷    
بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، میزان عوارض پوست گاوی و وتبلوی گاوی با کاهش 5 درصد عوارض صادراتی، به ترتیب 40 و 25 درصد قیمت پایه صادراتی تعدیل شده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۲    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از افزایش 9.7 درصدی شاخص بهای تولیدکننده در 12ماه منتهی به آذرماه امسال در همسنجی با مدت مشابه پارسال خبر داد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۲    
وزرات جهاد کشاورزی در واکنش به خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس در خصوص دلایل رکود بازار برنج اعلام کرد ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۲    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: متوسط قیمت یک کیلوگرم برنج ایرانی (هاشمی) درجه یک در آذر ماه سال جاری برابر134426 ریال بوده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: درشرایط آلودگی هوا، همه گروه های سنی آسیب پذیر هستند و رعایت توصیه های تغذیه ای در این شرایط به سلامت مردم و کاهش عوارض آلودگی هوا کمک می کند.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۲    
غذاهای سنتی در گذر زمان و بر حسب شرایط اقلیمی، اجتماعی و اقتصادی هر قومیت و منطقه به وجود آمده اند ولی برخی از آنها در جریان گسترش روزافزون سبک زندگی پرشتاب مدرن فراموش شده و یا در معرض فراموشی قرار ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: هیچگونه کمبودی در عرضه تخم مرغ نداریم و واردات آن تا رسیدن بازار به ثبات ادامه دارد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۷    
رییس انجمن پرورش دهندگان گوشتی گفت: قیمت جوجه یکروزه به دنبال افزایش تقاضا برای جوجه ریزی شب عید، با نوساناتی روبرو خواهد بود.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۲    
رییس موسسه تحقیقات خاک و آب یکی از معضلات اساسی و تهدید کننده منابع خاک کشور را فقر عناصر غذایی دانست و گفت: تدوین سند ملی آب به مراحل انتهایی رسیده و به زودی منتشر می شود.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۲    
رئیس اداره برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: بعد از نشاکاری 483 هکتار به دلیل عدم تامین منابع آبی از گردونه تولید خارج شد که بیشتر در مناطق شرق استان بوده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۷    
مالیات بر سپرده مردم نزد بانک ها می تواند باعث کاهش منابع مالی برای تخصیص وام به بخش های تولیدی شود.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۲    
معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر از تولید شگفت انگیز باغدار نمونه کشوری در سال 95 با برداشت 168 تن در هکتار خبر داد که 10 برابر متوسط تولید کشوری است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۷    
شرکت بازرگانی دولتی ایران در راستای حمایت از تولیدات داخلی و به منظور تأمین و حفظ ذخایر استراتژیک شکر کشور، بخشی از شکر سفید تولیدی کارخانجات چغندری را خریداری می کند.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۷    
یک مقام مسئول با بیان اینکه واردات تخم مرغ باعث کاهش قیمت این محصول در بازار شده است، گفت: واردات تخم مرغ ترک به ایران، باعث افزایش قیمت این محصول در ترکیه شده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۷    
طلا روز جمعه به بالاترین قیمت در سه ماه اخیر صعود کرد و تحت تاثیر ضعف ارزش دلار، تنش های سیاسی و تعدیل نگرانی ها نسبت به تاثیر افزایش نرخ های بهره آمریکا ...
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۷    
شرکت بازرگانی دولتی ایران در زمان ممنوعیت واردات برنج، اقدام به برگزاری مناقصه عمومی بین المللی برای واردات 30 هزار تن برنج هندی کرده است.