چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۲:۲۶Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای فودنا 14 دی 1396 - foodna.ir

فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۷    
قزاقستان برنامه ریزی کرده است در سا ل 2018میلادی محصولات کشاورزی ، گوشت و دام زنده به جمهوری اسلامی ایران و چند کشور دیگر را افزایش دهد .
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۷    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: براساس اعلام موسسه پژوهش اقتصاد کشاورزی، سهم صادرات بخش کشاورزی کشور در سال جاری از کل صادرات به 5.6 میلیارد دلار و معادل 13 درصد رسید.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۲    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت شیر مناسب است، تأکید کرد: دامداران برای خرید نهاده ها و تبدیل آن به شیر دچار مشکل هستند که امیدواریم به کمک تسهیلات بانکی بتوانیم این مشکل را حل کنیم.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۲    
اکنون اختلاف قیمت دلار در بازار رسمی و غیر رسمی به حدود 760 تومان رسیده است که همین موضوع، یکی از موانع یکسان سازی نرخ ارز محسوب می شود.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۷    
دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: یکی از دلایل واردات برنج در زمان ممنوعیت، کمبود ذخایر استراتژیک است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۷    
یک مقام مسئول از کاهش 100 تومانی نرخ مرغ خبر داد و گفت: کاهش تقاضا در برابر عرضه، از دلایل اصلی روند نزولی قیمت مرغ در بازار است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۷    
آمار مقدماتی شرکت مشاوره فلزات ارزشمند GFMS نشان داد واردات طلای هند 67 درصد در سال 2017 نسبت به سال پیش از آن افزایش یافته و به 855 تن رسید.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۲    
رئیس انجمن ارگانیک ایران گفت: نصب کد 18 رقمی محصولات ارگانیک نشان دهنده کلیه شاخص های تولید نظیر مزرعه کشت، نوع و نحوه توزیع محصول و شرکت های تولید کننده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۲    
یک مقام مسئول گفت: براساس آخرین آمار گمرک تا کنون 116 تن تخم مرغ به منظور تعادل قیمت و کنترل بازار، وارد شده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۲    
رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: طبق دستور وزارت جهاد، شرکت نهاده های دامی جاهد، اقدام به توزیع 4 هزارتن کنجاله سویا کرده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۲    
مدیرعامل اتحادیه دامداران گفت: وزارت جهاد با ترغیب سرمایه گذاران نسبت به واردات گله های مولد به دنبال افزایش تولید گوشت قرمز و تامین نیاز کشور است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۲    
عضو شورای خانه کشاورز گفت: افزایش دور ریز مواد غذایی ناشی از کیفیت پایین تولید، نبود بازار مناسب در صنایع تبدیلی و تکمیلی نگران کننده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۷    
مدیرعامل مجمع ملی نخبگان کشاورزی گفت: تولید محصولات مختلف کشاورزی، یکی از راهکارهای اساسی در کاهش ضایعات این محصولات در بخش به شمار می رود.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۲    
سازمان حمایت طی اطلاعیه ای از شرکت های لبنی خواست که قیمت را به ارقام مصوب خود بازگردانند، باوجود این کارخانه های لبنی نسبت به این امر توجهی نکردند.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۷    
عضو شورای خانه کشاورز گفت: کشاورزان خواستار اعلام به موقع نرخ خرید تضمینی گندم بر مبنای تورم هستند.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۷    
در هفته های اخیر قیمت برخی محصولات از قبیل نارنگی، خرمالو و گوجه فرنگی به سبب کمبود با نوساناتی در بازار روبرو شده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۲    
مشکلات کشاورزان در بخش تولید بسیار زیاد است و دولتمردان باید برای رفع این موانع تلاش کرده، تا کشاورزان نسبت به ادامه تولید دلسرد نشوند.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۷    
دبیر انجمن جوجه یکروزه گفت:قیمت جوجه یکروزه همانند سایر محصولات کشاورزی متأثر از شرایط فصلی و افزایش تقاضا با نوساناتی در روزهای آتی روبه رو خواهد شد.
فودنا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۲    
پنجمین نمایشگاه بین المللی خشکبار و صنایع وابسته از 13 تا 16دی ماه با حضور ده ها شرکت و واحد تولیدی و همچنین شرکت های بزرگ صادراتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.